Jee wat een leuke grap is dat onderhandquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooooooo Maeghan! Wat een lijst!!
Beetje jaloers ben ik wel![]()
Kreeg je er niet eens een gratis pot Gorgeous bij?![]()
Hence de "quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef Nugget het volgende:
[..]
Jee wat een leuke grap is dat onderhand
Ik misschien wel... Hoe duur is het als we het delen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ben nog steeds op zoek naar iemand die Oops met me wil delen
Nou, das niet gering en zo veel gratis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:45 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje, wat vliegen jullie er weer doorheen. En nu ga ik jullie stikjaloers maken, maar steek me alsjeblieft de ogen niet uit ;-)
Ik heb hetvolgende gekocht:
Buffy groot
Herbalism
Black Toothgel (plus twee voor Anitra en Peri)
White Toothgel (plus twee voor Anitra en Peri)
ect ect.
Nog vrij prijzig hoor... Nog steeds iets van 13 euro nog wat voor 20 gram. Belachelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik misschien wel... Hoe duur is het als we het delen?
In Hull en in York. =P Het is hier leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:15 schreef Drinkemaatje het volgende:
Waar was je geweest Meaghan?? Dat ze daar de tandpasta al hadden. .....
Leuk die anticipation op proefjes, gratis shampoobars en hele produkten, maar ik denk dat we er met z'n allen gewoon even rekening mee moeten houden dat er wellicht helemaal niets bij de orders zit als extraatje (en nee... dat betekent niet dat ik het zelf heb gehouden).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop op veel gratis goodies bij de megaorder in aantocht.
Ja maar ja maar ik zei ook "ik hóóp". Dat betekent dus eigenlijk al dat ik het niet denkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Leuk die anticipation op proefjes, gratis shampoobars en hele produkten, maar ik denk dat we er met z'n allen gewoon even rekening mee moeten houden dat er wellicht helemaal niets bij de orders zit als extraatje (en nee... dat betekent niet dat ik het zelf heb gehouden).
Ik zit er nog over te twijfelen Anitraquote:
Maar een proefje zeep kan je ook niet door 12 delenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik zei ook "ik hóóp". Dat betekent dus eigenlijk al dat ik het niet denk.
Niet zo bozig doen meissie
En er zal vast geen gratis pot Gorgeous bij zitten. Mocht deze er overigens wel tussen zitten.. dan kunnen jullie het allemaal op jullie buik schrijven!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef debby1973 het volgende:
Die kans zit er inderdaad dik in. Het kan ook zijn dat er 1 bruisbal bij zit of zoiets. Zou er niet vanuit gaan dat je een lading gratis spullen krijgt.
Ik zit ook te twijfelen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zit er nog over te twijfelen Anitra. Ik vind het echt zoveel geld voor zo'n klein beetje creme...
Ja nou!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar een proefje zeep kan je ook niet door 12 delen
ALS er al iets bij zit zou ik het terecht vinden als je het gewoon zou houden hoor, voor alle moeite enzo! Mocht er nou een hele berg proefjes bij zitten (wat ik ook niet verwacht) zou het wel leuk zijn om te verdelen, maar anders zou ik het lekker houden als ik jou wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:21 schreef Maerycke het volgende:
(en nee... dat betekent niet dat ik het zelf heb gehouden).
Je enthousiasme zou moeten komen uit het feit dat je Lush koopt, dat het goedkoop is.. en dat je nauwelijks wat aan verzendkosten hoeft te betalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja nou!!.
M'n enthousiasme, wat doen jullie!![]()
Ja, dat heb ik ook en daaruit vloeit dat andere enthousiasme voort...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je enthousiasme zou moeten komen uit het feit dat je Lush koopt, dat het goedkoop is.. en dat je nauwelijks wat aan verzendkosten hoeft te betalen
Die overbelichte dingetjes zijn proefjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie AOBS, Olive Branch, Smitten, een deodorant, HIWTK, Coalface, Miranda en nog wat overbelichte dingetjes
Die ga ik later deze week gebruiken, ik zal je vertellen wat ik ervan vindquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:43 schreef Maerycke het volgende:
Ben benieuwd wat je van de Olive Branch vindt.. die is zó lekker!
En Dream cream dan?quote:Ooit een bodylotion meegemaakt die wel wat bijzonders doet? In ieder geval is Potion iets wat nog maar in erg beperkte mate wordt gemaakt en dus alleen beschikbaar is voor een groepje incrowd dat toevallig rondhangt op het internationale forum (o.a. ondergetekende dus). Potion is overigens lekker spul.. maakt de huid heerlijk zacht en ik koop zeker 2 flessen
Vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:05 schreef Kyara het volgende:
Nog even over de eventuele proefjes bij de Engeland bestelling. Ik vind dat de bestellers die mogen houden hoor. Je kunt proefjes (als al aanwezig) meestal niet delen onder 12 mensen en zij zijn degene die de moeite nemen om te bestellen en alles op te sturen enzo.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor
Mochten ze er nou een hele bérg proefjes bij doen, kun je alsnog wel eens kijken.
Welke stack is dat? Hebben jullie gewisseld oid?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef Vava het volgende:
En mijn aanschaf![]()
[afbeelding]
Al mijn spullen maar even op de tafel hier gezet dus het ruikt nu heerlijk in mijn huiskamertje!
zitten ook wat dingen voor mijn moeder bij maar die mag ik natuurlijk ook gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |