Thanks!! * Vava is weer blij en schaamt zich niet meerquote:
Ik was er ook al aan begonnenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef HeatWave het volgende:
OP ff goed ingevoegd, met werkende links enzo...
Ruikt die echt zo vies? Ik vond hem in de winkel ook best lekker ruiken eigenlijk!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net de massagebar Black Magic 'geprobeerd'. Toen ik hem vasthad vond ik al dat hij een beetje vies rook, dus ik een klein beetje op m'n arm proberen, maarecht bah gewoon, terwijl hij in de winkel helemaal niet zo goor rook, anders had ik hem natuurlijk niet gekocht. Ik krijg het ook niet meer van m'n arm af nu
Wel vreemd dat hij ineens zo stinkt?
Ik hoop het wel, want ik vertrek vanavond tot zondag naar elders...quote:Op donderdag 22 september 2005 07:16 schreef PeRi het volgende:
Vandaag komt de Engeland order, als het goed is
En dat laatste wil zeggen:quote:Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 21-09-2005 Rijswijk Zh , balie postkantoren
Zending gesorteerd op sorteercentrum 22-09-2005 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd op sorteercentrum 22-09-2005 Dordrecht , intern transport pakketten
Als ik het zo lees komt 't pas morgenquote:De zending bevindt zich in het sorteerproces van TPG Post: dit betreft één van de TPG Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending de volgende dag zal plaatsvinden.
Daarom snap ik er ook niks vanquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Ruikt die echt zo vies? Ik vond hem in de winkel ook best lekker ruiken eigenlijk!
Nee, ik heb ook nog een leven naast Lushquote:Op woensdag 21 september 2005 23:42 schreef Shirley het volgende:
Ymme soms van de aardbodem verdwenen?
Geduld dient de mensquote:Op donderdag 22 september 2005 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Ymme!
Alleen zie ik 'm pas zondagavond dan.
Maar goed, kan ik me ergens op verheugen op de terugreis!
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |