Ik weet niet hoor, ze zijn allebei wel héél leuk. Covent Garden is heel ergquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
Rome is nog leuker dan London. Ik ken er ook de weg Imago
8?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef debby1973 het volgende:
Maerycke, heb je pakje al helemaal klaar liggen. Er zitten 8 verschillende dingen in.
Ik verstuur het in een doosje van lush. Niet dat je helemaal blij wordt omdat je denkt dat lush je iets stuurt. Dat is dan mijn pakje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
8?Verrassingen dus!
Da's mooi, want dat had ik bij jou ook al gedaan
![]()
Ik wil uiteraard voor je kijken en het evt meenemen maar ik weet het niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef imago het volgende:
Was Maastricht ook waar ze nog Spice Mountain en Glamrock hadden?
Ok.. ik zal de postbode niet omhelzen wanneer hij het pakketje komt afleverenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik verstuur het in een doosje van lush. Niet dat je helemaal blij wordt omdat je denkt dat lush je iets stuurt. Dat is dan mijn pakje.
Ze hebben daar nog Temptation, Snowcake, Spice Mountain en glamrock. Dat zei ze (of iemand anders) ergens in het vorige topic.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil uiteraard voor je kijken en het evt meenemen maar ik weet het niet.
Wie was diegene die laatst zo ingeslagen heeft in Maastricht? Was dat Lotje?
Ikke!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:57 schreef tonks het volgende:
Wie gaan er nou allemaal uit engeland bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |