Heb zelf dat flesje gehad dus dan herken je het snelquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:15 schreef Maerycke het volgende:
Owwww.. nu je het zegt, Anitra van dat flesje.. nu zie ik het ook inderdaad. Ik dacht dat het flesje een dopje was van hetgeen eronder zit.
Ja zo heb ik em dus ook ingepakt, maar hij is echt net iets te dik voor zo'n rooie brievenbus. En hier op het postkantoor doen ze heel moeilijk over dat het precies moet passen, ze willen alles zelf aannemen en je mag niks zelf in de postzakken gooien, dat was de vorige keer toen ik Fresh Farmacy ging versturen ook al zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:30 schreef PeRi het volgende:
Imago je kan 'm ook gewoon heel goed inpakken met een zakje en goed dichttapen en dan in een grote bubbeltjes envelop. Of nog 's inpakken met bubbels. En dan in de bak gooien bij het postkantoor. Komen ze 'm gewoon aan de deur brengen. Zo heb ik ook mijn imperialis gekregen van ehm Nissa Setty volgens mij. Weet niet meer van wie
Zei je nou dat die andere badspulletjes tegenvielen? Ook zonde..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:48 schreef debby1973 het volgende:
Geniet er nog even van Funnie!!!
Zo zit weer helemaal schoon en bepoederd achter de computer.
Ja, viel vies tegen. Was ook maar 2,30 zo'n flesje. Ach maak ik mijn nichtje (12jr) vast wel blij mee. Daar gaan al mijn spulletjes (make-up, parfum enz) die ik niet meer gebruik altijd naar toe. Ze zet dan alles op haar kamertje en is helemaal trots.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zei je nou dat die andere badspulletjes tegenvielen? Ook zonde..
Meenemen naar t postkantoor en daar postzegels kopen ervoor. En dan zeggen dat ie wel past in de bus, je hebt het zelf nog geprobeerd bij je eigen brievenbus thuis. Als ze moeilijk gaan doen. Of probeert ze 'm daar in een nep brievenbus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:51 schreef imago het volgende:
[..]
Ja zo heb ik em dus ook ingepakt, maar hij is echt net iets te dik voor zo'n rooie brievenbus. En hier op het postkantoor doen ze heel moeilijk over dat het precies moet passen, ze willen alles zelf aannemen en je mag niks zelf in de postzakken gooien, dat was de vorige keer toen ik Fresh Farmacy ging versturen ook al zoMisschien op zoek naar een vriendelijker postkantoor ofzo, of stiekem in de postzak gooien als ze niet kijken
Handig zo'n nichtje.. maar wel jammer natuurlijk. Blijkt maar weer dat niets (nou ja.. bijna dan) kan tippen aan Lushquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:54 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ja, viel vies tegen. Was ook maar 2,30 zo'n flesje. Ach maak ik mijn nichtje (12jr) vast wel blij mee. Daar gaan al mijn spulletjes (make-up, parfum enz) die ik niet meer gebruik altijd naar toe. Ze zet dan alles op haar kamertje en is helemaal trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |