Kerstmassagebar! Snow Fairy! En een Egg Snog natuurlijk! En als je een bad hebt een Twinkle en een Candy Cane.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:51 schreef lotje11 het volgende:
Oops sorry, had niet door dat ik hem sloot......
Thanx anitra!!
Maar ik ga dus vanavond vippen!!Wat MOET ik kopen van de kerstmeuk volgens jullie??
Er zijn heel veel dingen voor mannenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:28 schreef teckna het volgende:
Hier in mijn dorpje in engeland waar ik woon is ook een lush winkel, zijn er ook nog geurtjes voor de vent of is het enkel vrouwenwerk?
Gaaf. waar woon je precies?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:28 schreef teckna het volgende:
Hier in mijn dorpje in engeland waar ik woon is ook een lush winkel, zijn er ook nog geurtjes voor de vent of is het enkel vrouwenwerk?
dat is een flauw grapje hoor, hou eens opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:14 schreef PeRi het volgende:
Ik ga de site mailen dat de kerstproducten er nog niet opstaan, terwijl alles wel in de winkel ligt. Ik zal erbij vermelden dat ik ik zo gek ben op Gorgeous.
Graag gedaan, ik was het topic kwijt nlquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:51 schreef lotje11 het volgende:
Oops sorry, had niet door dat ik hem sloot......
Thanx anitra!!
Maar ik ga dus vanavond vippen!!Wat MOET ik kopen van de kerstmeuk volgens jullie??
Ik vond het al zo raar. Omdat het op beide staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik was het topic kwijt nl
Ik hoop dat ik mijn pakketje vandaag binnen krijg.
Ymme Christams kisses heb je maar in 1 kleur en dat is rood. Als het naar snowcake rukt heet het Snow Festival.
waar moet jij vandaan komen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:34 schreef Aarti het volgende:
Dus er gaat niemand van jullie naar de VIP meeting Kalverstraat op 7 nov? Jammer, dan had ik eindelijk eens iemand van jullie gezien
Lush Meets #5quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:57 schreef lotje11 het volgende:
Zullen we weer eens een meeting topic hier openen? Of is er geen animo voor? volgens mij is deel 4 van de meet topics al vol en is er geen nieuw gemaakt .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |