Jee wat een leuke grap is dat onderhandquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooooooo Maeghan! Wat een lijst!!
Beetje jaloers ben ik wel![]()
Kreeg je er niet eens een gratis pot Gorgeous bij?![]()
Hence de "quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef Nugget het volgende:
[..]
Jee wat een leuke grap is dat onderhand
Ik misschien wel... Hoe duur is het als we het delen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ben nog steeds op zoek naar iemand die Oops met me wil delen
Nou, das niet gering en zo veel gratis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:45 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje, wat vliegen jullie er weer doorheen. En nu ga ik jullie stikjaloers maken, maar steek me alsjeblieft de ogen niet uit ;-)
Ik heb hetvolgende gekocht:
Buffy groot
Herbalism
Black Toothgel (plus twee voor Anitra en Peri)
White Toothgel (plus twee voor Anitra en Peri)
ect ect.
Nog vrij prijzig hoor... Nog steeds iets van 13 euro nog wat voor 20 gram. Belachelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik misschien wel... Hoe duur is het als we het delen?
In Hull en in York. =P Het is hier leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:15 schreef Drinkemaatje het volgende:
Waar was je geweest Meaghan?? Dat ze daar de tandpasta al hadden. .....
Leuk die anticipation op proefjes, gratis shampoobars en hele produkten, maar ik denk dat we er met z'n allen gewoon even rekening mee moeten houden dat er wellicht helemaal niets bij de orders zit als extraatje (en nee... dat betekent niet dat ik het zelf heb gehouden).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop op veel gratis goodies bij de megaorder in aantocht.
Ja maar ja maar ik zei ook "ik hóóp". Dat betekent dus eigenlijk al dat ik het niet denkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Leuk die anticipation op proefjes, gratis shampoobars en hele produkten, maar ik denk dat we er met z'n allen gewoon even rekening mee moeten houden dat er wellicht helemaal niets bij de orders zit als extraatje (en nee... dat betekent niet dat ik het zelf heb gehouden).
Ik zit er nog over te twijfelen Anitraquote:
Maar een proefje zeep kan je ook niet door 12 delenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik zei ook "ik hóóp". Dat betekent dus eigenlijk al dat ik het niet denk.
Niet zo bozig doen meissie
En er zal vast geen gratis pot Gorgeous bij zitten. Mocht deze er overigens wel tussen zitten.. dan kunnen jullie het allemaal op jullie buik schrijven!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef debby1973 het volgende:
Die kans zit er inderdaad dik in. Het kan ook zijn dat er 1 bruisbal bij zit of zoiets. Zou er niet vanuit gaan dat je een lading gratis spullen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |