quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben weer bezweken... vandaag op de meet heb ik nog een grijpzak gekocht.
Met alle ruiltjes die ik had en mijn aankopen+goodiebag heb ik dit het halve land doorgesleept. Inclusief opbergdoos die ik er ook maar bij heb gekocht.
[ afbeelding ]
Maar ik heb nu mooi 10 Christmas Kisses en 4 Magics! Kom ik het jaar wel mee door.![]()
In mijn grijpzak zat
- Best wishes gift (Mr Butterball, Christmas Kisses, Marzibain)
- B electro zeep
- Lily Savon zeep
- Snowcake
- Candy Cane BBS
En dat wast volgens mij, Maar we hebben meteen spullen doorgeruild dus wellicht zat er nog meer in.
En we kregen goodiebags op de meet.![]()
- Christmas Kisses
- Proef Karma Dusting powder
- proef Rehab
- Proef Rub Rub Rub
en vast nog wat (ook vergeten)
Verder nog een Magic en een Snowdrops gekocht en lege potjes ingeruild voor Cathastrophe Cosmetic masker.
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen je lijstjes hoor, ik had exact wat jij nu opnoemt, verder alleen twee lushkrantjes![]()
Ik vond het echt onwijs gezellig
Au bain Daniellequote:Op zondag 1 februari 2009 11:02 schreef oh-oh het volgende:Of bedoel je een paar seconden in je doos
![]()
?
Ik heb vanochtend gedouched met bananamoonsoap![]()
Wat is die lekker zeg!
En het zelfde geldt voor mijn Gentl Lentil shampoo, heerlijk!
Ik heb er twee proefjes in gedaan. Celestial omdat je die wilde testen en Gorgeous als alternatief.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:54 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja Cat, vraagje, heb je per ongeluk de verkeerde naam op mn sample geschreven of zit er in wat er in zit? Er staat namelijk Gorgeous op en ik zou Celestial testen
Tijd voor een OPdate, me dunkt. Als er al een winkel in Arnhem – en Utrecht en Groningen for that matter- komt dat is dat in de heel heel heel verre toekomst. Ik heb er in ieder geval het laatste jaar niks van gehoord. En gezien de huidige tijden geloof ik niet dat Lush veel wil uitbreiden hier.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef rac het volgende:
Weet iemand al wanneer er een Lush in Arnhem komt?
Ik las in de OP dat er aan wordt gewerkt.
Volgens mij zit alleen Gorgeous er in, maar ik zal dan nog eens goed kijken vanavond, misschien zit het heel kunstig om elkaar heen gevouwen ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb er twee proefjes in gedaan. Celestial omdat je die wilde testen en Gorgeous als alternatief.
Zeg me nu niet dat ik die Celestial er niet in heb gedaan of dat die eruit is gevallen in al het gedoe!Want dan moet je me je adres PMen zodat ik die alsnog kan opsturen.
Ja ik heb geprobeerd met iedereen een beetje te praten en op een gegeven moment splitste de groep en zat jij in de andere, en in het restaurant kon ik ook niet bij je in de buurt gaan zitten omdat wij later waren. Ah, op de Fok-Lush-bruisbal-meet bij oh-oh misschien?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik vond het ook heel gezellig, jammer dat wij niet meer hebben kunnen kletsen. Maar dat krijg je met zo’n grote groep al gauw natuurlijk. Heb je nog ongewenst grijpzak en goodiebag spul kunnen ruilen? Ik was mijn zepen meteen kwijt en werd bekogeld met Christmas Kisses.
Ik heb you wash my back helemaal niet langs zien komen?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
You wah my back: zelfde verhaal. Haske leuk zeepje om te zien en een heel zoet/kruidig/complexe geur, maar toch niks voor mij.
Laat je even weten of hij erbij zat? Ik had alles nog zo georganiseerd per persoon in zakjes gedaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij zit alleen Gorgeous er in, maar ik zal dan nog eens goed kijken vanavond, misschien zit het heel kunstig om elkaar heen gevouwen ofzo![]()
Jah, ik wilde ook wel mee naar de tattoo maar dat was niet handig met zoveel mensen en daarna heb ik de splitsing een beetje gemist en ben ik gaan shoppen bij Dille&Kamille en de Schatwinkel. Bij Pluk was er nog een plekje aan onze kant van de tafel maar daar klom iemand anders van de later komers al heen. (het was een beetje krapjes)quote:[..]
Ja ik heb geprobeerd met iedereen een beetje te praten en op een gegeven moment splitste de groep en zat jij in de andere, en in het restaurant kon ik ook niet bij je in de buurt gaan zitten omdat wij later waren. Ah, op de Fok-Lush-bruisbal-meet bij oh-oh misschien?![]()
Die was ze vergeten tevoorschijn te halen.quote:[..]
Ik heb you wash my back helemaal niet langs zien komen?Nou heeft ik m niet geruikt...
Tuurlijk!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef Cat22 het volgende:
Laat je even weten of hij erbij zat? Ik had alles nog zo georganiseerd per persoon in zakjes gedaan.![]()
Zoveel heb je niet gemist hoor, er had niet nog iemand bij gepast in het piercinghok. Het was daar nog 3x zo klein als bij Pluk.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef Cat22 het volgende:
Jah, ik wilde ook wel mee naar de tattoo maar dat was niet handig met zoveel mensen en daarna heb ik de splitsing een beetje gemist en ben ik gaan shoppen bij Dille&Kamille en de Schatwinkel. Bij Pluk was er nog een plekje aan onze kant van de tafel maar daar klom iemand anders van de later komers al heen. (het was een beetje krapjes)
Oh vandaar, nou dan wandel ik er nog eens langs voor ik ga bestellen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef Cat22 het volgende:
Die was ze vergeten tevoorschijn te halen.Bij het afrekenen zag iemand hem back stage liggen (samen met een giga Tisty Tosty) en is hij rond gegaan. Maar heeft dus niet iedereen bereikt. Ze hadden er ook maar eentje van trouwens.
Ja die heb ik wel geroken maar die vind ik echt horror vies, maar ja ik haat vanillequote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef Cat22 het volgende:
We hebben ook de vanille SP geroken trouwens, ik vond er weinig aan, hij had een vreemde bijsmaak, zoggezegd, zou ik echt op m'n huid moeten ruiken.
Ik zou bij een droge huid geen fresh farmacy nemen, ik vond die erg heftig en ook erg droog maken. Lijkt me meer iets voor een vette huid. De andere producten heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef jiah het volgende:
Ik wil ook aan lush 'beginnen'
maar zit momenteel aan roaccutane(Anti-krentenbolletje-gezichtje medicijn), En ik zou echt niet weten wat ik wel of niet moet bestellen
![]()
k zat te denken aan;
Fresh Farmacy
Coalface
Aqua Marina
Mn huid is nu dus voornamelijk 'normaal' met een beetje droogheid en nogsteeds wel hier en daar onzuiverheden en veel rode plekken/littekens![]()
![]()
Kan iemand mij advies geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |