abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33217475
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn Jumping Juniper is op, en vandaag heb ik even geen tijd tijd/vervoer om een nieuwe te halen, maar ik wil wel mijn haar wassen. En op de fles van Narcotick staat 'lather over body and hair'. Dus daar zou ik het eventueel ook mee kunnen wassen? Iemand dat al eens gedaan?
Het kan wel hoor, maar shampoo geeft bij mij een mooier resultaat dus ik doe het alleen in "noodgevallen"
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_33217542
Ja jij bent hoogzwanger, ik niet. Maar de enige manier is door het inderdaad gewoon te proberen. Ik zal mijn bevindingen hier daarna wel posten.

Ik vind jouw zwangere buikje trouwens heel erg mooi
pi_33217679
Werkt Jumping Juniper nou echt goed tegen vet haar? en droogt het je haar niet uit? want bij mijn hoofdhuid word mn haar snel vet, maar aan de onderkant is het af en toe juist droog
pi_33217787
Ik vind het heel fijn. Het is mooi zacht, glanst en valt goed. En ik heb ook meestal dat het bij mijn hoofdhuid vetter is dan aan de onderkant.
pi_33218264
hm dat klinkt goed maar word je haar dus ook minder snel weet vettig?
pi_33218412
Bij mij wel. .
  maandag 19 december 2005 @ 16:07:16 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33218882

Net terug van de tandarts, spoedafspraak en... een kies armer En nee, geen verstandskies. Hij was gebroken en niet meer te redden .

Nou zit ik dus met een gapend, bloedend gat in m'n mond

Ben wel na m'n afspraak in Tilburg met de trein naar den Bosch gegaan en heb daar een stuk Cereology en Milky Bar gekocht om mezelf te troosten .

Ik vroeg om een proefje Enzymion en dat heb ik gekregen. Kreeg er zelfs nog een stukje Krystal-proef bij .

Nou nog naar Haarlem, dan heb ik alle NL-Lushes gezien .

[ Bericht 2% gewijzigd door XcUZ_Me op 19-12-2005 16:20:08 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33218972
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ben wel na m'n afspraak in Tilburg met de trein naar den Bosch gegaan en heb daar een stuk Cereology en Milky Bar gekocht om mezelf te troosten .
Dat heb je dan ook zeker verdiend

Ik vind de tandarts ook nooit zo leuk
Hoop dat je er niet teveel last van hebt/krijgt..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  maandag 19 december 2005 @ 16:17:46 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33219027
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:

[..]

Dat heb je dan ook zeker verdiend

Ik vind de tandarts ook nooit zo leuk
Hoop dat je er niet teveel last van hebt/krijgt..
Ik kreeg in de trein behoorlijk wat last, maar net een ibuprofen genomen en nu zakt het weg gelukkig. Alleen constant dus bloed(smaak) in m'n mond .

Ga ff liggen denk ik, m'n hoofd bonkt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33219477
Hmmz, dat is vies
Lekker slapen wil idd nog wel eens helpen Of in ieder geval, dan merk je er niet zo veel van
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  maandag 19 december 2005 @ 16:54:14 #236
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33219860
Lekker een hete douche of bad nemen helpt misschien ook, daar word je lekker wuzzelig van.

Verder gebruik ik voor mn huid Skin Drink, Skin SIn en Sympathy for the skin. Het kan dus een van die cremepjes zijn.
Echter, ik heb het ook op mn hals, en daar gebruik ik de creme niet. Misschien is het een van de zeepjes, op dit moment voornamelijk Snowcake, Rockstar en I Shoould Coco.

Iemand ook last van een van deze producten?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_33220455
Over het algemeen had ik altijd vriendelijke dames in Lush Den Bosch.
1 was erg verlegen en durfde alleen maar te zeggen: 'Lekker, he?'
1 negeerde ons (Vava en mij) aan het begin heel erg en ging alleen maar af op de 'wat rijker uitziende' buidels, wat oudere dames, maar hielp daarna ons wel goed.
1 was heel enthousiast en heeft me heel de tijd goed geholpen.

Wat enorm krom dat de verkoopster zo op jou heeft gereageerd (dat doen we op zaterdag niet, wat een smoes!) en je kunt het idd in laten pakken met een dun papiertje eromheen.

Om proefjes moet ik meestal vragen, om eerlijk te zijn.
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 19 december 2005 @ 18:23:14 #238
136578 broesgroes
hallo allemaal!
pi_33221637
aaarrrggghhh!!!

op het nederlandse lushforum zitten kijken naar de lijstjes, dacht ik dat ik lushgek was maar als ik dat zo zie valt het bij mij met mn anderhalve schoenendoos met lushzeepjes best wel mee... Heb wel van die uitspattingen dat ik ineens 200 euro naar de kalverstraat breng en dan toch nog even naar de leidsestraat ga om te kijken of ze daar toch echt niet nog wat andere produkten hebben staan en er dan toch ook nog vooor 50 euro koop, maar het heeft de tijd niet om lang te blijven bij me, spoelt allemaal door het douche putje, als dat tenminste niet verstopt zit door de scrub korrels...

Misschien mn baas maar eens om opslag vragen, goed voornemen voor het komende jaar?!

maandag 19 december 2005 @ 18:25:13 #239
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33221674
Whehehe, wat schuimen die Bubble Bar Slices belachelijk veel

Ik had er dus 2 gekocht omdat ik een nachtje in een hotel ging slapen En ik had ook wel gelezen dat mensen hier een halve per keer gebruiken, maar ik wou geen half werk

Nou, het schuim kwam tot boven mijn hoofd

Maar wel erg lekker, eerst Ruby Red Slippers, alle glitters verdwijnen gewoon! Maar wel leuk, zo'n bloedrood bad. En Karma, gewoon omdat die zo lekker is
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33222065
Hoi, ben ik weer!
Gelukkig is het zo te horen normaal anders in Den Bosch! Ik had ook wel een meisje dat normaal niet op zaterdag werkt (maar die was juist wel behulpzaam) en eentje die werkte normaal ergens anders (die deed ook zo moeilijk met inpakken). Heb ze toch maar even gemaild, gewoon om even te vragen hoe het nou zit met dat inpakken enzo, en ik kreeg heel netjes vandaag al een mailtje terug met uitleg en excuses. Dat is dus wel weer heel netjes! Vroeg ze ook wanneer er een winkel in Utrecht zou komen (zag ik in de introtekst staan van dit forum) maar daar hebben ze geen antwoord op gegeven helaas...weet iemand dat toevallig??

En dan nog even een lush- beginnersvraagje...: ik heb o.a. trichomania shampoo en een patchoulizeepje (weet de naam niet) en aramaco deo blok gekocht, maar hoe gebruik je dat precies? Ik weet wel dat je het nat moet maken en moet laten schuimen maar ik vind dat niet zo handig met die grote blokken (van ong 150 gr ofzo) omdat ik het gevoel heb dat met name die shampoo niet genoeg schuimt. Moet je het nou eerst in je handen laten schuimen of direct op je haren of lichaam met dat blok? Ben bang dat als ik het in kleine stukjes snij dat het dan sneller op is (omdat je dan geneigd ben meer te gebruiken).

En heeft iemand ervaring met die jelly's? Heb dat oa in het kerstcadeautje voor mijn zusje gedaan (samen met jungle conditioner, trichomania shampoo, angels on bare skin, i should coco en nog veeeel meer, wou dat ik zo'n pakketje kreeg haha!) en is wel leuk als ik er al wat gebruikerservaring bij kan vertellen (iemand ervaring met het in de vriezer doen van die jelly's? lijkt mij niet echt fijn maar het wordt wel aangeraden).

Enne ,last but not least: heb voor de vriend van mijn zusje ocean salt, magniminty, een scrubvoetblok en een lavendelachtige zeep gekocht, hoop maar dat hij dat leuk vind! (vind het altijd zo lastig te bepalen wat jongens nou wel en niet leuk vinden qua verzorgingsproducten)
  maandag 19 december 2005 @ 19:04:44 #241
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_33222645
De een laat eerst het blok shampoo in de handen schuimen, anderen doen het direct op het hoofd. Ik heb alleen maar Godiva qua vaste shampoo en ik maak mijn haar nat; ga er flink met dat blokje overheen en dan laat ik het schuimen onder de douchestraal door er met mijn handen doorheen te gaan.

Zeep gebruik ik met zo'n bloem, zo'n netspons, dan krijg je veel schuim namelijk en daar hou ik van.

Deo weet ik niet, heb ik niet van Lush.

Veel mensen maken van de jellies een douchegel door het met water te vermengen en in een flesje te doen; ik prop een stukje in die netspons/bloem en dat gaat ook erg goed.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  maandag 19 december 2005 @ 19:14:59 #242
2735 Aarti
pi_33222811
Suzsz, ik heb ook Trichomania, en bij mij schuimde hij ook niet in het begin, omdat ik er te voorzichtig mee was. Nu maaki k hem nat, en wrijf ermee over mn haar. Binnen de kortste keren een hoofd vol schuim!
Alleen jammer dat mn hoofdhuid er niet goed op reageert, ik vind de geur HEERLIJK!
pi_33224407
Ik heb de Trichomania ook, inmiddels een nieuw stuk als ik mijn haar er mee was doe ik dat 2 keer. De eerste keer schuimt het idd niet zo heel goed maar de volgende keer wel. Gewoon heel hard in rondjes over je hoofd halen. En idd wat Aarti zegt, niet te voorzichtig zijn.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_33224634
Het is even wennen de vaste shampoo, maar ik zou niet anders meer willen, ik glij niet meer uit in de douche omdat ik de fles weer eens heb laten vallen

Aarti als je een allergie voor iets heb wil de uitslag nog wel eens verder gaan dan waar je het gesmeerd heb. Denk 1 voor 1 elimineren en dan weer proberen om te kijken of het die is waar de pukkels van daan komen. En misschien idd wel beginnen met zeepjes. En nu ik het zo na lees krijg je van Trichomania een reactie en daar zit cocos in dus misschien met de I should coco beginnen met elimineren?
  maandag 19 december 2005 @ 20:36:14 #245
2735 Aarti
pi_33224993
NEEEEEEE niet de I should coco!!
Laat maar zitten, dan maar pukkels!! Die Coco is zo lekker, die eet ik het liefste op met een beetje slagroom. :-P
pi_33225293
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Aarti het volgende:
Lekker een hete douche of bad nemen helpt misschien ook, daar word je lekker wuzzelig van.

Verder gebruik ik voor mn huid Skin Drink, Skin SIn en Sympathy for the skin. Het kan dus een van die cremepjes zijn.
Echter, ik heb het ook op mn hals, en daar gebruik ik de creme niet. Misschien is het een van de zeepjes, op dit moment voornamelijk Snowcake, Rockstar en I Shoould Coco.

Iemand ook last van een van deze producten?
Ik niet, maar mijn dochter kreeg ook uitslag toen ze de eerste keer zeep probeerde. Nu weet ik niet meer precies welke het was, maar het was óf Rockstar óf I Should Coco.

Sindsdien mag ze van mij geen zeep meer gebruiken, maar ze vermaakt zich prima met andere producten van Lush. ( Dus niet dat er iemand denkt dat ze zielig is. . )
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_33225642
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef Anitra het volgende:
Het is even wennen de vaste shampoo, maar ik zou niet anders meer willen, ik glij niet meer uit in de douche omdat ik de fles weer eens heb laten vallen
Ik heb nog wat restjes shampoo van de Hema, geen idee wanneer ik die op ga maken! Vaste shampoo vind ik ook veel fijner
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 19 december 2005 @ 21:10:18 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33226233
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik heb nog wat restjes shampoo van de Hema, geen idee wanneer ik die op ga maken! Vaste shampoo vind ik ook veel fijner
Ik heb die ook nog en gister maar weer eens gebruikt, met als gevolg dat ik vandaag de hele tijd liep te krabben op m'n hoofd .
pi_33226292
Ik ga woensdag ook inslaan voor Lush, ben van plan dit te gaan kopen:

Zou graag wat ervaringen van jullie horen.

Mask of Magnaminity:

Ocean Salt:

Herbalism:

Tea Tree Water:
  maandag 19 december 2005 @ 21:13:02 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33226369
Herbalism en Ocean Salt is top! Tea Tree Water gebruik ik bijna nooit, ben er niet kapot van. Lastig in gebruik vind ik het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')