Lief dat je dat wilt doen! Lijkt me lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 17:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Als je wilt, gooi ik een kwakje in een zakje en stuur ik het naar je op!
Ik kan dit dan vrijdagmiddag op de bus doen, voor je
Ik heb ze allemaal dankjewelquote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
Lief dat je dat wilt doen! Lijkt me lekker
Heb je interesse in wat Rockstar, Angels Delight, Smitten of Silky Underwear in ruil?
Je kunt me even mailen op loezs en dan hotmail, dan kan ik je daarna mijn adres sturen?
Stop nou eens met zo te reageren. Zeg dan gewoon niks.quote:Op maandag 12 december 2005 18:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw lievelingsdier is een papegaai?
Maak er een douchegel van. Veel makkelijker te hanteren.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef broesgroes het volgende:
lush lush lush lush, meer lush meer lush, eerst onder de douche nu, de champagne jelly uitproberen...ruikt erg lekker, maar wat is nou de beste manier om die jellies te gebruiken, gewoon in een spons proppen??? Iemand een beter idee???![]()
Altijd interessequote:Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef Elefes het volgende:
Xcuz_me: ik heb nog wat Rockstar in de aanbieding, interesse?Ik vind het wel lekker, maar toch net iets te zoet.. Dus het komt niet op bij mij.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Altijd interesseLigt eraan wat je er voor terug wilt hebben
.
Ok, dan die sowiesoquote:Op maandag 12 december 2005 19:34 schreef Elefes het volgende:
Een proefje Dream Cream zou al heel fijn zijn, als je daar wat van wilt/kunt missenDaar ben ik erg nieuwsgierig naar (maar durfde hem nog niet te kopen om de geur..).
Hierquote:Op maandag 12 december 2005 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, dan die sowieso [afbeelding]
Heb je een mailadres voor die lijst? Hij is een beetje lang![]()
Je hebt mail!quote:Op maandag 12 december 2005 19:53 schreef Elefes het volgende:
[..]
HierMijn verzameling Lush wordt ook redelijk uitgebreid, elke keer dat ik bij zo'n winkel in de buurt kom
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef Elefes het volgende:
Tnx! Ik ga er straks eventjes voor zitten
Graag gedaan!quote:Op maandag 12 december 2005 19:55 schreef broesgroes het volgende:
yep![]()
ga straks een goeie douchegel shake maken van de champagne jellie, goed idee want hij is iets te ver uit elkaar gevallen om zo in een spons te proppen. Heb wel het gevoel dat dat gaat werken. Bedankt voor de tip nog!![]()
Ik ruk altijd een klein stukje van mijn Sweety Pie Jelly en doe het in een bakje voor onder de douche.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef broesgroes het volgende:
lush lush lush lush, meer lush meer lush, eerst onder de douche nu, de champagne jelly uitproberen...ruikt erg lekker, maar wat is nou de beste manier om die jellies te gebruiken, gewoon in een spons proppen??? Iemand een beter idee???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |