Op mijn review moet je nog ff wachten, ik lees op de Lush site dat ze een levertijd hebben van 10 dagen, dus met een beetje pech heb ik het pas eind volgende week ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Even een vraagje aan de lushers,,, wie van jullie heeft de scrub van Lush gebruikt? Ik ben nog altijd opzoek naar een scrub met behoorlijk dikke korrel..
Je bedoelt Ocean Salt neem ik aan? Mijn tweede pot is onderweg als het goed is. Ik vind hem heerlijk! Hij ruikt lekker, lekker fris en de zoutkorrels scrubben goed. Mijn huid wordt er zacht en fris van.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Even een vraagje aan de lushers,,, wie van jullie heeft de scrub van Lush gebruikt? Ik ben nog altijd opzoek naar een scrub met behoorlijk dikke korrel..
Heel raar ja, alleen in de winkel bij het Campo dei Fiori, best veel stond er! Achteraf had ik dus meer mee moeten nemen, had er dus een hoop mensen blij mee kunnen makenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel raar trouwens Vaav dat ze voor jou nog wel Sexy hadden in Rome... Ik heb het bij alledrie de winkels gevraagd, maar ze zeiden bij alledrie dat ze het niet meer hadden.
Nou, misschien hebben ze nog ergens een doosje gevonden ofzo, maar raar vind ik 't wel.
Zoals al gezegd, dan moet je Ocean Salt hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
vetrelde niet iemand hier dat ze in de lush hier in a'dam weer de oude douchegels zoals chai e.d. weer tijdelijk hadden..? misschien zoiets in italie nu ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel raar trouwens Vaav dat ze voor jou nog wel Sexy hadden in Rome... Ik heb het bij alledrie de winkels gevraagd, maar ze zeiden bij alledrie dat ze het niet meer hadden.
Nou, misschien hebben ze nog ergens een doosje gevonden ofzo, maar raar vind ik 't wel.
Ze hadden meer oude douchegels in Rome. Ik heb ook nog een flesje Chai meegenomen, vanmorgen mee gedoucht, ook erg fijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vetrelde niet iemand hier dat ze in de lush hier in a'dam weer de oude douchegels zoals chai e.d. weer tijdelijk hadden..? misschien zoiets in italie nu ook![]()
de favoriet van me mannetjequote:Op zaterdag 17 december 2005 00:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Ze hadden meer oude douchegels in Rome. Ik heb ook nog een flesje Chai meegenomen, vanmorgen mee gedoucht, ook erg fijn![]()
Ja, dat kruidige vind ik erg lekker als het buiten koud isquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
de favoriet van me mannetjevind hem zelf ook lekker kruidig
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes: Jaaaa je pakketje is binnenSuper bedankt!!!
En Snow Fairy erbij, echt lief! Nogmaals dank!
Jouw pakketje ligt klaar, moet 'm alleen nog frankeren enzo, maar dat komt dit weekeinde goed.
Gezichts of lichaamsscrub?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Elefes, ik had beloofd dat ik gisteren het pakketje op de bus zou doen, maar ik had er geen tijd voor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ben blij dat het goed is aangekomen
Geen tijd meer gehad om lekker uitgebreid te douchen vanavond, moest lang overwerkenMaar morgen ga ik dat inhalen, ik heb een lekker bad gepland staan
![]()
Wil je the soft touch nog? Je zou gisteren mailen ofzo, omdat je geen tijd had.. Maar ik heb nog niets van je mogen ontvangen. sjemmie_degekste apeding hotmail punt com.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ben blij dat het goed is aangekomen
Geen tijd meer gehad om lekker uitgebreid te douchen vanavond, moest lang overwerkenMaar morgen ga ik dat inhalen, ik heb een lekker bad gepland staan
![]()
Voor het gezicht zou je dan Sweet Japanese Girl ook kunnen overwegen. Ik vind het wel een fijne scrub en je gezicht wordt er lekker zacht van als alles is ingetrokkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ok..quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:59 schreef Elefes het volgende:
[..]
Voor het gezicht zou je dan Sweet Japanese Girl ook kunnen overwegen. Ik vind het wel een fijne scrub en je gezicht wordt er lekker zacht van als alles is ingetrokken
Ymme: je hebt mail
De zaken gaan goed met Lush.. je komt ze steeds meer tegen in de media.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Bob. het volgende:
Lush staat in de Cosmo
[afbeelding]
Lekker Lush
Het eigenwijze merk Lush laat ons graag glitteren, maar liever niet te lief. Voor een lekkere wilde bos haar met het typische Lush-luchtje schud je wat Glam ROck Hair Glitter, ¤ 9,95, in je handen om de glitters vervolgens door je lokken te strijken. You rock, girl!
(plaatje wat er in de cosmo stond was anders, maar heb geen scanner)
Wil je the soft touch proberen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:15 schreef Bob. het volgende:
Ik ben zelf nog steeds geen gebruikervolg het topic wel en zit vaak zwijmelend naar de lush site te kijken maar spullen heb ik er nog steeds niet van
Heb geen tijd om naar Amsterdam te gaan en ik vind het zonde om 6,50 verzend kosten te betalen.. Maar 3 Januari vertrek ik naar Londen en kan ik voor het eerst naar een Lush winkel
Jullie weten mensen echt goed enthousiast te maken zonder dat ze er ooit iets van hebben gebruikt
Dat lijkt me hardstikke leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Wil je the soft touch proberen.
Die kan ik je wel toezenden.. en dat kost natuurlijk geen 6,50![]()
Volgens mij heb ik nog meer liggen wat ik niet meer gebruik. Heb al een hoop geruilt maar ik kan kijken voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |