Jij ook alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:12 schreef La_Guiri het volgende:
Kan me helemaal in de topictitel vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'leuke links over lush'quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:42 schreef imago het volgende:
Ik snap de topictitel niet zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik bedoel, het zal wel gaan over dat we veel geld aan Lush uitgeven, maar verwijst het nog naar iets specifieks?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'ze'quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
'leuke links over lush'
Marloes; tvp's mogen niet. Die worden verwijderd als ze ze zien.
Woon in Leiden jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
imago, woon jij niet in leiden ofzo? ga jij ook uit engeland bestellen?
Ach ik vond het wel grappig. Ik moest er zo om lachen. Ik vind het best triest namelijk dat ze achter 'onze' rug / in een ander topic om zo discussiëren en een mening vormen, zonder 'ons' de kans te geven op ze te reageren. Als ze dat nou hier deden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:52 schreef imago het volgende:
[..]
Woon in Leiden jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar Engeland weet ik nog niet zo, eigenlijk heb ik onderhand echt wel alles wat ik nodig heb, en het is nog lang niet op. Die butters en jellies preken me ook niet zo aan, en voorlopig heb ik wel genoeg zeepJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik wil graag nog Spicemountain en die glittershampoo uit Maastricht en dan hou ik het even voor gezien - sprak zij dapperJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(En ik wil niet flauw doen ofzo, maar "we" laten "ons" wel kennen met die TT hoor. Is dat niet olie op het vuurtje gooien? Nouja, ik hou me er buiten verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop