Je hebt al een mailtje terug als het goed isquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef lotje11 het volgende:
allo! XcUZ-Me je hebt mail... over lush
ze liggen er al, ik heb ze vrijdag gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef lotje11 het volgende:
allo! XcUZ-Me je hebt mail... over lush
Ik ben benieuwd wanneer de rode slippers en snowfestivals in de winkels liggen........ iemand toevallig vandaag nog geweest?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:03 schreef lotje11 het volgende:
Aarti, waar was dat? Amsterdam geldt niet, want daar lag alles een maand geleden al
Ik kan het bevestigenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
In Amsterdam Kalverstraat
![]()
Daar lagen ze nog niet, tot een week geleden. Dat meisje had trouwens gezegd dat ze vanaf 25 oktober overal lagen.
En terechtquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:47 schreef lotje11 het volgende:
Tja, dan hebben die brutale randstadters alles voor zichzelf gehouden....... want in Den Bosch en Maastricht lagen ze vorige week woensdag iig nog niet......
Vaav, ik krijg hier een mental image vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:58 schreef Vava het volgende:
@ MissBliss, over de Reincarnate. Hij schuimde nooit goed en als ik hem over mijn hoofd haalde gleed mijn haar mee en kon ik nog niet goed smerenNu verdeel ik mijn haar in 2 grote plukken met in het midden een scheiding. Pak 1 zo'n pluk vast zodat mijn haar strak getrokken is en smeer dan heel hard met die shampoo over mijn hoofd, vervolgens de andere pluk op dezelfde manier. Dan gewoon wassen en het schuimt zo wel heel goed
He moet dat nouquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vaav, ik krijg hier een mental image van
Kat gelushedquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:59 schreef lotje11 het volgende:
ik ga zo es lekker lushdouchen, heb net de kat al gewassen met rehab......![]()
Ze was niet blij met me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |