probeer naar de Lush in Covent Garden te gaan, die is echt ZO schattig!quote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef kwakveense het volgende:
ik ga naar londen dinsdag..iemand nog tips? producten die ik in nl. niet kan krijgen en in de UK wel bijvoorbeeld?
Een Christmas Kisses bbs en Christmas massagebar (die vind ik zo lekker, alvast voor als mijn andere op is )quote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben gisteren naar Amsterda geweest en daar heb ik het volgende gekocht:
The Olive Branch 500 gram
Prince scheercreme.
Voor mama een potje Smitten en ook nog wat dingen voor Vava.
Ik was er helaas niet zo lang omdat mijn moeder de lucht nogal overweldigend vond, volgende keer maar weer alleen
39 Carnaby Street, London W1V 1PDquote:Op zondag 20 november 2005 21:32 schreef kwakveense het volgende:
@sanne: waar zit bnver2busy2bbeautiful in londen ergens?
Heel vreemd, hier was ik dus een week geleden, maar heb geen meekupjes gezienquote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:
13 The Market, Covent Garden, London, WC2E 8RB
Misschien heb je het niet herkend omdat het zo mooi verpakt is?quote:Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
Heel vreemd, hier was ik dus een week geleden, maar heb geen meekupjes gezien![]()
![]()
Zelf ben ik de eerste keer de winkel ingegaan en aan de zepen gaan snuffelen. 2 gekozen die ik lekker vond ruiken en meegenomen toen. Al snel volgenden er meer en ben ik ook andere producten gaan uitproberen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef Blamages het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier, het klinkt allemaal erg lekker. Wat kan ik het beste kopen om mee te beginnen?
Alvast bedankt!
KUT! Daar baal ik van zeg! Die stomme Engelsen krijgen ook altijd voorrangquote:Op maandag 21 november 2005 00:21 schreef MUUS het volgende:
Oh, en je moet bellen voor de parfums, online bestellen kan dus niet. Het is alleen voor forummembers namelijk. (Komt dus niet op de site of in de winkels).
Je moet dan naar Engeland bellen en dan is er praktisch niet door te komen aan de telefoon.
*discon topics heeft gelezen..*
Wachten met bestellen lijkt me dus vrij nutteloos..
Jaquote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
KUT! Daar baal ik van zeg! Die stomme Engelsen krijgen ook altijd voorrang
Nou ja, wij kunnen ook bellen, maar ik weet niet of jij zin hebt om de hele dag te moeten re-dialen naar Engeland.quote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
KUT! Daar baal ik van zeg! Die stomme Engelsen krijgen ook altijd voorrang
We kunnen naar een Nederlandse Lush bellen en die bedreigen dat ze wat flesjes naar Nederland laten overkomen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou ja, wij kunnen ook bellen, maar ik weet niet of jij zin hebt om de hele dag te moeten re-dialen naar Engeland..
Deze parfums worden voor één keer gemaakt and that's it.
En het is al heel wat, want de vorige keer zijn er maar drie (!!) flesjes Fever parfum gemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |