Jij ook alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:12 schreef La_Guiri het volgende:
Kan me helemaal in de topictitel vinden![]()
'leuke links over lush'quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:42 schreef imago het volgende:
Ik snap de topictitel niet zoIk bedoel, het zal wel gaan over dat we veel geld aan Lush uitgeven, maar verwijst het nog naar iets specifieks?
'ze'quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
'leuke links over lush'
Marloes; tvp's mogen niet. Die worden verwijderd als ze ze zien.
Woon in Leiden jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
imago, woon jij niet in leiden ofzo? ga jij ook uit engeland bestellen?
Ach ik vond het wel grappig. Ik moest er zo om lachen. Ik vind het best triest namelijk dat ze achter 'onze' rug / in een ander topic om zo discussiëren en een mening vormen, zonder 'ons' de kans te geven op ze te reageren. Als ze dat nou hier deden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:52 schreef imago het volgende:
[..]
Woon in Leiden jaMaar Engeland weet ik nog niet zo, eigenlijk heb ik onderhand echt wel alles wat ik nodig heb, en het is nog lang niet op. Die butters en jellies preken me ook niet zo aan, en voorlopig heb ik wel genoeg zeep
Ik wil graag nog Spicemountain en die glittershampoo uit Maastricht en dan hou ik het even voor gezien - sprak zij dapper
(En ik wil niet flauw doen ofzo, maar "we" laten "ons" wel kennen met die TT hoor. Is dat niet olie op het vuurtje gooien? Nouja, ik hou me er buiten verder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |