abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32807311

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, Lush #72 Sinterklaas op Ruby Red Slippers!!

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is zeer verslavend!

De Nederlandse website: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Fok wiki pagina: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

OP tekst

Het make-up zusje van Lush: http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/
deel 1: http://forum.fok.nl/topic/709549

Meetings:
http://forum.fok.nl/topic/733694

Lush North America Forums: http://forum.lush.com/forum/
Lush UK Forums: http://212.87.79.126/
Alternatief NL forum: http://www.lushalicious.tk/
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32807625
Ik maakte het laatste topic vol, dus hier de nieuwe
De OP kan ik even niet aanpassen (telkens foutmelding) maar ik heb hem wel goed opgeslagen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  zondag 4 december 2005 @ 14:48:45 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32807634
Zelfs mijn kat zit onder de RRS glitters.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32808178
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:09 schreef Aarti het volgende:

[..]

Cherrylips, bij welk metrostation is Carnaby street?
En De Disney store is echt super, helemaal in kerstsfeer!!!
Carnaby Street loopt ongeveer parallel aan de Regent Street, tussen de metrostations Oxford Circus en Piccadilly Circus in zeg maar. Wel een paar minuutjes lopen; als je van Piccadilly Circus Regent Street in loopt zeg maar, aan de rechterkant zit ergens een zijstraat waat je in moet. Maar een paar jaar terug was het nog zo'n lekker alto straatje, en de laatste keer dat ik er was, waren er bijna alleen maar van die sportzaken
Mijn hostel zit bij Piccadilly
En ik zag op de disneystore website allemaal leuke Knorretje knuffels Ik ben alleen bang dat ze die over twee maanden niet meer hebben. Hopelijk hebben ze nog wel de Cheshire Cat. Die winkel is echt des duivels, ik koop die halve toko leeg elke keer als ik in Engeland ben.
Tap tap tap
pi_32808181
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Sanne het volgende:
Zelfs mijn kat zit onder de RRS glitters.
Oeh, een echte kerstkat
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32808257
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Carnaby Street loopt ongeveer parallel aan de Regent Street, tussen de metrostations Oxford Circus en Piccadilly Circus in zeg maar. Wel een paar minuutjes lopen; als je van Piccadilly Circus Regent Street in loopt zeg maar, aan de rechterkant zit ergens een zijstraat waat je in moet. Maar een paar jaar terug was het nog zo'n lekker alto straatje, en de laatste keer dat ik er was, waren er bijna alleen maar van die sportzaken
Klopt helemaal
Ik vond het wel een hele leuke winkel, maar wel ontzettend duur...Ik heb een paar keer iets in mijn mandje gedaan, maar er toch maar weer uitgehaald en uiteindelijk niets gekocht. Waar ik dus nu ontzettend spijt van heb
  zondag 4 december 2005 @ 15:42:04 #7
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32808960
Ik koop bij d Disney store altijd heeeel veel, echt ernstig.
laatste keer (november) heb ik me ingehouden en alleen een turqoize portemonnee van Teigetje gekocht
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  zondag 4 december 2005 @ 15:43:16 #8
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32808997
Lush is al duur, maar Bnever vind ik ook echt niet te betalen hoor. 18 pond voor een fles douchegel.. De make-up valt qua prijzen nog wel mee, maar ik vind alle overige produkten echt heel erg duur van Bnever.
  zondag 4 december 2005 @ 15:44:21 #9
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32809032
Aarti: Was jij nou dat meisje (of vrouw moet ik natuurlijk zeggen) met dan lange donkere haar dat als eerste weg ging?
pi_32809423
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:42 schreef Aarti het volgende:
Ik koop bij d Disney store altijd heeeel veel, echt ernstig.
laatste keer (november) heb ik me ingehouden en alleen een turqoize portemonnee van Teigetje gekocht
De laatste keer (vorig jaar februari) kwam ik thuis met... even tellen... 5 knorretjes. Behalve 1 waren ze allemaal voor anderen bestemd, maar toch was wel een leuk tafereeltje zo, alle Knorretjes op een rij

Ok, weer on-topic
Tap tap tap
  zondag 4 december 2005 @ 16:01:39 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32809562
ik ben ook niet zo geinterresseerd in de bnevr spullen buiten de make-up. de lush spullen vind ik leuker. maar de make up...hmmmm heav
enly!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 4 december 2005 @ 16:23:43 #12
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32810263
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:44 schreef Maerycke het volgende:
Aarti: Was jij nou dat meisje (of vrouw moet ik natuurlijk zeggen) met dan lange donkere haar dat als eerste weg ging?
Ja, dat was ik! (toch niet als allereerste?)
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  zondag 4 december 2005 @ 16:28:57 #13
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32810414
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:23 schreef Aarti het volgende:

[..]

Ja, dat was ik! (toch niet als allereerste?)
Ben bang van wel (voorzover ik weet dan). Jammer hoor! Volgende keer ga je gewoon mee eten!
pi_32810613
Als ik zo de verhalen hoor over Londen krijg ik zo'n zin om er heen te gaan, toch eens kijken of het van het voorjaar gaat lukken met het gezinnetje!! En de disneystore is erg verkeerd idd Ga nooit met lege handen naar huis en heb er ondertussen al aardig wat gezien. Morgen mag ik mijn Pooh en Teigertje weer neer zetten
  zondag 4 december 2005 @ 16:50:38 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32811022
Ik vind het Spice Mountain weer buiten .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32811630
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Anitra het volgende:
Als ik zo de verhalen hoor over Londen krijg ik zo'n zin om er heen te gaan, toch eens kijken of het van het voorjaar gaat lukken met het gezinnetje!! En de disneystore is erg verkeerd idd Ga nooit met lege handen naar huis en heb er ondertussen al aardig wat gezien. Morgen mag ik mijn Pooh en Teigertje weer neer zetten
Naast de Lush heb ik nog een verslaving....DISNEY En dan vooral eeyore.....zucht
De Disneystore is dan ook voor mij niet veilig, alleen gister ben ik er niet geweest
pi_32811824
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In welk hotel zat je Over een maandje ofzo ga ik (als ze eindelijk mn reservering bevestigen iig) ook naar londen, en mijn hotel zit ook op picadilly circus En wat je daar beschrijft, is dat de weg naar de Disney winkel, of lush? want die van lush zou ik nog graag hebben, al verdwaal ik hoogstwaarschijnlijk toch, heb een verschrikkelijk richtingsgevoel
pi_32812117
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef bibi het volgende:

[..]

Naast de Lush heb ik nog een verslaving....DISNEY En dan vooral eeyore.....zucht
De Disneystore is dan ook voor mij niet veilig, alleen gister ben ik er niet geweest
Eeyore M'n zus was vorige week in EuroDisney en heeft daar allemaal leuke spulletjes voor me meegenomen, waaronder een Cutie Eeyore. In ruil daarvoor plunder ik voor haar de disneystores in Engeland want zij is meer van Knorretje
Tap tap tap
pi_32812327
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef Bob. het volgende:

[..]

In welk hotel zat je Over een maandje ofzo ga ik (als ze eindelijk mn reservering bevestigen iig) ook naar londen, en mijn hotel zit ook op picadilly circus En wat je daar beschrijft, is dat de weg naar de Disney winkel, of lush? want die van lush zou ik nog graag hebben, al verdwaal ik hoogstwaarschijnlijk toch, heb een verschrikkelijk richtingsgevoel
Ik zit/zat (ga voor de 3e keer naar dat hostel) in Piccadilly Backpackers, wel een hostel dus met gedeelde douches maar daar is 's avonds helemaal niemand. Ik heb er iig nog niet voor een vreemde hoeven te strippen Ik hoef ook geen luxe hotel; we gaan rond 9 uur de deur uit en ik kom om 2 uur 's nachts weer terug ongeveer Klote pubs en clubs met leuke alto livebands Het zit op piccadilly in een zijstraatje (Sherwood Street heet het geloof ik), bij de Burger King naar links en wat rechtdoor. Echt fantastisch, zo'n hotel midden in het centrum, loopafstand naar Leicester Square waar weleens een filmpremiere is (heb daar Brian May gespot en er was ook een keer een awardsuitreiking waar Orlando Bloom zou zijn, ik heb hem alleen niet gezien, AARGH) en op loopafstand naar Covent Garden.
Die routebeschrijving was naar Carnaby Street, daar zit volgens sommigen ook een Lush geloof ik. Ik lette daar eerst nog niet op, ik weet dus niet waar hij daar precies zit, maar er zit iig wel een Lush in Covent Garden, heel knus, en een Disneystore! Maar London heeft 3 Disneystores geloof ik. Er zit nog een grote aan Oxford Street en eentje in de Hammersmith Shopping Centre, maar in die laatste ben ik nog nooit geweest.

De vorige keer dat ik in London was, hadden we een stadswandeling (ga altijd met de universiteit, dus verplicht cultureel programma) en konden we even een half uurtje loslopen op Covent Garden, waarop ik gelijk met 2 tassen van de Disney Store aan kwam kakken
Tap tap tap
  zondag 4 december 2005 @ 18:08:37 #20
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_32813110
Allo! Een vriendin van mij heeft vandaag 2 RRS (= 4 ) voor mij gescoord bij de lush!!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  zondag 4 december 2005 @ 18:10:31 #21
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32813148
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Elefes het volgende:
Ik maakte het laatste topic vol, dus hier de nieuwe
De OP kan ik even niet aanpassen (telkens foutmelding) maar ik heb hem wel goed opgeslagen.
Da's een bug
Whatever I want.
pi_32814312
ooh dat klinkt allemaal echt leuk CherryLips Ik heb er ook echt zoon zin in! Heb je trouwens goed gedaan, dat je al 3x met je universiteit benst geweest
  zondag 4 december 2005 @ 19:39:20 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32815428
Heb mijn zusje voor sint gisteren wat lush aangesmeert ben benieuwd wat ze er van vind
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 4 december 2005 @ 20:28:22 #24
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_32817087
Ik vind de kerst ( doen niet aan Sinterklaas ) ook een goeie gelegenheid om mensen met Lush te introduceren.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_32817707
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:10 schreef PeRi het volgende:

[..]

Da's een bug
Ah oke, dat verklaart een hoop

Ik kwam er net onder de douche achter dat ik Snowfairy wel lekker vind! Dus nu maar hopen dat Sinterklaas (volgende week ) lief voor mij is en ik nog meer lekkere dingetjes van Lush krijg (of Snowfairy).

[ Bericht 2% gewijzigd door Elefes op 05-12-2005 07:21:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')