Weer mailen, of bellen nog beter. En goed hard schelden. Zou ik doen iig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef E.T. het volgende:
Maar..
Ook mijn Celestial is nog niet helemaal geweldig. Zit nog steeds een branderige ondertoon in. Hij is al wel 300% beter dan de vorige, maar nog lang niet zoals ik eerder heb geroken![]()
Kreeg wel een hele schnuggle erbij(potje Gorgeous erbij had ik ook niet erg gevonden.. Of gewoon een goede Celestial ofzo
)
Mail... door de telefoon laat ik me te gauw inpakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Weer mailen, of bellen nog beter. En goed hard schelden. Zou ik doen iig.
Ik heb de mijnes nog niet gehad ook.
he bah, je maakt me lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef debby1973 het volgende:
even off topic: zit nu een enorm lekker chocolade taartje te eten van de bijenkorf. mmmmm
Mmmh zo een bol bergje chocoladequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef debby1973 het volgende:
even off topic: zit nu een enorm lekker chocolade taartje te eten van de bijenkorf. mmmmm
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef debby1973 het volgende:
We gaan Lushen wanneer ik uit het rood ben, volgende maand dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef PeRi het volgende:
Freshfunk, wanneer gaan wij nou een keer naar Den Bosch om te lushen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:11 schreef Maerycke het volgende:
Schuimbekken krijgt dan ineens een hele andere betekenis...
Ik hoor het welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef freshfunk het volgende:
[..]
We gaan Lushen wanneer ik uit het rood ben, volgende maand dus![]()
Ben vorige week al gaan kijken enzo en ik had in gedachte al heeeeel veel geld uitgegeven. Later die dag was de winkel gesloten, stond voor de deur en rook nog steeds heerlijke zeepjes![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
Ach jij heb nou toch gorgeous!!!!
Och, waarom zou je dat doen? Ze hebben waarschijnlijk gewoon een foutje gemaakt, ik zou 't ze niet zo kwalijk nemen. Natuurlijk moet je een nieuwe creme krijgen, en ook wat om het goed te maken, maar dat iemand anders al die producten erbij krijgt zou ik niet vermelden, komt een beetje kattig overquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef E.T. het volgende:
Ik ga nog even een nachtje broeden op m'n mailtje
Er komt wel zeker in te staan dat als je moeilijk doet over iets dat niet op de website staat (en wat wel beloofd zou zijn) dat je dan voor 80 euro aan 'kadootjes' krijgt toegestuurd en als je echt een 'probleem' hebt met Lush producten dat je dan wordt afgescheept met een Schnuggle..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |