quote:Op maandag 12 december 2005 12:37 schreef Vava het volgende:
Tramp is echt superlekker zeg! Erg fris.
Met vooral de nadruk op EVENTJES. Ik had hem nl ook eens om die reden in mn broekzak gestopt. Was hem toen vergeten en toen ik hem later er weer uit haalde en opende gutste de halve inhoud over me heenquote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Of eventjes in je broekzak.
In de winter gaat dat wel snel
Of heeeeel eventjes op de verwarming.
En weer niets gewonnenquote:Op maandag 12 december 2005 14:03 schreef Aarti het volgende:
Allereerst gaven we een Snow Shower pakket van cosmeticaketen Lush weg, aan degene die wist te antwoorden dat er 8 producten in dit pakket zitten. De winnaar is:
StewieG
Gefeliciteerd!
die vind ik juist best goor eigenlijk... wel spijt van die.quote:Op maandag 12 december 2005 12:37 schreef Vava het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 14:03 schreef Aarti het volgende:
Allereerst gaven we een Snow Shower pakket van cosmeticaketen Lush weg, aan degene die wist te antwoorden dat er 8 producten in dit pakket zitten. De winnaar is:
StewieG
Gefeliciteerd!
Dat is toch een discon? Ik vind 'm ook heel lekker.quote:Op maandag 12 december 2005 12:37 schreef Vava het volgende:
Als je wilt, gooi ik een kwakje in een zakje en stuur ik het naar je op!quote:Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef Elefes het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar The Olive Branch. Ik dacht dat ik nu wel ongeveer alles had wat ik wilde bij Lush, maar er blijven steeds dingen bijkomen die me ook lekker lijken en die ik zeker nog eens ga kopen.. Het houdt niet op![]()
Riep u mij?quote:Op maandag 12 december 2005 18:03 schreef broesgroes het volgende:
jippie, wat een ontdekking, een forum waar alleen maar over lush gekletst wordt!!! En ik maar denken dat ik de enige lushverslaafde was, maar hiephoi er zijn er meer!!! Ben nog nieuw hier dus excuse me als het nog niet helemaal soepel verloopt bij me, het gaat goed komen, ik beloof het jullie.![]()
We hebben niks gewonnenquote:Op maandag 12 december 2005 16:57 schreef Aventura het volgende:
Oh hij is nog te verkrijgen ja! *Op lijstje zet.
Welkom en klets hier met ons mee!quote:Op maandag 12 december 2005 18:03 schreef broesgroes het volgende:
jippie, wat een ontdekking, een forum waar alleen maar over lush gekletst wordt!!! En ik maar denken dat ik de enige lushverslaafde was, maar hiephoi er zijn er meer!!! Ben nog nieuw hier dus excuse me als het nog niet helemaal soepel verloopt bij me, het gaat goed komen, ik beloof het jullie.![]()
Maar hij heeft wel de prijs gewonnen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ernstigheid:
Ik dus kijken naar wie StewieG is, postgeschiedenis erbij gehaald etc.
Maar geen SC'er
Laat me raden, jouw lievelingsdier is een papegaai?quote:Op maandag 12 december 2005 18:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de prijs gewonnen.
En daar mag ie trots op zijn. SCér of niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |