abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33099026

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is zeer verslavend!

De Nederlandse website: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Fok wiki pagina: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

OP tekst

Het make-up zusje van Lush: http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/
deel 1: http://forum.fok.nl/topic/709549

Meetings:
http://forum.fok.nl/topic/733694

Lush North America Forums: http://forum.lush.com/forum/
Lush UK Forums: http://212.87.79.126/
Alternatief NL forum: http://www.lushalicious.tk/
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33099087
Ik gooide hem weer dicht
Laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:20 schreef noekje het volgende:
Ja, Lush is heel makkelijk te vinden. Zit echt in de doorlopende hoofdstraat zeg maar. Niet in een zijstraatje ofzo.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:24 schreef broesgroes het volgende:
hahahaha een echte lush in rotterdam dat zou waanzinnig zijn, dichtbij maar net niet om de hoek want dan gaat echt al het geld op...
Kan niet wachten. Vandaag vrije dag dus zo eerst maar eens een uitgebreide scrub en sop beurt met middle earth en iets anders lekkers, nog even verzinnen...
Later...
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:47 schreef kwakveense het volgende:
net gedouchet met the olive branch en de gebruikelijke herbalism....

oh! en almond kisses op mijn gezicht natuurlijk!
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef Elefes het volgende:
Nu hebben we hier een bad, en heb ik nog een proefje Ruby Red Slippers liggen én een Auntie Pamela BBS, en kom ik er al weken niet aan toe om in bad te gaan

Heeft iemand hier wel eens The Soft Touch (body butter voor de handen) geprobeerd? Zo ja, hoe beviel het?
Dat klinkt zo lekker, "Word wakker met het gevoel van zachte, naar vanille ruikende vingertoppen."
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_33099558
Ik heb het idee dat we een boel dingen uit de Wiki missen?
Whatever I want.
pi_33099602
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef PeRi het volgende:
Ja, dat idee had ik ook al van de week.. Ik heb alleen geen idee hoe het teruggezet moet worden?
Ik denk dat er bij de laatste keer dat hij leeg was, niet de complete versie teruggezet is.
pi_33099604
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef PeRi het volgende:
En we misten wat massagebars dus. Heb het even gekopieerd van het andere fourm naar de wiki weer.
Whatever I want.
pi_33099662
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ja, dat idee had ik ook al van de week.. Ik heb alleen geen idee hoe het teruggezet moet worden?
Ik denk dat er bij de laatste keer dat hij leeg was, niet de complete versie teruggezet is.
Er mist nog steeds een boel denk ik. Ik heb even gekeken wat we als backup hadden op het andere forum en het bijgevoegd. Maar het klopt nog niet volgens mij. The Soft Touch heeft er volgens mij ingestaan namelijk.
Whatever I want.
pi_33099683
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een zo goed als ongebruikte The soft touch liggen.
Deze kan ik je wel opsturen.
Hij ruikt onwijs lekker enzo... Maar ik vergeet toch alitjd zulke dingen te gebruiken
Dus mail me maar op m.wildenbeest@chello.nl
  donderdag 15 december 2005 @ 13:06:35 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33099837
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef PeRi het volgende:

[..]

Er mist nog steeds een boel denk ik. Ik heb even gekeken wat we als backup hadden op het andere forum en het bijgevoegd. Maar het klopt nog niet volgens mij. The Soft Touch heeft er volgens mij ingestaan namelijk.
Ik denk dat het tijd wordt om de Wiki pagina uit te breiden. Ik krijg steeds meldingen dat ie te zwaar/groot wordt. Kan me er ook wel iets bij voorstellen.

Misschien is het een idee er twee pagina's van te maken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33100564
Vanmorgen onverwacht vrij! Wat is dat lekker zeg!

Eindelijk weer eens uitgebreid gelushed:

voetenbadje met stukje butterbal
ocean salt
brazened honey
irrisistible bliss shampoo bar
american cream
olive branche
sleepy time (ook overdag heel lekker...)

Lush
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_33100809
Dit weekend slaap ik in een hotel: met bad neem ik aan. Dus ik ga vrijdag ofzo langs de Lush om eens een bad-iets aan te schaffen (ik heb geen bad )
Ik heb 2 keer een bruisbal gebruikt, maar nu ga ik denk ik eens voor een bubble bar slice

Iemand tips/aanraders?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 15 december 2005 @ 13:53:46 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33101053
Ligt er helemaal aan waar je van houdt MB.

Vanavond is er trouwens weer een speciale koopavond in de Leidsestraat. Dus wie in de buurt is, glip even naar binnen.
quote:
Donderdag 15 december geeft Lush Leidsestraat een ‘It’s a Lush Christmas’ feestje! Wacht niet tot 24 december met je kerstinkopen. Kom naar ons stressvrije kerstfeestje en je zult onder het genot van een glaasje Gluhwein de perfecte cadeaus vinden voor al je vrienden en familie. Loop binnen van 17.00 tot 21.00 uur.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33101204
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef MissBliss het volgende:
Dit weekend slaap ik in een hotel: met bad neem ik aan. Dus ik ga vrijdag ofzo langs de Lush om eens een bad-iets aan te schaffen (ik heb geen bad )
Ik heb 2 keer een bruisbal gebruikt, maar nu ga ik denk ik eens voor een bubble bar slice

Iemand tips/aanraders?
Snowfestival, een bad voor snowcakebubbels
Last.fm Twitter
pi_33101540
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Snowfestival, een bad voor snowcakebubbels
Ah, ja daar hou ik dus absoluut niet van

Ik kijk wel of ze iets Karma-achtigs hebben
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33101564
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Sanne het volgende:
Ligt er helemaal aan waar je van houdt MB.

Vanavond is er trouwens weer een speciale koopavond in de Leidsestraat. Dus wie in de buurt is, glip even naar binnen.
[..]
Oh, nou daar kan ik wel even heen dan Gelijk zo'n BBS aanschaffen
Ziggy played guitar
pi_33101906
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Auntie Pamela
Nog niet gebruikt, maar ruikt heel lekker!

@ Ymme: Werkt het een beetje, krijg je er lekker zachte handen van?
(Met mijn bijbaantje verpest ik heel mijn handen, die toch al niet zo geweldig mooi glad waren... Dus ik blijf zoeken naar fantastische dingen om ze goed te verzorgen )

De zepen missen volgens mij ook op de wiki.. Beetje vervelend, het moet nog wel ergens staan maar ik had geen idee hoe het terug te moeten krijgen. Enige waar ik op kwam, leek me de goede inhoud kopieren, maar het moet ook anders kunnen mss?
pi_33101947
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Sanne het volgende:
Ow... had dat nou niet gezegd... moet ik straks na college weer langs Lush
Last.fm Twitter
  donderdag 15 december 2005 @ 14:35:31 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33102092
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Karma bubble bar slice.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:36:25 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33102126
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Ow... had dat nou niet gezegd... moet ik straks na college weer langs Lush
Sorry.

Hoe laat ga je?
pi_33102266
Tot 7 uur college... daarna dus, American Cream is op dus ik moet ook wel

Net trouwens engelandbestelling binnen gekregen, veel eerder dan verwacht! voor Heaven7

Mijn voorraad is nu weer aangevuld met:
Herbalism
Fresh Farmacy
Demon of the Dark
Sunny Hunny Soap Stack
Ultimate Shine
Amazonian
White Christman Gift (zo leuk! en lekker voor mezelf )
Last.fm Twitter
pi_33102930
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef Elefes het volgende:

[..]

Auntie Pamela
Nog niet gebruikt, maar ruikt heel lekker!

@ Ymme: Werkt het een beetje, krijg je er lekker zachte handen van?
(Met mijn bijbaantje verpest ik heel mijn handen, die toch al niet zo geweldig mooi glad waren... Dus ik blijf zoeken naar fantastische dingen om ze goed te verzorgen )

De zepen missen volgens mij ook op de wiki.. Beetje vervelend, het moet nog wel ergens staan maar ik had geen idee hoe het terug te moeten krijgen. Enige waar ik op kwam, leek me de goede inhoud kopieren, maar het moet ook anders kunnen mss?
Mijn handen werden er wel lekker zacht van ja
pi_33105003
Mijn haar vindt Godiva niet leuk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_33105115
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef ymme het volgende:

[..]

Mijn handen werden er wel lekker zacht van ja
Hmm, wel de moeite om eens uit te proberen dan
(Allemaal smoesjes, ik vind het gewoon leuk en lekker om te Lushen en dingen uit te probereren Ook met een flinke lik uierzalf gaat het wel met mijn handen, maar dit is natuurlijk veel lekkerder...
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef MUUS het volgende:
Mijn haar vindt Godiva niet leuk.
Hoezo niet?

Ik ga binnenkort cadeautjes kopen voor iemand bij de Lush, dus dan kan ik voor mezelf ook weer wat meenemen
pi_33105246
Ik vind de geur van the soft touch veels te sterk. Ik vind het ook helemaal niet zoet ruiken. Geef mij smitten maar.
pi_33105282
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Elefes het volgende:

[..]

Hoezo niet?

Ik ga binnenkort cadeautjes kopen voor iemand bij de Lush, dus dan kan ik voor mezelf ook weer wat meenemen
Volgens de dame bij de Lush zou Godiva ook zooooo voedend en zoooooo verzorgend zijn voor haar wat neigt naar droog. Suffe ik viel daar natuurlijk voor en nam Godiva i.p.v een nieuw stuk Trichomania.

Resultaat: droog stro op mijn hoofd.

Daarna ben ik mijn haar aangevallen met Trichomania en Retread en alles was weer okay. Toch nog een keer Godiva proberen en ja hoor.... weer stro. .
Bovendien heb ik ernstig het idee dat het de verf uit mijn haar trekt. .

Ik moet eens leren dat ik geen andere shampoos van Lush moet proberen. Zeker niet omdat ik eigenlijk al een goede shampoo daarvan heb. Andere shampoos van Lush zijn bad, bad, BAD voor MUUS.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_33106324
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Elefes het volgende:

[..]

Hmm, wel de moeite om eens uit te proberen dan
(Allemaal smoesjes, ik vind het gewoon leuk en lekker om te Lushen en dingen uit te probereren Ook met een flinke lik uierzalf gaat het wel met mijn handen, maar dit is natuurlijk veel lekkerder...
[..]

Hoezo niet?

Stuur me maar een email. Dan zorg ik wel dat jij The soft touch krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')