Zo! Lekker een uur in bad liggen rimpelen net met m'n Mask of Magnaminty maskertje op m'n gezicht. Hij ruikt heerlijk, alleen tintelde m'n gezicht de eerste 5 minuten. Lekker lang oplaten zitten en een lekker zacht gezichtje nu nadat ik de Imperialis op heb gesmeerd.
En gelijk de Honey Bee bruisbal gebruikt. Hij lijkt qua geur wel een beetje op HIWTK,maar eenmaal opgebruist niet echt meer. Leuk voor een keertje dus.
Daarna even goed gescrubt met de Sandstone, erg lekker fris citrus luchtje, en ruik het nu nog op m'n huid. Haartjes gewassen met de Ultimate Shine en wow! Wat een berg schuim voor 3 keer langs m'n haar gegaan, duidelijk een blijvertje!
Natuurlijk standaard de Dreamcream na het afdrogen en wat Pied de Pepper op m'n voetjes. Ik kan nog steeds niet aan de geur van die laatste wennen, dus m'n handen gewassen met m'n proefje Extra Virgin Olive, alleen vind ik die niet lekker ruiken, had ook een proefje Karma gehad, en waarom iedereen daar zo enthousiast over is? Ik vind het niet echt een lekker luchtje.
Mijn Lushbeurt voor vandaag was dus erg lekker!
Back in business.