Je hebt al een mailtje terug als het goed isquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef lotje11 het volgende:
allo! XcUZ-Me je hebt mail... over lush
ze liggen er al, ik heb ze vrijdag gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef lotje11 het volgende:
allo! XcUZ-Me je hebt mail... over lush
Ik ben benieuwd wanneer de rode slippers en snowfestivals in de winkels liggen........ iemand toevallig vandaag nog geweest?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:03 schreef lotje11 het volgende:
Aarti, waar was dat? Amsterdam geldt niet, want daar lag alles een maand geleden al
Ik kan het bevestigenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
In Amsterdam Kalverstraat
![]()
Daar lagen ze nog niet, tot een week geleden. Dat meisje had trouwens gezegd dat ze vanaf 25 oktober overal lagen.
En terechtquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:47 schreef lotje11 het volgende:
Tja, dan hebben die brutale randstadters alles voor zichzelf gehouden....... want in Den Bosch en Maastricht lagen ze vorige week woensdag iig nog niet......
Vaav, ik krijg hier een mental image vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:58 schreef Vava het volgende:
@ MissBliss, over de Reincarnate. Hij schuimde nooit goed en als ik hem over mijn hoofd haalde gleed mijn haar mee en kon ik nog niet goed smerenNu verdeel ik mijn haar in 2 grote plukken met in het midden een scheiding. Pak 1 zo'n pluk vast zodat mijn haar strak getrokken is en smeer dan heel hard met die shampoo over mijn hoofd, vervolgens de andere pluk op dezelfde manier. Dan gewoon wassen en het schuimt zo wel heel goed
He moet dat nouquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vaav, ik krijg hier een mental image van
Kat gelushedquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:59 schreef lotje11 het volgende:
ik ga zo es lekker lushdouchen, heb net de kat al gewassen met rehab......![]()
Ze was niet blij met me![]()
Ga je halen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:14 schreef _evenstar_ het volgende:
missymirjam Koop een leven ipv lush met je uitgemolken gekat![]()
lotje.. zucht bijna vrijdag.. bijna vrijdag.. snowfairy
![]()
mine mine mine
![]()
Ik had dinsdagavond besteld en kreeg gisteren het pakket thuis. Gaat echt lekker snel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:29 schreef kozakken het volgende:
Ik heb besteld in Engeland. (vrijdag)
Ben zo benieuwd wanneer ik m'n nieuwe hebbedingetjes heb!
dank uquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef DarkElf het volgende:
ongelooflijk dat dat gezeur en geziek nog steeds doorgaat,
MM stop met dat gezuig van je.
en ik hoef geen verdedigende posts te zien, ga gewoon doorneuzelen over
lush.
dat waar dit topic voor is dus.
Ah, ik zal het zo eens testen danquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:58 schreef Vava het volgende:
@ MissBliss, over de Reincarnate. Hij schuimde nooit goed en als ik hem over mijn hoofd haalde gleed mijn haar mee en kon ik nog niet goed smerenNu verdeel ik mijn haar in 2 grote plukken met in het midden een scheiding. Pak 1 zo'n pluk vast zodat mijn haar strak getrokken is en smeer dan heel hard met die shampoo over mijn hoofd, vervolgens de andere pluk op dezelfde manier. Dan gewoon wassen en het schuimt zo wel heel goed
Hmmmmmm wat een fijn lijstje petra!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben vandaag naar de Lush geweest en heb gekocht:
[afbeelding]
Sandstone zeep. Vond ik erg lekker ruiken en er ook lekker uitzien (heel anders dan op het plaatje, veel geler), dus ik ben benieuwd.
[afbeelding]
Honey I washed the Kids zeep. Wederom een fijne geur en een beproefd zeepje wat het vaak goed doet, dus dat leek me wel slim.
[afbeelding]
Flying Fox douchegel. Leek me erg lekker, ik wilde graag een douchegel proberen en uit alle douchegels heb ik (na een kwartier ruiken) deze gekozen.
[afbeelding]
Deze! Soft Coeur massage bar, geweldige geur vond ik hem in de winkel hebben! Ik hoop dat ik er veel plezier van heb. Van al deze producten natuurlijk trouwens.
Ik heb meer lekkere zeepjes geroken, deze twijfelde ik allemaal over: Mirana, Angels Delight (kerstzeep), I should Coco en Demon in the Dark.
De Snowcake vond ik het niet echt hebben, Rock star ook niet toen ik hem zelf rook.
Ik heb nog heel veel andere dingetjes mogen proberen daar, dat was echt leuk om te doen. Vooral beneden (in de Kalverstraat) heb ik allerlei dingen op m'n hand laten testen, die nu echt apart ruikt!Een paar dingen vond ik wel heel erg fijn maar heb ik in verband met de kosten niet gekocht.
Toen ik aan het afrekenen was heb ik geen proefjes meer gekregen, ik durfde er ook niet naar te vragen. Nou ja dat vind ik ook niet zo erg. Ik heb genoeg om te proberen nu!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmmmmm wat een fijn lijstje petra!!!
Qua geur vond ik hem het lekkerst. Dat zit dan hoop ik wel goed.quote:Alleen de FF moet je van houden, en is niet mijn ding.
Heerlijk hè! Ik wil er helemaal naar ruiken!! De Lush winkel zelf ruikt sowieso super, erg overweldigend in het begin maar als je er een tijdje bent is het heerlijk.quote:Ik heb de Soft Coeur ook en ik ben er erg blij mee! Blijft lang hangen. Ik gebruik m vaak voor 't slapen gaan en dan ruikt mn slaapshirt en mn bed helemaal naar chocolade met vanille.
Da's geen prut, da's chocola! Zei die jongen bij Lush in elk geval. Kan je gewoon opeten zelfs.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef _evenstar_ het volgende:
volgens mij hebben wij die soft coeur mishandeld.. hij rook idd lekker maar zitten jullie dna niet helemaal onder de bruine prut?
Neequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef _evenstar_ het volgende:
volgens mij hebben wij die soft coeur mishandeld.. hij rook idd lekker maar zitten jullie dna niet helemaal onder de bruine prut?
dat het chocolade is wist ik maar het voelt en ziet er dan wle uit als prutquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Da's geen prut, da's chocola! Zei die jongen bij Lush in elk geval. Kan je gewoon opeten zelfs.
het smolt iig als ene gek maar die chocolade nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
NeeNergens last van!
Denk dat je beetje teveel hebt gebruikt evenstar
de lakens zaten niet onder wel de spierwitte handdoekenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef Anitra het volgende:
Je hoefde iig niet zelf de lakens te wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |