Carnaby Street loopt ongeveer parallel aan de Regent Street, tussen de metrostations Oxford Circus en Piccadilly Circus in zeg maar. Wel een paar minuutjes lopen; als je van Piccadilly Circus Regent Street in loopt zeg maar, aan de rechterkant zit ergens een zijstraat waat je in moet. Maar een paar jaar terug was het nog zo'n lekker alto straatje, en de laatste keer dat ik er was, waren er bijna alleen maar van die sportzakenquote:Op zondag 4 december 2005 14:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Cherrylips, bij welk metrostation is Carnaby street?
En De Disney store is echt super, helemaal in kerstsfeer!!!
Oeh, een echte kerstkatquote:Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Sanne het volgende:
Zelfs mijn kat zit onder de RRS glitters.
Klopt helemaalquote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Carnaby Street loopt ongeveer parallel aan de Regent Street, tussen de metrostations Oxford Circus en Piccadilly Circus in zeg maar. Wel een paar minuutjes lopen; als je van Piccadilly Circus Regent Street in loopt zeg maar, aan de rechterkant zit ergens een zijstraat waat je in moet. Maar een paar jaar terug was het nog zo'n lekker alto straatje, en de laatste keer dat ik er was, waren er bijna alleen maar van die sportzaken
Mijn hostel zit bij Piccadilly
De laatste keer (vorig jaar februari) kwam ik thuis met... even tellen... 5 knorretjes. Behalve 1 waren ze allemaal voor anderen bestemd, maar tochquote:Op zondag 4 december 2005 15:42 schreef Aarti het volgende:
Ik koop bij d Disney store altijd heeeel veel, echt ernstig.
laatste keer (november) heb ik me ingehouden en alleen een turqoize portemonnee van Teigetje gekocht
Ja, dat was ik! (toch niet als allereerste?)quote:Op zondag 4 december 2005 15:44 schreef Maerycke het volgende:
Aarti: Was jij nou dat meisje (of vrouw moet ik natuurlijk zeggen) met dan lange donkere haar dat als eerste weg ging?
Ben bang van wel (voorzover ik weet dan). Jammer hoor! Volgende keer ga je gewoon mee eten!quote:Op zondag 4 december 2005 16:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, dat was ik! (toch niet als allereerste?)
Naast de Lush heb ik nog een verslaving....DISNEYquote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Anitra het volgende:
Als ik zo de verhalen hoor over Londen krijg ik zo'n zin om er heen te gaan, toch eens kijken of het van het voorjaar gaat lukken met het gezinnetje!! En de disneystore is erg verkeerd iddGa nooit met lege handen naar huis en heb er ondertussen al aardig wat gezien. Morgen mag ik mijn Pooh en Teigertje weer neer zetten
In welk hotel zat jequote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Carnaby Street loopt ongeveer parallel aan de Regent Street, tussen de metrostations Oxford Circus en Piccadilly Circus in zeg maar. Wel een paar minuutjes lopen; als je van Piccadilly Circus Regent Street in loopt zeg maar, aan de rechterkant zit ergens een zijstraat waat je in moet. Maar een paar jaar terug was het nog zo'n lekker alto straatje, en de laatste keer dat ik er was, waren er bijna alleen maar van die sportzaken
Mijn hostel zit bij Piccadilly
Eeyorequote:Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef bibi het volgende:
[..]
Naast de Lush heb ik nog een verslaving....DISNEYEn dan vooral eeyore.....zucht
![]()
De Disneystore is dan ook voor mij niet veilig, alleen gister ben ik er niet geweest
Ik zit/zat (ga voor de 3e keer naar dat hostel) in Piccadilly Backpackers, wel een hostel dus met gedeelde douches maar daar is 's avonds helemaal niemand. Ik heb er iig nog niet voor een vreemde hoeven te strippenquote:Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
In welk hotel zat jeOver een maandje ofzo ga ik (als ze eindelijk mn reservering bevestigen iig) ook naar londen, en mijn hotel zit ook op picadilly circus
En wat je daar beschrijft, is dat de weg naar de Disney winkel, of lush? want die van lush zou ik nog graag hebben, al verdwaal ik hoogstwaarschijnlijk toch, heb een verschrikkelijk richtingsgevoel
![]()
Da's een bugquote:Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Elefes het volgende:
Ik maakte het laatste topic vol, dus hier de nieuwe
De OP kan ik even niet aanpassen (telkens foutmelding) maar ik heb hem wel goed opgeslagen.
Ah oke, dat verklaart een hoopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |