quote:Op donderdag 15 december 2005 10:20 schreef noekje het volgende:
Ja, Lush is heel makkelijk te vinden. Zit echt in de doorlopende hoofdstraat zeg maar. Niet in een zijstraatje ofzo.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:24 schreef broesgroes het volgende:
hahahaha een echte lush in rotterdam dat zou waanzinnig zijn, dichtbij maar net niet om de hoek want dan gaat echt al het geld op...![]()
Kan niet wachten. Vandaag vrije dag dus zo eerst maar eens een uitgebreide scrub en sop beurt met middle earth en iets anders lekkers, nog even verzinnen...
Later...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:47 schreef kwakveense het volgende:
net gedouchet met the olive branch en de gebruikelijke herbalism....
oh! en almond kisses op mijn gezicht natuurlijk!
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef Elefes het volgende:
Nu hebben we hier een bad, en heb ik nog een proefje Ruby Red Slippers liggen én een Auntie Pamela BBS, en kom ik er al weken niet aan toe om in bad te gaan![]()
Heeft iemand hier wel eens The Soft Touch (body butter voor de handen) geprobeerd? Zo ja, hoe beviel het?
Dat klinkt zo lekker, "Word wakker met het gevoel van zachte, naar vanille ruikende vingertoppen."
Ja, dat idee had ik ook al van de week.. Ik heb alleen geen idee hoe het teruggezet moet worden?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het idee dat we een boel dingen uit de Wiki missen?
En we misten wat massagebars dus. Heb het even gekopieerd van het andere fourm naar de wiki weer.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het idee dat we een boel dingen uit de Wiki missen?
Er mist nog steeds een boel denk ik. Ik heb even gekeken wat we als backup hadden op het andere forum en het bijgevoegd. Maar het klopt nog niet volgens mij. The Soft Touch heeft er volgens mij ingestaan namelijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook al van de week.. Ik heb alleen geen idee hoe het teruggezet moet worden?
Ik denk dat er bij de laatste keer dat hij leeg was, niet de complete versie teruggezet is.
Ik heb hier nog een zo goed als ongebruikte The soft touch liggen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook al van de week.. Ik heb alleen geen idee hoe het teruggezet moet worden?
Ik denk dat er bij de laatste keer dat hij leeg was, niet de complete versie teruggezet is.
Ik denk dat het tijd wordt om de Wiki pagina uit te breiden. Ik krijg steeds meldingen dat ie te zwaar/groot wordt. Kan me er ook wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er mist nog steeds een boel denk ik. Ik heb even gekeken wat we als backup hadden op het andere forum en het bijgevoegd. Maar het klopt nog niet volgens mij. The Soft Touch heeft er volgens mij ingestaan namelijk.
quote:Donderdag 15 december geeft Lush Leidsestraat een ‘It’s a Lush Christmas’ feestje! Wacht niet tot 24 december met je kerstinkopen. Kom naar ons stressvrije kerstfeestje en je zult onder het genot van een glaasje Gluhwein de perfecte cadeaus vinden voor al je vrienden en familie. Loop binnen van 17.00 tot 21.00 uur.
Snowfestival, een bad voor snowcakebubbelsquote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef MissBliss het volgende:
Dit weekend slaap ik in een hotel: met bad neem ik aan. Dus ik ga vrijdag ofzo langs de Lush om eens een bad-iets aan te schaffen(ik heb geen bad
)
Ik heb 2 keer een bruisbal gebruikt, maar nu ga ik denk ik eens voor een bubble bar slice
Iemand tips/aanraders?
Ah, ja daar hou ik dus absoluut niet vanquote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Snowfestival, een bad voor snowcakebubbels![]()
Oh, nou daar kan ik wel even heen danquote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Sanne het volgende:
Ligt er helemaal aan waar je van houdt MB.
Vanavond is er trouwens weer een speciale koopavond in de Leidsestraat. Dus wie in de buurt is, glip even naar binnen.
[..]
Auntie Pamelaquote:Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, nou daar kan ik wel even heen danGelijk zo'n BBS aanschaffen
![]()
Ow... had dat nou niet gezegd... moet ik straks na college weer langs Lushquote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Sanne het volgende:
Vanavond is er trouwens weer een speciale koopavond in de Leidsestraat. Dus wie in de buurt is, glip even naar binnen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, nou daar kan ik wel even heen danGelijk zo'n BBS aanschaffen
![]()
Sorry.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ow... had dat nou niet gezegd... moet ik straks na college weer langs Lush![]()
Mijn handen werden er wel lekker zacht van jaquote:Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef Elefes het volgende:
[..]
Auntie Pamela
Nog niet gebruikt, maar ruikt heel lekker!
@ Ymme: Werkt het een beetje, krijg je er lekker zachte handen van?
(Met mijn bijbaantje verpest ik heel mijn handen, die toch al niet zo geweldig mooi glad waren...Dus ik blijf zoeken naar fantastische dingen om ze goed te verzorgen
)
De zepen missen volgens mij ook op de wiki.. Beetje vervelend, het moet nog wel ergens staan maar ik had geen idee hoe het terug te moeten krijgen. Enige waar ik op kwam, leek me de goede inhoud kopieren, maar het moet ook anders kunnen mss?
Hmm, wel de moeite om eens uit te proberen danquote:Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn handen werden er wel lekker zacht van ja![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef MUUS het volgende:
Mijn haar vindt Godiva niet leuk.
Volgens de dame bij de Lush zou Godiva ook zooooo voedend en zoooooo verzorgend zijn voor haar wat neigt naar droog. Suffe ik viel daar natuurlijk voor en nam Godiva i.p.v een nieuw stuk Trichomania.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik ga binnenkort cadeautjes kopen voor iemand bij de Lush, dus dan kan ik voor mezelf ook weer wat meenemen![]()
Stuur me maar een email. Dan zorg ik wel dat jij The soft touch krijgt.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hmm, wel de moeite om eens uit te proberen dan
(Allemaal smoesjes, ik vind het gewoon leuk en lekker om te Lushen en dingen uit te probererenOok met een flinke lik uierzalf gaat het wel met mijn handen, maar dit is natuurlijk veel lekkerder...
[..]
Hoezo niet?
Ik ga binnenkort cadeautjes kopen voor iemand bij de Lush, dus dan kan ik voor mezelf ook weer wat meenemen![]()
Vind ik dat lekker?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:56 schreef PeRi het volgende:
Honey Bee Have is als honingstuifmeel, bloemig.
Dat is zeker goed nieuws!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Lotjeb het volgende:
Goed nieuws!
Net ontdekt dat ze in de Leidsestraat tijdelijk weer de oude douchegels verkopen! Ze zijn er nog allemaal! Heb zelf een middelgrote fles narcotic meegenomen. Goed voor mijn huid en nu ik er aan gewend ben ook een erg lekker geurtje. Ben blij
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef heaven7 het volgende:
Ìk ben mn kast aan het uitmesten en er komt me toch een zooi uit! Zo ook tal van Lushspullies die ik niet (meer) gebruik..
Iemand interesse?
-100 gram Assisi (ongebruikt)
-100 gram Skin sin (2 keer gebruikt)
- 2 potjes Aromacreme (verschillende keren gebruikt maar samen is het ongeveer 130 gram ofzo)
-130 gram Sandstone soap (ongebruikt, nog nieuw in de verpakking)
-70 gram Noriko soap (ongebruikt, was een proefje)
-Honey bee have dusting powder (ongebruikt)
-106 gram Almond butter cream (ongebruikt, nog in verpakking)
-De nieuwe Hybrid (ongebruikt)
-70 gram Cereology soap (ongebruikt, was een proefje)
-Tea tree simplex lipbalsem (ongebruikt)
-Handy box met nog ongeveer 100 gram Soft touch (aantal keren gebruikt)
-Silky underwear dusting powder (1 keer gebruikt)
Ja, en alles op elkaar gestapeldquote:
Hm...de Aromacreme heb ik goede ervaringen meegehad. Ik heb wel interesse erin, wat wil je ervoor terug?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef heaven7 het volgende:
Ìk ben mn kast aan het uitmesten en er komt me toch een zooi uit! Zo ook tal van Lushspullies die ik niet (meer) gebruik..
Iemand interesse?
-100 gram Assisi (ongebruikt)
-100 gram Skin sin (2 keer gebruikt)
- 2 potjes Aromacreme (verschillende keren gebruikt maar samen is het ongeveer 130 gram ofzo)
-130 gram Sandstone soap (ongebruikt, nog nieuw in de verpakking)
-70 gram Noriko soap (ongebruikt, was een proefje)
-Honey bee have dusting powder (ongebruikt)
-106 gram Almond butter cream (ongebruikt, nog in verpakking)
-De nieuwe Hybrid (ongebruikt)
-70 gram Cereology soap (ongebruikt, was een proefje)
-Tea tree simplex lipbalsem (ongebruikt)
-Handy box met nog ongeveer 100 gram Soft touch (aantal keren gebruikt)
-Silky underwear dusting powder (1 keer gebruikt)
Zie je wel, dan ligt het niet aan mij. Godiva, baaaaaaaad!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
En MUUS...dat idee van jou over Godiva had ik dus ook. Heb het een tijdje niet gebruikt, en van de week 2 keer en het lijkt ineens of ik veel minder kleur heb.![]()
Ik heb wel euro's voor je, geen dollars.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef heaven7 het volgende:
Het liefst gewoon $ ShirleyMisschien kan het (zonder de potjes) wel in een envelope..
Ik mail je wel even...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef heaven7 het volgende:
Cerology is net vergeven helaas (aan MUUS via mail), sorry!
Shirley, is goed¤8,- voor die 130 gram? (Ik zal het morgen even wegen, dat je precies weet hoeveel het is).
Wat heb je voor ze gekocht?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef Skaai het volgende:
Kadootjes voor opa en oma zijn ingepakt
Awwww, bejaarde Lushies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:13 schreef Skaai het volgende:
Ouwewijvengeurtjes
Gratuitiouss Violets, Ooh La La en Snowcake![]()
Opa en oma hadden al een zeepstack opgesopt en nu krijgen ze 3 nieuwe zeepies
Ontbreekt er geen letter in?quote:
Neuh, lushlut klinkt leuker dan lushslutquote:
Hij zit al ingepakt in een envelop.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Elefes het volgende:
Heaven, ik heb wel interesse in de CereologyZolang het in een envelopje past (al dan niet in stukken)
En ik ben bereid er voor te betalen.
Ymme, ik zal je morgen ofzo even mailen (nu even erg druk)
Gewoon mijn nick en dan wanadoo punt nlquote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik weet niet wat je wanadoo adres is![]()
Ik vond het ook een beetje plakkerig lijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef Lotjeb het volgende:
Honey Bee Have vind ik trouwens ook erg sterk (en een beetje plakkerig... of ligt dat aan mij?) maar als je het heel zuinig aanbrengt is het wel erg lekker
Ik heb nog geen mail van je mogen ontvangenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:
Maakt niet uit, het moet toch in een enveloppe dan
Ik mail je eventjes!
Helaas doen ze dat niet..quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:11 schreef noekje het volgende:
Ik heb even gekeken op de Italiaanse site en ik vraag me af of zij ook verzenden naar Nederland. Weet iemand dat. Mijn Italiaans is nog slechter dan mijn Fries.
Had je mijn mail al gehad? Ik heb nl. nog niks van jou gehad....quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:38 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb er eens over gemaild Noekje, doen ze idd niet.
Dank jequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:45 schreef heaven7 het volgende:
Heb je nu net weer gemaildOp sjurlie@hotmail.com
Op één of andere manier ontvang ik wel vaker een mailtje niet. Heel vreemd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef heaven7 het volgende:
GezienVreemd dat de eerste niet aangekomen is, het adres klopte toch echt!
Oh dat is balenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op één of andere manier ontvang ik wel vaker een mailtje niet. Heel vreemd.
En ik heb nog niks binnen van de order! Ik kan wel huilen...jullie wel en ik nog niet...ik wil ook m'n Lush spulletjes...
Ik blijf maar braaf wachten op de postbode...
http://p097.ezboard.com/blushaliciousquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:17 schreef broesgroes het volgende:
laatst had een van de mensen hier het over een nederlands lush forum, meen ik maar ik kan t niet meer vinden, kan iemand me het adres geven?![]()
nog meer lezen en beppen over lush, nog beter...ben echt verslaafd...![]()
kom wel veel lush clones tegen als je gaat zoeken op het net, maar die halen het toch niet bij de echte...
![]()
Op mijn review moet je nog ff wachten, ik lees op de Lush site dat ze een levertijd hebben van 10 dagen, dus met een beetje pech heb ik het pas eind volgende week ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Even een vraagje aan de lushers,,, wie van jullie heeft de scrub van Lush gebruikt? Ik ben nog altijd opzoek naar een scrub met behoorlijk dikke korrel..
Je bedoelt Ocean Salt neem ik aan? Mijn tweede pot is onderweg als het goed is. Ik vind hem heerlijk! Hij ruikt lekker, lekker fris en de zoutkorrels scrubben goed. Mijn huid wordt er zacht en fris van.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Even een vraagje aan de lushers,,, wie van jullie heeft de scrub van Lush gebruikt? Ik ben nog altijd opzoek naar een scrub met behoorlijk dikke korrel..
Heel raar ja, alleen in de winkel bij het Campo dei Fiori, best veel stond er! Achteraf had ik dus meer mee moeten nemen, had er dus een hoop mensen blij mee kunnen makenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel raar trouwens Vaav dat ze voor jou nog wel Sexy hadden in Rome... Ik heb het bij alledrie de winkels gevraagd, maar ze zeiden bij alledrie dat ze het niet meer hadden.
Nou, misschien hebben ze nog ergens een doosje gevonden ofzo, maar raar vind ik 't wel.
Zoals al gezegd, dan moet je Ocean Salt hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
vetrelde niet iemand hier dat ze in de lush hier in a'dam weer de oude douchegels zoals chai e.d. weer tijdelijk hadden..? misschien zoiets in italie nu ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel raar trouwens Vaav dat ze voor jou nog wel Sexy hadden in Rome... Ik heb het bij alledrie de winkels gevraagd, maar ze zeiden bij alledrie dat ze het niet meer hadden.
Nou, misschien hebben ze nog ergens een doosje gevonden ofzo, maar raar vind ik 't wel.
Ze hadden meer oude douchegels in Rome. Ik heb ook nog een flesje Chai meegenomen, vanmorgen mee gedoucht, ook erg fijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vetrelde niet iemand hier dat ze in de lush hier in a'dam weer de oude douchegels zoals chai e.d. weer tijdelijk hadden..? misschien zoiets in italie nu ook![]()
de favoriet van me mannetjequote:Op zaterdag 17 december 2005 00:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Ze hadden meer oude douchegels in Rome. Ik heb ook nog een flesje Chai meegenomen, vanmorgen mee gedoucht, ook erg fijn![]()
Ja, dat kruidige vind ik erg lekker als het buiten koud isquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
de favoriet van me mannetjevind hem zelf ook lekker kruidig
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes: Jaaaa je pakketje is binnenSuper bedankt!!!
En Snow Fairy erbij, echt lief! Nogmaals dank!
Jouw pakketje ligt klaar, moet 'm alleen nog frankeren enzo, maar dat komt dit weekeinde goed.
Gezichts of lichaamsscrub?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Elefes, ik had beloofd dat ik gisteren het pakketje op de bus zou doen, maar ik had er geen tijd voor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ben blij dat het goed is aangekomen
Geen tijd meer gehad om lekker uitgebreid te douchen vanavond, moest lang overwerkenMaar morgen ga ik dat inhalen, ik heb een lekker bad gepland staan
![]()
Wil je the soft touch nog? Je zou gisteren mailen ofzo, omdat je geen tijd had.. Maar ik heb nog niets van je mogen ontvangen. sjemmie_degekste apeding hotmail punt com.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ben blij dat het goed is aangekomen
Geen tijd meer gehad om lekker uitgebreid te douchen vanavond, moest lang overwerkenMaar morgen ga ik dat inhalen, ik heb een lekker bad gepland staan
![]()
Voor het gezicht zou je dan Sweet Japanese Girl ook kunnen overwegen. Ik vind het wel een fijne scrub en je gezicht wordt er lekker zacht van als alles is ingetrokkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ok..quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:59 schreef Elefes het volgende:
[..]
Voor het gezicht zou je dan Sweet Japanese Girl ook kunnen overwegen. Ik vind het wel een fijne scrub en je gezicht wordt er lekker zacht van als alles is ingetrokken
Ymme: je hebt mail
De zaken gaan goed met Lush.. je komt ze steeds meer tegen in de media.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Bob. het volgende:
Lush staat in de Cosmo
[afbeelding]
Lekker Lush
Het eigenwijze merk Lush laat ons graag glitteren, maar liever niet te lief. Voor een lekkere wilde bos haar met het typische Lush-luchtje schud je wat Glam ROck Hair Glitter, ¤ 9,95, in je handen om de glitters vervolgens door je lokken te strijken. You rock, girl!
(plaatje wat er in de cosmo stond was anders, maar heb geen scanner)
Wil je the soft touch proberen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:15 schreef Bob. het volgende:
Ik ben zelf nog steeds geen gebruikervolg het topic wel en zit vaak zwijmelend naar de lush site te kijken maar spullen heb ik er nog steeds niet van
Heb geen tijd om naar Amsterdam te gaan en ik vind het zonde om 6,50 verzend kosten te betalen.. Maar 3 Januari vertrek ik naar Londen en kan ik voor het eerst naar een Lush winkel
Jullie weten mensen echt goed enthousiast te maken zonder dat ze er ooit iets van hebben gebruikt
Dat lijkt me hardstikke leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Wil je the soft touch proberen.
Die kan ik je wel toezenden.. en dat kost natuurlijk geen 6,50![]()
Volgens mij heb ik nog meer liggen wat ik niet meer gebruik. Heb al een hoop geruilt maar ik kan kijken voor je.
Ik heb ook nog in de aanbieding voor je:quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat lijkt me hardstikke leukpast het gewoon in een envelop? Hoe dat op de site beschreven staat klinkt het als lekker spul zeg
![]()
Eerst vond ik de karma soap wel lekker.. Nu niet meer zo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik ga ook Lushen, vandaag alles binnengekregen. Ik heb Enzymion, Ocean Salt, Herbalism, Coalface en ik heb proefmonsters gekregen van Karma Soap en Sandstone.
Dit is me allereerst Lush, die ik ben zeer benieuwd, want na al die positieve dingen die ik hier op Fok! lees verwacht ik er best wel veel van.
En in het vorige nummer van Psychologie magazine stond 'The Blonde', ook van Lush! Langzaam aan dringt het ook door in de mediaquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Bob. het volgende:
Lush staat in de Cosmo
[afbeelding]
Lekker Lush
Het eigenwijze merk Lush laat ons graag glitteren, maar liever niet te lief. Voor een lekkere wilde bos haar met het typische Lush-luchtje schud je wat Glam ROck Hair Glitter, ¤ 9,95, in je handen om de glitters vervolgens door je lokken te strijken. You rock, girl!
(plaatje wat er in de cosmo stond was anders, maar heb geen scanner)
Deze is ook erg lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:50 schreef Elefes het volgende:
Ik ga nu lekker in bad met Auntie Pamela BBS, ik ben benieuwd.. Nu het hier voor me ligt ruikt het iig erg lekker
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Eerst vond ik de karma soap wel lekker.. Nu niet meer zo.
De creme voor mijn body heb ik er nog wel voor. Deze is wat milder heb ik het idee.
Maar de soap... nee te sterk voor mij achteraf.
En de poeder... vind ik ook niets.. dus weer wat in de aanbieding..
Zal alles even onder elkaar zetten..
Bohemian lemon soap
Karma soap *weg naar Bob.*
Karma poeder
Celestial gezichtscreme
Wie interesse heeft moet me maar even mailen ofzo.![]()
Je envelop is klaar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat lijkt me hardstikke leukpast het gewoon in een envelop? Hoe dat op de site beschreven staat klinkt het als lekker spul zeg
![]()
Echt vreemd hoor, want daar ben ik het langste geweest en heb ik de verkoopster uitgebreid gesproken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Heel raar ja, alleen in de winkel bij het Campo dei Fiori, best veel stond er! Achteraf had ik dus meer mee moeten nemen, had er dus een hoop mensen blij mee kunnen maken![]()
![]()
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Je envelop is klaar.
Het gaat een grote verassing voor je worden, als je deze in je brievenbus treft.
Maak je meteen goed kennis met lush![]()
Heb er wat leuks ingedaan voor je
Op basis waarvan stond dat in dat magazine?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
En in het vorige nummer van Psychologie magazine stond 'The Blonde', ook van Lush! Langzaam aan dringt het ook door in de media
Mijn Lush review:quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik ga ook Lushen, vandaag alles binnengekregen. Ik heb Enzymion, Ocean Salt, Herbalism, Coalface en ik heb proefmonsters gekregen van Karma Soap en Sandstone.
Dit is me allereerst Lush, die ik ben zeer benieuwd, want na al die positieve dingen die ik hier op Fok! lees verwacht ik er best wel veel van.
Dat gestoorde blondines hun haar moeten wassen met 'The Blonde' om zo van de roze uitgeslagen demonen in hun hoofd af te komen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Op basis waarvan stond dat in dat magazine?
Leuk om de review te lezen. Ik heb er eigenlijk ook nooit echt over nagedacht om voor mijn lief spul aan te schaffen. Wel gebruikt hij mijn herbalism maar meer niet. Ik neem je review mee in mijn volgende aankoop.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:27 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Mijn Lush review:
Huidverzorging voor de heren (deeltje 6)
![]()
Er staat ook een winkelrubriek in dat bladquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Op basis waarvan stond dat in dat magazine?
quote:Op zondag 18 december 2005 12:32 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm, gister de candy cane gebruikt in bad.... was erg lekker, maar ben wel in slaap gevallen
Die ruikt idd lekker, ben van plan hem ook nog te halenquote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef noekje het volgende:
Op dit moment ben ik toch wel heel erg gek op cristmas kisses. Wat een heerlijke geur voor deze tijd. Hij is helaas op maar daar komt zeker nog wat bij.
Jaaaaaa bad!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Shirley het volgende:
Ik heb zin om zo lekker in bad te gaan, maar met wat? Snowfestival, Candy Cane of Two Timing Tart? Het is wel echt Snowfestival weer.... Ik denk er nog over na.
Ik neem lekker wat te drinken mee, boekje erbij, muziek aan. Heerlijk!quote:Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaaa bad!!!!ik ga zo met Hot Java denk ik.
Ja dat doe ik ookquote:Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik neem lekker wat te drinken mee, boekje erbij, muziek aan. Heerlijk!
Die vind ik ook erg lekker ruiken, ik bewaar hem voor 1 van de kerstdagen!quote:Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die ruikt idd lekker, ben van plan hem ook nog te halenIk hoop dat ze 'm nog hebben..
Sinds ik gisteren weer eens lekker in bad ben geweest heb ik me voorgenomen dat vaker te doen..
Ja!!! Dankjewel! Hij is goed aangekomenquote:Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef heaven7 het volgende:
Heb jij je enchanted eye cream binnen Vava?
Ik ga zeker wel 2x per week in bad nu met een bbs. Voorheen was het snel even douchen of functioneel in bad ivm ontharen etc maar nu is het echt om even te genieten.quote:Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die ruikt idd lekker, ben van plan hem ook nog te halenIk hoop dat ze 'm nog hebben..
Sinds ik gisteren weer eens lekker in bad ben geweest heb ik me voorgenomen dat vaker te doen..
Ik ga ook veel meer in bad sinds ik Lush gebruik. Het was eerst inderdaad snel douchen en naar het bad keek ik niet om. Nu kom ik net weer uit bad, en heb Snowfestival gebruikt. Het is echt een Snowcake bad, helaas ruik ik er nu niks meer van op m'n huid.quote:Op zondag 18 december 2005 14:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga zeker wel 2x per week in bad nu met een bbs. Voorheen was het snel even douchen of functioneel in bad ivm ontharen etc maar nu is het echt om even te genieten.
De bbs-en vliegen er ook doorheen maar het zijn nu ook mijn lievelingsprodukten.
quote:Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes, je envelop ligt hier klaar!! Morgen gaat 'ie op de bus
Vind je dat slaapverwekkend?quote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef Elefes het volgende:
[..]Nog meer Lush
Ik ben benieuwd, dankjewel!
Bedoel je het forum waar je laatst dit over zei:quote:Op zondag 18 december 2005 18:52 schreef ymme het volgende:
@Evenstar: Is het geen leuk idee, om hier een linkje te plaatsen naar het leuke nieuwe lushforum.
Ja dat forum ja. Omdat er maar 1 kant van het verhaal werd vertelt.quote:Op zondag 18 december 2005 18:58 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Bedoel je het forum waar je laatst dit over zei:
Lekker slap aftreksel dan.
I know! Maar ik wil 'm bewaren tot ik een keer in bad ga en dan heel veel schuim creeërenquote:Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef Aventura het volgende:
Je kan ermee douchen, PeRi. Heb ik ook gedaan
Geloof je het zelfquote:Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat forum ja. Omdat er maar 1 kant van het verhaal werd vertelt.
Maar nu ik die andere kant ook weet, denk ik daar heel anders over![]()
Ga zo lekker in bad met Snowfestival...![]()
Niemand?quote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef Shirley het volgende:
Ik heb trouwens nog een hele Herbalism over. Ik heb het misschien 2 x gebruikt,maar m'n huid reageert er toch raar op., en anders staat het hier maar te verpieteren. Iemand interesse?
Wat jij wilt meid.quote:Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef debby1973 het volgende:
Dat noem ik dus gewoon geen eigen mening hebben.
Maar hij was toch al verkruimeld, dat zeg je net zelfquote:Op zondag 18 december 2005 19:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
I know! Maar ik wil 'm bewaren tot ik een keer in bad ga en dan heel veel schuim creeëren. Om hem te verkruimelen vind ik zo zonde
.
Mag ik niet met de Enschede meet bij jou in badquote:Op zondag 18 december 2005 19:06 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb ook nog 1 ruby red slippers. Ik heb wel een bad maar vind hem echt niet lekker ruiken. Dus nog liefhebbers? Hij is wel een beetje verkruimeld.
Ja de anderequote:Op zondag 18 december 2005 19:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar hij was toch al verkruimeld, dat zeg je net zelf
Bloemetje op je Snowfestival? Bij mij zat er een schattig duifje op. Ik heb em eraf gehaald en in m'n kamer gelegd.quote:Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef La_Guiri het volgende:
Het is eigenlijk allemaal erg grappig.
Maareh heb mijn bestelling binnen en daarbij zat ook een snowfestival, ik heb geen bad, maar ik moest en zou hem hebben. Hij ruikt zo lekker en dat lieve bloemetje erop is ook zo lief.
Snoep? Echt? Het ruikt duidelijk naar Snowcake, en hoe lekker ik het ook vind, ik ga het echt niet opetenquote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef La_Guiri het volgende:
Dat bloemetje en dat duifje schijnen snoep te zijn, heb er een likje van genomenmaar het smaakte toch naar zeep, misschien moet ik hem er eerst afhalen...
![]()
Ik wel van mijn HIWTKquote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef PeRi het volgende:
Snoep? Ben benieuwd hoeveel mensen er nog meer een likje van hebben genomen dan!
Hehe. Ik vind hem echt heerlijk. Maar heb geen bad, en heb inmiddels Potion ontdekt, dat er precies naar ruikt. Dus ik hoef 'm iig nietquote:
Ik ben zojuist even gaan proeven.quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef debby1973 het volgende:
Oké, ik biecht het op:
Ik heb ook een likje genomen van het snowfestivalsnoepje.
Oeh, dan kan ik ook beginnen met peuzelen aan m'n Candy Cane!quote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef debby1973 het volgende:
bij de ingredienten staat:
may contain candy dove or candy orchid
Whehehe.....laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef debby1973 het volgende:
doe eens Shirley en je maakt me heel blij als je daarna een foto van jezelf gaat plaatsen.
quote:
Thee met een schuimlaagje. Het cappuccino effect.quote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zou er gebeuren als je wat HIWTK in je thee zou laten smelten?
* overweegtquote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Thee met een schuimlaagje. Het cappuccino effect.
Dat is heel verstandigquote:Op zondag 18 december 2005 21:11 schreef Elefes het volgende:
(maar ik hou het bij de illusie van de vla)
Misschien een idee om je feedback te mailen, Lush staat er juist om bekend om zo klantvriendelijk te zijn!!quote:Op zondag 18 december 2005 22:16 schreef suzsz het volgende:
Ik heb de lush producten gisteren ondekt!
Had er al Meer mensen zulke ervaringen?
Ik had in de winter altijd last van een droge rode jeukende huid.quote:Op maandag 19 december 2005 08:07 schreef broesgroes het volgende:
of lush beter is voor een probleemhuid weet ik niet maar het is in elk geval voor mij prettiger. Angels on bare skin doet wonderen voor mij terwijl ik van andere merken snel jeuk krijg...
Nog even over dat proeven van lush, misschien dat ze daarom nu ook tandpasta hebben om de zeepsmaak weer uit je mond te krijgen?![]()
![]()
![]()
Ik heb al meerdere mensen gehoord dat het door een creme kwam Aarti.quote:Op maandag 19 december 2005 13:26 schreef Aarti het volgende:
Ik heb last van pukkeltjes, en ik neem aan dat het van 1 van mn lushjes komt...nu nog uitvinden welke, verdorie!
de zeepjes? de creme?
Het kan wel hoor, maar shampoo geeft bij mij een mooier resultaat dus ik doe het alleen in "noodgevallen"quote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn Jumping Juniper is op, en vandaag heb ik even geen tijd tijd/vervoer om een nieuwe te halen, maar ik wil wel mijn haar wassen. En op de fles van Narcotick staat 'lather over body and hair'. Dus daar zou ik het eventueel ook mee kunnen wassen? Iemand dat al eens gedaan?
Dat heb je dan ook zeker verdiendquote:Op maandag 19 december 2005 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben wel na m'n afspraak in Tilburg met de trein naar den Bosch gegaan en heb daar een stuk Cereology en Milky Bar gekocht om mezelf te troosten.
Ik kreeg in de trein behoorlijk wat last, maar net een ibuprofen genomen en nu zakt het weg gelukkig. Alleen constant dus bloed(smaak) in m'n mondquote:Op maandag 19 december 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat heb je dan ook zeker verdiend![]()
Ik vind de tandarts ook nooit zo leuk![]()
Hoop dat je er niet teveel last van hebt/krijgt..
Ik niet, maar mijn dochter kreeg ook uitslag toen ze de eerste keer zeep probeerde. Nu weet ik niet meer precies welke het was, maar het was óf Rockstar óf I Should Coco.quote:Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Aarti het volgende:
Lekker een hete douche of bad nemen helpt misschien ook, daar word je lekker wuzzelig van.
Verder gebruik ik voor mn huid Skin Drink, Skin SIn en Sympathy for the skin. Het kan dus een van die cremepjes zijn.
Echter, ik heb het ook op mn hals, en daar gebruik ik de creme niet. Misschien is het een van de zeepjes, op dit moment voornamelijk Snowcake, Rockstar en I Shoould Coco.
Iemand ook last van een van deze producten?
Ik heb nog wat restjes shampoo van de Hema, geen idee wanneer ik die op ga maken! Vaste shampoo vind ik ook veel fijnerquote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef Anitra het volgende:
Het is even wennen de vaste shampoo, maar ik zou niet anders meer willen, ik glij niet meer uit in de douche omdat ik de fles weer eens heb laten vallen![]()
Ik heb die ook nog en gister maar weer eens gebruikt, met als gevolg dat ik vandaag de hele tijd liep te krabben op m'n hoofdquote:Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb nog wat restjes shampoo van de Hema, geen idee wanneer ik die op ga maken! Vaste shampoo vind ik ook veel fijner
Nee, Tea Tree Water is precies wat het zegt: water met een drup Tea Tree erin. Je spuit het op een wattenschijfje en maakt dan je gezicht schoon.quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef CarpeNoctem het volgende:
als ik het goed begrijp gebruik je Tea Tree Water voor wanneer je een puistje oid hebt en dat je daarmee wat erop strooit? Werke het wel?
Ja, dattequote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, Tea Tree Water is precies wat het zegt: water met een drup Tea Tree erin. Je spuit het op een wattenschijfje en maakt dan je gezicht schoon.
Ik heb niet het idee dat het echt wat doet. Als mijn fles leeg is, ga ik Eau Roma eens proberen, denk ik.
Eau Roma is perfect... echt een aanraderquote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, Tea Tree Water is precies wat het zegt: water met een drup Tea Tree erin. Je spuit het op een wattenschijfje en maakt dan je gezicht schoon.
Ik heb niet het idee dat het echt wat doet. Als mijn fles leeg is, ga ik Eau Roma eens proberen, denk ik.
Ik kan niet zeggen dat ik geen verschil merk nu ik Lush gebruik, maar echt slechter gaat het nu ook weer niet.quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook al van alles geprobeerd om m'n pukkels terug te dringen, namelijk:Aquamarina Herbalism Tea Tree Water AOBS Fresh Farmacy Coalface Ocean Salt
Maar niks werkt tot dusver. Heb geloof ik nog het meeste baat bij de Tea Tree Face Wash van de Tuinen.
Moedeloos word je ervan.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef La_Guiri het volgende:
Oh ja Aquamarina heb ik ook gehad, dat deed niks voor mijn huid en het ruikt vies vind ik.
Probeer de Enzymion nog eensquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik geen verschil merk nu ik Lush gebruik, maar echt slechter gaat het nu ook weer niet.
Kan het zijn dat je mss je huid met teveel tegelijk aanvalt? Dat werkt namelijk averechts!quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook al van alles geprobeerd om m'n pukkels terug te dringen, namelijk:Aquamarina Herbalism Tea Tree Water AOBS Fresh Farmacy Coalface Ocean Salt
Maar niks werkt tot dusver. Heb geloof ik nog het meeste baat bij de Tea Tree Face Wash van de Tuinen.
Moedeloos word je ervan.
Yep, dat was ik.quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vind de shampoo van Lush niet zo, de Godiva schijnt inderdaad mijn haarkleur te vervagen zoals MUUS geloof ik eerder eens opmerkte. Dus die gebruik ik voorlopig niet meer.
quote:
Nee hoor, ik doe niet alles tegelijk! Ik doe meestal 's ochtends Fresh Farmacy en 's avonds Herbalism. Zo is het me ook aangeraden door de Lush-mevrouwquote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je mss je huid met teveel tegelijk aanvalt? Dat werkt namelijk averechts!
Of je dagcrème is niet goed voor jouw huid, dat kan ook nog.
Probeer het eens met maar een paar producten. Een dag AOBS en 's avonds aquamarina (erna TTT), dan twee dagen alleen aquamarina met TTT en dan weer één dag AOBS/aqua marina met TTT.
Soms duurt het ff voordat je de goede behandeling te pakken hebt..
[..]
Je weet hoe je paint moet gebruiken?quote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dagcreme is Imperialis en die bevalt inderdaad niet. Heb vandaag dus een proefje Enzymion bemachtigd en die ga ik morgen gelijk proberen.
Hahahaha jaquote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je weet hoe je paint moet gebruiken?![]()
Heb ooit eens een proefje van Trichomania gehad, mijn haar werd daar touwerig van. Ik heb dik, krullend haar. Ben wel verliefd op Retreadquote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Yep, dat was ik.
Heb je Tricho al geprobeerd? Die is vrij zacht.
Asissi zal ook niet zo 'agressief' zijn, lijkt me. Verder moet je 'gewoon' alles met zout of iets van citroen erin vermijden.
Bij mij valt het wel mooi en het wordt wat meer volumineus (als ik dat goed geschreven heb). Erg lekker spul!quote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef Aarti het volgende:
wat doet BIG voor je haar?
Ja die gebruik ik nu inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2005 23:02 schreef La_Guiri het volgende:
Heb je Retread al eens geprobeerd Aarti?
En dat is alleen nog maar het wassenquote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow... 4 producten in je haar tijdens één douchebeurt.. Is dat niet een beetje too much?
Ik durf geen andere shampoos meer te proberen.quote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heb ik er ook 1 voor jou! Ik heb nl. als shampoo de Ultimate Shine en die vervaagt de kleur niet volgens mij en ik vind 'm erg fijn! Verder ben ik helemaal gek van BIG.
Ik heb ook dik, krullend haar wat snel droog is als ik niet de goede producten gebruik. Zolang ik lief doe met de goede producten is er niks aan de hand.quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Heb ooit eens een proefje van Trichomania gehad, mijn haar werd daar touwerig van. Ik heb dik, krullend haar. Ben wel verliefd op Retread![]()
Ik mail al.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohw MUUS, ik heb hier nog een stukje Jungle liggen. Ooit proefje van gehad in een goodiebag, maar ik vind het niks.
Hebben?
Hahaha jij bent er snel bij!quote:
En dan na het douchen, lekker insmeren met candy fluff, dan is het geurplaatje compleetquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens heb ik net gedouched met Snow Fairy Waarvoor nogmaals dank Elefes! en ik weet het niet... Onder de douche vind ik 'm echt verschrikkelijk, maar het geurtje wat nadien om me heen hangt vind ik weer heerlijk...
Dilemma's dilemma's...
Om eerlijk te zijn begin ik Sneeuwfee ook wel een beetje zat te raken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens heb ik net gedouched met Snow Fairy Waarvoor nogmaals dank Elefes! en ik weet het niet... Onder de douche vind ik 'm echt verschrikkelijk, maar het geurtje wat nadien om me heen hangt vind ik weer heerlijk...
Dilemma's dilemma's...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Zo voelde ik me vanochtend onder de douche.
Ja, dan is er maar 1 oplossing.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja misschien wil ik 'm toch wel hebben....![]()
Dat had ik gister moeten weten, toen stond ik in 's-Hertogenbosch.
Dat kost me heel wat meer dan een flesje Snow Fairy an sichquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja, dan is er maar 1 oplossing.
Weer terug gaan naar 's-Hertogenbosch.![]()
Nee idd, geen prettig idee. Weer naar de tandarts.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat kost me heel wat meer dan een flesje Snow Fairy an sich.
En om nou wéér naar de tandarts te gaan, een kies te laten trekken, me zielig te voelen en dan naar de Lush te gaan vind ik ook weer zowat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |