ja dat zag ik ook net ineens.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:44 schreef Maerycke het volgende:
Of Sandstone... aan de bovenkant van de zeep te zien is het eerder Sandstone dan Bohemian..
Leuk, volgend jaar koop ik heel de winkel leegquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef BeingCreative het volgende:
ik werk bij Lush![]()
--> kalverstraat.
Ik denk dat jij straks opeens heel veel nieuwe vriendinnen hebt. Is best handig voor je sociale leven, lush.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef BeingCreative het volgende:
ik werk bij Lush![]()
--> kalverstraat.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:54 schreef imago het volgende:
Ik proestte het net wel even uit door die opmerking over Debby's besnuffelde doos
Optie 1: Being Creative rent gillend weg, omdat ze zelfs na werktijd gaat vertellen over Lushquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij straks opeens heel veel nieuwe vriendinnen hebt. Is best handig voor je sociale leven, lush.![]()
Stond jij zaterdag in de winkel, dan kan ik je gezien hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:01 schreef BeingCreative het volgende:
ik ga 't morgen meteen checken...
we ruiken niet aan elk potje, aangezien elke batch in de fabriek wordt getest,
maar opmerkingen/vragen enz. zijn altijd welkom !
ben ik ook wel benieuwd naar idd..quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef imago het volgende:
En, hebben jullie bij de Kalverstraat al gehoord over de mislukte batch crèmes en hebben jullie al gesnuffeld welke naar bacon ruiken? Of heeft nog steeds niemand jullie dat verteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |