ik zou naar de vorige meet gaan , maar ging op vakantie en amsterdam ligt niet echt naast de deurquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Waarom had je daar geen tijd voor, mother mother?
maar, wel een stuk lekkerder en beter dan mijn vorige!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
deze imperialis is ook dun, maar iets minder dan de vorige.
maar romig is het nopg lang niet
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:14 schreef Sanne het volgende:
Mijn zelfgemaakte cremetjes zijn goed gelukt. Alleen hebben ze een beetje de structuur van Lemony Flutter mee gekregen. Misschien toch iets teveel poeder gebruikt.
Maar lekker dat ze ruiken!!!
Nog geen post ontvangen trouwens Anitra.
Dat weet ik niet meer. Eén of ander vaag huismerk van Hegron. Ik vermoed Kruidvat of de supermarkt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waar had je die geurloze créme vandaan?
*noteert* kruidvat of supermarkt snuffelen aan alle vreemde huismerk crémes die je tegenkomtquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Eén of ander vaag huismerk van Hegron. Ik vermoed Kruidvat of de supermarkt.
Wil er nog wel een maken met Fever, kijken of dat lukt. Maar dan moet ik eerst weer een vinden.
Je gaat morgen naar Parijs en maandagmorgen postzegels halen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef ymme het volgende:
Die mensen, die nog geen post van mij hebben ontvangen. Heb geduld, deze liggen nog hier. Ik heb nog geen tijd gehad hiervoor. Maandag morgen ga ik waarschijnlijk postzegels halen.
Morgen ga ik lekker naar Parijs.
Heb de afgelopen dagen weinig gelusht, moet ik zeggen. Druk druk... Maar straks ga ik het huis van boven tot beneden, grondig schoonmaken, en daarna ga ik lekker Lushen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |