quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand hier al de producten van Henna's al gebruikt? Zoja, hoe zijn de resultaten en welke kleur heb je gebruikt?
Oeh, thanks en idd ik zie niet zo veel effect alleen klein beetje.Hij staat je echt leuk.quote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Lush #174
niet zo'n drastisch verschil, maar ik ga het denk binnenkort nog een keer opnieuw doen, maar dan wil ik het donkerder hebben, dus extra blokje noir erbij.
quote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Lush #174
niet zo'n drastisch verschil, maar ik ga het denk binnenkort nog een keer opnieuw doen, maar dan wil ik het donkerder hebben, dus extra blokje noir erbij.
Hahahaahquote:Op maandag 20 september 2010 10:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
holy...
wat mooi!!
niet drastisch, maar wel een erg mooie kleur.
Ik had net besloten dat ik geen goeie reden had om te gaan bestellen maar je wordt bedankt hè... gaat me kosten dit![]()
Voelde je haar niet stug? T is alweer erg lang geleden dat ik henna heb gebruikt en t voelde altijd zo raar stug dan.
ik ga even een topic teruglezen
hahaha ja die stukjesquote:Op maandag 20 september 2010 12:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahahaahbedankt
Nee, bedoel je erna? Het voelde juist lekker zacht erdoor, het was wel een rotwerk om alle stukjes uit m'n haar te wassen, en heel de badkamer had een wietlucht
Daar ben ik wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:13 schreef Pumpkin. het volgende:
Het gaat vanzelf he, toen ik begon keek ik mn ogen uit naar wat anderen al hadden en nu heb ik echt te veelmaar wil nog steeds van alles proberen. Ben nu ook niet meer zo zuinig met het spul.
Ik heb een bak bruisballen/bbsen (halfvol), een bak douchegelflessen en potjes wat nog dicht is, en 3 plankjes vol in de badkamer![]()
Maar stiekem ben ik best trots!
(moet nog steeds foto's maken)
Haha nee helaas...quote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef friekin_ het volgende:
Als je nog English Countryside hebt liggen, I'm your girl
Zoet spul wat ik toch nooit ga gebruiken:quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Muck het volgende:
en in ander zoet spul heb ik eventueel wel interesse
Ik wacht juist tot het weer 1 januari is dan ga ik weer bestellen uit engeland, en kan nu ook shoppen in rotterdam. Ik hoop dat de bruisbal cinders er weer aankomt, deze was vorig jaar met de kerst zo lekker!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb al sinds de kerstopruiming niks meer gekocht, en ik heb nog steeds 3 grote bakken vol stashben echt mn best aan het doen het wat minder belachelijk te maken, ik heb teveel gekocht toen ik net wild was van Lush en het is zo zonde om nieuw te kopen terwijl oudere dingen hun geur liggen te verliezen in die bakken...
Ik doe al anderhalf jaar met mijnequote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef LeNeHe het volgende:
O ja, the Soft Touch is echt te lekker. Zag dat die op de discon lijst stond, dus ik wilde hem nog even proberennu heb ik spijt
![]()
Zijn al wat kerstdingen gelekt.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:21 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Ik wacht juist tot het weer 1 januari is dan ga ik weer bestellen uit engeland, en kan nu ook shoppen in rotterdam. Ik hoop dat de bruisbal cinders er weer aankomt, deze was vorig jaar met de kerst zo lekker!!!
groetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor dipkip is er weer een fantastische cadeaubox natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me af hoe duur het gaat worden.... 250 dollar belooft weinig goeds...quote:Op donderdag 23 september 2010 18:50 schreef Tamashii het volgende:
Oh wat geweldig. Ik MOET dat kerstpakket hebben!
Zoetquote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand hoe The Godmother en Rockstar ruiken? ;o
Ik moet een verlanglijstje maken voor mijn verjaardag.
quote:£10
Vanillary Perfume ( old style clear 30g bottle ) £10 L2880
Karma Perfume ( old style clear 30g bottle ) £10 L426
£1
Comforter Solid Perfume £1 L2853
Sakura Solid Perfume £1 L2852
Olive Branch Solid Perfume £1 L2854
American Cream Solid Perfume £1 L2720
Honey I Washed Solid Perfume £1 L2725
Antiphilitron 100g £1 R3602
Blue Skies Liquid Bubble Bath 100g £1 R31475
Chai 100g £1 R31482
Flying Saucers Bubble Bath 100g £1 R33133
Forever In Bloom 100g £1 R3616
Happy For Sad 100g £1 R31439
Ibiza Party 100g £1 R3634
Ice Blue Shampoo 100g £1 R33131
Narcotic 100g £1 R31442
Okra 100g £1 R3643
Smaragadine Bubble Bath 100g £1 R33132
Washday Greens 100g £1 R3608
£5
Steam Cream
Variety of use by dates from Jan to May 2011 £5
You will be supplied with one of a random selection of tin designs. ( sorry – specific design cannot be chosen ).
So basically a lucky dip of use by date and design !
Washbags:
We have the following Eco washbags available.
Small Washbag – L9983 £7
Large Washbag – L9985 £10
Large washbags are down to the very,very last few.
Mag ik zijn cc ook lenen??? ik mag nooit die van mijn man lenen het is toch dezelfde rekeningquote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoet
Ik heb toen voor Rockstar gekozen i.p.v. The Godmother.
Btw; wat een kerst dingen
Ik mag van een vriend van mij zijn CC lenen, dus ik ga flink bestellen
Godmother is zo'n beetje het zoetste wat ik ooit heb geroken. Vond hem te heftig voor 's morgens en hij droogt mijn huid ietwat uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand hoe The Godmother en Rockstar ruiken? ;o
Ik moet een verlanglijstje maken voor mijn verjaardag.
En als je Gothmother lekker vind, Snow Fairy is identiek.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Godmother is zo'n beetje het zoetste wat ik ooit heb geroken. Vond hem te heftig voor 's morgens en hij droogt mijn huid ietwat uit.
Rockstar is briljant. Ook zoet maar beter te handelen. Bovendien is hij heel romig, voor mijn huid echt stukken beter. Ik zweer bij de laatste.
Ik wil die douchegel met kaneel en kruidnagel....Volgens mij is ie heerlijk.
Candy cane lijkt me ook enig!!
99.50 pond voor 25 producten.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vraag me af hoe duur het gaat worden.... 250 dollar belooft weinig goeds...
Da's altijd na kerst, dan moeten ze immers van het kerstspul af.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Die kerstactie dat je voor xx bestelde en xx kreeg, was dat aan het einde van de kerst of....?
En waren toen al veel dingen op of viel dat mee (vorig jaar)?
Ik had ergens eind oktober gelezen ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Wanneer komen die kerstdingen uit, is dat bekend?
Tricho rook zo lekker, dus die wou ik echt proberen! Heb al best droog haar, dus hoop dat dat goed gaatquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Tricho vind ik heerlijk maar merk wel dat na het wassen mijn haar erg droog aanvoelt. Rockstar is uiteraard briljant en FF heb ik ook staan. Daar moet ik echt zin in hebben, hij is opzich wel lekker maar niet zo lekker dat ik hem vaak gebruik.
Heb net mijn hondje gewassen met Tricho en retread
ze vergeten toch niet Ghost douchegel te maken???quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:58 schreef Dipkip het volgende:
Ze doen dit jaar geen halloween producten maar in plaats daarvan Day of the Dead producten, ben heel benieuwd wat dat wordt!
Ik gebruik nu american cream, is retread beter? Mijn haar is namelijk een paar jaar terug door de kapper verpest, en sindsdien echt heel erg droog, dus ik zoek nog een wondermiddeltjequote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn vanilla in the mist heeft dat ook. Ik spoel de druppels gewoon even weg en gebruik hem dan.
Pumpkinsoup: Als je haar al droog is zal je het wel merken. Maar een conditioner (Retread) doet wonderen!
Niemand geeft hier toch een oordeel?quote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
Je moet een shampoo en/of conditioner wel een aardige tijd gebruiken voor je een oordeel mag geven he?
Ik bedoelde het meer in de zin van, je weet pas of het werkt als het geruime tijd gebruikt hebt. Dus dan is het misschien niet slim om snel weer te wisselen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Niemand geeft hier toch een oordeel?
Ja inderdaad, ik had zo die inecto shampoo gebruikt maar mijn haar was na de eerste keer kei vet en moest het drie keer uitspoelen daarna voordat het weer goed was...quote:Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de zin van, je weet pas of het werkt als het geruime tijd gebruikt hebt. Dus dan is het misschien niet slim om snel weer te wisselen.
Oh zo. Ja ik snap het, maar dat is met alles wel zo toch.quote:Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de zin van, je weet pas of het werkt als het geruime tijd gebruikt hebt. Dus dan is het misschien niet slim om snel weer te wisselen.
Ja klopt, maar ik deed zelf altijd met haar dingen dat ik na een paar keer dacht van nou dit is niet echt wat en hup over naar iets anders.quote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ik snap het, maar dat is met alles wel zo toch.
Je kunt met henna je haar niet lichter maken, alleen donkerder. Dus als je al donkerbruin haar hebt zal je waarschijnlijk weinig verschil zien of het wordt juist donkerder, zeker als je er noir bij doet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Ik twijfel alleen over de henna, ik heb een brun en een noir besteld, heb nu heel donkerbruin van mezelf, en ik wil een pietsje lichter, gewoon natuurlijk midden-bruin ofzo. Ik twijfel een beetje of ik nou wel of geen noir erbij zal doen omdat het anders te licht wordt of dat 3 brun voldoende zal zijn voor een uur of 3.
Wat een leuke nicknamequote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Lemony_Flutter het volgende:
[..]
Je kunt met henna je haar niet lichter maken, alleen donkerder.
ok duidelijk thnxquote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Lemony_Flutter het volgende:
[..]
Je kunt met henna je haar niet lichter maken, alleen donkerder. Dus als je al donkerbruin haar hebt zal je waarschijnlijk weinig verschil zien of het wordt juist donkerder, zeker als je er noir bij doet.
Lijkt me niet erg day of the dead achtig...quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Lush-lady het volgende:
ze vergeten toch niet Ghost douchegel te maken???
maar het is mijn favoriete geur, net als sexbomb en the joy of jelly.quote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg day of the dead achtig...
Tja, dat heb je met seizoensproducten, ieder jaar anders.quote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef Lush-lady het volgende:
maar het is mijn favoriete geur, net als sexbomb en the joy of jelly.
oh!quote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Zucht, wat een lekkere Sinterklaas spullen
hahahaquote:
ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)quote:Op maandag 27 september 2010 23:02 schreef friekin_ het volgende:
Bah. Zoete rotzooi.
Ik vind die zoete dingen echt afgrijselijk
Achjah, je houdt van zoet of niet! Ik ben 10 jaar jonger maar houd er ook niet vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)
ben net nog in de lush in rotterdam geweest en heb niet eens een sample gekregen, mijn moeder ook niet. Stelletje gromberen waren het vandaag.
Balen dat ze niet zo lief waren! Toen ik er vorige week was waren het hele lieve dames! Ik moest zelf ook wel om een proefje vragen, maar voor de rest waren ze heel aardig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)
ben net nog in de lush in rotterdam geweest en heb niet eens een sample gekregen, mijn moeder ook niet. Stelletje gromberen waren het vandaag.
De verkoopster was heel erg lyrisch over de wintercollectie! Logisch ook natuurlijk, je kan moeilijk zeggen dat je d´r niks aan vindquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy
als de kerstshizzle uit is, ga ik eens kijken of ik niet een bestelling in engeland kan doen, ik kan echt niet zonder snowfairy
Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy
als de kerstshizzle uit is, ga ik eens kijken of ik niet een bestelling in engeland kan doen, ik kan echt niet zonder snowfairy
Karma vond ik zelf ook niet zo fantastisch, terwijl er zoveel mensen lyrisch van zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.
En nog steeds die Kama-zooi, misschien kan ik het meenemen als ik naar de meet kom.
En hou je van Business Time? Gooi ik die er ook bij, heb ik alleen een keer over m'n arm gehaald, maar ik word een beetje bleh van die foodie luchtjes.
business time, geen ideequote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.
En nog steeds die Kama-zooi, misschien kan ik het meenemen als ik naar de meet kom.
En hou je van Business Time? Gooi ik die er ook bij, heb ik alleen een keer over m'n arm gehaald, maar ik word een beetje bleh van die foodie luchtjes.
En ik dan ook, wat ik niet van plan was.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
business time, geen idee
maar karma
ensnowfairy
betekent dit dat ik verplicht naar de meet moet?(
)
hangt er van af waar je woontquote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En ik dan ook, wat ik niet van plan was.
Either that, of ik moet nou eindelijk eens een pakketje nvoor je gaan maken.
@ Bamba: Ik heb ook niks met Grass, of The Olive Branch, ieuw.
Goeie tip van de Godmother, ik vind 'm idd zo op de geur af te zoet, misschien toch maar eens proberen.
Overigens kreeg ik maandag, toen ik jarig was en bij Lush ging shoppen, een gratis masker van mijn favo verkoopster kado, té lief gewoon.
Als je wilt kan ik wel een stukje Godmother opsturen naar jequote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En ik dan ook, wat ik niet van plan was.
Either that, of ik moet nou eindelijk eens een pakketje nvoor je gaan maken.
@ Bamba: Ik heb ook niks met Grass, of The Olive Branch, ieuw.
Goeie tip van de Godmother, ik vind 'm idd zo op de geur af te zoet, misschien toch maar eens proberen.
Overigens kreeg ik maandag, toen ik jarig was en bij Lush ging shoppen, een gratis masker van mijn favo verkoopster kado, té lief gewoon.
Summer Pudding vond ik heel erg lekker ruiken! Heb 'm alleen niet meegenomen omdat ik al belachelijk veel hadquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind summer pudding niets, bah! En ik ben heel benieuwd naar snowfairy!
Ik vind hem niet lekker onder de douchequote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Summer Pudding vond ik heel erg lekker ruiken! Heb 'm alleen niet meegenomen omdat ik al belachelijk veel had
Hmm dat is wel jammer dan..Volgende keer maar eerst een proefje meenemen dan voordat ik 'm koop.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind hem niet lekker onder de douche
Ik wil de RRS welquote:Op donderdag 30 september 2010 08:03 schreef Sulley02 het volgende:
Is hier iemand geïnteresseerd in een Honey I Washed The Kids, 1 Marzibain en 1/2 Ruby Red Slippers?
Vanmiddag moet ik nog even al mn andere zeep uitpluizen, maar dit zijn de oudsten. De Marzibain en RRS mogen weg voor de verzendkosten en (evt) bubbelenveloppe. Ik moet er wel bij zeggen dat beiden uit 2008 komen, wel netjes in een ziplock bewaard.
foutje, tis nog vroegquote:Op donderdag 30 september 2010 08:11 schreef Pumpkin. het volgende:
Oeh en ik de marzibain! Die ken ik nog niet
Ik wil wel HIWTK hebben! Die vind ik heerlijk voor m'n zoon!quote:Op donderdag 30 september 2010 08:03 schreef Sulley02 het volgende:
Is hier iemand geïnteresseerd in een Honey I Washed The Kids, 1 Marzibain en 1/2 Ruby Red Slippers?
Vanmiddag moet ik nog even al mn andere zeep uitpluizen, maar dit zijn de oudsten. De Marzibain en RRS mogen weg voor de verzendkosten en (evt) bubbelenveloppe. Ik moet er wel bij zeggen dat beiden uit 2008 komen, wel netjes in een ziplock bewaard.
Totaal lijstje was:quote:Ok, de rest:
1/2 mr Butterbal (2008)
1 Karma zeep (smiley)
2 Mud Flats
Die bevalt mij erg goed! Ik heb slag en pluizig haar en die shampoo zorgt voor zachte haartjes zonder al te veel pluis bij mij. Ik gebruik hem alleen te weinig (heb veel verschillende shampoo die op moet)quote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef femsss het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Curly Wurly shampoo? Ik kan de laatste tijd niets meer met mijn haar, erg droog en pluizig (heb van mezelf krullen) en ik wil gewoon een goede krullenshampoo die niet slecht is voor m'n haar
nou het is nu bruinig, allemaal verschillende tinten bruinquote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik doe altijd vanalles met mn haar en het is nog nooit misgegaan. En ik heb zelfs alleen ontkleuring gedaan of gewone verf over henna heen enzo![]()
Momenteel is het zwart/paars/rood
Euh, wat je zou kunnen doen is een pakje van de Action kopen, genaamd Lava.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
nou het is nu bruinig, allemaal verschillende tinten bruin. en wil ong deze kleur
[ afbeelding ]
maar niet dat er allemaal gekke kleuren uitkomen of heel fel of iets word...
ik heb hem ook, in het begin vond ik het een goede shampoo maar na een tijdje gebruiken is het toch niet mijn ding. Ik vind die stukjes kokos verschrikkelijk, kost zoveel werk om het goed uit te spoelen. Je hebt ook wel een goede conditioner nodig om je haar zacht te maken want dat van mij wordt er erg stroef van.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef femsss het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Curly Wurly shampoo? Ik kan de laatste tijd niets meer met mijn haar, erg droog en pluizig (heb van mezelf krullen) en ik wil gewoon een goede krullenshampoo die niet slecht is voor m'n haar
Ja, hehequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:21 schreef Mirjam het volgende:
lush uk heeft de kerstproducten online
nu nog iemand vinden met een creditcard
snowfairy komt ook hier hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:37 schreef Bamba het volgende:
Ohhhh dan kan ik de Snowfairy proberen. Maar ik heb geen creditcard
.
Da's waar, maar ik mocht van mezelf niet meer naar de winkel...Over online bestellen heb ik niks gezegdquote:
Ik snap Nederlandse mensen in deze niet, ik koop best veel met een cc.. (in het buitenland zijn spullen vaak goedkoper) en betaal de rekening zodra hij binnen is (gaat automatisch zelfs)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik mocht van mezelf niet meer naar de winkel...Over online bestellen heb ik niks gezegd![]()
![]()
Maar het scheelt toch best veel qua prijs, dus een cc zou wel handig zijn eigenlijk...
Ik baal ervan dat Lush niet Paypal gebruikt, dat heb ik namelijk wel. Nu zou ik alleen voor Lush een cc moeten aanvragen (en toch denk ik dat ik dat maar doe in het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik snap Nederlandse mensen in deze niet, ik koop best veel met een cc.. (in het buitenland zijn spullen vaak goedkoper) en betaal de rekening zodra hij binnen is (gaat automatisch zelfs)Nederlanders koppelen dat vaak aan schulden en krediet, maar ik kan niet eens in termijnen betalen omdat ik het nooit aangevraagd heb, dat staat er weer los van.
Maar wat ik wilde zeggen, buche de noel is gewoon een angels on bare skin kopie, glögg is ronduit verrukkelijk, snow globe zou standaard ingevoerd moeten wordenDe rest nog niet geprobeerd..
Ja hoor! Hij is al wel gebruikt, is dat een probleem?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh! Enne...Is er misschien iemand die voor mij een proefje babyface zou kunnen maken?
Is glogg een beetje te vergelijken met TaaiTaai? Ik heb ook een cc en ben er maar wat blij mee, op vakanties heb ik hem vaak gebruikt. Dat ik er lushspullen mee kan bestellen is alleen maar een leuke bijkomstigheidquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik snap Nederlandse mensen in deze niet, ik koop best veel met een cc.. (in het buitenland zijn spullen vaak goedkoper) en betaal de rekening zodra hij binnen is (gaat automatisch zelfs)Nederlanders koppelen dat vaak aan schulden en krediet, maar ik kan niet eens in termijnen betalen omdat ik het nooit aangevraagd heb, dat staat er weer los van.
Maar wat ik wilde zeggen, buche de noel is gewoon een angels on bare skin kopie, glögg is ronduit verrukkelijk, snow globe zou standaard ingevoerd moeten wordenDe rest nog niet geprobeerd..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:21 schreef Mirjam het volgende:
lush uk heeft de kerstproducten online
nu nog iemand vinden met een creditcard
Nee hoor! Lees alleen net dat het een discon wordt dus het is misschien ietwat zinloos om hem te gaan proberenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja hoor! Hij is al wel gebruikt, is dat een probleem?
300 flessen snowfairy, en 1 fles karma perfumequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef bibi het volgende:
[..]
PM me je lijstje maar. Dan zal ik 1 deze dagen gaan bestellen
Je mag mijn babyface wel helemaal hebben hoor, hij doet niet veel voor mij. Ik denk dat ik een kwart heb gebruikt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor! Lees alleen net dat het een discon wordt dus het is misschien ietwat zinloos om hem te gaan proberen![]()
Toevallig ook aqua mirabilis in de aanbieding?
Ik heb net besteld dus hopelijk kan ik over een paar dagen een review geven. Als ze mijn bestelling tenminste niet weer naar de Antillen versturen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is glogg een beetje te vergelijken met TaaiTaai? Ik heb ook een cc en ben er maar wat blij mee, op vakanties heb ik hem vaak gebruikt. Dat ik er lushspullen mee kan bestellen is alleen maar een leuke bijkomstigheid![]()
Wat zou je ervoor terug willen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je mag mijn babyface wel helemaal hebben hoor, hij doet niet veel voor mij. Ik denk dat ik een kwart heb gebruikt.Aqua Mirabilis heb ik niet, sorry
Ik pm je even, dat is wat makkelijker en minder topic vervuilingquote:
quote:Retro-Kerst:
Bob Soap
Brandy Butter Ballistic
Christmas Carol Ballistic
Christmas Kisses Bubble Bar
Egg Snog
Gold, Frankicense and Beer Jelly
Hot Toddy Bubble Bar
Magic Ballistic
Randy Butter Soap
Snowdrops Ballistic
Hot Toddy!quote:
Maar, maar, maar, ik ben zo zuinig geweest met mijn laatste stukje...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hot Toddy!![]()
Dit is volgens mij trouwens het eerste jaar dat Snow Showers niet erbij zit.
Ja idd, klote zeg. Dat is 'm favo kerstproduct. Heb gelukkig nog wat staan...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hot Toddy!![]()
Dit is volgens mij trouwens het eerste jaar dat Snow Showers niet erbij zit.
Idem. Gelukkig heb ik nog een bijna vol bakje en een hele oude SPquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja idd, klote zeg. Dat is 'm favo kerstproduct. Heb gelukkig nog wat staan...
Same here. Al zijn er gelukkig nog genoeg andere lekkere produkten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Idem. Gelukkig heb ik nog een bijna vol bakje en een hele oude SP
Ik mag niet veel meer kopen, moet eerst opmaken... Daar ben ik nu dus ook druk mee bezig. Maar dat cadeautje met die 2 stukken so white zeep, een so white bruisbal en een cindersbruisbal, die moet ik gewoon hebben. So whitequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here. Al zijn er gelukkig nog genoeg andere lekkere produkten.
Oeh, ff checken dan. Ik wil ook wel richting Antwerpenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:57 schreef Bamba het volgende:
Zijn die VIP avonden trouwens allemaal de 20e? Lijk me wel leuk om naar Antwerpen te gaan, maar heb vorige week niks gezien erover in het filiaal in Antwerpen..
Besteld....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
300 flessen snowfairy, en 1 fles karma perfume
Ik vind Antwerpen zo gezellig! Ik bedenk me nu alleen dat ik altijd met de bus naar Antwerpen ga (durf niet te rijden in Antwerpenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, ff checken dan. Ik wil ook wel richting Antwerpen
Waar woon je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind Antwerpen zo gezellig! Ik bedenk me nu alleen dat ik altijd met de bus naar Antwerpen ga (durf niet te rijden in Antwerpen![]()
) en 's avonds vind ik Antwerpen niet zo geschikt om alleen te lopen
. Dus ik ga er nog maar even goed over nadenken..
Toch wel de 500 grams flessen he?quote:
Hoogerheide, het is met de bus maar een 3 kwartier hoor en vanaf de bus uitstapplaats is het echt maar een klein stukje, maar ik vind Antwerpen niet zo fijn 's avondsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik ben de vorige keer met de trein gegaan.
Aha, ik Heerle dus ik ging met de trein vanuit Essenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoogerheide, het is met de bus maar een 3 kwartier hoor en vanaf de bus uitstapplaats is het echt maar een klein stukje, maar ik vind Antwerpen niet zo fijn 's avonds. Ik ben gewoon een mietje
. Ik weet niet hoe laat zulke avonden beginnen? Ik moet tot 5 uur werken en zou dan wel meteen door kunnen reizen naar Antwerpen dan. Als het de 20e is dan.
Haha dat is hier dichtbij!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aha, ik Heerle dus ik ging met de trein vanuit Essen
Volgens mij was het toen 7uur ofzo, kan dat?
Snap dat dat minder fijn is! Ik was vorige keer in de zomer geweest.
Ik vond het toen ook leuk, dat was met de gezicht maskertjes avond. Ik zal ook eens kijken wanneer het isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha dat is hier dichtbij!
7 uur zou best kunnen, ik heb eigenlijk nog nooit een VIP avond meegemaakt, lijkt me eigenlijk wel heel erg leuk! Ik ga er gewoon nog even over nadenken
http://www.lushiousbeauty.nl/2010/10/lush-dia-de-los-muertosquote:Op 20 oktober wordt in alle Lush vestigingen een speciale VIP pre-launch georganiseerd. Er is nog plaats dus je kunt je hiervoor opgeven bij de Lush vestiging bij jou in de buurt. Deze producten en ook de Sinterklaas producten, kerst producten en cadeaus zijn vanaf 22 oktober verkrijgbaar in alle Lush vestigingen en via de mailorder www.lush.nl."
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://www.lushiousbeauty.nl/2010/10/lush-dia-de-los-muertos
Hehe, slim!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Ik ga morgen m'n tante maar eens vragen of ze meegaat, die ben ik ook al een addict aan het maken
.
Toen ik de laatste keer in Antwerpen was, kon datquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan je je ook op de dag zelf nog aanmelden? Ik wil op zich wel, want moet toch weer de lush in, maar het is dan net de dag dat loon er wel of niet is.
.
Cool. Dan ga ik de 22e op m'n agenda zetten. Badspulletjes kopenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen ik de laatste keer in Antwerpen was, kon dat
Het is toch de 20e?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cool. Dan ga ik de 22e op m'n agenda zetten. Badspulletjes kopen. En toch maar weer een potje Skin Drink, aangezien het winter wordt dus de droge plekjes weer hun optreden doen.
Hehe. Als je het maar goed in je agenda zetquote:
Amsterdam Kalverstraat?quote:
Even lijstje geüpdate. Morgen komen er misschien nog meer spulletjes bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:59 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Totaal lijstje was:
1 marzibain
1/2 RRB
1 HIWTK
1/2 mr Butterball
1 Karma zeep
1 Mud Flats
1 Mud Flats
Zit er een shmoopy in Rotterdam? Nou? Nou?!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaarjamaar ik ben nog niet in Rotterdam geweest.
In de Kalver?quote:
Gaan we dan echtheuswaar weer meeten ja? Of ben je me blij aan het maken met een dooie shmoopquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zit er een shmoopy in Rotterdam? Nou? Nou?!
In ieder geval in het centrum, dus dat kan Kalver of Leidsche zijn, net waar ik tijd voor heb. Maar zonder party en met NL prijzen is het een stuk minder interessant. En waarschijnlijk ga ik de dag erna shoppen in Haarlem met een vriendin, dus zullen we daar wel gaan lushen.quote:
Nee, een live shmoop, als je zin hebt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gaan we dan echtheuswaar weer meeten ja? Of ben je me blij aan het maken met een dooie shmoop?
Dan ga ik maar vast geld opzij zetten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, een live shmoop, als je zin hebt.
Ik ga morgen even bellen of er plek is.
Als je zin hebt lijkt het me erg leuk om samen te goan.
Oh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan ga ik maar vast geld opzij zetten.
Spannend. Ik ga onherkenbaar zijn trouwens
.
*jaloers*quote:
Kom dan oohook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers*![]()
Ik heb trouwens caca rouge besteld.
Ja dat zie je dan wel.quote:
Ik zou wel willen, écht, maar 2 uur enkele reis voor een VIP gaat me net iets te ver.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Kom dan oohook.
Oh, en caca, die moet ik ook nog even bestellen.
Ik ga zo fijn een postverjaardagsbestelling doen, allemaal parfumsamples nemen, en dan mag ik met kerst weer!
Oeh, dat is wel heel lang jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, écht, maar 2 uur enkele reis voor een VIP gaat me net iets te ver.
En als ik Izzy meeneem?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, écht, maar 2 uur enkele reis voor een VIP gaat me net iets te ver.
Ik ga hem heel laf mengen met de brun die ik nog heb liggen dus heel spectaculair zal het niet zijn. [/watje] Ik ben ook niet kapot van de geur, maar het is meteen zo'n lekker masker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat zie je dan wel.
Cat, wel foto's van voor en na ploatsen. Bij mij was Caca niet zó'n succes, maar ik hou niet van hennageur. Werd me destijds nog door m'n vriendje opgesmeerd, dus het was wel een hele ervaring.
quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie al voor me hoe ik 'm overhaal. 'Nee poes, het is niet eng, deze mensen kénnen je al, die hebben je door een moeilijke tijd geholpen, heus waar! En we masseren je pootjes als we er zijn!'
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik lees net op Facebook dat de Parfum VIP in Antwerpen ook afgelast is
En de VIP van de 20e staat nog niet vast..
Je krijgt geen mail als je geaccepteerd bent. Probeer eens in te loggen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:34 schreef Bamba het volgende:
Ik heb me trouwens aangemeld bij het Nederlandse Lush forum, maar ik word maar niet geactiveerd. .En ik wilde graag meedoen met de kerstproefjes groepsorder, maar die sluit vanavond. Heb gisteravond al een mail gestuurd naar info@lush.nl, maar ik krijg geen antwoord terug
.
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
. Ik zal zo eens naar Antwerpen bellen.
Ja ik vrijdagavond ook! Aanstekelijke lach en zelden zo'n enthousiaste vrolijke verkoopster meegemaakt. Voor mij zong ze een happy Friday song.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef gothic-blackie het volgende:
vandaag ff in lush rotterdam geweest, super leuke winkel en super geholpen door een engelse![]()
Nee, inloggen lukt ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je krijgt geen mail als je geaccepteerd bent. Probeer eens in te loggen?
Ik heb mijzelf ook twee keer aangemeld omdat ik aan het wachten was op een bevestiging en toen kon ik opeens inloggen.
[..]
Ik ben benieuwd!
Ooo oke. Naja, ik heb dat toen ook pas een week daarna geprobeerd ofzo...quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, inloggen lukt ook niet. en als ik op wachtwoord vergeten druk zegt 'ie ook dat m'n account nog niet geactiveerd is.. En als ik druk op: herstuur activatie mail gebeurt er niks
Ik wil/kan anders wel onder mijn naam jouw lijstje posten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef Bamba het volgende:
Ach, ik ben waarschijnlijk toch al te laat voor die kerstproefjes. Nu maar hopen dat de VIP toch doorgaat de 20e...Heb niet kunnen bellen vanmiddag helaas
.
Oooh echt? Ik pm je even!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil/kan anders wel onder mijn naam jouw lijstje posten?
Prima!quote:
Ik heb nog wel snowcake van vorig jaar voor jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Zou Snowcake lekker zijn? Ik mag echt niks meer bestellen hoor maar baal nu wel![]()
Die ga ik testen met der proefjes actiequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb nog wel snowcake van vorig jaar voor jekun je m testen.
PM!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb nog wel snowcake van vorig jaar voor jekun je m testen.
Dipkip wordt een meisje!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:52 schreef Dipkip het volgende:
Ooh ik ga echt zo onwijs bestellen zo he. Ik dacht dat ik maar een paar dingetjes wou dus die wou ik bij de VIP gaan kopen (goodiebag woehoe!!)... Maar nu was ik vandaag in de winkel voor een behandeling en heb ik andere dingen geprobeerd en die wil ik nu ook allemaal (o.a. orange blossom parfum). Dus nu toch maar uit engeland bestellen want het scheelt teveel geld anders... Koop ik op de kerstvip wat ik uit de kerstrange wil en bestel ik nu wat ik zeker wil...
Ze hebben me vandaag zo'n solid body tint ding laten zien gebruikt als blush. Zo mooi! Dus nu wil ik die in beide kleuren terwijl het me eerst helemaal niks leek
In Haarlem hebben ze nu LangzaaMaandag, iedere maandagmiddag vanaf 3 uur. Je kunt ze emailen of bellen voor een afspraak, het duurde bij ons anderhalf uur en ze hebben zeker 10 producten op ons gesmeerd, we kregen een korte massage met de muziek uit de spa enzo en persoonlijk advies. Was gratis en ze vonden het ook niet erg dat ik met kopen wachtte tot de VIP.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Stap je dan gewoon binnen voor zo'n behandeling? Ik ben ook wel benieuwd naar die solo's body tints.
Oehquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:51 schreef Dipkip het volgende:
Glitter blief ik nog steeds niet maar ik ben wel meer een meisje geworden ja... Weet je nog dat ik alleen huismerk shampoo en douchegel had![]()
[..]
In Haarlem hebben ze nu LangzaaMaandag, iedere maandagmiddag vanaf 3 uur. Je kunt ze emailen of bellen voor een afspraak, het duurde bij ons anderhalf uur en ze hebben zeker 10 producten op ons gesmeerd, we kregen een korte massage met de muziek uit de spa enzo en persoonlijk advies. Was gratis en ze vonden het ook niet erg dat ik met kopen wachtte tot de VIP.
Ja, dat klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh. Nou, dat mogen ze in Rotterdam ook wel invoeren.
Ze komen in de winkels te liggen ja maar ik heb geloof ik ook nog wel oudere angels liggen. Ik ga even voor je kijken. Volgens mij heb ik nog zoeen die maanvormig is met glitters, misschien ook gewoon een blok.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:Snowcake proberen! Hulde aan Dipkip
![]()
Mocht er trouwens iemand zijn die nog Angel's Delight over heeft en er vanaf moet...Mijn vriendin is gek op die zeep. Of komen de kerstproducten ook in de winkels te liggen?
Alle reguliere kerstprodukten komen gewoon in de winkels te liggen. Dus als je vriendin even geduld heeft kan ze lekkere verse AD kopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Snowcake proberen! Hulde aan Dipkip
![]()
Mocht er trouwens iemand zijn die nog Angel's Delight over heeft en er vanaf moet...Mijn vriendin is gek op die zeep. Of komen de kerstproducten ook in de winkels te liggen?
Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb alleen ervaring met de online bestellingen dat daar wat mis mee ging en dat is altijd netjes opgelost. Ik zou er gewoon mee langsgaan, of je kunt eerst de winkel bellen of emailen.
Ik zou ook nooit zomaar zo'n pot kopen zo duur! Ik zou de volgende keer gewoon twee proefjes daarvan meevragen, want dan kan je het een beetje beoordelen. Met een proefje nog niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef Lushmonki het volgende:
[..]
Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..
Volgens mij heb je daar gewoon recht op als er iets mis mee is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef Lushmonki het volgende:
Ik heb naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat als er echt wat mis is met de creme (en dat beoordeelt het personeel in de winkel) dat ik het dan kan ruilen tegen iets anders. Maar mijn geld krijg ik toch niet terug denk ik..
Als er iets mis mee is wel, al kan je dan nog twijfelen over geld terug of ruilen voor iets anders. Maar 'het doet niets voor m'n huid' is geen reden om te ruilen. Ze geven immers geen garantie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar gewoon recht op als er iets mis mee is.
Klinkt goed! Lief kado!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dénk dat ze een bad heeft, maar weet het niet zeker, maar ach, anders gebruikt ze de badshizzle maar als voetenbad. En hoewel ik de rustigste geuren heb ekizen denk ik, kan ze altijd nog haar tienerdochters blij maken als ze het niks vindt.
Tis geworden:
- butterball
- amondopondo
- each peach
- vanille fountain
- porridge soap
Wat denken jullie, voor een hippe 50-er?
Ik heb die ook gekocht en ga er vanavond mee in badquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:38 schreef douche-eendje het volgende:
Was vandaag in Amsterdam, fles American Cream en Fizzbanger gekocht. Wat ruikt die laatste lekker! Ook nog 5 potjes ingeruild voor een Catastrophe cosmetic masker
.
Big shampoo, Vanilla Deelitequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef princess-a het volgende:
Ik ga samen met een collega lekker online bestellen bij de engelse lush dus hebben jullie nog tips?
Voor mn gezicht wil ik niks en een bad heb ik ook niet. Verder heb ik een droge huid, normaal lang haar, ben ik dol op zoete of fruitige geuren en sta ik overal voor open
Dat heb ik inderdaad ook, flink vette bodycremes smeren en dan gaat het welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:33 schreef Pumpkin. het volgende:
Zepen drogen mn huid bij mij altijd een beetje uit, maar ze zijn wel lekker! ik gebruik dan een bodylotion, niks meer aan t handje
Ik weet hetquote:
houdbaarheidquote:
Je kan nog een keer gaan bellen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef Bamba het volgende:
Automatic, ik heb naar Antwerpen gebeld en ze weten nog niet of ze de 20e een VIP doen, omdat hun levering niet meer gelijk loopt met die van Nederland, dus ze weten simpelweg niet of ze uberhaupt alle producten op die datum hebben. Het kan ook zijn dat ze wel een VIP doen, maar dan op een andere datum. Zodra ze iets weet zet ze het in ieder geval meteen op facebook zodat je je kunt aanmelden.
quote:Lush Antwerp zullen we het nog eens doen ? Een vip bedoel ik .... rond kerst en de fabutastische lush kerstproducten ?
Ach omdat jullie het zijn ;-) 20 oktober om 19.00 mag je een sneek peek nemen ! wel even reserveren ... de plaatsen zijn beperkt !
whut?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Dipkip het volgende:
De belgen komen een feestje geven in friesland?
Er is net een perfume round aangekondigd op het forum (dus forum party met parfums) maar er gaat worden gestemd over de geuren... dus kan nog niet zeggen welke het worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:03 schreef Natalie78 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe en waar ik aan Honey I washed the kids parfum kan komen?
Ja zat ik ook aan te denken, alleen weet je ongeveer hoe lang dat geleden is? Als parfum eenmaal geopend is is het niet zo lang houdbaar, heb dan toch liever 'verse'. Met forum bedoel je het forum van Lush zelf neem ik aan? Eens even kijken dan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er is net een perfume round aangekondigd op het forum (dus forum party met parfums) maar er gaat worden gestemd over de geuren... dus kan nog niet zeggen welke het worden.
Hij is wel ooit gemaakt dus ebay / marktplaats / forum?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan nog een keer gaan bellen!
[..]
Hmm. Volgens mij vorig jaar. Verse is er niet, tenzij ze hem nu dus weer doen, maar hij is nog niet genoemd in het topic. De mensen op het forum hebben waarschijnlijk nog van vorig jaar dus ik denk kleine kans dat er nieuwe komt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:18 schreef Natalie78 het volgende:
Ja zat ik ook aan te denken, alleen weet je ongeveer hoe lang dat geleden is? Als parfum eenmaal geopend is is het niet zo lang houdbaar, heb dan toch liever 'verse'. Met forum bedoel je het forum van Lush zelf neem ik aan? Eens even kijken dan.
En, wat was het resultaat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:31 schreef Csbs het volgende:
Vandaag Caca Marron gekocht (henna) nu aan het intrekken. Ik ben benieuwd!
Ik heb het gerapst, zo'n 3 blokjes. Aangelengd met warm water tot het leek op dunne dampende koeienvlaai. Mijn haar was al rood geverfd en is nu superzacht en iets feller rood. De stank is er na 4 keer wassen bijna uit. Ik heb het 2 uur in laten trekkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, wat was het resultaat?
Ik heb net een kleine bestelling ontvangen.
Iced wine jelly is![]()
![]()
![]()
Lekker zoet, maar niet té door een kruidige ondertoon.
En Glogg showergel![]()
![]()
heerlijk kanelig en kruidig.
Allebei lekkere winterse geurtjes.
Bearded lady ruik ik niet echt, komt misschien omdat ze is meegereisd met de caca rouge.
Jaquote:
Wat is dat nu voor plek?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja. Waar ik alle bonnetjes bewaar voor de garanties
.
Inderdaad!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Blijkbaar een hele goede verstopplek
![]()
Ik dacht dat ik hem verknipt had (zelfbeschermingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad!
Was je hem ook echt kwijt of...?
Bij mij duurt het meestal 3-5 dagenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Bamba het volgende:Mijn bestelling van gisteravond staat nu al op shipped
. Gaat dat altijd zo snel? En weet iemand wanneer ik het pakketje dan kan verwachten? (Royal Mail).
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij mij duurt het meestal 3-5 dagen
Wie o wie heeft er interesse?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:59 schreef Sulley02 het volgende:
Ik heb hier nog het volgende liggen wat ik kwijt wil:
[..]
1/2 mr Butterball
1 Karma zeep
2 Mud Flats
En, is dat een aanrader?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ghost is een limited retro
http://lush.co.uk/index.p(...)_virtuemart&Itemid=1
Hehe, 't is een beetje verslavend hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef shmoopy het volgende:
Jaaa, die wil ik ook!
Heb net m'n verjaardagsbestelling binnen met allerlei Gorillasamples en ik zit nu al klaar voor de kerstbestelling.
Als je niet van lelies houdt nietquote:
Ik houd er niet van, net alsof je met Nivea zalf doucht.quote:
Wat voor geuren vind je lekker? Bloemig, fruitig, kruidig?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:12 schreef _aurum_ het volgende:
ik wil voor het eerst een bath ballistic bestellen, maar zie door de bomen het bos niet meer![]()
wat zijn nou de makkelijke instap ballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |