Zo doe ik het ook, werkt goed!quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ruk altijd een klein stukje van mijn Sweety Pie Jelly en doe het in een bakje voor onder de douche.
Zodra ik het op wil smeren prut ik het heel behendig in mijn Fluff.
Snowfairy is idd lekker!quote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef Aarti het volgende:
Danku
Ontopic: SNowfairy is echt het lekkerste wat er is!! Ik stem voor snowfairy parfum, snowfairy haarlak/gel/wax, alllllllllles!
Xcuzme, je vond Candy Fluff toch zo lekker?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes, ik doe wel wat Candy Fluff bij het envelopje wat ik je ga sturen. Niet zoveel, want heb zelf ook alleen maar proefjes ervan, maar dan heb je een idee.
Don't worry, girl.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:52 schreef Elefes het volgende:
Kijk maar Xcuz_me en Sweetsixteen, het hoeft niet per se hoorIk heb hier nog veel Silky Underwear staan, en dat is ook erg lekker
![]()
Maar wel heel lief van jullie...
Sweetsixteen, heb ik echt niets in de aanbieding wat je wilt proberen/lekker vindt? (Wil graag iets terug doen voor The Olive Branch..)
Wees blij, die winkel werkt ernstig verslavend, het is voor mij zo goed als onmogelijk om langs te lopen en niks te kopen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef broesgroes het volgende:
vind het tijd worden dat er een Lush winkel in Rotterdam komt, kan ik erwat vaker naartoe... Krijg echt zin in meer Lush nu ik hier op het forum rondneus... Zijn er al plannen?Meer lush...meer lush...meer lush..
![]()
![]()
![]()
Wat snel! Ik ben net thuis van 2 dagen op stap, dus ik heb het nog niet gemaakt.... Morgen moet ik de hele dag werken, maar ik zal proberen morgenavond het pakketje te maken en dan vrijdagmiddag even langs het postkantoor ofzo!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:35 schreef Elefes het volgende:
Xcuz_me: je pakje is op de post gegaan vandaag, dus je kunt het binnekort verwachten als alles goed gaat
quote:(in het nieuwe jaar gaat Lush NL zeker uitbreiden en een filiaal in
Rotterdam staat hoog op onze verlanglijst, dus houd de website in de
gaten voor het laatste nieuws!)
Serieus?! Waaaaah...dat zou tijd worden, een winkel hier in Rotterdam.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef E.T. het volgende:
uit een mailtje wat ik vandaag van Lush kreeg:
[..]
(had dus gevraagd hoe het met de plannen voor een winkel in ZW-Nederland stond)
Xcuz_me, heb ook nog wel een stukje Rockstar voor je liggen (gram of 60 a 70 denk ik). Ik vind 'm niet zo lekker en gebruik 'm eigenlijk alleen maar omdat 't toch zonde is om te laten liggen.. (weet niet of je wel eens in de buurt van 't Oostplein komt? op woe en vrij werk ik daar, kan je 'm zo meenemen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |