Sorry heaven7quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik was bijna klaar![]()
Anyway, ik wil ook meedoen met die order! PeRi en de Honey bee have meiden kunnen bevestigen dat ik deug denk ik
Vriendje heeft een cc maar weet niet of hij dat wil, zal ik informeren? Wordt er dan vooraf betaalt ook of niet? (Aan degene die het regelt bedoel ik).
Ik heb nog nooit geruild/dingen verstuurd naar anderen. Is het dan wel okay en eerlijk dat ik meedoe?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:09 schreef Shirley het volgende:
Let wel: Mensen die nog mee willen doen, moeten wel positieve ruilervaring hebben. Dit in verband met een vorige UK order die niet soepel verliep en deze problemen willen we voorkomen.
Je bent een betrouwbare naam op Fok!. Vind ik dan. Het gaat meer om de nieuwelingen hier .quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geruild/dingen verstuurd naar anderen. Is het dan wel okay en eerlijk dat ik meedoe?
Wat een aardige manier om te zeggen dat ik meubilair ben, Shir.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je bent een betrouwbare naam op Fok!. Vind ik dan. Het gaat meer om de nieuwelingen hier .
Nou, er was consternatie alom toen je een tijdje foetsie wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat een aardige manier om te zeggen dat ik meubilair ben, Shir..
Jij bent liev.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jep, je bent betrouwbaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik was bijna klaar![]()
Anyway, ik wil ook meedoen met die order! PeRi en de Honey bee have meiden kunnen bevestigen dat ik deug denk ik
Vriendje heeft een cc maar weet niet of hij dat wil, zal ik informeren? Wordt er dan vooraf betaalt ook of niet? (Aan degene die het regelt bedoel ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |