doordat ik voorlopig geen bezoekje aan amsterdam gepland heb, zodoendequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoezo kom je niet meer in de Leide MM?
Ik open wel een nieuwe.
Ah ok, ik dacht misschien heb je een straatverbod ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doordat ik voorlopig geen bezoekje aan amsterdam gepland heb, zodoende
Die had ik bijna gekocht, maar ik wist al dat ik hem dan niet zou willen gebruikenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef Bob. het volgende:
Pasen met lushIk wil zoon hiwtk konijn! misschien ga ik er nog wel een bestellen
![]()
wreed hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn mr. Butterball ga ik toch echt verzuipen dit weekeinde.
Ik heb ook nog zo'n bruiselfjequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
wreed hoor![]()
Ik heb hier ook een bruis elfje liggen en die zou ik nooit kunnen verzuipen, hij heeft zelf vleugeltjes![]()
Ik gok van nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef Leegle het volgende:
*Leegle zoekt bad!
Morgen lekker naar Maastricht... zal ik de Lushverleiding kunnen weerstaan? (pooltje?)
Je moest daarna naar een niet-glitterbare gelegenheid?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uhm.... nou, ik had er niet helemaal op gerekend nee![]()
Laat ik het zo zeggen: ik glitterde zo de vergadering binnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moest daarna naar een niet-glitterbare gelegenheid?
Ach, je had in ieder geval een spránkelende entreequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik glitterde zo de vergadering binnen![]()
Maar he, de geur was zalig
hoogstens een lush verbodquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht misschien heb je een straatverbod ofzo![]()
Alleen kijken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Morgen ga ik ook naar Maastricht.
Waarschijnlijk alleen kijken want ik heb geen geld.
Wat een lieve beschrijvingquote:When your happy friends aren't around to grin at you, sniff a slice of our new, bright orange, citrus scented extraordinarily uplifting Happy Soap, each huge translucent orange piece is decorated with soap smileys. Happy is toning for your skin and cheering for your mind, when your happy friends are around let them use it to!. The world can do with a good dose of happiness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |