Nee, Tea Tree Water is precies wat het zegt: water met een drup Tea Tree erin. Je spuit het op een wattenschijfje en maakt dan je gezicht schoon.quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef CarpeNoctem het volgende:
als ik het goed begrijp gebruik je Tea Tree Water voor wanneer je een puistje oid hebt en dat je daarmee wat erop strooit? Werke het wel?
Ja, dattequote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, Tea Tree Water is precies wat het zegt: water met een drup Tea Tree erin. Je spuit het op een wattenschijfje en maakt dan je gezicht schoon.
Ik heb niet het idee dat het echt wat doet. Als mijn fles leeg is, ga ik Eau Roma eens proberen, denk ik.
Eau Roma is perfect... echt een aanraderquote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, Tea Tree Water is precies wat het zegt: water met een drup Tea Tree erin. Je spuit het op een wattenschijfje en maakt dan je gezicht schoon.
Ik heb niet het idee dat het echt wat doet. Als mijn fles leeg is, ga ik Eau Roma eens proberen, denk ik.
Ik kan niet zeggen dat ik geen verschil merk nu ik Lush gebruik, maar echt slechter gaat het nu ook weer niet.quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook al van alles geprobeerd om m'n pukkels terug te dringen, namelijk:Aquamarina Herbalism Tea Tree Water AOBS Fresh Farmacy Coalface Ocean Salt
Maar niks werkt tot dusver. Heb geloof ik nog het meeste baat bij de Tea Tree Face Wash van de Tuinen.
Moedeloos word je ervan.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef La_Guiri het volgende:
Oh ja Aquamarina heb ik ook gehad, dat deed niks voor mijn huid en het ruikt vies vind ik.
Probeer de Enzymion nog eensquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik geen verschil merk nu ik Lush gebruik, maar echt slechter gaat het nu ook weer niet.
Kan het zijn dat je mss je huid met teveel tegelijk aanvalt? Dat werkt namelijk averechts!quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook al van alles geprobeerd om m'n pukkels terug te dringen, namelijk:Aquamarina Herbalism Tea Tree Water AOBS Fresh Farmacy Coalface Ocean Salt
Maar niks werkt tot dusver. Heb geloof ik nog het meeste baat bij de Tea Tree Face Wash van de Tuinen.
Moedeloos word je ervan.
Yep, dat was ik.quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vind de shampoo van Lush niet zo, de Godiva schijnt inderdaad mijn haarkleur te vervagen zoals MUUS geloof ik eerder eens opmerkte. Dus die gebruik ik voorlopig niet meer.
quote:
Nee hoor, ik doe niet alles tegelijk! Ik doe meestal 's ochtends Fresh Farmacy en 's avonds Herbalism. Zo is het me ook aangeraden door de Lush-mevrouwquote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je mss je huid met teveel tegelijk aanvalt? Dat werkt namelijk averechts!
Of je dagcrème is niet goed voor jouw huid, dat kan ook nog.
Probeer het eens met maar een paar producten. Een dag AOBS en 's avonds aquamarina (erna TTT), dan twee dagen alleen aquamarina met TTT en dan weer één dag AOBS/aqua marina met TTT.
Soms duurt het ff voordat je de goede behandeling te pakken hebt..
[..]
Je weet hoe je paint moet gebruiken?quote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dagcreme is Imperialis en die bevalt inderdaad niet. Heb vandaag dus een proefje Enzymion bemachtigd en die ga ik morgen gelijk proberen.
Hahahaha jaquote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je weet hoe je paint moet gebruiken?![]()
Heb ooit eens een proefje van Trichomania gehad, mijn haar werd daar touwerig van. Ik heb dik, krullend haar. Ben wel verliefd op Retreadquote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Yep, dat was ik.
Heb je Tricho al geprobeerd? Die is vrij zacht.
Asissi zal ook niet zo 'agressief' zijn, lijkt me. Verder moet je 'gewoon' alles met zout of iets van citroen erin vermijden.
Bij mij valt het wel mooi en het wordt wat meer volumineus (als ik dat goed geschreven heb). Erg lekker spul!quote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef Aarti het volgende:
wat doet BIG voor je haar?
Ja die gebruik ik nu inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2005 23:02 schreef La_Guiri het volgende:
Heb je Retread al eens geprobeerd Aarti?
En dat is alleen nog maar het wassenquote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow... 4 producten in je haar tijdens één douchebeurt.. Is dat niet een beetje too much?
Ik durf geen andere shampoos meer te proberen.quote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heb ik er ook 1 voor jou! Ik heb nl. als shampoo de Ultimate Shine en die vervaagt de kleur niet volgens mij en ik vind 'm erg fijn! Verder ben ik helemaal gek van BIG.
Ik heb ook dik, krullend haar wat snel droog is als ik niet de goede producten gebruik. Zolang ik lief doe met de goede producten is er niks aan de hand.quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Heb ooit eens een proefje van Trichomania gehad, mijn haar werd daar touwerig van. Ik heb dik, krullend haar. Ben wel verliefd op Retread![]()
Ik mail al.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohw MUUS, ik heb hier nog een stukje Jungle liggen. Ooit proefje van gehad in een goodiebag, maar ik vind het niks.
Hebben?
Hahaha jij bent er snel bij!quote:
En dan na het douchen, lekker insmeren met candy fluff, dan is het geurplaatje compleetquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens heb ik net gedouched met Snow Fairy Waarvoor nogmaals dank Elefes! en ik weet het niet... Onder de douche vind ik 'm echt verschrikkelijk, maar het geurtje wat nadien om me heen hangt vind ik weer heerlijk...
Dilemma's dilemma's...
Om eerlijk te zijn begin ik Sneeuwfee ook wel een beetje zat te raken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens heb ik net gedouched met Snow Fairy Waarvoor nogmaals dank Elefes! en ik weet het niet... Onder de douche vind ik 'm echt verschrikkelijk, maar het geurtje wat nadien om me heen hangt vind ik weer heerlijk...
Dilemma's dilemma's...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Zo voelde ik me vanochtend onder de douche.
Ja, dan is er maar 1 oplossing.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja misschien wil ik 'm toch wel hebben....![]()
Dat had ik gister moeten weten, toen stond ik in 's-Hertogenbosch.
Dat kost me heel wat meer dan een flesje Snow Fairy an sichquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja, dan is er maar 1 oplossing.
Weer terug gaan naar 's-Hertogenbosch.![]()
Nee idd, geen prettig idee. Weer naar de tandarts.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat kost me heel wat meer dan een flesje Snow Fairy an sich.
En om nou wéér naar de tandarts te gaan, een kies te laten trekken, me zielig te voelen en dan naar de Lush te gaan vind ik ook weer zowat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |