Die ruikt idd lekker, ben van plan hem ook nog te halenquote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef noekje het volgende:
Op dit moment ben ik toch wel heel erg gek op cristmas kisses. Wat een heerlijke geur voor deze tijd. Hij is helaas op maar daar komt zeker nog wat bij.
Jaaaaaa bad!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Shirley het volgende:
Ik heb zin om zo lekker in bad te gaan, maar met wat? Snowfestival, Candy Cane of Two Timing Tart? Het is wel echt Snowfestival weer.... Ik denk er nog over na.
Ik neem lekker wat te drinken mee, boekje erbij, muziek aan. Heerlijk!quote:Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaaa bad!!!!ik ga zo met Hot Java denk ik.
Ja dat doe ik ookquote:Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik neem lekker wat te drinken mee, boekje erbij, muziek aan. Heerlijk!
Die vind ik ook erg lekker ruiken, ik bewaar hem voor 1 van de kerstdagen!quote:Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die ruikt idd lekker, ben van plan hem ook nog te halenIk hoop dat ze 'm nog hebben..
Sinds ik gisteren weer eens lekker in bad ben geweest heb ik me voorgenomen dat vaker te doen..
Ja!!! Dankjewel! Hij is goed aangekomenquote:Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef heaven7 het volgende:
Heb jij je enchanted eye cream binnen Vava?
Ik ga zeker wel 2x per week in bad nu met een bbs. Voorheen was het snel even douchen of functioneel in bad ivm ontharen etc maar nu is het echt om even te genieten.quote:Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die ruikt idd lekker, ben van plan hem ook nog te halenIk hoop dat ze 'm nog hebben..
Sinds ik gisteren weer eens lekker in bad ben geweest heb ik me voorgenomen dat vaker te doen..
Ik ga ook veel meer in bad sinds ik Lush gebruik. Het was eerst inderdaad snel douchen en naar het bad keek ik niet om. Nu kom ik net weer uit bad, en heb Snowfestival gebruikt. Het is echt een Snowcake bad, helaas ruik ik er nu niks meer van op m'n huid.quote:Op zondag 18 december 2005 14:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga zeker wel 2x per week in bad nu met een bbs. Voorheen was het snel even douchen of functioneel in bad ivm ontharen etc maar nu is het echt om even te genieten.
De bbs-en vliegen er ook doorheen maar het zijn nu ook mijn lievelingsprodukten.
quote:Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes, je envelop ligt hier klaar!! Morgen gaat 'ie op de bus
Vind je dat slaapverwekkend?quote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef Elefes het volgende:
[..]Nog meer Lush
Ik ben benieuwd, dankjewel!
Bedoel je het forum waar je laatst dit over zei:quote:Op zondag 18 december 2005 18:52 schreef ymme het volgende:
@Evenstar: Is het geen leuk idee, om hier een linkje te plaatsen naar het leuke nieuwe lushforum.
Ja dat forum ja. Omdat er maar 1 kant van het verhaal werd vertelt.quote:Op zondag 18 december 2005 18:58 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Bedoel je het forum waar je laatst dit over zei:
Lekker slap aftreksel dan.
I know! Maar ik wil 'm bewaren tot ik een keer in bad ga en dan heel veel schuim creeërenquote:Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef Aventura het volgende:
Je kan ermee douchen, PeRi. Heb ik ook gedaan
Geloof je het zelfquote:Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat forum ja. Omdat er maar 1 kant van het verhaal werd vertelt.
Maar nu ik die andere kant ook weet, denk ik daar heel anders over![]()
Ga zo lekker in bad met Snowfestival...![]()
Niemand?quote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef Shirley het volgende:
Ik heb trouwens nog een hele Herbalism over. Ik heb het misschien 2 x gebruikt,maar m'n huid reageert er toch raar op., en anders staat het hier maar te verpieteren. Iemand interesse?
Wat jij wilt meid.quote:Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef debby1973 het volgende:
Dat noem ik dus gewoon geen eigen mening hebben.
Maar hij was toch al verkruimeld, dat zeg je net zelfquote:Op zondag 18 december 2005 19:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
I know! Maar ik wil 'm bewaren tot ik een keer in bad ga en dan heel veel schuim creeëren. Om hem te verkruimelen vind ik zo zonde
.
Mag ik niet met de Enschede meet bij jou in badquote:Op zondag 18 december 2005 19:06 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb ook nog 1 ruby red slippers. Ik heb wel een bad maar vind hem echt niet lekker ruiken. Dus nog liefhebbers? Hij is wel een beetje verkruimeld.
Ja de anderequote:Op zondag 18 december 2005 19:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar hij was toch al verkruimeld, dat zeg je net zelf
Bloemetje op je Snowfestival? Bij mij zat er een schattig duifje op. Ik heb em eraf gehaald en in m'n kamer gelegd.quote:Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef La_Guiri het volgende:
Het is eigenlijk allemaal erg grappig.
Maareh heb mijn bestelling binnen en daarbij zat ook een snowfestival, ik heb geen bad, maar ik moest en zou hem hebben. Hij ruikt zo lekker en dat lieve bloemetje erop is ook zo lief.
Snoep? Echt? Het ruikt duidelijk naar Snowcake, en hoe lekker ik het ook vind, ik ga het echt niet opetenquote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef La_Guiri het volgende:
Dat bloemetje en dat duifje schijnen snoep te zijn, heb er een likje van genomenmaar het smaakte toch naar zeep, misschien moet ik hem er eerst afhalen...
![]()
Ik wel van mijn HIWTKquote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef PeRi het volgende:
Snoep? Ben benieuwd hoeveel mensen er nog meer een likje van hebben genomen dan!
Hehe. Ik vind hem echt heerlijk. Maar heb geen bad, en heb inmiddels Potion ontdekt, dat er precies naar ruikt. Dus ik hoef 'm iig nietquote:
Ik ben zojuist even gaan proeven.quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef debby1973 het volgende:
Oké, ik biecht het op:
Ik heb ook een likje genomen van het snowfestivalsnoepje.
Oeh, dan kan ik ook beginnen met peuzelen aan m'n Candy Cane!quote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef debby1973 het volgende:
bij de ingredienten staat:
may contain candy dove or candy orchid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |