Bad... lush... pepernoten.... ik wil ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:43 schreef Vava het volgende:
Ik wil ook glitterenin een bad met een kerst BBS van Lush met een bak pepernoten
![]()
Hmm... dat moet ik dan maar snel gaan doen, laat het maar snel lekker winter worden, koud buiten en lekker warm in mijn Lush bad![]()
Met gescheiden ouders zijn de feestdagen altijd een heikel puntquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik hou zelf ook niet zo van kerst en oud en nieuw; altijd dat verplichte gezemel bij welk familielid je moet zitten enzo.
maar glitters enzo, daar hou ik altijd van
Ik smeer het op m'n ooglid, in m'n ooghoek (waar het bij mij snel blauwig ziet als ik moe ben) en het gedeelte onder m'n oog zeg maar. Eigenlijk gewoon het hele gedeelte rondom m'n oog dus, om al te veel kraaienpootjes, wallen, lijnen en andere ouderdomsverschijnselen zo lang mogelijk te voorkomen. Dat is hele dunne huid die wel wat extra verzorging kan gebruikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
en die enchanterd eye cream he, smeer je dat alleen onder, of ook op je [dichte] oogleden?![]()
Helpen is een groot woord (in mijn geval dan). Oogcreme houdt je huid goed soepel, dus de kans dat je adertjes dan zichtbaarder worden, is minder groot dan dat je een hele uitgedroogde huid hebt. Maar ik heb een zeer droge huid. Ik heb aan 1x pompen met het oogcremeflesje bijvoorbeeld niet genoeg om beide ogen goed in te smeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Helpt het tegen 'blauwige' huid in ooghoeken en zo onder de ogen? Daar heb ik ook altijd last van als ik een tijdje slecht slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |