ja dat zag ik ook net ineens.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:44 schreef Maerycke het volgende:
Of Sandstone... aan de bovenkant van de zeep te zien is het eerder Sandstone dan Bohemian..
Leuk, volgend jaar koop ik heel de winkel leegquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef BeingCreative het volgende:
ik werk bij Lush![]()
--> kalverstraat.
Ik denk dat jij straks opeens heel veel nieuwe vriendinnen hebt. Is best handig voor je sociale leven, lush.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef BeingCreative het volgende:
ik werk bij Lush![]()
--> kalverstraat.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:54 schreef imago het volgende:
Ik proestte het net wel even uit door die opmerking over Debby's besnuffelde doos
Optie 1: Being Creative rent gillend weg, omdat ze zelfs na werktijd gaat vertellen over Lushquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij straks opeens heel veel nieuwe vriendinnen hebt. Is best handig voor je sociale leven, lush.![]()
Stond jij zaterdag in de winkel, dan kan ik je gezien hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:01 schreef BeingCreative het volgende:
ik ga 't morgen meteen checken...
we ruiken niet aan elk potje, aangezien elke batch in de fabriek wordt getest,
maar opmerkingen/vragen enz. zijn altijd welkom !
ben ik ook wel benieuwd naar idd..quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef imago het volgende:
En, hebben jullie bij de Kalverstraat al gehoord over de mislukte batch crèmes en hebben jullie al gesnuffeld welke naar bacon ruiken? Of heeft nog steeds niemand jullie dat verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |