quote:Fuwari voelt lekker aan en ik heb het idee dat het ook goed werkt als deo. Je oksels blijven er wat matter van en ze ruiken zo lekker snoepigIk zag nog meer deostukjes, maar die hadden soms een wat citroenachtige geur en ik was echt specifiek op zoek naar een lekker vanille/snoepachtig geurtje. Ik gebruik hem gewoon droog trouwens, al ben ik er nog niet achter wat de rode kant nu toevoegt aan Fuwari?
Ik vond de douchegelletjeswel erg duur trouwens. En ik overwoog nog n klein kuipje Smitten, maar heb het toch niet gedaan. Misschien volgende keer. Ik bouw langzaam op
Volgende keer als de IB-groep weer gestort heeftquote:
Hehe, hoe bekent klinkt dat in de orenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgende keer als de IB-groep weer gestort heeft
Ik heb 't vast gemist. Wat is er anders aan de engelse lushsite dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga als alles goed gaat, misschien volgende maand een engelandbestelling plaatsen..
de prijzen schelen significant met hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb 't vast gemist. Wat is er anders aan de engelse lushsite dan?
Dat is een goede tip, dank je!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de prijzen schelen significant met hier.
daar is alles een srtuk goedkoper.
als je dus veel wil bestellen, kun je zelfs incl. verzendkosten nog goedkoper uitzijn dan in nl.
ik krijg gewoon plaatsvervangende neiging om je een dreun te verkopen ipv mareyckequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
tevens wacht ik nog eventjes af hoe gul ze zijn met het meesturen van smples..
hm, is er een probleem ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik krijg gewoon plaatsvervangende neiging om je een dreun te verkopen ipv mareycke![]()
hoevaak ga je daar nog om zeiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |