Volgens mij ook. Alleen voor het verhaal komt het uitermate goed uit omdat dat Rikki hem net terug wil op de dag dat de bedenktijd voorbij is.quote:Op maandag 26 december 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
De periode waarin ze zich kon bedenken was toch 3 maanden?
quote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef roos85 het volgende:
Ah kan Nanny McPhee niet een keer Bing onder handen nemen?
Sjors en Bing straks in quarantaine, Ricky gaat voor de baby zorgen?quote:Op maandag 26 december 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
Al die bacteriën in het ziekenhuis.. Sjors.. die neem je dan toch mee naar huis
Dank je wel! Ik begon dus ook al te denken dat ik gek werd!quote:Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef fotostarter het volgende:
Zag nou niemand benjamin? Dan begin ik gek te worden .
Ik zag in elk geval een lookalike ja, 't was hem vast niet.quote:Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik begon dus ook al te denken dat ik gek werd!
Wanneer??quote:Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik begon dus ook al te denken dat ik gek werd!
Nee idd want je zag hem nog een 2de keer in beeld en toen dacht ik oh nee volgens mij is het een look a like.quote:Op maandag 26 december 2011 20:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik zag in elk geval een lookalike ja, 't was hem vast niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik zag m ook! Maar dat kan helegaar niet! Benjamin is een engelquote:Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef fotostarter het volgende:
Zag nou niemand benjamin? Dan begin ik gek te worden .
Dat kon bij Lucas ook en die is nog steeds homoquote:Op maandag 26 december 2011 20:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
In elk geval kan je karakter erdoor veranderen dat weer gunstig is voor Jack.
quote:Op maandag 26 december 2011 20:46 schreef Frey het volgende:
En bij Bing gaat het lastig, want dat is zelf al een afwijking.
Ja. Ze is 18 november bevallen het is dus iets meer dan een maand geleden, maarja in Meerdijk gaat de tijd meer dan twee keer zo snelquote:Op maandag 26 december 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
De periode waarin ze zich kon bedenken was toch 3 maanden?
Zou het?quote:Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan gaat Bram dood en is Rikki boos en gaat Sjors en Bing uit elkaar.
Whahaha, Jaap Knasterhuis uit RonFlonFlon!quote:Op zondag 25 december 2011 15:47 schreef PeterKelder het volgende:
En ook in seizoen 5 weer een verwijzing naar een medewerker van de serie: ene Jaap Knasterhuis blijkt ooit met het radioprogramma "Soul To Soul" te zijn begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |