Dat is een tas die je koopt voor 20 euro waarin voor 40 euro aan produkten zit. Je weet vooraf niet wat je krijgt. Het idee is om zo de overgebleven kerstprodukten te verkopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil ook zo een grijpzak, wat houd het eigenlijk in, en zijn ze in den haag te krijgen?
Ik vind hem in het flesje ook akelig zoet, maar in de douche is hij best te hebben. En anders gebruik je hem voor handwasjes. De glitters zitten zo vast op de bodem, die vallen er echt niet uit. Ik snap nog steeds niet waarom ze ze erin doen, ik heb nog nooit een fles Snowfairy-met-zwevende-glitters gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
Mooi zo, dan ga ik die douchegel wel gewoon proberen, al vind ik 'm echt niet lekker ruiken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ga mijn kleren niet blootstellen aan Snow Fairy.![]()
Dan worden die douchegelflesjes dus ook hergebruikt. Ik zie namelijk op de bodem van mijn Olive Branch ook wat glitters.
Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb ik trouwens pech met m'n snowcake of is het iets dat meerdere mensen opgevallen is? Dat de samenstelling gewoon veranderd is of zo?
Kan je er niet mee terug gaan? Dat lijkt me niet kloppen namelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er zit een vieze muffe stallucht aan. Kan het echt niet anders omschrijven.
Nou, het was een gratis stukje uit Engeland. Maar ik heb op zich wel zin in een reisje hoor, daar niet vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je er niet mee terug gaan? Dat lijkt me niet kloppen namelijk.
Ze zijn daar zo aardig dat ze het waarschijnlijk als klacht zien en een nieuwe sturen en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef Burdie het volgende:
Haha volgens mij verschilt 'ie niet van vorig jaar.
Stuur anders een mailtje naar lush uk?
Rotterdam dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
amsterdam of haarlem is wel ver!
Oh, dan is het maar goed dat ik daar niet op zoek ben geweest naar de Lush.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar is geen Lush he.
Daar kan zij toch ook niks aan doen? Ligt aan de post. Het is hartstikke aardig dat ze je de keus geeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Nou, daar hebben we wat aan zeg, zit je al een beetje twee weken te wachten
Nou, gewoon terugsturen dat je hem graag alsnog ontvangt. Zullen ze vast haast mee makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef oh-oh het volgende:We hebben al mail terug
![]()
Dear Ilse,
Thank you for your reply.
I am very sorry to hear that you still haven't received your order, is was
sent out the day after I requested the reissue, so I can only assume it's
been lost in the post. How would you like me to proceed?
Kind regards,
Keilly at Lush Online
Nou, daar hebben we wat aan zeg, zit je al een beetje twee weken te wachten
Het zou ook kunnen zijn dat je onderhand liever een refund hebt, toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:Twas dus al voor de tweede keer verzonden.
Vind het een beetje gek dat zij aan ons vraagt hoe het opgelost moet worden, das toch haar werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |