Ik heb ze al bewerkt, ook in de wiki.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:21 schreef _evenstar_ het volgende:
je vergeet de laatste 4 topics..![]()
ik was net bezig maar je was me voor![]()
Nog geen antwoord van Lush gehad... Dus vooralsnog zit ik met de waterige Imperialisquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef heaven7 het volgende:
Hebben jullie nou allemaal goeie cremes trouwens?
Ik luisterde gisteren via mijn retro hippe MP3 speler naar Iron & Wine. Ik moest ook aan jou denken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:26 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Ik had een lushwinkel in Budapest gezien. Ik moest meteen aan jullie denken.
Wat zijn we toch klef.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik luisterde gisteren via mijn retro hippe MP3 speler naar Iron & Wine. Ik moest ook aan jou denken.
Dat met Babyface heb ik ook, daarom vind ik hem ook niet fijn. Als ik mijn makeup weghaal gaat er ook wat in mijn ogen zitten lijkt het, dan zie ik heel wazig een hele lange tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:29 schreef Nugget het volgende:
Als ik mijn gezicht gewassen heb met Babyface blijft er een soort laagje achter op mijn huid. Is dit de bedoeling of gebruik ik te veel / schrob ik niet genoeg af? Ik haal het er wel gewoon af met het warm-water-watje-idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |