Vergeet de Bnever in Covent Garden nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:51 schreef bibi het volgende:
![]()
Ik ga in December mijn eigen spulletjes wel halen in een lush winkel in Londen
![]()
![]()
Ik heb er echt zin in![]()
![]()
![]()
Leuk he.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:51 schreef bibi het volgende:
![]()
Ik ga in December mijn eigen spulletjes wel halen in een lush winkel in Londen
![]()
![]()
Ik heb er echt zin in![]()
![]()
![]()
Staat ook op de the do listquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vergeet de Bnever in Covent Garden niet
of Canterburyquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:01 schreef Anitra het volgende:
Heel Engeland rond kerst is
Heeel, heel ,heel misschien gaan we naar Newcastle. Dat is ook zo leuk rond de kerst
Jaaaaaa!!! Yammequote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef heaven7 het volgende:
Bestaat er geen 500 grams versie van Snow fairy?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef heaven7 het volgende:
Bestaat er geen 500 grams versie van Snow fairy?
Wow, die prijs valt mee! Ik had op 18 euro gerekend.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
14,95 was hij toen bij Lush Amsterdam toen ik 'm daar kocht
Grappig jij noemt bijna allemaal winkels waar ik ook speciaal voor naar Londen gaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:42 schreef Anitra het volgende:
Als ik ga, ga ik zeker wat voor de kleine kopenAssisi heeft het al en Baby Ickle Baff ook dus op Lush gebied mag het niet klagen
oeh zit me ineens te bedenken Disney store is ook zo vreselijk verkeerd
Marks & Spencer, daar had Vava het vroeger altijd overquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Grappig jij noemt bijna allemaal winkels waar ik ook speciaal voor naar Londen ga![]()
Alleen weet ik niet waar ik de starbucks kan vinden, maar ik wil er wel koffie gaan drinken nadat ik zoveel geshopt heb bij Lush
Ohja ik moet ook nog even Marks en Spencer in voor hun geweldige food afdeling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |