Ik heb ook nog in de aanbieding voor je:quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat lijkt me hardstikke leukpast het gewoon in een envelop? Hoe dat op de site beschreven staat klinkt het als lekker spul zeg
![]()
Eerst vond ik de karma soap wel lekker.. Nu niet meer zo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik ga ook Lushen, vandaag alles binnengekregen. Ik heb Enzymion, Ocean Salt, Herbalism, Coalface en ik heb proefmonsters gekregen van Karma Soap en Sandstone.
Dit is me allereerst Lush, die ik ben zeer benieuwd, want na al die positieve dingen die ik hier op Fok! lees verwacht ik er best wel veel van.
En in het vorige nummer van Psychologie magazine stond 'The Blonde', ook van Lush! Langzaam aan dringt het ook door in de mediaquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Bob. het volgende:
Lush staat in de Cosmo
[afbeelding]
Lekker Lush
Het eigenwijze merk Lush laat ons graag glitteren, maar liever niet te lief. Voor een lekkere wilde bos haar met het typische Lush-luchtje schud je wat Glam ROck Hair Glitter, ¤ 9,95, in je handen om de glitters vervolgens door je lokken te strijken. You rock, girl!
(plaatje wat er in de cosmo stond was anders, maar heb geen scanner)
Deze is ook erg lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:50 schreef Elefes het volgende:
Ik ga nu lekker in bad met Auntie Pamela BBS, ik ben benieuwd.. Nu het hier voor me ligt ruikt het iig erg lekker
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Eerst vond ik de karma soap wel lekker.. Nu niet meer zo.
De creme voor mijn body heb ik er nog wel voor. Deze is wat milder heb ik het idee.
Maar de soap... nee te sterk voor mij achteraf.
En de poeder... vind ik ook niets.. dus weer wat in de aanbieding..
Zal alles even onder elkaar zetten..
Bohemian lemon soap
Karma soap *weg naar Bob.*
Karma poeder
Celestial gezichtscreme
Wie interesse heeft moet me maar even mailen ofzo.![]()
Je envelop is klaar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat lijkt me hardstikke leukpast het gewoon in een envelop? Hoe dat op de site beschreven staat klinkt het als lekker spul zeg
![]()
Echt vreemd hoor, want daar ben ik het langste geweest en heb ik de verkoopster uitgebreid gesproken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Heel raar ja, alleen in de winkel bij het Campo dei Fiori, best veel stond er! Achteraf had ik dus meer mee moeten nemen, had er dus een hoop mensen blij mee kunnen maken![]()
![]()
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Je envelop is klaar.
Het gaat een grote verassing voor je worden, als je deze in je brievenbus treft.
Maak je meteen goed kennis met lush![]()
Heb er wat leuks ingedaan voor je
Op basis waarvan stond dat in dat magazine?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
En in het vorige nummer van Psychologie magazine stond 'The Blonde', ook van Lush! Langzaam aan dringt het ook door in de media
Mijn Lush review:quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik ga ook Lushen, vandaag alles binnengekregen. Ik heb Enzymion, Ocean Salt, Herbalism, Coalface en ik heb proefmonsters gekregen van Karma Soap en Sandstone.
Dit is me allereerst Lush, die ik ben zeer benieuwd, want na al die positieve dingen die ik hier op Fok! lees verwacht ik er best wel veel van.
Dat gestoorde blondines hun haar moeten wassen met 'The Blonde' om zo van de roze uitgeslagen demonen in hun hoofd af te komen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Op basis waarvan stond dat in dat magazine?
Leuk om de review te lezen. Ik heb er eigenlijk ook nooit echt over nagedacht om voor mijn lief spul aan te schaffen. Wel gebruikt hij mijn herbalism maar meer niet. Ik neem je review mee in mijn volgende aankoop.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:27 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Mijn Lush review:
Huidverzorging voor de heren (deeltje 6)
![]()
Er staat ook een winkelrubriek in dat bladquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Op basis waarvan stond dat in dat magazine?
quote:Op zondag 18 december 2005 12:32 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm, gister de candy cane gebruikt in bad.... was erg lekker, maar ben wel in slaap gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |