Ben ik het helemaal mee eens! Ik doe met veel dingen langer dan de fa of neutralquote:lush is in principe niet zo duur het is duur in aanschaf maar je doet er langer mee als dan met normale douchegel/shampoo etc. als ik het zo bekijk..
Ik moest wat verzinnen, dan maar met 2 Lush namenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:46 schreef Maerycke het volgende:
Picasso vind ik niet zo sexy hoor..(ook niet als Lush nee.. sorry
)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:49 schreef Kyara het volgende:
Die foto van Skaai in de OP![]()
Enneh, ik doe idd langer met mijn Lush spulletjes dan met andere douchegels en shampoos enzo. Ware het niet dat ik toen aan 1 shampoo en 1 douchegel genoeg had.......
gebruik jij het als maskerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:11 schreef Ripley het volgende:
Gisteren voor het eerst de aquamarina geprobeerd!
Ik ben helemaal om, wat een lekker spul zeg! Mijn huid was en is superzacht er van! Vriendeje vond het ook een erg lief maskertje ivm die groene hard wordende monsters. I quote: " Wat zie je er lief uit, net of je je hoofd in de knoflooksaus hebt gedoopt"
Ja, dat is ook de bedoeling geloof ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gebruik jij het als maskerwie doet dat nog meer?
ik smeer het op onder de douche, masseer het even lekker uit/in, en speol het af.
Ow, dat vond ik reuze meevallen. Maar hij kwam ook net uit de ijskastquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:18 schreef Sanne het volgende:
Het is heerlijk spul!
Al moet je wel even wennen aan die geur op je nuchtere maag.
You snap the whip!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, weet iemand een bodyscrub achtig iets wat voor mannen geschikt is bij de Lush?![]()
Oeh, die vond ik erg lekker ruiken zelf! Scrubt die goed?quote:
Ow, okayquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef Sanne het volgende:
Hij scrubt heerlijk.
Het enige nadeel is dat ie zwart is en dat je je douche wel even moet schoonmaken wil je die wit houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |