quote:Op donderdag 15 december 2005 10:20 schreef noekje het volgende:
Ja, Lush is heel makkelijk te vinden. Zit echt in de doorlopende hoofdstraat zeg maar. Niet in een zijstraatje ofzo.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:24 schreef broesgroes het volgende:
hahahaha een echte lush in rotterdam dat zou waanzinnig zijn, dichtbij maar net niet om de hoek want dan gaat echt al het geld op...![]()
Kan niet wachten. Vandaag vrije dag dus zo eerst maar eens een uitgebreide scrub en sop beurt met middle earth en iets anders lekkers, nog even verzinnen...
Later...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:47 schreef kwakveense het volgende:
net gedouchet met the olive branch en de gebruikelijke herbalism....
oh! en almond kisses op mijn gezicht natuurlijk!
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef Elefes het volgende:
Nu hebben we hier een bad, en heb ik nog een proefje Ruby Red Slippers liggen én een Auntie Pamela BBS, en kom ik er al weken niet aan toe om in bad te gaan![]()
Heeft iemand hier wel eens The Soft Touch (body butter voor de handen) geprobeerd? Zo ja, hoe beviel het?
Dat klinkt zo lekker, "Word wakker met het gevoel van zachte, naar vanille ruikende vingertoppen."
Ja, dat idee had ik ook al van de week.. Ik heb alleen geen idee hoe het teruggezet moet worden?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het idee dat we een boel dingen uit de Wiki missen?
En we misten wat massagebars dus. Heb het even gekopieerd van het andere fourm naar de wiki weer.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het idee dat we een boel dingen uit de Wiki missen?
Er mist nog steeds een boel denk ik. Ik heb even gekeken wat we als backup hadden op het andere forum en het bijgevoegd. Maar het klopt nog niet volgens mij. The Soft Touch heeft er volgens mij ingestaan namelijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook al van de week.. Ik heb alleen geen idee hoe het teruggezet moet worden?
Ik denk dat er bij de laatste keer dat hij leeg was, niet de complete versie teruggezet is.
Ik heb hier nog een zo goed als ongebruikte The soft touch liggen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook al van de week.. Ik heb alleen geen idee hoe het teruggezet moet worden?
Ik denk dat er bij de laatste keer dat hij leeg was, niet de complete versie teruggezet is.
Ik denk dat het tijd wordt om de Wiki pagina uit te breiden. Ik krijg steeds meldingen dat ie te zwaar/groot wordt. Kan me er ook wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er mist nog steeds een boel denk ik. Ik heb even gekeken wat we als backup hadden op het andere forum en het bijgevoegd. Maar het klopt nog niet volgens mij. The Soft Touch heeft er volgens mij ingestaan namelijk.
quote:Donderdag 15 december geeft Lush Leidsestraat een ‘It’s a Lush Christmas’ feestje! Wacht niet tot 24 december met je kerstinkopen. Kom naar ons stressvrije kerstfeestje en je zult onder het genot van een glaasje Gluhwein de perfecte cadeaus vinden voor al je vrienden en familie. Loop binnen van 17.00 tot 21.00 uur.
Snowfestival, een bad voor snowcakebubbelsquote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef MissBliss het volgende:
Dit weekend slaap ik in een hotel: met bad neem ik aan. Dus ik ga vrijdag ofzo langs de Lush om eens een bad-iets aan te schaffen(ik heb geen bad
)
Ik heb 2 keer een bruisbal gebruikt, maar nu ga ik denk ik eens voor een bubble bar slice
Iemand tips/aanraders?
Ah, ja daar hou ik dus absoluut niet vanquote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Snowfestival, een bad voor snowcakebubbels![]()
Oh, nou daar kan ik wel even heen danquote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Sanne het volgende:
Ligt er helemaal aan waar je van houdt MB.
Vanavond is er trouwens weer een speciale koopavond in de Leidsestraat. Dus wie in de buurt is, glip even naar binnen.
[..]
Auntie Pamelaquote:Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, nou daar kan ik wel even heen danGelijk zo'n BBS aanschaffen
![]()
Ow... had dat nou niet gezegd... moet ik straks na college weer langs Lushquote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Sanne het volgende:
Vanavond is er trouwens weer een speciale koopavond in de Leidsestraat. Dus wie in de buurt is, glip even naar binnen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, nou daar kan ik wel even heen danGelijk zo'n BBS aanschaffen
![]()
Sorry.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ow... had dat nou niet gezegd... moet ik straks na college weer langs Lush![]()
Mijn handen werden er wel lekker zacht van jaquote:Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef Elefes het volgende:
[..]
Auntie Pamela
Nog niet gebruikt, maar ruikt heel lekker!
@ Ymme: Werkt het een beetje, krijg je er lekker zachte handen van?
(Met mijn bijbaantje verpest ik heel mijn handen, die toch al niet zo geweldig mooi glad waren...Dus ik blijf zoeken naar fantastische dingen om ze goed te verzorgen
)
De zepen missen volgens mij ook op de wiki.. Beetje vervelend, het moet nog wel ergens staan maar ik had geen idee hoe het terug te moeten krijgen. Enige waar ik op kwam, leek me de goede inhoud kopieren, maar het moet ook anders kunnen mss?
Hmm, wel de moeite om eens uit te proberen danquote:Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn handen werden er wel lekker zacht van ja![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef MUUS het volgende:
Mijn haar vindt Godiva niet leuk.
Volgens de dame bij de Lush zou Godiva ook zooooo voedend en zoooooo verzorgend zijn voor haar wat neigt naar droog. Suffe ik viel daar natuurlijk voor en nam Godiva i.p.v een nieuw stuk Trichomania.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik ga binnenkort cadeautjes kopen voor iemand bij de Lush, dus dan kan ik voor mezelf ook weer wat meenemen![]()
Stuur me maar een email. Dan zorg ik wel dat jij The soft touch krijgt.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hmm, wel de moeite om eens uit te proberen dan
(Allemaal smoesjes, ik vind het gewoon leuk en lekker om te Lushen en dingen uit te probererenOok met een flinke lik uierzalf gaat het wel met mijn handen, maar dit is natuurlijk veel lekkerder...
[..]
Hoezo niet?
Ik ga binnenkort cadeautjes kopen voor iemand bij de Lush, dus dan kan ik voor mezelf ook weer wat meenemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |