Het kan wel hoor, maar shampoo geeft bij mij een mooier resultaat dus ik doe het alleen in "noodgevallen"quote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn Jumping Juniper is op, en vandaag heb ik even geen tijd tijd/vervoer om een nieuwe te halen, maar ik wil wel mijn haar wassen. En op de fles van Narcotick staat 'lather over body and hair'. Dus daar zou ik het eventueel ook mee kunnen wassen? Iemand dat al eens gedaan?
Dat heb je dan ook zeker verdiendquote:Op maandag 19 december 2005 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben wel na m'n afspraak in Tilburg met de trein naar den Bosch gegaan en heb daar een stuk Cereology en Milky Bar gekocht om mezelf te troosten.
Ik kreeg in de trein behoorlijk wat last, maar net een ibuprofen genomen en nu zakt het weg gelukkig. Alleen constant dus bloed(smaak) in m'n mondquote:Op maandag 19 december 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat heb je dan ook zeker verdiend![]()
Ik vind de tandarts ook nooit zo leuk![]()
Hoop dat je er niet teveel last van hebt/krijgt..
Ik niet, maar mijn dochter kreeg ook uitslag toen ze de eerste keer zeep probeerde. Nu weet ik niet meer precies welke het was, maar het was óf Rockstar óf I Should Coco.quote:Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Aarti het volgende:
Lekker een hete douche of bad nemen helpt misschien ook, daar word je lekker wuzzelig van.
Verder gebruik ik voor mn huid Skin Drink, Skin SIn en Sympathy for the skin. Het kan dus een van die cremepjes zijn.
Echter, ik heb het ook op mn hals, en daar gebruik ik de creme niet. Misschien is het een van de zeepjes, op dit moment voornamelijk Snowcake, Rockstar en I Shoould Coco.
Iemand ook last van een van deze producten?
Ik heb nog wat restjes shampoo van de Hema, geen idee wanneer ik die op ga maken! Vaste shampoo vind ik ook veel fijnerquote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef Anitra het volgende:
Het is even wennen de vaste shampoo, maar ik zou niet anders meer willen, ik glij niet meer uit in de douche omdat ik de fles weer eens heb laten vallen![]()
Ik heb die ook nog en gister maar weer eens gebruikt, met als gevolg dat ik vandaag de hele tijd liep te krabben op m'n hoofdquote:Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb nog wat restjes shampoo van de Hema, geen idee wanneer ik die op ga maken! Vaste shampoo vind ik ook veel fijner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |