abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33099026

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is zeer verslavend!

De Nederlandse website: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Fok wiki pagina: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

OP tekst

Het make-up zusje van Lush: http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/
deel 1: http://forum.fok.nl/topic/709549

Meetings:
http://forum.fok.nl/topic/733694

Lush North America Forums: http://forum.lush.com/forum/
Lush UK Forums: http://212.87.79.126/
Alternatief NL forum: http://www.lushalicious.tk/
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33099087
Ik gooide hem weer dicht
Laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:20 schreef noekje het volgende:
Ja, Lush is heel makkelijk te vinden. Zit echt in de doorlopende hoofdstraat zeg maar. Niet in een zijstraatje ofzo.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:24 schreef broesgroes het volgende:
hahahaha een echte lush in rotterdam dat zou waanzinnig zijn, dichtbij maar net niet om de hoek want dan gaat echt al het geld op...
Kan niet wachten. Vandaag vrije dag dus zo eerst maar eens een uitgebreide scrub en sop beurt met middle earth en iets anders lekkers, nog even verzinnen...
Later...
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:47 schreef kwakveense het volgende:
net gedouchet met the olive branch en de gebruikelijke herbalism....

oh! en almond kisses op mijn gezicht natuurlijk!
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef Elefes het volgende:
Nu hebben we hier een bad, en heb ik nog een proefje Ruby Red Slippers liggen én een Auntie Pamela BBS, en kom ik er al weken niet aan toe om in bad te gaan

Heeft iemand hier wel eens The Soft Touch (body butter voor de handen) geprobeerd? Zo ja, hoe beviel het?
Dat klinkt zo lekker, "Word wakker met het gevoel van zachte, naar vanille ruikende vingertoppen."
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_33099558
Ik heb het idee dat we een boel dingen uit de Wiki missen?
Whatever I want.
pi_33099602
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef PeRi het volgende:
Ja, dat idee had ik ook al van de week.. Ik heb alleen geen idee hoe het teruggezet moet worden?
Ik denk dat er bij de laatste keer dat hij leeg was, niet de complete versie teruggezet is.
pi_33099604
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef PeRi het volgende:
En we misten wat massagebars dus. Heb het even gekopieerd van het andere fourm naar de wiki weer.
Whatever I want.
pi_33099662
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ja, dat idee had ik ook al van de week.. Ik heb alleen geen idee hoe het teruggezet moet worden?
Ik denk dat er bij de laatste keer dat hij leeg was, niet de complete versie teruggezet is.
Er mist nog steeds een boel denk ik. Ik heb even gekeken wat we als backup hadden op het andere forum en het bijgevoegd. Maar het klopt nog niet volgens mij. The Soft Touch heeft er volgens mij ingestaan namelijk.
Whatever I want.
pi_33099683
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een zo goed als ongebruikte The soft touch liggen.
Deze kan ik je wel opsturen.
Hij ruikt onwijs lekker enzo... Maar ik vergeet toch alitjd zulke dingen te gebruiken
Dus mail me maar op m.wildenbeest@chello.nl
  donderdag 15 december 2005 @ 13:06:35 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33099837
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef PeRi het volgende:

[..]

Er mist nog steeds een boel denk ik. Ik heb even gekeken wat we als backup hadden op het andere forum en het bijgevoegd. Maar het klopt nog niet volgens mij. The Soft Touch heeft er volgens mij ingestaan namelijk.
Ik denk dat het tijd wordt om de Wiki pagina uit te breiden. Ik krijg steeds meldingen dat ie te zwaar/groot wordt. Kan me er ook wel iets bij voorstellen.

Misschien is het een idee er twee pagina's van te maken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33100564
Vanmorgen onverwacht vrij! Wat is dat lekker zeg!

Eindelijk weer eens uitgebreid gelushed:

voetenbadje met stukje butterbal
ocean salt
brazened honey
irrisistible bliss shampoo bar
american cream
olive branche
sleepy time (ook overdag heel lekker...)

Lush
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_33100809
Dit weekend slaap ik in een hotel: met bad neem ik aan. Dus ik ga vrijdag ofzo langs de Lush om eens een bad-iets aan te schaffen (ik heb geen bad )
Ik heb 2 keer een bruisbal gebruikt, maar nu ga ik denk ik eens voor een bubble bar slice

Iemand tips/aanraders?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 15 december 2005 @ 13:53:46 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33101053
Ligt er helemaal aan waar je van houdt MB.

Vanavond is er trouwens weer een speciale koopavond in de Leidsestraat. Dus wie in de buurt is, glip even naar binnen.
quote:
Donderdag 15 december geeft Lush Leidsestraat een ‘It’s a Lush Christmas’ feestje! Wacht niet tot 24 december met je kerstinkopen. Kom naar ons stressvrije kerstfeestje en je zult onder het genot van een glaasje Gluhwein de perfecte cadeaus vinden voor al je vrienden en familie. Loop binnen van 17.00 tot 21.00 uur.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33101204
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef MissBliss het volgende:
Dit weekend slaap ik in een hotel: met bad neem ik aan. Dus ik ga vrijdag ofzo langs de Lush om eens een bad-iets aan te schaffen (ik heb geen bad )
Ik heb 2 keer een bruisbal gebruikt, maar nu ga ik denk ik eens voor een bubble bar slice

Iemand tips/aanraders?
Snowfestival, een bad voor snowcakebubbels
Last.fm Twitter
pi_33101540
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Snowfestival, een bad voor snowcakebubbels
Ah, ja daar hou ik dus absoluut niet van

Ik kijk wel of ze iets Karma-achtigs hebben
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33101564
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Sanne het volgende:
Ligt er helemaal aan waar je van houdt MB.

Vanavond is er trouwens weer een speciale koopavond in de Leidsestraat. Dus wie in de buurt is, glip even naar binnen.
[..]
Oh, nou daar kan ik wel even heen dan Gelijk zo'n BBS aanschaffen
Ziggy played guitar
pi_33101906
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Auntie Pamela
Nog niet gebruikt, maar ruikt heel lekker!

@ Ymme: Werkt het een beetje, krijg je er lekker zachte handen van?
(Met mijn bijbaantje verpest ik heel mijn handen, die toch al niet zo geweldig mooi glad waren... Dus ik blijf zoeken naar fantastische dingen om ze goed te verzorgen )

De zepen missen volgens mij ook op de wiki.. Beetje vervelend, het moet nog wel ergens staan maar ik had geen idee hoe het terug te moeten krijgen. Enige waar ik op kwam, leek me de goede inhoud kopieren, maar het moet ook anders kunnen mss?
pi_33101947
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Sanne het volgende:
Ow... had dat nou niet gezegd... moet ik straks na college weer langs Lush
Last.fm Twitter
  donderdag 15 december 2005 @ 14:35:31 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33102092
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Karma bubble bar slice.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:36:25 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33102126
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Ow... had dat nou niet gezegd... moet ik straks na college weer langs Lush
Sorry.

Hoe laat ga je?
pi_33102266
Tot 7 uur college... daarna dus, American Cream is op dus ik moet ook wel

Net trouwens engelandbestelling binnen gekregen, veel eerder dan verwacht! voor Heaven7

Mijn voorraad is nu weer aangevuld met:
Herbalism
Fresh Farmacy
Demon of the Dark
Sunny Hunny Soap Stack
Ultimate Shine
Amazonian
White Christman Gift (zo leuk! en lekker voor mezelf )
Last.fm Twitter
pi_33102930
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef Elefes het volgende:

[..]

Auntie Pamela
Nog niet gebruikt, maar ruikt heel lekker!

@ Ymme: Werkt het een beetje, krijg je er lekker zachte handen van?
(Met mijn bijbaantje verpest ik heel mijn handen, die toch al niet zo geweldig mooi glad waren... Dus ik blijf zoeken naar fantastische dingen om ze goed te verzorgen )

De zepen missen volgens mij ook op de wiki.. Beetje vervelend, het moet nog wel ergens staan maar ik had geen idee hoe het terug te moeten krijgen. Enige waar ik op kwam, leek me de goede inhoud kopieren, maar het moet ook anders kunnen mss?
Mijn handen werden er wel lekker zacht van ja
pi_33105003
Mijn haar vindt Godiva niet leuk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_33105115
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef ymme het volgende:

[..]

Mijn handen werden er wel lekker zacht van ja
Hmm, wel de moeite om eens uit te proberen dan
(Allemaal smoesjes, ik vind het gewoon leuk en lekker om te Lushen en dingen uit te probereren Ook met een flinke lik uierzalf gaat het wel met mijn handen, maar dit is natuurlijk veel lekkerder...
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef MUUS het volgende:
Mijn haar vindt Godiva niet leuk.
Hoezo niet?

Ik ga binnenkort cadeautjes kopen voor iemand bij de Lush, dus dan kan ik voor mezelf ook weer wat meenemen
pi_33105246
Ik vind de geur van the soft touch veels te sterk. Ik vind het ook helemaal niet zoet ruiken. Geef mij smitten maar.
pi_33105282
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Elefes het volgende:

[..]

Hoezo niet?

Ik ga binnenkort cadeautjes kopen voor iemand bij de Lush, dus dan kan ik voor mezelf ook weer wat meenemen
Volgens de dame bij de Lush zou Godiva ook zooooo voedend en zoooooo verzorgend zijn voor haar wat neigt naar droog. Suffe ik viel daar natuurlijk voor en nam Godiva i.p.v een nieuw stuk Trichomania.

Resultaat: droog stro op mijn hoofd.

Daarna ben ik mijn haar aangevallen met Trichomania en Retread en alles was weer okay. Toch nog een keer Godiva proberen en ja hoor.... weer stro. .
Bovendien heb ik ernstig het idee dat het de verf uit mijn haar trekt. .

Ik moet eens leren dat ik geen andere shampoos van Lush moet proberen. Zeker niet omdat ik eigenlijk al een goede shampoo daarvan heb. Andere shampoos van Lush zijn bad, bad, BAD voor MUUS.
Oi!
pi_33106324
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Elefes het volgende:

[..]

Hmm, wel de moeite om eens uit te proberen dan
(Allemaal smoesjes, ik vind het gewoon leuk en lekker om te Lushen en dingen uit te probereren Ook met een flinke lik uierzalf gaat het wel met mijn handen, maar dit is natuurlijk veel lekkerder...
[..]

Hoezo niet?

Stuur me maar een email. Dan zorg ik wel dat jij The soft touch krijgt.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:25:12 #26
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_33107145
Ik ben helemaal weg van Retread
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:27:16 #27
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33107188
Vandaag is een hele goeie dag Zou het komen door de Rockstar waarmee ik gedoucht heb vanmorgen?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_33107393
Pfffffffffffffff ik ben dood!

ET: Wow! Dat zou te gek zijn! Ik heb aan het Oostplein gewoond ongeveer, maar nou woon ik er een eindje vandaan. Maarrr, voor een stukje Rockstar spring ik graag even op de fiets ! Super!

Een Lush in Rotterdam?!!??! OMG! Zou ik gek zijn om alvast te mailen dat ik daar dan graag wil werken!?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33107499
soft touch is erg lekker als je voor je gaat slapen je handen er dik mee invet en dan van die simpele katoenen handschoentjes aandoet. Is even wennen maar de volgende ochtend heb je heerlijke zachte knuffelbare handen.
Handschoentjes hebben ze bij de bodyshop maar ook bij van die zaken die bedrijfskleding verkopen alleen daar zijn ze dan de helft van de prijs ofzo.
Voor mij werkt het goed zo, heb door mijn werk nogal ruwe kapotte handen vaak...
  donderdag 15 december 2005 @ 19:18:15 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33109983
XcUZ-Me, mail me maar ff op ET@fok.nl Spreken we wel even wat af. (maar ik ga nu eerst een kerstboom kopen )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_33111046
Ìk ben mn kast aan het uitmesten en er komt me toch een zooi uit! Zo ook tal van Lushspullies die ik niet (meer) gebruik..
Iemand interesse?

-100 gram Assisi (ongebruikt)
-100 gram Skin sin (2 keer gebruikt)
- 2 potjes Aromacreme (verschillende keren gebruikt maar samen is het ongeveer 130 gram ofzo)
-130 gram Sandstone soap (ongebruikt, nog nieuw in de verpakking)
-70 gram Noriko soap (ongebruikt, was een proefje)
-Honey bee have dusting powder (ongebruikt)
-106 gram Almond butter cream (ongebruikt, nog in verpakking)
-De nieuwe Hybrid (ongebruikt)
-70 gram Cereology soap (ongebruikt, was een proefje)
-Tea tree simplex lipbalsem (ongebruikt)
-Handy box met nog ongeveer 100 gram Soft touch (aantal keren gebruikt)
-Silky underwear dusting powder (1 keer gebruikt)
pi_33111134
Die Honey Bee Have poeder is dat te vergelijken met een andere geur? HIWTK of FF ofzo?
Oi!
pi_33111176
Het lijkt meer op HIWTK dan FF maar het is iets minder zoet.

Heb ik net je pakketje de deur uit gedaan
pi_33111206
Honey Bee Have is als honingstuifmeel, bloemig.
Whatever I want.
pi_33111225
Ik vind em wel lekker maar heb er 2 en het komt toch nooit op.
pi_33111275
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:56 schreef PeRi het volgende:
Honey Bee Have is als honingstuifmeel, bloemig.
Vind ik dat lekker? .
Oi!
pi_33111345
Ik vond 'm niet zo lekker iig, heel apart dat wel. Maar mij deed het teveel mn hooikoorts opwekken .
Whatever I want.
pi_33111652
Maar ja, op alles wat niet zo plat als een dubbeltje is en dus niet in een envelop kan, komt meteen weer 5,50 aan verzendkosten. .
Oi!
pi_33112400
Ik heb de Honey Beehave inderdaad ook geroken en ik vond hem te zwaar.

Terwijl ik wel een trouwe HIWTK fan ben
Billie Holiday is Lady Day!
pi_33114437
Goed nieuws!

Net ontdekt dat ze in de Leidsestraat tijdelijk weer de oude douchegels verkopen! Ze zijn er nog allemaal! Heb zelf een middelgrote fles narcotic meegenomen. Goed voor mijn huid en nu ik er aan gewend ben ook een erg lekker geurtje. Ben blij
Last.fm Twitter
pi_33114484
Honey Bee Have vind ik trouwens ook erg sterk (en een beetje plakkerig... of ligt dat aan mij?) maar als je het heel zuinig aanbrengt is het wel erg lekker
Last.fm Twitter
  donderdag 15 december 2005 @ 21:31:11 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33114604
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Lotjeb het volgende:
Goed nieuws!

Net ontdekt dat ze in de Leidsestraat tijdelijk weer de oude douchegels verkopen! Ze zijn er nog allemaal! Heb zelf een middelgrote fles narcotic meegenomen. Goed voor mijn huid en nu ik er aan gewend ben ook een erg lekker geurtje. Ben blij
Dat is zeker goed nieuws!
pi_33117053
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef heaven7 het volgende:
Ìk ben mn kast aan het uitmesten en er komt me toch een zooi uit! Zo ook tal van Lushspullies die ik niet (meer) gebruik..
Iemand interesse?

- 2 potjes Aromacreme (verschillende keren gebruikt maar samen is het ongeveer 130 gram ofzo)
Je had een grote kast zeker?
pi_33117780
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:

[..]

Je had een grote kast zeker?
Ja, en alles op elkaar gestapeld

Nog steeds stapels over trouwens Ik krijg het allemaal niet op Doodzonde.
pi_33117842
Ik heb ooknog een gloednieuwe Aqua marina trouwens, met de engeland bestelling binnengekomen, ik had er alleen al spijt van voor het binnen was, ik heb echt veel teveel Iemand?
pi_33117905
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef heaven7 het volgende:
Iemand interesse?

Hm...de Aromacreme heb ik goede ervaringen meegehad. Ik heb wel interesse erin, wat wil je ervoor terug?

Ow..en een leuke actie op de Lush site:

Ben jij een echte Lushfan en wil je dat aan heel Nederland laten weten? Mail dan nu je leukste Lushfoto’s van jezelf, je badkamer of je hond naar info@lush.nl Misschien sta jij in de volgende Nederlandse editie van de Lush Times!

En MUUS...dat idee van jou over Godiva had ik dus ook. Heb het een tijdje niet gebruikt, en van de week 2 keer en het lijkt ineens of ik veel minder kleur heb.
Back in business.
pi_33118020
Het liefst gewoon $ Shirley Misschien kan het (zonder de potjes) wel in een envelope..
pi_33118257
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:49 schreef Shirley het volgende:

[..]

En MUUS...dat idee van jou over Godiva had ik dus ook. Heb het een tijdje niet gebruikt, en van de week 2 keer en het lijkt ineens of ik veel minder kleur heb.
Zie je wel, dan ligt het niet aan mij. Godiva, baaaaaaaad!
En het is niet alsof ik er een kleurtje van 5 euro van de drogist in heb zitten ofzo. .

Daarom durf ik andere shampoos van Lush ook niet aan. Zodra er iets van citroen, zeezout of iets anders 'agressiefs' in zit, sla ik over. (Plus het feit dat ik ook al slecht reageerde op BIG.)
Oi!
pi_33118462
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef heaven7 het volgende:
Het liefst gewoon $ Shirley Misschien kan het (zonder de potjes) wel in een envelope..
Ik heb wel euro's voor je, geen dollars.
Hoeveel?
Back in business.
pi_33118750
Heaven, ik heb wel interesse in de Cereology Zolang het in een envelopje past (al dan niet in stukken) En ik ben bereid er voor te betalen.

Ymme, ik zal je morgen ofzo even mailen (nu even erg druk )
pi_33118875
Cerology is net vergeven helaas (aan MUUS via mail), sorry!

Shirley, is goed ¤8,- voor die 130 gram? (Ik zal het morgen even wegen, dat je precies weet hoeveel het is).
pi_33119055
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef heaven7 het volgende:
Cerology is net vergeven helaas (aan MUUS via mail), sorry!

Shirley, is goed ¤8,- voor die 130 gram? (Ik zal het morgen even wegen, dat je precies weet hoeveel het is).
Ik mail je wel even...
Back in business.
pi_33119757
H7 wil jij mij mailen op mijn wanadoo adres? Ik ben nl alle mailadressen kwijt en heb ff vraagje over de assisi

Ik geef alleen morgen pas antwoord omdat ik mijn bedje in ga nu
pi_33119885
Ik weet niet wat je wanadoo adres is
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 23:56:35 #55
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33120499
Kadootjes voor opa en oma zijn ingepakt
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_33120532
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef Skaai het volgende:
Kadootjes voor opa en oma zijn ingepakt
Wat heb je voor ze gekocht?
Oi!
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 00:13:40 #57
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33121015
Ouwewijvengeurtjes
Gratuitiouss Violets, Ooh La La en Snowcake
Opa en oma hadden al een zeepstack opgesopt en nu krijgen ze 3 nieuwe zeepies
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 00:14:04 #58
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33121024
Mijn tag is zo tof he
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:14:02 #59
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33121033
Pimpen met je tagje, Skaai?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 00:17:09 #60
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33121099
Wat zit je in m'n posthistory te loeren, stalker!
pi_33121133
even een reactie, zodat ik dit draadje ook weer terug kan vinden

Morgenavond maar weer eens in bad, ben ik aan toe. Kan kiezen uit RRS, twinkle, cleanliness en candy cane. Géén idee nog wat het wordt, maar soweiso zal het lekker badderen zijn
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
pi_33121159
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:13 schreef Skaai het volgende:
Ouwewijvengeurtjes
Gratuitiouss Violets, Ooh La La en Snowcake
Opa en oma hadden al een zeepstack opgesopt en nu krijgen ze 3 nieuwe zeepies
Awwww, bejaarde Lushies. .
Oi!
pi_33121781
Ik ga ergens deze maand nog naar de Lush in Den Bosch, voor de eerste keer . Mede door dit topic en andere goeie verhalen wil ik het nou wel 's zelf zien, ruiken en voelen.

Maar! Wat moét ik volgens jullie addicts nou meenemen, die eerste keer? Ik heb geen bad in ieder geval, dus al die lekkere spulletjes vallen af . Ik wil wel dingetjes nodig om:
- mee te douchen, en dan wel iets waar m'n huid niet nóg droger van wordt
- m'n haar mee te wassen, iets wat volume geeft zonder het poedelpluiseffect
- m'n huid mee in te smeren tegen de droge plekken
- m'n gesprongen lippen mee te bewerken

En hoe leuk zijn die massage bars? Sleepy Head klonk best aardig namelijk.

En voor de vriend die meegesleurd wordt iets tegen de eczeem (Dream Cream?) en aangezien hij een *nogal* gevoelige huid heeft bij het scheren, vroeg ik me af of 1 van jullie Ambrosia heeft geprobeerd.

Ik ben trouwens als de dood dat áls ik eenmaal begin aan Lush er geen einde meer aan komt, maar goed .

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2005 00:50:19 ]
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:53:05 #64
2735 Aarti
pi_33121859
Hou je van zoet?
Snow fairy voor onder de douche
Big voor je haar
Dream Cream of Sympathy for the skin om te smeren
Skin sin om te smeren

Je kan het beste gewoon snuffelen en kijken welke geurtjes jij het lekkerste vindt.
pi_33123421
Zoooooo ff een tvp-post net 2 uur geleden thuisgekomen uit Rome maar door wat half in het vliegtuig en de bus te slapen ben ik nu zo wakker als wat

Ik ben echt te erg, was een dag in Rome, vanmorgen heeeeeel vroeg weggegaan en om 10.30 uur vanmorgen was ik in het centrum van Rome. Daar ben ik tot 17.30 gebleven. Toen terug naar het vliegveld.
Kort dus maar wel alle 3 de Lushwinkels bezocht en ook bij allemaal wat gekocht Naar 1 winkel ben ik op zoek gegaan, die bij de Campo dei fiori, dat is echt de allerschattigste winkel van Lush die bestaat! Verder was er nog een hoekje in een warenhuis, we liepen langs dat warenhuis en ik zag uit mijn ooghoek die lichtreclame van 'Twas the night before Christmas roetsj naar binnen natuurlijk
Later nog op weg naar het afspreekpunt voor de bus heel toevallig langs nog een Lushwinkel, en uiteraard niet zomaar voorbij kunnen lopen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 16 december 2005 @ 07:31:06 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33124382
Vaav, je bent echt erg! Ik deed de 3 Lushwinkels verspreid over 5 dagen, maar jij werkt ze even alledrie in één dag af .

Told you so dat de Campo 't schattigst was .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:12:12 #67
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33127941
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef Skaai het volgende:
Mijn tag is zo tof he
Ontbreekt er geen letter in?
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:19:39 #68
2735 Aarti
pi_33128163
Vava, ik vind dat je je als echte Lushaholic hebt gedragen, we zijn allemaal trots op je

Wat heb je gekocht?
pi_33128784
Zo...

Die bijzondere koopavond bestond helaas alleen uit een glaasje gluhwein in je handen geduwd krijgen, kreeg niet eens een proefje besefte ik later.

Wel leuke cadeausetjes gemaakt voor 2 collega's die jarig zijn in deze week.

Voor de een: aqua marina en snowcake.

Voor de ander: Angel's delight en ultimate shine

En een klein flesje coolaulin voor mezelf

BTW: Muus ik heb weer een nieuwe telefoon en de nummers stonden in mijn foon niet op de sim kennelijk. Zullen we even bellen van het weekend? Ik ben al weken helemaal in beslag genomen door de kasten van ikea die nog steeds niet compleet zijn, maar mis je zo!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:45:02 #70
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33128904
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ontbreekt er geen letter in?
Neuh, lushlut klinkt leuker dan lushslut
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33129470
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Elefes het volgende:
Heaven, ik heb wel interesse in de Cereology Zolang het in een envelopje past (al dan niet in stukken) En ik ben bereid er voor te betalen.

Ymme, ik zal je morgen ofzo even mailen (nu even erg druk )
Hij zit al ingepakt in een envelop.
Hij is geurend aan het wachten, tot hij/zij naar jou toe mag komen.
pi_33130898
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik weet niet wat je wanadoo adres is
Gewoon mijn nick en dan wanadoo punt nl

Vava Je bent een volleerd Lushie geworden
Maar wat heb je gekocht dan want dat zet je er weer niet bij
pi_33131351
Done
pi_33131669
OH
Ik heb net nog 100gram snowcake gevonden. In mijn la met het goede lingerie erin..
Ik trok die la open (wat ik dus bijna nooit doe) en toen rook in de snowcake..
Ik ga me daar straks eerst mee douchen. Ik heb ook nog snowcake in z'n mooi rond doosje zitten, maar daar kom ik niet aan. Zo zonde, ziet er gewoon zo leuk uit.

*flip mode* snowcake snowcake
pi_33131837
Ja ik ben echt erg geweest maar ik heb gekocht:

- klein flesje Sexy
- Psycho EDIZIONE LIMITATA BBS die ziet er zo uit:

- klein flesje Chai
- Bare Naked Lady in een rieten mandje (heet Priscilla in Italie)
- Libidine Pura Massagebar, ziet er zo uit:

- Semivuoi zeep, die ziet er zo uit:

- en nog een stukje Olivia (Extra Virging Olive)

En nu ga ik heel snel opschieten om op tijd op mijn werk te zijn!
Let's plant a tree
pi_33132101
Wat ziet dat eerste plaatje er leuk uit met die kleurtjes!
Leuke aankopen Vava!!
pi_33132500
verkocht-Honey bee have dusting powder (ongebruikt)
verkocht -70 gram Cereology soap (ongebruikt, was een proefje)
verkocht-Silky underwear dusting powder (1 keer gebruikt)

Aanvulling:

- 100 gram Angels delight (1 keer gebruikt op een puf, niet op het lichaam)
-110 gram Lemslip (ongebruikt)
-nogmaals 70 gram Cereology, ongebruikt
-100 gram Sea vegetable (ongebruikt)
-100 gram Jungle conditioner (1 keer gebruikt in de handen, niet direct op het haar)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2005 13:49:11 ]
pi_33132578
Heee, was er toch nog Sexy?!

Leuk vava
pi_33136914
Jammie Vava, wat ziet dat er lekker uit
3 winkels, heel netjes
Heb je foto's gemaakt?
Heb je het krantje ook meegenomen?

De rest van Rome? Ook geweldig natuurlijk?
pi_33137130
Heaven, heb je de tweede Cereology nog? Daar heb ik dan weer interesse in

Xcuz_me, heb je post gehad?
pi_33137147
Ja die is er nog Het zijn wel 2 stukken.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2005 17:06:37 ]
pi_33137254
Maakt niet uit, het moet toch in een enveloppe dan
Ik mail je eventjes!
pi_33137326
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef Lotjeb het volgende:
Honey Bee Have vind ik trouwens ook erg sterk (en een beetje plakkerig... of ligt dat aan mij?) maar als je het heel zuinig aanbrengt is het wel erg lekker
Ik vond het ook een beetje plakkerig lijken
pi_33137721
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:
Maakt niet uit, het moet toch in een enveloppe dan
Ik mail je eventjes!
Ik heb nog geen mail van je mogen ontvangen
De vlop ligt al klaar namelijk.
pi_33139008
De quote was echt een ramp dus maar even gewijzigd.

Vava, wat ziet dat er geweldig uit!

Ik heb even gekeken op de Italiaanse site en ik vraag me af of zij ook verzenden naar Nederland. Weet iemand dat. Mijn Italiaans is nog slechter dan mijn Fries.

[ Bericht 68% gewijzigd door Noek op 16-12-2005 17:14:10 (Dramatische quote) ]
Go hard or go home
pi_33139441
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:11 schreef noekje het volgende:
Ik heb even gekeken op de Italiaanse site en ik vraag me af of zij ook verzenden naar Nederland. Weet iemand dat. Mijn Italiaans is nog slechter dan mijn Fries.
Helaas doen ze dat niet..
pi_33139736
Ik heb er eens over gemaild Noekje, doen ze idd niet.
pi_33139766
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:38 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb er eens over gemaild Noekje, doen ze idd niet.
Had je mijn mail al gehad? Ik heb nl. nog niks van jou gehad....
Back in business.
pi_33139873
Ehm, ik heb je teruggemaild, zoals je zei, niet reply maar het mailadres invullen!
pi_33139901
Heb je nu net weer gemaild Op sjurlie@hotmail.com

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2005 17:46:27 ]
pi_33139988
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:45 schreef heaven7 het volgende:
Heb je nu net weer gemaild Op sjurlie@hotmail.com
Dank je Je hebt mail terug.
Back in business.
pi_33140174
Gezien Vreemd dat de eerste niet aangekomen is, het adres klopte toch echt!
pi_33140213
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef heaven7 het volgende:
Gezien Vreemd dat de eerste niet aangekomen is, het adres klopte toch echt!
Op één of andere manier ontvang ik wel vaker een mailtje niet. Heel vreemd.
En ik heb nog niks binnen van de order! Ik kan wel huilen...jullie wel en ik nog niet...ik wil ook m'n Lush spulletjes...
Ik blijf maar braaf wachten op de postbode...
Back in business.
pi_33140587
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Helaas doen ze dat niet..
Wat ontzettend jammer
Go hard or go home
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:17:34 #95
136578 broesgroes
hallo allemaal!
pi_33140614
laatst had een van de mensen hier het over een nederlands lush forum, meen ik maar ik kan t niet meer vinden, kan iemand me het adres geven?
nog meer lezen en beppen over lush, nog beter...ben echt verslaafd...

kom wel veel lush clones tegen als je gaat zoeken op het net, maar die halen het toch niet bij de echte...
pi_33140807
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef Shirley het volgende:

[..]

Op één of andere manier ontvang ik wel vaker een mailtje niet. Heel vreemd.
En ik heb nog niks binnen van de order! Ik kan wel huilen...jullie wel en ik nog niet...ik wil ook m'n Lush spulletjes...
Ik blijf maar braaf wachten op de postbode...
Oh dat is balen Die anderen hadden het wel een dag nadat ik het op de bus had gedaan.. Ik hoop dat het er morgen is!
pi_33141319
NOU! Het is er!!! De postbode komt het net een minuut geleden brengen!

Wat snel zeg....zaterdag besteld... Ik ga het nu even openmaken en van genieten en straks meer hier!
Dank je wel heaven7!
Back in business.
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:02:41 #98
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_33141657
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:17 schreef broesgroes het volgende:
laatst had een van de mensen hier het over een nederlands lush forum, meen ik maar ik kan t niet meer vinden, kan iemand me het adres geven?
nog meer lezen en beppen over lush, nog beter...ben echt verslaafd...

kom wel veel lush clones tegen als je gaat zoeken op het net, maar die halen het toch niet bij de echte...
http://p097.ezboard.com/blushalicious

pi_33141737
Blij toe Shirley! Enjoy!
pi_33142700
Geweldig!

Alleen Twas the night before Christmas valt een beetje tegen, dus daar maak ik nog een kerstcadeautje van. Ik heb alleen haast geen plek meer, ik heb echt veel man, niet normaal
5 BBS ineens erbij, 2 plakken snowcake, plak Rockstar...(en nog meer...) Ik ben weer in de zevende Lush hemel!
Back in business.
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:01:10 #101
136578 broesgroes
hallo allemaal!
pi_33144874
dank je, Maerycke, ga zo direct kijken, kom er vast mensen van hier tegen...
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:52:07 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33147930
Elefes: Jaaaa je pakketje is binnen Super bedankt!!! En Snow Fairy erbij, echt lief! Nogmaals dank!

Jouw pakketje ligt klaar, moet 'm alleen nog frankeren enzo, maar dat komt dit weekeinde goed .
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:53:40 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33147957
Wel raar trouwens Vaav dat ze voor jou nog wel Sexy hadden in Rome... Ik heb het bij alledrie de winkels gevraagd, maar ze zeiden bij alledrie dat ze het niet meer hadden .

Nou, misschien hebben ze nog ergens een doosje gevonden ofzo, maar raar vind ik 't wel .
pi_33148108
Even een vraagje aan de lushers,,, wie van jullie heeft de scrub van Lush gebruikt? Ik ben nog altijd opzoek naar een scrub met behoorlijk dikke korrel..
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:00:42 #105
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33148191
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Even een vraagje aan de lushers,,, wie van jullie heeft de scrub van Lush gebruikt? Ik ben nog altijd opzoek naar een scrub met behoorlijk dikke korrel..
Op mijn review moet je nog ff wachten, ik lees op de Lush site dat ze een levertijd hebben van 10 dagen, dus met een beetje pech heb ik het pas eind volgende week ofzo.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:01:43 #106
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_33148240
quote:
Je bedoelt Ocean Salt neem ik aan? Mijn tweede pot is onderweg als het goed is. Ik vind hem heerlijk! Hij ruikt lekker, lekker fris en de zoutkorrels scrubben goed. Mijn huid wordt er zacht en fris van.
De Madrid al cielo
pi_33149987
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel raar trouwens Vaav dat ze voor jou nog wel Sexy hadden in Rome... Ik heb het bij alledrie de winkels gevraagd, maar ze zeiden bij alledrie dat ze het niet meer hadden .

Nou, misschien hebben ze nog ergens een doosje gevonden ofzo, maar raar vind ik 't wel .
Heel raar ja, alleen in de winkel bij het Campo dei Fiori, best veel stond er! Achteraf had ik dus meer mee moeten nemen, had er dus een hoop mensen blij mee kunnen maken
Let's plant a tree
pi_33150020
quote:
Zoals al gezegd, dan moet je Ocean Salt hebben

Mijn moeder heeft hem, ik heb hem een paar keer gebruikt maar voor mijn gezicht is het te grof. Ik gebruik Angels on Bare Skin om te scrubben, die is veel minder grof.
Let's plant a tree
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:09:05 #109
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33150153
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

vetrelde niet iemand hier dat ze in de lush hier in a'dam weer de oude douchegels zoals chai e.d. weer tijdelijk hadden..? misschien zoiets in italie nu ook
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_33150388
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

vetrelde niet iemand hier dat ze in de lush hier in a'dam weer de oude douchegels zoals chai e.d. weer tijdelijk hadden..? misschien zoiets in italie nu ook
Ze hadden meer oude douchegels in Rome. Ik heb ook nog een flesje Chai meegenomen, vanmorgen mee gedoucht, ook erg fijn
Let's plant a tree
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:28:16 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33150661
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:17 schreef Vava het volgende:

[..]

Ze hadden meer oude douchegels in Rome. Ik heb ook nog een flesje Chai meegenomen, vanmorgen mee gedoucht, ook erg fijn
de favoriet van me mannetje vind hem zelf ook lekker kruidig
pi_33150941
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

de favoriet van me mannetje vind hem zelf ook lekker kruidig
Ja, dat kruidige vind ik erg lekker als het buiten koud is
Let's plant a tree
pi_33151461
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes: Jaaaa je pakketje is binnen Super bedankt!!! En Snow Fairy erbij, echt lief! Nogmaals dank!

Jouw pakketje ligt klaar, moet 'm alleen nog frankeren enzo, maar dat komt dit weekeinde goed .
Ben blij dat het goed is aangekomen

Geen tijd meer gehad om lekker uitgebreid te douchen vanavond, moest lang overwerken Maar morgen ga ik dat inhalen, ik heb een lekker bad gepland staan
pi_33155355
quote:
Gezichts of lichaamsscrub?
Hierboven staan kort de revieuws van Ocean Salt, met een dikke stevige korrel, niet voor mij besteed, wegens de geur. Anders is het er 1 die je 1 keer per week kunt gebruiken.
Verder heb je ook nog Angels on Bare skin, een stuk lichtere korrel, en ik heb duidelijk een nieuw potje nodig!
Deze 2 zijn gezichtsscrubs.

Dan is er ook nog 1 voor het lichaam en dat is Waylander Rhassoul. Met puimsteen. Ik vind het heerlijk om deze te gebruiken. De geur is echt 'aarde'.

Het zou kunnen dat er nog meer scrubs zijn, maar die ken ik dan (nog) niet.
pi_33155375
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef Elefes het volgende:

[..]

Geen tijd meer gehad om lekker uitgebreid te douchen vanavond, moest lang overwerken Maar morgen ga ik dat inhalen, ik heb een lekker bad gepland staan
Elefes, ik had beloofd dat ik gisteren het pakketje op de bus zou doen, maar ik had er geen tijd voor.
Hopelijk lukt het vandaag. Anders wordt het maandag
pi_33155395
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef Elefes het volgende:

[..]

Wil je the soft touch nog? Je zou gisteren mailen ofzo, omdat je geen tijd had.. Maar ik heb nog niets van je mogen ontvangen. sjemmie_degekste apeding hotmail punt com.
Ik wacht af...

-edit- ik zie net dat je een lange werkdag achter de rug hebt.
Maar vandaag en morgen kan ik de envelop nog op de bus doen, vanaf maandag weer onwijs druk en dan wil het er nog wel eens doorheen schieten.
pi_33159976
quote:
Voor het gezicht zou je dan Sweet Japanese Girl ook kunnen overwegen. Ik vind het wel een fijne scrub en je gezicht wordt er lekker zacht van als alles is ingetrokken

Ymme: je hebt mail
pi_33160345
Thnx maar ik ben echt opzoek naar een grove scrub, dus dan denk ik dat ik voor Ocean Salt moet gaan. Hoelang doe je met zo'n potje? Want het is behoorlijk prijzig, 17euro of iets in die trant.
pi_33160435
¤17,- is de grote, de kleine is ¤10,- en daar doe je al heel lang mee als je em toch alleen voor het gezicht gebruikt!
pi_33161165
Lush staat in de Cosmo

Lekker Lush
Het eigenwijze merk Lush laat ons graag glitteren, maar liever niet te lief. Voor een lekkere wilde bos haar met het typische Lush-luchtje schud je wat Glam ROck Hair Glitter, ¤ 9,95, in je handen om de glitters vervolgens door je lokken te strijken. You rock, girl!

(plaatje wat er in de cosmo stond was anders, maar heb geen scanner )
pi_33161561
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:59 schreef Elefes het volgende:

[..]

Voor het gezicht zou je dan Sweet Japanese Girl ook kunnen overwegen. Ik vind het wel een fijne scrub en je gezicht wordt er lekker zacht van als alles is ingetrokken

Ymme: je hebt mail
Ok..
Veel plezier met je The soft touch.
pi_33161600
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Bob. het volgende:
Lush staat in de Cosmo
[afbeelding]
Lekker Lush
Het eigenwijze merk Lush laat ons graag glitteren, maar liever niet te lief. Voor een lekkere wilde bos haar met het typische Lush-luchtje schud je wat Glam ROck Hair Glitter, ¤ 9,95, in je handen om de glitters vervolgens door je lokken te strijken. You rock, girl!

De zaken gaan goed met Lush.. je komt ze steeds meer tegen in de media.
Leuk hoor.
Zo onbekend is het ondertussen al niet meer.
Ik zou wel eens willen weten, hoeveel mensen in je omgeving, het gebruiken maar waarvan je het gewoon niet weet. Volgens mij meer dan menigeen denkt.
pi_33161745
Ik ben zelf nog steeds geen gebruiker volg het topic wel en zit vaak zwijmelend naar de lush site te kijken maar spullen heb ik er nog steeds niet van Heb geen tijd om naar Amsterdam te gaan en ik vind het zonde om 6,50 verzend kosten te betalen.. Maar 3 Januari vertrek ik naar Londen en kan ik voor het eerst naar een Lush winkel Jullie weten mensen echt goed enthousiast te maken zonder dat ze er ooit iets van hebben gebruikt
pi_33161787
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:15 schreef Bob. het volgende:
Ik ben zelf nog steeds geen gebruiker volg het topic wel en zit vaak zwijmelend naar de lush site te kijken maar spullen heb ik er nog steeds niet van Heb geen tijd om naar Amsterdam te gaan en ik vind het zonde om 6,50 verzend kosten te betalen.. Maar 3 Januari vertrek ik naar Londen en kan ik voor het eerst naar een Lush winkel Jullie weten mensen echt goed enthousiast te maken zonder dat ze er ooit iets van hebben gebruikt
Wil je the soft touch proberen.
Die kan ik je wel toezenden.. en dat kost natuurlijk geen 6,50
Volgens mij heb ik nog meer liggen wat ik niet meer gebruik. Heb al een hoop geruilt maar ik kan kijken voor je.
pi_33162138
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef ymme het volgende:

[..]

Wil je the soft touch proberen.
Die kan ik je wel toezenden.. en dat kost natuurlijk geen 6,50
Volgens mij heb ik nog meer liggen wat ik niet meer gebruik. Heb al een hoop geruilt maar ik kan kijken voor je.
Dat lijkt me hardstikke leuk past het gewoon in een envelop? Hoe dat op de site beschreven staat klinkt het als lekker spul zeg
pi_33162208
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef Bob. het volgende:

[..]

Dat lijkt me hardstikke leuk past het gewoon in een envelop? Hoe dat op de site beschreven staat klinkt het als lekker spul zeg
Ik heb ook nog in de aanbieding voor je:
Bohemian lemon zeep
Karma zeep

Mail me anders maar even.
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:32:32 #127
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33162209
Ik ga ook Lushen, vandaag alles binnengekregen. Ik heb Enzymion, Ocean Salt, Herbalism, Coalface en ik heb proefmonsters gekregen van Karma Soap en Sandstone.

Dit is me allereerst Lush, die ik ben zeer benieuwd, want na al die positieve dingen die ik hier op Fok! lees verwacht ik er best wel veel van.
pi_33162230
Oh en voor de liefhebber, heb ik nog Celestial..
Deze is toch niet goed voor mijn huid.
Er is misschien 3x wat op mijn gezicht gesmeert, dus hij is zo goed als helemaal vol

En het ruikt heerlijk naar vanile
pi_33162297
Ik ga morgen mijn haar denk ik weer caca'en. Het is alleen zo veel werk.
pi_33162401
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik ga ook Lushen, vandaag alles binnengekregen. Ik heb Enzymion, Ocean Salt, Herbalism, Coalface en ik heb proefmonsters gekregen van Karma Soap en Sandstone.

Dit is me allereerst Lush, die ik ben zeer benieuwd, want na al die positieve dingen die ik hier op Fok! lees verwacht ik er best wel veel van.
Eerst vond ik de karma soap wel lekker.. Nu niet meer zo.
De creme voor mijn body heb ik er nog wel voor. Deze is wat milder heb ik het idee.
Maar de soap... nee te sterk voor mij achteraf.
En de poeder... vind ik ook niets.. dus weer wat in de aanbieding..
Zal alles even onder elkaar zetten..

Bohemian lemon soap
Karma soap
Karma poeder
Celestial gezichtscreme

Wie interesse heeft moet me maar even mailen ofzo.
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:45:04 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33162507
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Bob. het volgende:
Lush staat in de Cosmo
[afbeelding]
Lekker Lush

En in het vorige nummer van Psychologie magazine stond 'The Blonde', ook van Lush! Langzaam aan dringt het ook door in de media
pi_33162625
Ik ga nu lekker in bad met Auntie Pamela BBS, ik ben benieuwd.. Nu het hier voor me ligt ruikt het iig erg lekker
pi_33162680
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:50 schreef Elefes het volgende:
Ik ga nu lekker in bad met Auntie Pamela BBS, ik ben benieuwd.. Nu het hier voor me ligt ruikt het iig erg lekker
Deze is ook erg lekker.
pi_33162701
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Eerst vond ik de karma soap wel lekker.. Nu niet meer zo.
De creme voor mijn body heb ik er nog wel voor. Deze is wat milder heb ik het idee.
Maar de soap... nee te sterk voor mij achteraf.
En de poeder... vind ik ook niets.. dus weer wat in de aanbieding..
Zal alles even onder elkaar zetten..

Bohemian lemon soap
Karma soap *weg naar Bob.*
Karma poeder
Celestial gezichtscreme

Wie interesse heeft moet me maar even mailen ofzo.
pi_33163102
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef Bob. het volgende:

[..]

Je envelop is klaar.
Het gaat een grote verassing voor je worden, als je deze in je brievenbus treft.
Maak je meteen goed kennis met lush
Heb er wat leuks ingedaan voor je
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:40:44 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33163764
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef Vava het volgende:

[..]

Heel raar ja, alleen in de winkel bij het Campo dei Fiori, best veel stond er! Achteraf had ik dus meer mee moeten nemen, had er dus een hoop mensen blij mee kunnen maken
Echt vreemd hoor, want daar ben ik het langste geweest en heb ik de verkoopster uitgebreid gesproken.

Nouja, het zal wel een tijdelijke re-run zijn, net als in Amsterdam.
pi_33164536
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:53 schreef ymme het volgende:

[..]

Deze is ook erg lekker.
Inderdaad!

Dat was echt een heerlijk bad.. Vantevoren eventjes mijn gezicht gedaan met Sweet Japanese Girl, zodat dat lekker in kon trekken, en toen in een bad gegaan met 1/3 Auntie Pamela. Ik ruik er nu helemaal naar
Dit smaakt ook zeker naar meer, ik ging nooit zo vaak in bad, maar ben van plan het nu vaker te gaan doen. Hoop dat ze als ik weer bij de Lush kom nog Christmas Kisses BBS hebben, die leek me ook lekker.
pi_33165574
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:14 schreef ymme het volgende:

[..]

Je envelop is klaar.
Het gaat een grote verassing voor je worden, als je deze in je brievenbus treft.
Maak je meteen goed kennis met lush
Heb er wat leuks ingedaan voor je
Ik ben benieuwd ik ben vooral benieuwd naar the soft touch, heb altijd erg droge handen hopelijk zal dit helpen!
pi_33169120
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:

[..]

En in het vorige nummer van Psychologie magazine stond 'The Blonde', ook van Lush! Langzaam aan dringt het ook door in de media
Op basis waarvan stond dat in dat magazine?
pi_33169911
Maakt het wat uit?
Whatever I want.
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:27:53 #141
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33170092
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

Mijn Lush review:

Huidverzorging voor de heren (deeltje 6)

† In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 21:06:05 #142
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33171448
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Dat gestoorde blondines hun haar moeten wassen met 'The Blonde' om zo van de roze uitgeslagen demonen in hun hoofd af te komen.
  zondag 18 december 2005 @ 10:43:35 #143
136578 broesgroes
hallo allemaal!
pi_33184491
aaarghhh, kerstmarkt, werken op zondag dus... gelukkig wacht er als ik thuis kom de lush kerstzeep om me onder de douche weer op te warmen...
vond gisteren nog een utterly nutterly terug die ik als verloren beschouwd had, mischien maar een badderavond ervan maken...
pi_33184656
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:27 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Mijn Lush review:

Huidverzorging voor de heren (deeltje 6)

Leuk om de review te lezen. Ik heb er eigenlijk ook nooit echt over nagedacht om voor mijn lief spul aan te schaffen. Wel gebruikt hij mijn herbalism maar meer niet. Ik neem je review mee in mijn volgende aankoop.
Go hard or go home
  zondag 18 december 2005 @ 12:32:01 #145
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_33186710
Hmmm, gister de candy cane gebruikt in bad.... was erg lekker, maar ben wel in slaap gevallen
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  zondag 18 december 2005 @ 12:36:06 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33186818
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Er staat ook een winkelrubriek in dat blad
pi_33187455
Ik heb zin om zo lekker in bad te gaan, maar met wat? Snowfestival, Candy Cane of Two Timing Tart? Het is wel echt Snowfestival weer.... Ik denk er nog over na.
Back in business.
pi_33187967
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:32 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm, gister de candy cane gebruikt in bad.... was erg lekker, maar ben wel in slaap gevallen

Ik ga vandaag mijn gezicht een opknapbeurt geven want 3 weken geen Lush op mijn gezicht heeft als gevolg een boel pukkels
Dus AOBS en MoM mogen vandaag weer uit de kast.
pi_33188691
Op dit moment ben ik toch wel heel erg gek op cristmas kisses. Wat een heerlijke geur voor deze tijd. Hij is helaas op maar daar komt zeker nog wat bij.
Go hard or go home
pi_33189264
Ik heb trouwens nog een hele Herbalism over. Ik heb het misschien 2 x gebruikt,maar m'n huid reageert er toch raar op., en anders staat het hier maar te verpieteren. Iemand interesse?
Back in business.
pi_33189540
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef noekje het volgende:
Op dit moment ben ik toch wel heel erg gek op cristmas kisses. Wat een heerlijke geur voor deze tijd. Hij is helaas op maar daar komt zeker nog wat bij.
Die ruikt idd lekker, ben van plan hem ook nog te halen Ik hoop dat ze 'm nog hebben..
Sinds ik gisteren weer eens lekker in bad ben geweest heb ik me voorgenomen dat vaker te doen..
pi_33189574
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Shirley het volgende:
Ik heb zin om zo lekker in bad te gaan, maar met wat? Snowfestival, Candy Cane of Two Timing Tart? Het is wel echt Snowfestival weer.... Ik denk er nog over na.
Jaaaaaa bad!!!! ik ga zo met Hot Java denk ik.
Let's plant a tree
pi_33189602
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef Vava het volgende:

[..]

Jaaaaaa bad!!!! ik ga zo met Hot Java denk ik.
Ik neem lekker wat te drinken mee, boekje erbij, muziek aan. Heerlijk!
Back in business.
pi_33189684
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik neem lekker wat te drinken mee, boekje erbij, muziek aan. Heerlijk!
Ja dat doe ik ook Warme choco Toen ik met Snowfestival in bad ging heb ik een glas Gluhwein meegenomen maar dat was wat later op de middag
Let's plant a tree
pi_33189707
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef Elefes het volgende:

[..]

Die ruikt idd lekker, ben van plan hem ook nog te halen Ik hoop dat ze 'm nog hebben..
Sinds ik gisteren weer eens lekker in bad ben geweest heb ik me voorgenomen dat vaker te doen..
Die vind ik ook erg lekker ruiken, ik bewaar hem voor 1 van de kerstdagen!
Let's plant a tree
pi_33189767
Heb jij je enchanted eye cream binnen Vava?
pi_33189818
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef heaven7 het volgende:
Heb jij je enchanted eye cream binnen Vava?
Ja!!! Dankjewel! Hij is goed aangekomen
Let's plant a tree
pi_33190320
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik ga zeker wel 2x per week in bad nu met een bbs. Voorheen was het snel even douchen of functioneel in bad ivm ontharen etc maar nu is het echt om even te genieten.
De bbs-en vliegen er ook doorheen maar het zijn nu ook mijn lievelingsprodukten.
Go hard or go home
pi_33193402
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:42 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik ga zeker wel 2x per week in bad nu met een bbs. Voorheen was het snel even douchen of functioneel in bad ivm ontharen etc maar nu is het echt om even te genieten.
De bbs-en vliegen er ook doorheen maar het zijn nu ook mijn lievelingsprodukten.
Ik ga ook veel meer in bad sinds ik Lush gebruik. Het was eerst inderdaad snel douchen en naar het bad keek ik niet om. Nu kom ik net weer uit bad, en heb Snowfestival gebruikt. Het is echt een Snowcake bad, helaas ruik ik er nu niks meer van op m'n huid.
Maar het was wel erg lekker!
Back in business.
pi_33193940
Ik rook gisteren de Auntie Pamela wel nog lekker op mijn huid.. Had maar 1/3 gebruikt, maar dat was toch al erg lekker En zo doe ik er lekker lang mee
pi_33194055
Zo dat was lekker Ik ga ook vaker in bad sinds ik Lush gebruik, daarvoor echt maar een paar keer per jaar, nu veel vaker.
Let's plant a tree
pi_33195950
Ik heb zelfs een badje gekocht voor Lush
  zondag 18 december 2005 @ 18:22:58 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33196813
Elefes, je envelop ligt hier klaar!! Morgen gaat 'ie op de bus
pi_33197434
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes, je envelop ligt hier klaar!! Morgen gaat 'ie op de bus
Nog meer Lush Ik ben benieuwd, dankjewel!
  zondag 18 december 2005 @ 18:50:15 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33197534
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef Elefes het volgende:

[..]

Nog meer Lush Ik ben benieuwd, dankjewel!
Vind je dat slaapverwekkend?
pi_33197609
@Evenstar: Is het geen leuk idee, om hier een linkje te plaatsen naar het leuke nieuwe lushforum.

zondag 18 december 2005 @ 18:55:23 #167
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33197696
Wat ik zo grappig vindt, je brandt het eerst helemaal af en dan lieg je het andersom terug. Heel goed Ymme.

Is er iemand die een ietwat verkruimelde Ruby Red Slippers wil? Ik heb er twee, en die gaan hier echt nooit op aangezien ik geen bad heb .
Whatever I want.
pi_33197805
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:52 schreef ymme het volgende:
@Evenstar: Is het geen leuk idee, om hier een linkje te plaatsen naar het leuke nieuwe lushforum.

Bedoel je het forum waar je laatst dit over zei:
Lekker slap aftreksel dan.
  zondag 18 december 2005 @ 19:01:14 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33197868
Je kan ermee douchen, PeRi. Heb ik ook gedaan
pi_33197886
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:58 schreef debby1973 het volgende:

[..]

Bedoel je het forum waar je laatst dit over zei:
Lekker slap aftreksel dan.
Ja dat forum ja. Omdat er maar 1 kant van het verhaal werd vertelt.
Maar nu ik die andere kant ook weet, denk ik daar heel anders over

Ga zo lekker in bad met Snowfestival...
  zondag 18 december 2005 @ 19:02:20 #171
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_33197906
OMG! Wat een figuren zitten er hier ook tussen !
De Madrid al cielo
  zondag 18 december 2005 @ 19:03:53 #172
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33197940
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef Aventura het volgende:
Je kan ermee douchen, PeRi. Heb ik ook gedaan
I know! Maar ik wil 'm bewaren tot ik een keer in bad ga en dan heel veel schuim creeëren . Om hem te verkruimelen vind ik zo zonde .
Whatever I want.
  zondag 18 december 2005 @ 19:04:32 #173
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33197956
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja dat forum ja. Omdat er maar 1 kant van het verhaal werd vertelt.
Maar nu ik die andere kant ook weet, denk ik daar heel anders over

Ga zo lekker in bad met Snowfestival...
Geloof je het zelf .
Whatever I want.
pi_33197972
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef Shirley het volgende:
Ik heb trouwens nog een hele Herbalism over. Ik heb het misschien 2 x gebruikt,maar m'n huid reageert er toch raar op., en anders staat het hier maar te verpieteren. Iemand interesse?
Niemand?
Back in business.
pi_33197980
Dat noem ik dus gewoon geen eigen mening hebben.
pi_33197983
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:04 schreef PeRi het volgende:

[..]

Geloof je het zelf .
Laat d'r nou joh
Back in business.
pi_33198005
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef debby1973 het volgende:
Dat noem ik dus gewoon geen eigen mening hebben.
Wat jij wilt meid.

Gaan we hier nou weer lekker een heel topic aan wijden.
pi_33198008
Ik heb ook nog 1 ruby red slippers. Ik heb wel een bad maar vind hem echt niet lekker ruiken. Dus nog liefhebbers? Hij is wel een beetje verkruimeld.
  zondag 18 december 2005 @ 19:06:18 #179
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33198011
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef Shirley het volgende:

[..]

Niemand?
nee sorry, ik vind 'm ook niet zo lekker .
Whatever I want.
  zondag 18 december 2005 @ 19:06:38 #180
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33198020
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:03 schreef PeRi het volgende:

[..]

I know! Maar ik wil 'm bewaren tot ik een keer in bad ga en dan heel veel schuim creeëren . Om hem te verkruimelen vind ik zo zonde .
Maar hij was toch al verkruimeld, dat zeg je net zelf
  zondag 18 december 2005 @ 19:06:53 #181
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33198027
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:06 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb ook nog 1 ruby red slippers. Ik heb wel een bad maar vind hem echt niet lekker ruiken. Dus nog liefhebbers? Hij is wel een beetje verkruimeld.
Mag ik niet met de Enschede meet bij jou in bad .
Whatever I want.
pi_33198029
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:04 schreef PeRi het volgende:

[..]

Geloof je het zelf .
Ja.
pi_33198046
Tuurlijk mag dat Peri!
  zondag 18 december 2005 @ 19:08:00 #184
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33198067
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:06 schreef Aventura het volgende:

[..]

Maar hij was toch al verkruimeld, dat zeg je net zelf
Ja de andere .
Whatever I want.
  zondag 18 december 2005 @ 19:08:03 #185
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_33198069
Het is eigenlijk allemaal erg grappig.

Maareh heb mijn bestelling binnen en daarbij zat ook een snowfestival, ik heb geen bad, maar ik moest en zou hem hebben. Hij ruikt zo lekker en dat lieve bloemetje erop is ook zo lief.
De Madrid al cielo
pi_33198117
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef La_Guiri het volgende:
Het is eigenlijk allemaal erg grappig.

Maareh heb mijn bestelling binnen en daarbij zat ook een snowfestival, ik heb geen bad, maar ik moest en zou hem hebben. Hij ruikt zo lekker en dat lieve bloemetje erop is ook zo lief.
Bloemetje op je Snowfestival? Bij mij zat er een schattig duifje op. Ik heb em eraf gehaald en in m'n kamer gelegd. Alsof daar geur vanaf komt...
Back in business.
  zondag 18 december 2005 @ 19:11:44 #187
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_33198182
Dat bloemetje en dat duifje schijnen snoep te zijn, heb er een likje van genomen maar het smaakte toch naar zeep, misschien moet ik hem er eerst afhalen...
De Madrid al cielo
pi_33198227
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef La_Guiri het volgende:
Dat bloemetje en dat duifje schijnen snoep te zijn, heb er een likje van genomen maar het smaakte toch naar zeep, misschien moet ik hem er eerst afhalen...
Snoep? Echt? Het ruikt duidelijk naar Snowcake, en hoe lekker ik het ook vind, ik ga het echt niet opeten
Back in business.
  zondag 18 december 2005 @ 19:13:34 #189
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33198251
Snoep? Ben benieuwd hoeveel mensen er nog meer een likje van hebben genomen dan !
Whatever I want.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 19:13:39 #190
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33198256
Lekker schuimbekken
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 19:14:00 #191
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33198272
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef PeRi het volgende:
Snoep? Ben benieuwd hoeveel mensen er nog meer een likje van hebben genomen dan !
Ik wel van mijn HIWTK
  zondag 18 december 2005 @ 19:14:49 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33198304
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ja de andere .
Hehe. Ik vind hem echt heerlijk. Maar heb geen bad, en heb inmiddels Potion ontdekt, dat er precies naar ruikt. Dus ik hoef 'm iig niet
pi_33198315
Oké, ik biecht het op:
Ik heb ook een likje genomen van het snowfestivalsnoepje.
  zondag 18 december 2005 @ 19:15:57 #194
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33198351
Debby!! ! Waarom weet iedereen dat het een snoepje is! !!
Whatever I want.
pi_33198382
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef debby1973 het volgende:
Oké, ik biecht het op:
Ik heb ook een likje genomen van het snowfestivalsnoepje.
Ik ben zojuist even gaan proeven.
En ik durf niet te zeggen of het eetbaar is. De Snowcake smaak zit er teveel aan,maar toch ook iets zoetigs. Wie durft een hapje te nemen?
Back in business.
pi_33198415
bij de ingredienten staat:
may contain candy dove or candy orchid
pi_33198468
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef debby1973 het volgende:
bij de ingredienten staat:
may contain candy dove or candy orchid
Oeh, dan kan ik ook beginnen met peuzelen aan m'n Candy Cane!
Back in business.
pi_33198516
doe eens Shirley en je maakt me heel blij als je daarna een foto van jezelf gaat plaatsen.
  zondag 18 december 2005 @ 19:21:39 #199
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_33198544
Hehehe, ja, en dan ook een slokje water, of twee.
De Madrid al cielo
pi_33198555
ja, en dan een liedje fluiten.
pi_33198591
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef debby1973 het volgende:
doe eens Shirley en je maakt me heel blij als je daarna een foto van jezelf gaat plaatsen.
Whehehe.....laten we dat maar niet doen
Back in business.
pi_33199199
Ik had het bijna bij Sneeuwfee...
pi_33200026
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vind je dat slaapverwekkend?
Ik bedoelde dus deze " "
Per ongeluk Shift ingedrukt gehouden

Ik heb ook wel eens iets geproeft van Lush weet niet meer zeker of het Sweetie Pie was of HIWTK. Het was wel zoetig, maar ook erg zepig
  zondag 18 december 2005 @ 20:41:07 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33200592
Wat zou er gebeuren als je wat HIWTK in je thee zou laten smelten?
pi_33200619
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zou er gebeuren als je wat HIWTK in je thee zou laten smelten?
Thee met een schuimlaagje. Het cappuccino effect.
Back in business.
  zondag 18 december 2005 @ 20:59:34 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33201147
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef Shirley het volgende:

[..]

Thee met een schuimlaagje. Het cappuccino effect.
* overweegt
pi_33201244
Ik heb wel eens Bohemian geproefd. Het smaakt naar zeep, dat weet ik, maar zodra ik het ruik krijg ik weer de behoefte om te proeven.
Sanity is (not) statistical
  zondag 18 december 2005 @ 21:04:04 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33201268
Ik weet in ieder geval zeker dat zowel Ocean Salt als Big erg zout smaken .
pi_33201471
Snowfairy vind ik trouwens erg naar frambozen/bananenvla ruiken, krijg dan altijd zin in die vla als ik het ruik
Ben daardoor wel benieuwd hoe het smaakt (maar ik hou het bij de illusie van de vla )
pi_33201782
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:11 schreef Elefes het volgende:
(maar ik hou het bij de illusie van de vla )
Dat is heel verstandig
pi_33203726
Ik heb de lush producten gisteren ondekt!
Had er al veel over gehoord, en nu ook eindelijk wat gekocht in de winkel in Den Bosch, tis echt superspul allemaal!! Heb ook meteen kerstcadeautjes gekocht daar voor 3 verschillende mensen...

Maar, wat ik steeds lees is dat het personeel in de winkels zo aardig is enzo en dat ze bekend staan om hun klantvriendelijkheid. Maar dat vond ik nou niet echt in Den Bosch eigenlijk...

Ik heb onwijs lang staan twijfelen en kijken wat ik zou kopen en op zich hielpen ze wel als ik wat vroeg maar het enthousiasme straalde er bij bepaalde verkoopsters nou niet echt vanaf. Het was dan ook wel zaterdag natuurlijk maar niet megadruk (iets van 3 andere klanten maar). En tot mijn stomme verbazing wilden ze ook geen pakketjes maken voor me 'omdat ze dat niet doen op zaterdag'. Vond dat best vreemd want ik had notabene voor meer dan 100 euro gekocht! Dan verwacht ik wel wat service en hulpvaardigheid. En toen ze het uiteindelijk wel deden na veel doorvragen (het was echt niet druk, en had aangeboden om dan aan het einde van de middag de pakketjes op te halen zodat ze het niet direct hoefden te doen) moest ik daar ook nog 2,50 voor bijbetalen! Sorry hoor, maar uit principe zou ik dan als verkoopster het niet in mijn hoofd halen om zo'n flutbedrag te vragen voor het inpakken, dat lever je er dan toch bij boven een bepaald bedrag??

En ik kreeg ook niet eens een enkel proefmonstertje.... terwijl ik zo graag nog wat meer dingetjes had uitgeprobeerd...(en dus vervolgens de volgende keer ook weer eerder en meer dingen had gekocht...!)

Meer mensen zulke ervaringen?

Volgende keer dan toch maar naar a'dam denk ik...

Maar: over de producten niets dan heel veel goeds!!!
pi_33204029
Knap lullig, susz. Ik ga binnenkort ook naar Den Bosch. Kan ik ook even ervaren hoe ze daar zijn.
Wel leuk dat je allerlei lekkere spulletjes hebt gekocht. Wat heb je allemaal gekocht?
Go hard or go home
pi_33204620
Ik ben al een aantal keren in Den Bosch geweest, en een stuk of 5 verkoopsters gezien De meeste vond ik erg aardig, en ook zeker enthousiast. Ik kan me er wel een enkele indenken die idd misschien niet zo aardig is..
Ik vraag daar altijd om proefjes Wil ook alles uitproberen En meestal krijg ik dan wel wat mee (ligt een beetje aan de verkoopster hoeveel, er was eerst iemand die daar nog niet zo lang werkte en die gaf alles mee waarvan ze een monstertje hadden, drie dingen ofzo).
Toen ik aangaf dat het cadeautjes waren werd het in een dun, gekleurd papier ingepakt, wel leuk Ik geloof idd dat je voor een doosje moet betalen...
Toch ben ik over het algemeen positief over de winkel in Den Bosch, al heb ik geen vergelijkingsmateriaal (misschien binnenkort naar A'dam).
pi_33205975
Als je klanten laat betalen voor inpakken, hoor je dat in ieder geval vooraf te melden.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 18 december 2005 @ 23:39:33 #215
2735 Aarti
pi_33206721
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:16 schreef suzsz het volgende:
Ik heb de lush producten gisteren ondekt!
Had er al Meer mensen zulke ervaringen?
Misschien een idee om je feedback te mailen, Lush staat er juist om bekend om zo klantvriendelijk te zijn!!
Jammer dat het zo is gelopen!!!
pi_33206999
In Den Bosch heb ik over 't algemeen goede ervaringen. Wel is het een periode wat vreemd geweest. Er waren een erg enthousiaste bedrijfsleidster + assistent en die waren plots weg. Ik vroeg ernaar en toen kreeg ik half giechelig te horen dat ze waren ontslagen. Verder was de sfeer heel erg gespannen plots.
Geen idee wat er is gebeurd, maar sindsdien hebben ze lang zonder verstigingmanager gezeten en daardoor _zo werd het mij verteld_ ook geen lush-avonden gehad.

Kan zijn dat er in die vestiging wat mensen met spanningen zitten om de een of andere reden? Ik vraag me nog altijd af waarom die 2 toendertijd ontslagen zijn.
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  maandag 19 december 2005 @ 01:54:47 #217
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33209688
Zijn Lush produkten nou ook beter voor een probleemhuid dan "normale" produkten? Onder probleemhuid versta ik: glimmen, vettig, puistjes, mee-eeters, etc.
  maandag 19 december 2005 @ 08:07:52 #218
136578 broesgroes
hallo allemaal!
pi_33210841
of lush beter is voor een probleemhuid weet ik niet maar het is in elk geval voor mij prettiger. Angels on bare skin doet wonderen voor mij terwijl ik van andere merken snel jeuk krijg...

Nog even over dat proeven van lush, misschien dat ze daarom nu ook tandpasta hebben om de zeepsmaak weer uit je mond te krijgen?
pi_33211164
quote:
Op maandag 19 december 2005 08:07 schreef broesgroes het volgende:
of lush beter is voor een probleemhuid weet ik niet maar het is in elk geval voor mij prettiger. Angels on bare skin doet wonderen voor mij terwijl ik van andere merken snel jeuk krijg...

Nog even over dat proeven van lush, misschien dat ze daarom nu ook tandpasta hebben om de zeepsmaak weer uit je mond te krijgen?
Ik had in de winter altijd last van een droge rode jeukende huid.
Geen enkel product hielp hier tegen.
Maar met lush douche en insmeren heeft erg goed geholpen
pi_33211179
Oh..om even over het personeel van Lush door te gaan.
Hiermee heb ik nog nooit problemen gehad. Ik heb ze over het algemeen altijd als aardig en vriendelijk gezien (moet ik er wel bij zeggen, dat ik pas in totaal 4x in de winkel zelf ben geweest)

maandag 19 december 2005 @ 13:26:16 #221
2735 Aarti
pi_33215420
Ik heb last van pukkeltjes, en ik neem aan dat het van 1 van mn lushjes komt...nu nog uitvinden welke, verdorie!
de zeepjes? de creme?
pi_33215581
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:26 schreef Aarti het volgende:
Ik heb last van pukkeltjes, en ik neem aan dat het van 1 van mn lushjes komt...nu nog uitvinden welke, verdorie!
de zeepjes? de creme?
Ik heb al meerdere mensen gehoord dat het door een creme kwam Aarti.
Hopenlijk weet je snel waardoor het komt en ben je snel weer er van af!
pi_33217032
Ik had het van de Gorgeous, creme dus.
Let's plant a tree
pi_33217120
Mijn Jumping Juniper is op, en vandaag heb ik even geen tijd tijd/vervoer om een nieuwe te halen, maar ik wil wel mijn haar wassen. En op de fles van Narcotick staat 'lather over body and hair'. Dus daar zou ik het eventueel ook mee kunnen wassen? Iemand dat al eens gedaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door BloodyLotte op 19-12-2005 14:50:39 ]
  maandag 19 december 2005 @ 14:52:09 #225
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33217316
ik heb het wel eens met flying fox gedaan of met snow fairy.. maar het heeft alleen niet het effect wat jumping juniper heeft bij mij. me haar wortd er slechter op maar dat heb met hormonen te maken bij mij , there is only one way to find out
pi_33217475
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn Jumping Juniper is op, en vandaag heb ik even geen tijd tijd/vervoer om een nieuwe te halen, maar ik wil wel mijn haar wassen. En op de fles van Narcotick staat 'lather over body and hair'. Dus daar zou ik het eventueel ook mee kunnen wassen? Iemand dat al eens gedaan?
Het kan wel hoor, maar shampoo geeft bij mij een mooier resultaat dus ik doe het alleen in "noodgevallen"
Last.fm Twitter
pi_33217542
Ja jij bent hoogzwanger, ik niet. Maar de enige manier is door het inderdaad gewoon te proberen. Ik zal mijn bevindingen hier daarna wel posten.

Ik vind jouw zwangere buikje trouwens heel erg mooi
pi_33217679
Werkt Jumping Juniper nou echt goed tegen vet haar? en droogt het je haar niet uit? want bij mijn hoofdhuid word mn haar snel vet, maar aan de onderkant is het af en toe juist droog
pi_33217787
Ik vind het heel fijn. Het is mooi zacht, glanst en valt goed. En ik heb ook meestal dat het bij mijn hoofdhuid vetter is dan aan de onderkant.
pi_33218264
hm dat klinkt goed maar word je haar dus ook minder snel weet vettig?
pi_33218412
Bij mij wel. .
  maandag 19 december 2005 @ 16:07:16 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33218882

Net terug van de tandarts, spoedafspraak en... een kies armer En nee, geen verstandskies. Hij was gebroken en niet meer te redden .

Nou zit ik dus met een gapend, bloedend gat in m'n mond

Ben wel na m'n afspraak in Tilburg met de trein naar den Bosch gegaan en heb daar een stuk Cereology en Milky Bar gekocht om mezelf te troosten .

Ik vroeg om een proefje Enzymion en dat heb ik gekregen. Kreeg er zelfs nog een stukje Krystal-proef bij .

Nou nog naar Haarlem, dan heb ik alle NL-Lushes gezien .

[ Bericht 2% gewijzigd door XcUZ_Me op 19-12-2005 16:20:08 ]
pi_33218972
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ben wel na m'n afspraak in Tilburg met de trein naar den Bosch gegaan en heb daar een stuk Cereology en Milky Bar gekocht om mezelf te troosten .
Dat heb je dan ook zeker verdiend

Ik vind de tandarts ook nooit zo leuk
Hoop dat je er niet teveel last van hebt/krijgt..
  maandag 19 december 2005 @ 16:17:46 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33219027
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:

[..]

Dat heb je dan ook zeker verdiend

Ik vind de tandarts ook nooit zo leuk
Hoop dat je er niet teveel last van hebt/krijgt..
Ik kreeg in de trein behoorlijk wat last, maar net een ibuprofen genomen en nu zakt het weg gelukkig. Alleen constant dus bloed(smaak) in m'n mond .

Ga ff liggen denk ik, m'n hoofd bonkt.
pi_33219477
Hmmz, dat is vies
Lekker slapen wil idd nog wel eens helpen Of in ieder geval, dan merk je er niet zo veel van
  maandag 19 december 2005 @ 16:54:14 #236
2735 Aarti
pi_33219860
Lekker een hete douche of bad nemen helpt misschien ook, daar word je lekker wuzzelig van.

Verder gebruik ik voor mn huid Skin Drink, Skin SIn en Sympathy for the skin. Het kan dus een van die cremepjes zijn.
Echter, ik heb het ook op mn hals, en daar gebruik ik de creme niet. Misschien is het een van de zeepjes, op dit moment voornamelijk Snowcake, Rockstar en I Shoould Coco.

Iemand ook last van een van deze producten?
pi_33220455
Over het algemeen had ik altijd vriendelijke dames in Lush Den Bosch.
1 was erg verlegen en durfde alleen maar te zeggen: 'Lekker, he?'
1 negeerde ons (Vava en mij) aan het begin heel erg en ging alleen maar af op de 'wat rijker uitziende' buidels, wat oudere dames, maar hielp daarna ons wel goed.
1 was heel enthousiast en heeft me heel de tijd goed geholpen.

Wat enorm krom dat de verkoopster zo op jou heeft gereageerd (dat doen we op zaterdag niet, wat een smoes!) en je kunt het idd in laten pakken met een dun papiertje eromheen.

Om proefjes moet ik meestal vragen, om eerlijk te zijn.
  maandag 19 december 2005 @ 18:23:14 #238
136578 broesgroes
hallo allemaal!
pi_33221637
aaarrrggghhh!!!

op het nederlandse lushforum zitten kijken naar de lijstjes, dacht ik dat ik lushgek was maar als ik dat zo zie valt het bij mij met mn anderhalve schoenendoos met lushzeepjes best wel mee... Heb wel van die uitspattingen dat ik ineens 200 euro naar de kalverstraat breng en dan toch nog even naar de leidsestraat ga om te kijken of ze daar toch echt niet nog wat andere produkten hebben staan en er dan toch ook nog vooor 50 euro koop, maar het heeft de tijd niet om lang te blijven bij me, spoelt allemaal door het douche putje, als dat tenminste niet verstopt zit door de scrub korrels...

Misschien mn baas maar eens om opslag vragen, goed voornemen voor het komende jaar?!

maandag 19 december 2005 @ 18:25:13 #239
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33221674
Whehehe, wat schuimen die Bubble Bar Slices belachelijk veel

Ik had er dus 2 gekocht omdat ik een nachtje in een hotel ging slapen En ik had ook wel gelezen dat mensen hier een halve per keer gebruiken, maar ik wou geen half werk

Nou, het schuim kwam tot boven mijn hoofd

Maar wel erg lekker, eerst Ruby Red Slippers, alle glitters verdwijnen gewoon! Maar wel leuk, zo'n bloedrood bad. En Karma, gewoon omdat die zo lekker is
Ziggy played guitar
pi_33222065
Hoi, ben ik weer!
Gelukkig is het zo te horen normaal anders in Den Bosch! Ik had ook wel een meisje dat normaal niet op zaterdag werkt (maar die was juist wel behulpzaam) en eentje die werkte normaal ergens anders (die deed ook zo moeilijk met inpakken). Heb ze toch maar even gemaild, gewoon om even te vragen hoe het nou zit met dat inpakken enzo, en ik kreeg heel netjes vandaag al een mailtje terug met uitleg en excuses. Dat is dus wel weer heel netjes! Vroeg ze ook wanneer er een winkel in Utrecht zou komen (zag ik in de introtekst staan van dit forum) maar daar hebben ze geen antwoord op gegeven helaas...weet iemand dat toevallig??

En dan nog even een lush- beginnersvraagje...: ik heb o.a. trichomania shampoo en een patchoulizeepje (weet de naam niet) en aramaco deo blok gekocht, maar hoe gebruik je dat precies? Ik weet wel dat je het nat moet maken en moet laten schuimen maar ik vind dat niet zo handig met die grote blokken (van ong 150 gr ofzo) omdat ik het gevoel heb dat met name die shampoo niet genoeg schuimt. Moet je het nou eerst in je handen laten schuimen of direct op je haren of lichaam met dat blok? Ben bang dat als ik het in kleine stukjes snij dat het dan sneller op is (omdat je dan geneigd ben meer te gebruiken).

En heeft iemand ervaring met die jelly's? Heb dat oa in het kerstcadeautje voor mijn zusje gedaan (samen met jungle conditioner, trichomania shampoo, angels on bare skin, i should coco en nog veeeel meer, wou dat ik zo'n pakketje kreeg haha!) en is wel leuk als ik er al wat gebruikerservaring bij kan vertellen (iemand ervaring met het in de vriezer doen van die jelly's? lijkt mij niet echt fijn maar het wordt wel aangeraden).

Enne ,last but not least: heb voor de vriend van mijn zusje ocean salt, magniminty, een scrubvoetblok en een lavendelachtige zeep gekocht, hoop maar dat hij dat leuk vind! (vind het altijd zo lastig te bepalen wat jongens nou wel en niet leuk vinden qua verzorgingsproducten)
  maandag 19 december 2005 @ 19:04:44 #241
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_33222645
De een laat eerst het blok shampoo in de handen schuimen, anderen doen het direct op het hoofd. Ik heb alleen maar Godiva qua vaste shampoo en ik maak mijn haar nat; ga er flink met dat blokje overheen en dan laat ik het schuimen onder de douchestraal door er met mijn handen doorheen te gaan.

Zeep gebruik ik met zo'n bloem, zo'n netspons, dan krijg je veel schuim namelijk en daar hou ik van.

Deo weet ik niet, heb ik niet van Lush.

Veel mensen maken van de jellies een douchegel door het met water te vermengen en in een flesje te doen; ik prop een stukje in die netspons/bloem en dat gaat ook erg goed.
De Madrid al cielo
  maandag 19 december 2005 @ 19:14:59 #242
2735 Aarti
pi_33222811
Suzsz, ik heb ook Trichomania, en bij mij schuimde hij ook niet in het begin, omdat ik er te voorzichtig mee was. Nu maaki k hem nat, en wrijf ermee over mn haar. Binnen de kortste keren een hoofd vol schuim!
Alleen jammer dat mn hoofdhuid er niet goed op reageert, ik vind de geur HEERLIJK!
pi_33224407
Ik heb de Trichomania ook, inmiddels een nieuw stuk als ik mijn haar er mee was doe ik dat 2 keer. De eerste keer schuimt het idd niet zo heel goed maar de volgende keer wel. Gewoon heel hard in rondjes over je hoofd halen. En idd wat Aarti zegt, niet te voorzichtig zijn.
Let's plant a tree
pi_33224634
Het is even wennen de vaste shampoo, maar ik zou niet anders meer willen, ik glij niet meer uit in de douche omdat ik de fles weer eens heb laten vallen

Aarti als je een allergie voor iets heb wil de uitslag nog wel eens verder gaan dan waar je het gesmeerd heb. Denk 1 voor 1 elimineren en dan weer proberen om te kijken of het die is waar de pukkels van daan komen. En misschien idd wel beginnen met zeepjes. En nu ik het zo na lees krijg je van Trichomania een reactie en daar zit cocos in dus misschien met de I should coco beginnen met elimineren?
  maandag 19 december 2005 @ 20:36:14 #245
2735 Aarti
pi_33224993
NEEEEEEE niet de I should coco!!
Laat maar zitten, dan maar pukkels!! Die Coco is zo lekker, die eet ik het liefste op met een beetje slagroom. :-P
pi_33225293
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Aarti het volgende:
Lekker een hete douche of bad nemen helpt misschien ook, daar word je lekker wuzzelig van.

Verder gebruik ik voor mn huid Skin Drink, Skin SIn en Sympathy for the skin. Het kan dus een van die cremepjes zijn.
Echter, ik heb het ook op mn hals, en daar gebruik ik de creme niet. Misschien is het een van de zeepjes, op dit moment voornamelijk Snowcake, Rockstar en I Shoould Coco.

Iemand ook last van een van deze producten?
Ik niet, maar mijn dochter kreeg ook uitslag toen ze de eerste keer zeep probeerde. Nu weet ik niet meer precies welke het was, maar het was óf Rockstar óf I Should Coco.

Sindsdien mag ze van mij geen zeep meer gebruiken, maar ze vermaakt zich prima met andere producten van Lush. ( Dus niet dat er iemand denkt dat ze zielig is. . )
Oi!
pi_33225642
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef Anitra het volgende:
Het is even wennen de vaste shampoo, maar ik zou niet anders meer willen, ik glij niet meer uit in de douche omdat ik de fles weer eens heb laten vallen
Ik heb nog wat restjes shampoo van de Hema, geen idee wanneer ik die op ga maken! Vaste shampoo vind ik ook veel fijner
Let's plant a tree
  maandag 19 december 2005 @ 21:10:18 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33226233
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik heb nog wat restjes shampoo van de Hema, geen idee wanneer ik die op ga maken! Vaste shampoo vind ik ook veel fijner
Ik heb die ook nog en gister maar weer eens gebruikt, met als gevolg dat ik vandaag de hele tijd liep te krabben op m'n hoofd .
pi_33226292
Ik ga woensdag ook inslaan voor Lush, ben van plan dit te gaan kopen:

Zou graag wat ervaringen van jullie horen.

Mask of Magnaminity:

Ocean Salt:

Herbalism:

Tea Tree Water:
  maandag 19 december 2005 @ 21:13:02 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33226369
Herbalism en Ocean Salt is top! Tea Tree Water gebruik ik bijna nooit, ben er niet kapot van. Lastig in gebruik vind ik het.
pi_33226452
als ik het goed begrijp gebruik je Tea Tree Water voor wanneer je een puistje oid hebt en dat je daarmee wat erop strooit? Werke het wel?
pi_33226541
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef CarpeNoctem het volgende:
als ik het goed begrijp gebruik je Tea Tree Water voor wanneer je een puistje oid hebt en dat je daarmee wat erop strooit? Werke het wel?
Nee, Tea Tree Water is precies wat het zegt: water met een drup Tea Tree erin. Je spuit het op een wattenschijfje en maakt dan je gezicht schoon.

Ik heb niet het idee dat het echt wat doet. Als mijn fles leeg is, ga ik Eau Roma eens proberen, denk ik.
Oi!
  maandag 19 december 2005 @ 21:19:13 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33226627
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, Tea Tree Water is precies wat het zegt: water met een drup Tea Tree erin. Je spuit het op een wattenschijfje en maakt dan je gezicht schoon.

Ik heb niet het idee dat het echt wat doet. Als mijn fles leeg is, ga ik Eau Roma eens proberen, denk ik.
Ja, datte .

En je hebt best veel nodig en pukkels heb ik nog steeds .
pi_33226707
Ja als je Tea Tree wilt gebruiken kan je beter even een uitstapje maken buiten Lush

Gewoon van het Kruidvat of van Thursday Plantation
Let's plant a tree
  maandag 19 december 2005 @ 21:23:42 #255
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_33226802
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:

[..]

Eau Roma is perfect... echt een aanrader
pi_33226832
Tea Tree gaat bij deze een dikke streep doorheen,,

En iemand nog ervaring met het masker?
pi_33227456
Ik heb nu Mask of Magnaminty op mijn gezicht zitten, een klein beetje. Ik heb het als proefje gekregen en ben het nu aan het uitproberen. Ik ga het er alleen gauw afhalen, want het is koud/brand (van de mint)
Ik ben benieuwd hoe ik er dadelijk uit zie

Verder schuimt Trichomania bij mij ook goed, gewoon iets meer gebruiken idd. Ik maak mijn haar nat, en de Trichomania, en dan een paar keer goed er overheen wrijven met het blok en dan je haren/hoofdhuid masseren. Genoeg schuim
Alleen past de shampoo niet echt bij mijn haar, dus gebruik ik 'm eigenlijk niet meer...
pi_33227516
Ik vind Tea tree water erg lekker! Verfrist lekker en ontvet goed zonder mn gezicht droog te maken, lekker na een dagje werken!
pi_33228364
Ik heb altijd Tea Tree Water van Lush waar ik zelf nog een lading pure Tea Tree olie doorheengooi
pi_33228430
CarpeNoctem, je hebt nu trouwens precies de spullen uitgekozen die ik gebruikt heb om van mijn slechte huid een vlekjes-en-pukkel-vrije huid te maken! Ik gebruikte er ook nog AOBS en Aquamarina bij. Tegenwoordig gebruik ik Ocean Salt en MoM minder, maar die hebben echt enorm geholpen in de strijd tegen onzuiverheden. Nu gebruik ik het nog als ik merk dat ik bijna een "outbreak" krijg', die ik dan kan voorkomen.
pi_33229797
Ik ben ook benieuwd naar Mask of Magnaminty!
Tea Tree staat ook op mijn wishlist
Misschien ga ik a.s. vrijdag naar Amsterdam met mijn vriendje en dan uiteraard ook naar de Lushwinkels
pi_33229920
Wat grappig, ik ga binnenkort dus naar Lush in Den Bosch. Jullie noemen echt alles op wat ik juist wil proberen om mijn huid is wat minder vlekkerig te krijgen. AOBS, Ocean Salt, MoM en Eau Roma. Dat staat echt op mijn moet ik hebben lijst.
Go hard or go home
  maandag 19 december 2005 @ 22:37:27 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33230029
Ik heb ook al van alles geprobeerd om m'n pukkels terug te dringen, namelijk:

• Aquamarina
  • Herbalism
  • Tea Tree Water
  • AOBS
  • Fresh Farmacy
  • Coalface
  • Ocean Salt

Maar niks werkt tot dusver. Heb geloof ik nog het meeste baat bij de Tea Tree Face Wash van de Tuinen.

Moedeloos word je ervan.
  • [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
      maandag 19 december 2005 @ 22:40:35 #264
    81260 La_Guiri
    Qué quieres???
    pi_33230163
    Ocean Salt Maar daar hebben we hierboven het ook over gehad naar aanleiding van jouw vraag volgens mij. De andere producten ken ik niet.

Ik vind de shampoo van Lush niet zo, de Godiva schijnt inderdaad mijn haarkleur te vervagen zoals MUUS geloof ik eerder eens opmerkte. Dus die gebruik ik voorlopig niet meer.
    De Madrid al cielo
    pi_33230375
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

• Aquamarina
  • Herbalism
  • Tea Tree Water
  • AOBS
  • Fresh Farmacy
  • Coalface
  • Ocean Salt

Maar niks werkt tot dusver. Heb geloof ik nog het meeste baat bij de Tea Tree Face Wash van de Tuinen.

Moedeloos word je ervan.
  • Ik kan niet zeggen dat ik geen verschil merk nu ik Lush gebruik, maar echt slechter gaat het nu ook weer niet.
      maandag 19 december 2005 @ 22:46:02 #266
    81260 La_Guiri
    Qué quieres???
    pi_33230416
    Oh ja Aquamarina heb ik ook gehad, dat deed niks voor mijn huid en het ruikt vies vind ik.
    De Madrid al cielo
    pi_33230460
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef La_Guiri het volgende:
    Oh ja Aquamarina heb ik ook gehad, dat deed niks voor mijn huid en het ruikt vies vind ik.
    stinken doet het zeker
      maandag 19 december 2005 @ 22:47:32 #268
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33230484
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen dat ik geen verschil merk nu ik Lush gebruik, maar echt slechter gaat het nu ook weer niet.
    Probeer de Enzymion nog eens
    pi_33230514
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

• Aquamarina
  • Herbalism
  • Tea Tree Water
  • AOBS
  • Fresh Farmacy
  • Coalface
  • Ocean Salt

Moedeloos word je ervan.
  • Kan het zijn dat je mss je huid met teveel tegelijk aanvalt? Dat werkt namelijk averechts!
    Of je dagcrème is niet goed voor jouw huid, dat kan ook nog.

Probeer het eens met maar een paar producten. Een dag AOBS en 's avonds aquamarina (erna TTT), dan twee dagen alleen aquamarina met TTT en dan weer één dag AOBS/aqua marina met TTT.

Soms duurt het ff voordat je de goede behandeling te pakken hebt. .
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef La_Guiri het volgende:

Ik vind de shampoo van Lush niet zo, de Godiva schijnt inderdaad mijn haarkleur te vervagen zoals MUUS geloof ik eerder eens opmerkte. Dus die gebruik ik voorlopig niet meer.
    Yep, dat was ik.

Heb je Tricho al geprobeerd? Die is vrij zacht.
    Asissi zal ook niet zo 'agressief' zijn, lijkt me. Verder moet je 'gewoon' alles met zout of iets van citroen erin vermijden.
    Oi!
    pi_33230598
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Probeer de Enzymion nog eens

oh ja dat was die ene met de compositie tekening.
    Herbalism vind ik ook zoooo stinken!

Hebben jullie overigens ook in het Lushkrantje gelezen, dat als je vragen hebt over huidverzorging op maat, kun je ze ook bellen op een 020 nummer.
    Dat is best handig voor de mensen die graag alleen maar bestellen en niet de kans krijgen om naar de winkel te gaan.
      maandag 19 december 2005 @ 22:52:28 #271
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33230688
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef MUUS het volgende:

[..]

Kan het zijn dat je mss je huid met teveel tegelijk aanvalt? Dat werkt namelijk averechts!
    Of je dagcrème is niet goed voor jouw huid, dat kan ook nog.

Probeer het eens met maar een paar producten. Een dag AOBS en 's avonds aquamarina (erna TTT), dan twee dagen alleen aquamarina met TTT en dan weer één dag AOBS/aqua marina met TTT.

Soms duurt het ff voordat je de goede behandeling te pakken hebt. .
    [..]
    Nee hoor, ik doe niet alles tegelijk! Ik doe meestal 's ochtends Fresh Farmacy en 's avonds Herbalism. Zo is het me ook aangeraden door de Lush-mevrouw

Alles door elkaar vind ik niet prettig... Heel af en toe wissel ik dus af met AOBS.

Dagcreme is Imperialis en die bevalt inderdaad niet. Heb vandaag dus een proefje Enzymion bemachtigd en die ga ik morgen gelijk proberen .

Maar bedankt voor de tip!

Misschien heb ik er ook 1 voor jou! Ik heb nl. als shampoo de Ultimate Shine en die vervaagt de kleur niet volgens mij en ik vind 'm erg fijn! Verder ben ik helemaal gek van BIG.
    pi_33230744
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dagcreme is Imperialis en die bevalt inderdaad niet. Heb vandaag dus een proefje Enzymion bemachtigd en die ga ik morgen gelijk proberen .
    Je weet hoe je paint moet gebruiken?
      maandag 19 december 2005 @ 22:55:26 #273
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33230802
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Je weet hoe je paint moet gebruiken?
    Hahahaha ja .
      maandag 19 december 2005 @ 22:56:04 #274
    81260 La_Guiri
    Qué quieres???
    pi_33230823
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef MUUS het volgende:

[..]

[..]

Yep, dat was ik.

Heb je Tricho al geprobeerd? Die is vrij zacht.
    Asissi zal ook niet zo 'agressief' zijn, lijkt me. Verder moet je 'gewoon' alles met zout of iets van citroen erin vermijden.
    Heb ooit eens een proefje van Trichomania gehad, mijn haar werd daar touwerig van. Ik heb dik, krullend haar. Ben wel verliefd op Retread
    De Madrid al cielo
      maandag 19 december 2005 @ 22:57:31 #275
    2735 Aarti
    pi_33230883
    wat doet BIG voor je haar?
      maandag 19 december 2005 @ 22:59:02 #276
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33230946
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef Aarti het volgende:
    wat doet BIG voor je haar?
    Bij mij valt het wel mooi en het wordt wat meer volumineus (als ik dat goed geschreven heb). Erg lekker spul!

Ik was het eerst een keer met Ultimate Shine en daarna met Big. Perfect .
      maandag 19 december 2005 @ 23:00:55 #277
    2735 Aarti
    pi_33231026
    Ah, BIG voorspelt idd volume ja, niet erg scherp van me :p

Ik wil geen volume, ik wil juist rustig vallend haar (heb heel veel, dik, krullend haar, wat ik moet steiltangen om normaal te laten vallen)
      maandag 19 december 2005 @ 23:02:57 #278
    81260 La_Guiri
    Qué quieres???
    pi_33231108
    Heb je Retread al eens geprobeerd Aarti?
    De Madrid al cielo
      maandag 19 december 2005 @ 23:04:31 #279
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33231167
    Dan moet je geen Big gebruiken Aarti
      maandag 19 december 2005 @ 23:10:04 #280
    2735 Aarti
    pi_33231412
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 23:02 schreef La_Guiri het volgende:
    Heb je Retread al eens geprobeerd Aarti?
    Ja die gebruik ik nu inderdaad.
    Eerst Fructis, dat vindt mn haar lekker. Dan Rehab (ruikt niet lekker, maar werkt wel) Dan Snowfairy, dat vind ik jammie, en dan Retread voor de zachtheid.
    Ik vind het alleenjammer dat Retread nergens/weinig naar ruikt.
      maandag 19 december 2005 @ 23:11:03 #281
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33231459
    Wow... 4 producten in je haar tijdens één douchebeurt.. Is dat niet een beetje too much?
      maandag 19 december 2005 @ 23:12:41 #282
    2735 Aarti
    pi_33231513
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wow... 4 producten in je haar tijdens één douchebeurt.. Is dat niet een beetje too much?
    En dat is alleen nog maar het wassen
    Daarna nog het droogritueel en het in modelbrengritueel...zucht, ik wou dat ik Europees haar had

Ik wil best minder shampoo gebruiken, maar ze hebben allemaal hun eigen kwaliteiten. Als ik lui ben, laat ik Rehab vallen.
      maandag 19 december 2005 @ 23:33:22 #283
    81260 La_Guiri
    Qué quieres???
    pi_33232297
    Ik vind Retread juist sterk ruiken, ik ruik hem dan de hele dag en denk steeds: Goh, wat ruikt mijn haar toch lekker. ;-)
    De Madrid al cielo
    pi_33234246
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Misschien heb ik er ook 1 voor jou! Ik heb nl. als shampoo de Ultimate Shine en die vervaagt de kleur niet volgens mij en ik vind 'm erg fijn! Verder ben ik helemaal gek van BIG.
    Ik durf geen andere shampoos meer te proberen. .

Van BIG kreeg ik schilfers en jeuuuuk. .
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Heb ooit eens een proefje van Trichomania gehad, mijn haar werd daar touwerig van. Ik heb dik, krullend haar. Ben wel verliefd op Retread
    Ik heb ook dik, krullend haar wat snel droog is als ik niet de goede producten gebruik. Zolang ik lief doe met de goede producten is er niks aan de hand.

En ja, Retread. . En Jungle. .
    Oi!
      dinsdag 20 december 2005 @ 09:30:10 #285
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33237611
    Ohw MUUS, ik heb hier nog een stukje Jungle liggen. Ooit proefje van gehad in een goodiebag, maar ik vind het niks.

Hebben?
    pi_33237635
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ohw MUUS, ik heb hier nog een stukje Jungle liggen. Ooit proefje van gehad in een goodiebag, maar ik vind het niks.

Hebben?
    Ik mail al. .
    Oi!
      dinsdag 20 december 2005 @ 09:41:36 #287
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33237754
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 09:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik mail al. .
    Hahaha jij bent er snel bij!
      dinsdag 20 december 2005 @ 09:42:50 #288
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33237767
    Overigens heb ik net gedouched met Snow Fairy Waarvoor nogmaals dank Elefes! en ik weet het niet... Onder de douche vind ik 'm echt verschrikkelijk , maar het geurtje wat nadien om me heen hangt vind ik weer heerlijk...

Dilemma's dilemma's...
    pi_33238429
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Overigens heb ik net gedouched met Snow Fairy Waarvoor nogmaals dank Elefes! en ik weet het niet... Onder de douche vind ik 'm echt verschrikkelijk , maar het geurtje wat nadien om me heen hangt vind ik weer heerlijk...

Dilemma's dilemma's...
    En dan na het douchen, lekker insmeren met candy fluff, dan is het geurplaatje compleet
    pi_33238670
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

Dilemma's dilemma's...
    Om eerlijk te zijn begin ik Sneeuwfee ook wel een beetje zat te raken.
    Iedere dag die snoepwinkel om me heen.
    pi_33239031
    SnowFairy... Heerlijk...
    Alleen 's ochtendsvroeg niet. Dan is ie iets te zoet voor mij..
      dinsdag 20 december 2005 @ 11:21:33 #292
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33239648

Zo voelde ik me vanochtend onder de douche .
    pi_33239835
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
    [afbeelding]

Zo voelde ik me vanochtend onder de douche .

Jammie hoor.
      dinsdag 20 december 2005 @ 11:29:15 #294
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33239861
    Ja misschien wil ik 'm toch wel hebben....

Dat had ik gister moeten weten, toen stond ik in 's-Hertogenbosch .
    pi_33239896
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ja misschien wil ik 'm toch wel hebben....

Dat had ik gister moeten weten, toen stond ik in 's-Hertogenbosch .
    Ja, dan is er maar 1 oplossing.
    Weer terug gaan naar 's-Hertogenbosch.
      dinsdag 20 december 2005 @ 11:31:32 #296
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33239922
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 11:30 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja, dan is er maar 1 oplossing.
    Weer terug gaan naar 's-Hertogenbosch.
    Dat kost me heel wat meer dan een flesje Snow Fairy an sich .

En om nou wéér naar de tandarts te gaan, een kies te laten trekken, me zielig te voelen en dan naar de Lush te gaan vind ik ook weer zowat .
    pi_33239984
    Ik heb de snowfairy één keer gebruikt als experiment op mijn kind. Wij zaten heerlijk in een cristmas kisses bad en die werd echt verpest door de snowfairy. Kind vond het lekker en wilde ook zijn haren ermee wassen. Nou vooruit, ik ben de lulligste niet. Toen zijn haren eenmaal opgedroogd waren rook het wel iets beter maar daar is dan ook alles mee gezegd. Die van mij gaat binnenkort op voor een ruil ofzo.
    Go hard or go home
      dinsdag 20 december 2005 @ 11:35:19 #298
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_33240022
    Noekje, mocht het zover komen, dan hou ik me aanbevolen. .
    Whatever I want.
      dinsdag 20 december 2005 @ 11:36:09 #299
    2735 Aarti
    pi_33240047
    Ik kan me niet voorstellen dat iemand Snowfairy niet lekker vindt, ik zou het liefste ALLES van dat geurtje willen!! Dus ook haarstyle-spul, bodycreme, enz.
    pi_33240100
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat kost me heel wat meer dan een flesje Snow Fairy an sich .

En om nou wéér naar de tandarts te gaan, een kies te laten trekken, me zielig te voelen en dan naar de Lush te gaan vind ik ook weer zowat .
    Nee idd, geen prettig idee. Weer naar de tandarts.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')