Anitra! Ik moet stiekem een beetje lachen om je vergelijking, maar wel kut dat het niet is wat je ervan had verwacht. Ik vind Potion eigenlijk niet zo lekker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef Anitra het volgende:
Oops.. Almond kisses is de geur heerlijk van, alleen de creme zelf is dus uitermate K*t. Heb het gevoel of ik 6 lagen make up op heb en door een verschrikkelijke smerige berg motorolie ben gekropen
Wat je ouders ook probeerden, jouw opvoeding is niet compleet geweest zonder Pittige Tijdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken Pittige Tijden niet. Dat was uit de periode dat mijn woonplaats nog niet gezegend was met kabel
.
Oké, iedereen heeft een andere manier van gebeurtenissen verwerken, maar dit meen je serieus?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Best erg, daarna gaan mijn moeder en ik shoppen in Maastricht.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb trouwens ook een onderhuidse pukkel door de creme Enzymion.
Het is de schuld van de kabelmaatschappij dat ze ons buitengebied niet wilden aansluiten, niet de schuld van mijn oudersquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat je ouders ook probeerden, jouw opvoeding is niet compleet geweest zonder Pittige Tijden![]()
Een parodie op Goede Tijden, slechte tijden. Gemaakt door Irene Moors en Carlo Boszhard, het gouden koppel van Telekids
Mij ook, maar ik heb de laatste tijd bijna nooit puistjes meerquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Vava het volgende:
[..]
en die creme leek me juist wel een creme tegen vette huid/puistjes!
Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oké, iedereen heeft een andere manier van gebeurtenissen verwerken, maar dit meen je serieus?
Ik was er ook zo goed als vanaf, tot de Gorgeous... hmm...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb de laatste tijd bijna nooit puistjes meer
Het voelt echt zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Anitra! Ik moet stiekem een beetje lachen om je vergelijking, maar wel kut dat het niet is wat je ervan had verwacht. Ik vind Potion eigenlijk niet zo lekker.
Dat extra steuntje in de rugquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is de schuld van de kabelmaatschappij dat ze ons buitengebied niet wilden aansluiten, niet de schuld van mijn ouders.
Mja, je post het zelf en je gaat dan reacties negeren? Post 't dan niet ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:
Je weet niet heel het verhaal...
laten we het daar maar op houden.
(en ik kan me best voorstellen dat je zo reageert, hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |