Ik heb 'm niet besteld Aventura... Ik had gemaild dat m'n Imperialis zo dun was en toen bleek de batch niet goed te zijn en kreeg ik een nieuwe toegestuurdquote:Op woensdag 7 september 2005 10:44 schreef Aventura het volgende:
Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die die cremes durven te bestellen. Je hebt toch gelezen over de slechte ervaringen van anderen...Ik bedoel men had het ook aan mij kunnen vragen om een potje mee te nemen uit de winkel (woon in A'dam), had het met liefde opgestuurd
Ow, ok..Wat balen zeg elke keer!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet besteld Aventura... Ik had gemaild dat m'n Imperialis zo dun was en toen bleek de batch niet goed te zijn en kreeg ik een nieuwe toegestuurd.
Maar zoals ik in 't vorige topic al zei: volgende week is m'n schoonzusje jarig, die wil iets van de Lush, dus dan neem ik 't potje wel mee en vergelijk ik het met een potje in de winkel. Als er een groot verschil is (vooral wat betreft de geur) confronteer ik de ladies in de winkel er wel mee.
Er was eerder een theorie over het warme weer, dat het spul er niet tegen kan. Maar goed ik had mijn celestial ook een keer in mijn tas waarin het wel 35 graden werd, behalve dat het vloeibaar werd veranderde er niets aan de geur.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
welvreemw dat er continu baconluchtjes aan de creme zitten.
zou het aan de ingredienten liggen, of worden er echt zoveel fouten gemaakt?
Warm weer doet sowieso rare dingen met Lush-producten.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er was eerder een theorie over het warme weer, dat het spul er niet tegen kan. Maar goed ik had mijn celestial ook een keer in mijn tas waarin het wel 35 graden werd, behalve dat het vloeibaar werd veranderde er niets aan de geur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |