abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2005 @ 20:39:43 #276
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33025723
Danku

Ontopic: SNowfairy is echt het lekkerste wat er is!! Ik stem voor snowfairy parfum, snowfairy haarlak/gel/wax, alllllllllles!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 12 december 2005 @ 20:44:14 #277
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_33025904
Heb net een nieuwe bestelling geplaatst.

- Kleine The Olive Branch (kadootje)
- Sweetie Pie (kadootje)
- Lemslip
- Ocean Salt
- 2x Snowcake
- Retread
- Snow Festival
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_33027427
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik ruk altijd een klein stukje van mijn Sweety Pie Jelly en doe het in een bakje voor onder de douche.
Zodra ik het op wil smeren prut ik het heel behendig in mijn Fluff.
Zo doe ik het ook, werkt goed!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_33033084
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef Aarti het volgende:
Danku

Ontopic: SNowfairy is echt het lekkerste wat er is!! Ik stem voor snowfairy parfum, snowfairy haarlak/gel/wax, alllllllllles!
Snowfairy is idd lekker!
Ik krijg veel Snowfairy voor kerst Zodat ik er het hele jaar nog mee kan doen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:01:55 #280
136578 broesgroes
hallo allemaal!
pi_33035585
de douchegel methode met de jellies is een succes, daar ga ik voorlopig voor, het in een spons of fluff proppen werkte voor mij niet zo goed, ben te snel mn bubbles kwijt of moet teveel gebruiken, en houd graag nog wat over.
Oja, die snowfairy zou toch hetzelfde moeten ruiken als de candyfluff poeder? Die is heerlijk in elk geval en met veeeeeel glitters. Mn favouriete poedertje.
Ga nu eerst werken. Tot vanavond, als ik tenminste achter de computer kan, want we moeten hem delen...
pi_33037411
Volgens mij is Candy Fluff meer hetzelfde als Rockstar? Ik vind Snowfairy ietsje minder "hard" ruiken, als ik het mij goed herinner (Snowfairy heb ik wel, maar Candy Fluff niet).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:23:39 #282
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33037442
Candy Fluff ruikt het zelfde als Snow Fairy. Rockstar is zachter ja.
Whatever I want.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:24:42 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33037463
Elefes, ik doe wel wat Candy Fluff bij het envelopje wat ik je ga sturen. Niet zoveel, want heb zelf ook alleen maar proefjes ervan, maar dan heb je een idee .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33037526
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes, ik doe wel wat Candy Fluff bij het envelopje wat ik je ga sturen. Niet zoveel, want heb zelf ook alleen maar proefjes ervan, maar dan heb je een idee .
Xcuzme, je vond Candy Fluff toch zo lekker?
Je kunt het ook lekker voor jezelf houden, dat ik nog wat extra's opstuur naar Elefes, ik heb hier immers zo'n potje staan.
Alleen als je het wilt hoor
Billie Holiday is Lady Day!
pi_33038024
Kijk maar Xcuz_me en Sweetsixteen, het hoeft niet per se hoor Ik heb hier nog veel Silky Underwear staan, en dat is ook erg lekker
Maar wel heel lief van jullie...

Sweetsixteen, heb ik echt niets in de aanbieding wat je wilt proberen/lekker vindt? (Wil graag iets terug doen voor The Olive Branch..)
pi_33038590
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:52 schreef Elefes het volgende:
Kijk maar Xcuz_me en Sweetsixteen, het hoeft niet per se hoor Ik heb hier nog veel Silky Underwear staan, en dat is ook erg lekker
Maar wel heel lief van jullie...

Sweetsixteen, heb ik echt niets in de aanbieding wat je wilt proberen/lekker vindt? (Wil graag iets terug doen voor The Olive Branch..)
Don't worry, girl.
Ik ga vrijdag even naar het postkantoor om het op te sturen. Tot die tijd moet je nog ff wachten.
Billie Holiday is Lady Day!
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:25:27 #287
136578 broesgroes
hallo allemaal!
pi_33054768
vind het tijd worden dat er een Lush winkel in Rotterdam komt, kan ik erwat vaker naartoe... Krijg echt zin in meer Lush nu ik hier op het forum rondneus... Zijn er al plannen?Meer lush...meer lush...meer lush..

dinsdag 13 december 2005 @ 23:14:43 #288
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33058421
lush

[ Bericht 16% gewijzigd door _evenstar_ op 13-12-2005 23:43:01 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:44:25 #289
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33059337
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef broesgroes het volgende:
vind het tijd worden dat er een Lush winkel in Rotterdam komt, kan ik erwat vaker naartoe... Krijg echt zin in meer Lush nu ik hier op het forum rondneus... Zijn er al plannen?Meer lush...meer lush...meer lush..

Wees blij, die winkel werkt ernstig verslavend, het is voor mij zo goed als onmogelijk om langs te lopen en niks te kopen!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_33059514
Zo! Net bijna 2 uur! in bad gelegen met m'n laatste stuk Ma Bar. Man..ik ben bijna weggerimpeld, maar wat was het lekker...een heet Lush bad na een rotdag...ik voel me weer lekker!

En dat was mijn Lushbijdrage van vandaag.
Back in business.
pi_33060088
Rotdagen zijn niet goed
Maar Lush daarentegen zeker wel ! Zeker ook fijn in de tentamenperiode (leren, leren, leren, ZUCHT ) om een beetje te ontspannen. Net lekker gedoucht met Sweetie Pie, daarna Sweet Japanese Girl en Smitten. En nu kan ik lekker schoon en zacht mijn bedje in
pi_33079160
Xcuz_me: je pakje is op de post gegaan vandaag, dus je kunt het binnekort verwachten als alles goed gaat
  woensdag 14 december 2005 @ 20:28:41 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33081044
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:35 schreef Elefes het volgende:
Xcuz_me: je pakje is op de post gegaan vandaag, dus je kunt het binnekort verwachten als alles goed gaat
Wat snel! Ik ben net thuis van 2 dagen op stap, dus ik heb het nog niet gemaakt.... Morgen moet ik de hele dag werken, maar ik zal proberen morgenavond het pakketje te maken en dan vrijdagmiddag even langs het postkantoor ofzo!

Komt goed
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33081781
Kijk maar hoor, ik had toevallig vandaag eventjes tijd
Even een kleine pauze tussen het leerwerk door genomen, pff ik ben er wel achter dat statistiek niet zo makkelijk is...
  woensdag 14 december 2005 @ 20:49:10 #295
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33082012
uit een mailtje wat ik vandaag van Lush kreeg:
quote:
(in het nieuwe jaar gaat Lush NL zeker uitbreiden en een filiaal in
Rotterdam staat hoog op onze verlanglijst, dus houd de website in de
gaten voor het laatste nieuws!)

(had dus gevraagd hoe het met de plannen voor een winkel in ZW-Nederland stond)

Xcuz_me, heb ook nog wel een stukje Rockstar voor je liggen (gram of 60 a 70 denk ik). Ik vind 'm niet zo lekker en gebruik 'm eigenlijk alleen maar omdat 't toch zonde is om te laten liggen.. (weet niet of je wel eens in de buurt van 't Oostplein komt? op woe en vrij werk ik daar, kan je 'm zo meenemen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_33083303
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef E.T. het volgende:
uit een mailtje wat ik vandaag van Lush kreeg:
[..]

(had dus gevraagd hoe het met de plannen voor een winkel in ZW-Nederland stond)

Xcuz_me, heb ook nog wel een stukje Rockstar voor je liggen (gram of 60 a 70 denk ik). Ik vind 'm niet zo lekker en gebruik 'm eigenlijk alleen maar omdat 't toch zonde is om te laten liggen.. (weet niet of je wel eens in de buurt van 't Oostplein komt? op woe en vrij werk ik daar, kan je 'm zo meenemen)
Serieus?! Waaaaah...dat zou tijd worden, een winkel hier in Rotterdam.
Ik hou de site zeker in de gaten!
Back in business.
  donderdag 15 december 2005 @ 09:12:47 #297
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_33094968
Is de Lush in Maastricht makkelijk te vinden? Ga zaterdag een dagje daarheen en wil nu echt dreamcream halen voor m`n eczeem handen.
pi_33096140
Ja, Lush is heel makkelijk te vinden. Zit echt in de doorlopende hoofdstraat zeg maar. Niet in een zijstraatje ofzo.
Go hard or go home
  donderdag 15 december 2005 @ 11:24:54 #299
136578 broesgroes
hallo allemaal!
pi_33097579
hahahaha een echte lush in rotterdam dat zou waanzinnig zijn, dichtbij maar net niet om de hoek want dan gaat echt al het geld op...
Kan niet wachten. Vandaag vrije dag dus zo eerst maar eens een uitgebreide scrub en sop beurt met middle earth en iets anders lekkers, nog even verzinnen...
Later...
  donderdag 15 december 2005 @ 11:47:59 #300
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33098094
net gedouchet met the olive branch en de gebruikelijke herbalism....

oh! en almond kisses op mijn gezicht natuurlijk!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')