Sorry heaven7quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik was bijna klaar![]()
Anyway, ik wil ook meedoen met die order! PeRi en de Honey bee have meiden kunnen bevestigen dat ik deug denk ik
Vriendje heeft een cc maar weet niet of hij dat wil, zal ik informeren? Wordt er dan vooraf betaalt ook of niet? (Aan degene die het regelt bedoel ik).
Ik heb nog nooit geruild/dingen verstuurd naar anderen. Is het dan wel okay en eerlijk dat ik meedoe?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:09 schreef Shirley het volgende:
Let wel: Mensen die nog mee willen doen, moeten wel positieve ruilervaring hebben. Dit in verband met een vorige UK order die niet soepel verliep en deze problemen willen we voorkomen.
Je bent een betrouwbare naam op Fok!. Vind ik dan. Het gaat meer om de nieuwelingen hier .quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geruild/dingen verstuurd naar anderen. Is het dan wel okay en eerlijk dat ik meedoe?
Wat een aardige manier om te zeggen dat ik meubilair ben, Shir.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je bent een betrouwbare naam op Fok!. Vind ik dan. Het gaat meer om de nieuwelingen hier .
Nou, er was consternatie alom toen je een tijdje foetsie wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat een aardige manier om te zeggen dat ik meubilair ben, Shir..
Jij bent liev.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jep, je bent betrouwbaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik was bijna klaar![]()
Anyway, ik wil ook meedoen met die order! PeRi en de Honey bee have meiden kunnen bevestigen dat ik deug denk ik
Vriendje heeft een cc maar weet niet of hij dat wil, zal ik informeren? Wordt er dan vooraf betaalt ook of niet? (Aan degene die het regelt bedoel ik).
Oh nee, ik bedoelde mijn antwoord ook niet onvriendelijk!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
MUUS: Ik bedoelde het niet onvriendelijk.
En, mijn ouders wonen redelijk in de buurt van Arnhem, dus ik zou evt. jouw deel ook kunnen meenemen dan, want ik woon zelf in R'dam. En R'dam - DH is goed te doen
Ja, ik heb al eens een en ander aan Lushdrugs bij Shirley afgeleverdquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde mijn antwoord ook niet onvriendelijk!.
En dat is wel heel lief van je! Shirley woont ook in Rotterdam toch?
We hebben alles al geregeld terwijl we nog niet eens weten of het doorgaat..
Maar dat staat wel op de site? Of geldt dat alleen binnen Engeland dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:20 schreef debby1973 het volgende:
De verzendkosten naar Nederland zijn niet gratis hoor, ook niet als je boven de 100 pond zit met je bestelling. Reken maar op ongeveer 18 euro. Maar ook met die verzendkosten ben je nog veel goedkoper uit in Engeland. Als iemand nog een 10% kortingbon heeft scheelt het natuurlijk helemaal veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |