abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33162208
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef Bob. het volgende:

[..]

Dat lijkt me hardstikke leuk past het gewoon in een envelop? Hoe dat op de site beschreven staat klinkt het als lekker spul zeg
Ik heb ook nog in de aanbieding voor je:
Bohemian lemon zeep
Karma zeep

Mail me anders maar even.
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:32:32 #127
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33162209
Ik ga ook Lushen, vandaag alles binnengekregen. Ik heb Enzymion, Ocean Salt, Herbalism, Coalface en ik heb proefmonsters gekregen van Karma Soap en Sandstone.

Dit is me allereerst Lush, die ik ben zeer benieuwd, want na al die positieve dingen die ik hier op Fok! lees verwacht ik er best wel veel van.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_33162230
Oh en voor de liefhebber, heb ik nog Celestial..
Deze is toch niet goed voor mijn huid.
Er is misschien 3x wat op mijn gezicht gesmeert, dus hij is zo goed als helemaal vol

En het ruikt heerlijk naar vanile
pi_33162297
Ik ga morgen mijn haar denk ik weer caca'en. Het is alleen zo veel werk.
pi_33162401
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik ga ook Lushen, vandaag alles binnengekregen. Ik heb Enzymion, Ocean Salt, Herbalism, Coalface en ik heb proefmonsters gekregen van Karma Soap en Sandstone.

Dit is me allereerst Lush, die ik ben zeer benieuwd, want na al die positieve dingen die ik hier op Fok! lees verwacht ik er best wel veel van.
Eerst vond ik de karma soap wel lekker.. Nu niet meer zo.
De creme voor mijn body heb ik er nog wel voor. Deze is wat milder heb ik het idee.
Maar de soap... nee te sterk voor mij achteraf.
En de poeder... vind ik ook niets.. dus weer wat in de aanbieding..
Zal alles even onder elkaar zetten..

Bohemian lemon soap
Karma soap
Karma poeder
Celestial gezichtscreme

Wie interesse heeft moet me maar even mailen ofzo.
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:45:04 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33162507
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Bob. het volgende:
Lush staat in de Cosmo
[afbeelding]
Lekker Lush
Het eigenwijze merk Lush laat ons graag glitteren, maar liever niet te lief. Voor een lekkere wilde bos haar met het typische Lush-luchtje schud je wat Glam ROck Hair Glitter, ¤ 9,95, in je handen om de glitters vervolgens door je lokken te strijken. You rock, girl!

(plaatje wat er in de cosmo stond was anders, maar heb geen scanner )
En in het vorige nummer van Psychologie magazine stond 'The Blonde', ook van Lush! Langzaam aan dringt het ook door in de media
pi_33162625
Ik ga nu lekker in bad met Auntie Pamela BBS, ik ben benieuwd.. Nu het hier voor me ligt ruikt het iig erg lekker
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33162680
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:50 schreef Elefes het volgende:
Ik ga nu lekker in bad met Auntie Pamela BBS, ik ben benieuwd.. Nu het hier voor me ligt ruikt het iig erg lekker
Deze is ook erg lekker.
pi_33162701
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Eerst vond ik de karma soap wel lekker.. Nu niet meer zo.
De creme voor mijn body heb ik er nog wel voor. Deze is wat milder heb ik het idee.
Maar de soap... nee te sterk voor mij achteraf.
En de poeder... vind ik ook niets.. dus weer wat in de aanbieding..
Zal alles even onder elkaar zetten..

Bohemian lemon soap
Karma soap *weg naar Bob.*
Karma poeder
Celestial gezichtscreme

Wie interesse heeft moet me maar even mailen ofzo.
pi_33163102
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef Bob. het volgende:

[..]

Dat lijkt me hardstikke leuk past het gewoon in een envelop? Hoe dat op de site beschreven staat klinkt het als lekker spul zeg
Je envelop is klaar.
Het gaat een grote verassing voor je worden, als je deze in je brievenbus treft.
Maak je meteen goed kennis met lush
Heb er wat leuks ingedaan voor je
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:40:44 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33163764
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef Vava het volgende:

[..]

Heel raar ja, alleen in de winkel bij het Campo dei Fiori, best veel stond er! Achteraf had ik dus meer mee moeten nemen, had er dus een hoop mensen blij mee kunnen maken
Echt vreemd hoor, want daar ben ik het langste geweest en heb ik de verkoopster uitgebreid gesproken.

Nouja, het zal wel een tijdelijke re-run zijn, net als in Amsterdam.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33164536
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:53 schreef ymme het volgende:

[..]

Deze is ook erg lekker.
Inderdaad!

Dat was echt een heerlijk bad.. Vantevoren eventjes mijn gezicht gedaan met Sweet Japanese Girl, zodat dat lekker in kon trekken, en toen in een bad gegaan met 1/3 Auntie Pamela. Ik ruik er nu helemaal naar
Dit smaakt ook zeker naar meer, ik ging nooit zo vaak in bad, maar ben van plan het nu vaker te gaan doen. Hoop dat ze als ik weer bij de Lush kom nog Christmas Kisses BBS hebben, die leek me ook lekker.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33165574
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:14 schreef ymme het volgende:

[..]

Je envelop is klaar.
Het gaat een grote verassing voor je worden, als je deze in je brievenbus treft.
Maak je meteen goed kennis met lush
Heb er wat leuks ingedaan voor je
Ik ben benieuwd ik ben vooral benieuwd naar the soft touch, heb altijd erg droge handen hopelijk zal dit helpen!
pi_33169120
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:

[..]

En in het vorige nummer van Psychologie magazine stond 'The Blonde', ook van Lush! Langzaam aan dringt het ook door in de media
Op basis waarvan stond dat in dat magazine?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_33169911
Maakt het wat uit?
Whatever I want.
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:27:53 #141
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33170092
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

Mijn Lush review:

Huidverzorging voor de heren (deeltje 6)

"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 21:06:05 #142
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33171448
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Dat gestoorde blondines hun haar moeten wassen met 'The Blonde' om zo van de roze uitgeslagen demonen in hun hoofd af te komen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 18 december 2005 @ 10:43:35 #143
136578 broesgroes
hallo allemaal!
pi_33184491
aaarghhh, kerstmarkt, werken op zondag dus... gelukkig wacht er als ik thuis kom de lush kerstzeep om me onder de douche weer op te warmen...
vond gisteren nog een utterly nutterly terug die ik als verloren beschouwd had, mischien maar een badderavond ervan maken...
pi_33184656
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:27 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Mijn Lush review:

Huidverzorging voor de heren (deeltje 6)

Leuk om de review te lezen. Ik heb er eigenlijk ook nooit echt over nagedacht om voor mijn lief spul aan te schaffen. Wel gebruikt hij mijn herbalism maar meer niet. Ik neem je review mee in mijn volgende aankoop.
Go hard or go home
  zondag 18 december 2005 @ 12:32:01 #145
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_33186710
Hmmm, gister de candy cane gebruikt in bad.... was erg lekker, maar ben wel in slaap gevallen
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  zondag 18 december 2005 @ 12:36:06 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33186818
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Er staat ook een winkelrubriek in dat blad
pi_33187455
Ik heb zin om zo lekker in bad te gaan, maar met wat? Snowfestival, Candy Cane of Two Timing Tart? Het is wel echt Snowfestival weer.... Ik denk er nog over na.
Back in business.
pi_33187967
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:32 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm, gister de candy cane gebruikt in bad.... was erg lekker, maar ben wel in slaap gevallen

Ik ga vandaag mijn gezicht een opknapbeurt geven want 3 weken geen Lush op mijn gezicht heeft als gevolg een boel pukkels
Dus AOBS en MoM mogen vandaag weer uit de kast.
pi_33188691
Op dit moment ben ik toch wel heel erg gek op cristmas kisses. Wat een heerlijke geur voor deze tijd. Hij is helaas op maar daar komt zeker nog wat bij.
Go hard or go home
pi_33189264
Ik heb trouwens nog een hele Herbalism over. Ik heb het misschien 2 x gebruikt,maar m'n huid reageert er toch raar op., en anders staat het hier maar te verpieteren. Iemand interesse?
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')