abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65618236

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Het make-up zusje van Lush: bnevertoobusytobebeautiful.com, topic: B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUp
Meetings: Lush Meets #5

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden
pi_65618261
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben weer bezweken... vandaag op de meet heb ik nog een grijpzak gekocht.

Met alle ruiltjes die ik had en mijn aankopen+goodiebag heb ik dit het halve land doorgesleept. Inclusief opbergdoos die ik er ook maar bij heb gekocht.
[ afbeelding ]
Maar ik heb nu mooi 10 Christmas Kisses en 4 Magics! Kom ik het jaar wel mee door.

In mijn grijpzak zat
- Best wishes gift (Mr Butterball, Christmas Kisses, Marzibain)
- B electro zeep
- Lily Savon zeep
- Snowcake
- Candy Cane BBS
En dat wast volgens mij, Maar we hebben meteen spullen doorgeruild dus wellicht zat er nog meer in.

En we kregen goodiebags op de meet.
- Christmas Kisses
- Proef Karma Dusting powder
- proef Rehab
- Proef Rub Rub Rub
en vast nog wat (ook vergeten)

Verder nog een Magic en een Snowdrops gekocht en lege potjes ingeruild voor Cathastrophe Cosmetic masker.
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij kloppen je lijstjes hoor, ik had exact wat jij nu opnoemt, verder alleen twee lushkrantjes

Ik vond het echt onwijs gezellig
pi_65618306
Oh ja Cat, vraagje, heb je per ongeluk de verkeerde naam op mn sample geschreven of zit er in wat er in zit? Er staat namelijk Gorgeous op en ik zou Celestial testen
pi_65618337
Ik las vorige week ergens iets over vanille producten oid, er lag een nieuwe Lush Times in de winkel maar ik kreeg de Kerst editie mee en nu weet ik het dus nog niet .
Tap tap tap
pi_65618432
Er zijn wat nieuwe dingen (of terug gehaalde oudere valentijn dingen): twee zepen, twee massage bars, twee baddingen, een bodylotion en een parfum als ik het goed onthouden heb. Er is een vanille lijn (zoals vanilla fountain maar dan HUGE) en een aardbeien massage ding, tisty tosty is er in het extra groot en dan zijn er nog twee zepen die je gewoon ff moet ruiken. Het meeste is echt onwijs zoet en niet mijn smaak maar ik heb wel LOVE zeep gekocht, dat is weer zo'n B never geur maar wel erg lekker.

Ik vraag me nu alleen ineens af hoe praktisch het nou is om handzeep te hebben vol met glitters.
  zondag 1 februari 2009 @ 12:05:18 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65618576
Praktisch is niet de sterkste kant van Lush hoor, echt al die rommel op en in de spullen mogen ze van mij laten
Ik ben wel benieuwd naar de Vanille dingen.
Ik heb gisteren mijn Karma solid Parfume aan iemand weggegeven en ga denk ik dinsdag hier maar in de winkel even nieuwe kopen. Jammer van het geld maar tis mn favo geurtje, dus ik kan niet wachten op een order uit de UK of zo.
Kan ik meteen even alle valentijnsshit checken
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65618714
Oh-oh die valentijnsdingen zijn denk ik helemaal jouw smaak, heel zoetig. De aardbeien massage toestand ruikt naar van die witte chocolade bonbons met aardbeiencreme vulling.
  zondag 1 februari 2009 @ 12:20:55 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65618971
Klinkt lekker .
KuikenGuppy
pi_65619350
Ik heb een Lush-winkel ontdekt op Spuimarkt.
  zondag 1 februari 2009 @ 12:37:18 #10
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65619435
Weet iemand al wanneer er een Lush in Arnhem komt?

Ik las in de OP dat er aan wordt gewerkt.
pi_65620009
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Of bedoel je een paar seconden in je doos ?
Ik heb vanochtend gedouched met bananamoonsoap
Wat is die lekker zeg!
En het zelfde geldt voor mijn Gentl Lentil shampoo, heerlijk!
Au bain Danielle
Dan wordt het TE vloeibaar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65620320
Ik dacht dat ik het wel zou redden tot april (dan ga ik weer naar de UK) maar nee, mijn aqua marina red het niet dus weer een bestelling geplaatst in de UK, paar dagen geleden al voordat de valentijn zooi op de site stond. Jammer wel, want 'you wash my back' ziet er wel tof uit, ondanks de prijs

Aqua Marina vind ik helemaal geweldig, een vriend van me had me een paar weken niet gezien en vroeg of ik soms weer verliefd was, zo stralend zag ik eruit De geur vond ik even wennen maar m'n huid is superglad.

Gisteren voor het eerst een solid shampoo gebruikt, reincarnate. Ik had iets te veel gewreven over m'n bolletje, er kwam een enorme berg van schuim op m'n haar M'n haar voelde wel wat droog aan, maar ik denk dat het een blijvertje is

M'n zoons zijn dol op snow fairy, ik vind zelf de geur vreselijk irritant Zal blij zijn als de flesjes op zijn. Lily Savon heb ik ook nog maar eens besteld, en nog een b-electro voor m'n kids die de kleur 'vet' vinden.
pi_65620895
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:54 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja Cat, vraagje, heb je per ongeluk de verkeerde naam op mn sample geschreven of zit er in wat er in zit? Er staat namelijk Gorgeous op en ik zou Celestial testen
Ik heb er twee proefjes in gedaan. Celestial omdat je die wilde testen en Gorgeous als alternatief.
Zeg me nu niet dat ik die Celestial er niet in heb gedaan of dat die eruit is gevallen in al het gedoe! Want dan moet je me je adres PMen zodat ik die alsnog kan opsturen.

Ik vond het ook heel gezellig, jammer dat wij niet meer hebben kunnen kletsen. Maar dat krijg je met zo’n grote groep al gauw natuurlijk. Heb je nog ongewenst grijpzak en goodiebag spul kunnen ruilen? Ik was mijn zepen meteen kwijt en werd bekogeld met Christmas Kisses.
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef rac het volgende:
Weet iemand al wanneer er een Lush in Arnhem komt?

Ik las in de OP dat er aan wordt gewerkt.
Tijd voor een OPdate, me dunkt. Als er al een winkel in Arnhem – en Utrecht en Groningen for that matter- komt dat is dat in de heel heel heel verre toekomst. Ik heb er in ieder geval het laatste jaar niks van gehoord. En gezien de huidige tijden geloof ik niet dat Lush veel wil uitbreiden hier.

De Valentijnsdingen ruiken lekker, de Aardbeien massagebar is superzoet, heerlijk om te ruiken maar ik zou er niet blij van worden als ik me ermee in moet smeren. Het B never gastzeepje was wel verleidelijk, maar ik ben gewoon niet van de zepen.
You wah my back: zelfde verhaal. Haske leuk zeepje om te zien en een heel zoet/kruidig/complexe geur, maar toch niks voor mij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65622481
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb er twee proefjes in gedaan. Celestial omdat je die wilde testen en Gorgeous als alternatief.
Zeg me nu niet dat ik die Celestial er niet in heb gedaan of dat die eruit is gevallen in al het gedoe! Want dan moet je me je adres PMen zodat ik die alsnog kan opsturen.
Volgens mij zit alleen Gorgeous er in, maar ik zal dan nog eens goed kijken vanavond, misschien zit het heel kunstig om elkaar heen gevouwen ofzo
quote:
Ik vond het ook heel gezellig, jammer dat wij niet meer hebben kunnen kletsen. Maar dat krijg je met zo’n grote groep al gauw natuurlijk. Heb je nog ongewenst grijpzak en goodiebag spul kunnen ruilen? Ik was mijn zepen meteen kwijt en werd bekogeld met Christmas Kisses.
Ja ik heb geprobeerd met iedereen een beetje te praten en op een gegeven moment splitste de groep en zat jij in de andere, en in het restaurant kon ik ook niet bij je in de buurt gaan zitten omdat wij later waren. Ah, op de Fok-Lush-bruisbal-meet bij oh-oh misschien?
quote:
You wah my back: zelfde verhaal. Haske leuk zeepje om te zien en een heel zoet/kruidig/complexe geur, maar toch niks voor mij.
Ik heb you wash my back helemaal niet langs zien komen? Nou heeft ik m niet geruikt...
  zondag 1 februari 2009 @ 14:04:18 #15
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65622693
TVLush.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65622804
Vanille.
Go hard or go home
pi_65623503
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:59 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij zit alleen Gorgeous er in, maar ik zal dan nog eens goed kijken vanavond, misschien zit het heel kunstig om elkaar heen gevouwen ofzo
Laat je even weten of hij erbij zat? Ik had alles nog zo georganiseerd per persoon in zakjes gedaan.
quote:
[..]

Ja ik heb geprobeerd met iedereen een beetje te praten en op een gegeven moment splitste de groep en zat jij in de andere, en in het restaurant kon ik ook niet bij je in de buurt gaan zitten omdat wij later waren. Ah, op de Fok-Lush-bruisbal-meet bij oh-oh misschien?
Jah, ik wilde ook wel mee naar de tattoo maar dat was niet handig met zoveel mensen en daarna heb ik de splitsing een beetje gemist en ben ik gaan shoppen bij Dille&Kamille en de Schatwinkel. Bij Pluk was er nog een plekje aan onze kant van de tafel maar daar klom iemand anders van de later komers al heen. (het was een beetje krapjes)

Bruisbal meet bij oh-oh? Check!
quote:
[..]

Ik heb you wash my back helemaal niet langs zien komen? Nou heeft ik m niet geruikt...
Die was ze vergeten tevoorschijn te halen. Bij het afrekenen zag iemand hem back stage liggen (samen met een giga Tisty Tosty) en is hij rond gegaan. Maar heeft dus niet iedereen bereikt. Ze hadden er ook maar eentje van trouwens.

We hebben ook de vanille SP geroken trouwens, ik vond er weinig aan, hij had een vreemde bijsmaak, zoggezegd, zou ik echt op m'n huid moeten ruiken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65623616
Ik wil ook aan lush 'beginnen'
maar zit momenteel aan roaccutane(Anti-krentenbolletje-gezichtje medicijn ), En ik zou echt niet weten wat ik wel of niet moet bestellen

k zat te denken aan;
Fresh Farmacy
Coalface
Aqua Marina

Mn huid is nu dus voornamelijk 'normaal' met een beetje droogheid en nogsteeds wel hier en daar onzuiverheden en veel rode plekken/littekens

Kan iemand mij advies geven?
pi_65623784
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef Cat22 het volgende:
Laat je even weten of hij erbij zat? Ik had alles nog zo georganiseerd per persoon in zakjes gedaan.
Tuurlijk!
quote:
Jah, ik wilde ook wel mee naar de tattoo maar dat was niet handig met zoveel mensen en daarna heb ik de splitsing een beetje gemist en ben ik gaan shoppen bij Dille&Kamille en de Schatwinkel. Bij Pluk was er nog een plekje aan onze kant van de tafel maar daar klom iemand anders van de later komers al heen. (het was een beetje krapjes)
Zoveel heb je niet gemist hoor, er had niet nog iemand bij gepast in het piercinghok. Het was daar nog 3x zo klein als bij Pluk.
quote:
Die was ze vergeten tevoorschijn te halen. Bij het afrekenen zag iemand hem back stage liggen (samen met een giga Tisty Tosty) en is hij rond gegaan. Maar heeft dus niet iedereen bereikt. Ze hadden er ook maar eentje van trouwens.
Oh vandaar, nou dan wandel ik er nog eens langs voor ik ga bestellen.

Ik las trouwens ergens iets over dat er misschien een valentijnsactie zou komen op de UK site, weet jij daar meer over? Wat voor iets zou dat dan zijn?
quote:
We hebben ook de vanille SP geroken trouwens, ik vond er weinig aan, hij had een vreemde bijsmaak, zoggezegd, zou ik echt op m'n huid moeten ruiken.
Ja die heb ik wel geroken maar die vind ik echt horror vies, maar ja ik haat vanille
pi_65623843
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef jiah het volgende:
Ik wil ook aan lush 'beginnen'
maar zit momenteel aan roaccutane(Anti-krentenbolletje-gezichtje medicijn ), En ik zou echt niet weten wat ik wel of niet moet bestellen

k zat te denken aan;
Fresh Farmacy
Coalface
Aqua Marina

Mn huid is nu dus voornamelijk 'normaal' met een beetje droogheid en nogsteeds wel hier en daar onzuiverheden en veel rode plekken/littekens

Kan iemand mij advies geven?
Ik zou bij een droge huid geen fresh farmacy nemen, ik vond die erg heftig en ook erg droog maken. Lijkt me meer iets voor een vette huid. De andere producten heb ik nog niet geprobeerd.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 15:34:18 #21
163650 Greys
pi_65626026
TVPlush!

Oh trouwens, bij die dingen die ik van Elisa heb gekregen zat ook een paars ding met steranijs er in.
Is dat een bruisbal of een BBS? Kortom, ga ik die kruimelen straks of er geheel in mikken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65626060
Das een Witches Ball, een BBS, dus verkruimelen (de helft is genoeg) en dan het water aan. Lekker ruikt die he?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 15:36:49 #23
163650 Greys
pi_65626101
Ja die ruikt heerlijk en ik kon hem op de site niet zo gauw terugvinden, dankjewel!
Dat ding moet me van mijn slechte humeur af gaan helpen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65626181
Tis een kerstding dus die staat niet meer online geniet er van!! En niet jezelf mentaal in mekaar slaan als het niet wil vandaag, je doet het hartstikke goed met het stoppen met roken en je ziet aan mij dat dat rennen volhouden óók niet altijd even handig is

Man, ik wou dat ik in bad kon nu
pi_65626915
Hoe gebruik je de jelly?
Voices tell me I'm the shit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')