Joepie mijn bestelling is binnen
![]()
Dat lemony flutter valt me erg mee. Ik had hem vooral besteld voor droge plekjes en de geur zou ik maar op de koop toenemen. (ben niet zo van het citroenerig) Maar deze citroenlucht is heerlijk. Een beetje zuurtjesachtig
![]()
Veganese viel dit keer wat tegen. Die vond ik nu 1 en al citroen en als proefje was het meer algemeen fruitig.
Its a pleasure treasure vond ik ook wat tegevallen. Een beetje een onuitgesproken luchtje.
American dream is echt super dit keer. Veel meer vanille als mijn vorige flesje
![]()
Godiva zou ik wel in mijn neus willen stoppen
![]()
Hybrid vind ik een beetje een dropgeur die oud is ofzo. In de winkel tijdens onze meet rook die lekkerder, maar wie weet als ik hem straks in mijn haar heb.
Die snake oil voor schilfertjes ruikt wel lekker lavendelachtig.
Mijn blikjes voor de shampoo en babyface vind ik geweldig.
Jammer dat ze best prijzig zijn anders zou ik ze ook wel willen voor mijn hartvormige massagebar (effe drukken en dan past die er ook in)
Ze zouden sowieso wel wat meer leuke blikjes mogen maken voor de standaarvormen (vierkante blokken enz)
Er zaten jammer genoeg geen monstertjes bij.
Ik had om huan san nog wat masker en sympahty voor the skin gevraagd, maar niks.
Maar ik ga vanavond weer lekker uitgebreid poedelen
![]()
Voor mijn vriendin moest ik ook meebestellen. En dan baal ik dat ik geen bad heb. Die bubble bars en die ballen zien er zo geweldig uit
[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 12-10-2005 13:00:36 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!