Ik mail je wel even...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef heaven7 het volgende:
Cerology is net vergeven helaas (aan MUUS via mail), sorry!
Shirley, is goed¤8,- voor die 130 gram? (Ik zal het morgen even wegen, dat je precies weet hoeveel het is).
Wat heb je voor ze gekocht?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef Skaai het volgende:
Kadootjes voor opa en oma zijn ingepakt
Awwww, bejaarde Lushies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:13 schreef Skaai het volgende:
Ouwewijvengeurtjes
Gratuitiouss Violets, Ooh La La en Snowcake![]()
Opa en oma hadden al een zeepstack opgesopt en nu krijgen ze 3 nieuwe zeepies
Ontbreekt er geen letter in?quote:
Neuh, lushlut klinkt leuker dan lushslutquote:
Hij zit al ingepakt in een envelop.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Elefes het volgende:
Heaven, ik heb wel interesse in de CereologyZolang het in een envelopje past (al dan niet in stukken)
En ik ben bereid er voor te betalen.
Ymme, ik zal je morgen ofzo even mailen (nu even erg druk)
Gewoon mijn nick en dan wanadoo punt nlquote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik weet niet wat je wanadoo adres is![]()
Ik vond het ook een beetje plakkerig lijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef Lotjeb het volgende:
Honey Bee Have vind ik trouwens ook erg sterk (en een beetje plakkerig... of ligt dat aan mij?) maar als je het heel zuinig aanbrengt is het wel erg lekker
Ik heb nog geen mail van je mogen ontvangenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:
Maakt niet uit, het moet toch in een enveloppe dan
Ik mail je eventjes!
Helaas doen ze dat niet..quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:11 schreef noekje het volgende:
Ik heb even gekeken op de Italiaanse site en ik vraag me af of zij ook verzenden naar Nederland. Weet iemand dat. Mijn Italiaans is nog slechter dan mijn Fries.
Had je mijn mail al gehad? Ik heb nl. nog niks van jou gehad....quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:38 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb er eens over gemaild Noekje, doen ze idd niet.
Dank jequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:45 schreef heaven7 het volgende:
Heb je nu net weer gemaildOp sjurlie@hotmail.com
Op één of andere manier ontvang ik wel vaker een mailtje niet. Heel vreemd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef heaven7 het volgende:
GezienVreemd dat de eerste niet aangekomen is, het adres klopte toch echt!
Oh dat is balenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op één of andere manier ontvang ik wel vaker een mailtje niet. Heel vreemd.
En ik heb nog niks binnen van de order! Ik kan wel huilen...jullie wel en ik nog niet...ik wil ook m'n Lush spulletjes...
Ik blijf maar braaf wachten op de postbode...
http://p097.ezboard.com/blushaliciousquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:17 schreef broesgroes het volgende:
laatst had een van de mensen hier het over een nederlands lush forum, meen ik maar ik kan t niet meer vinden, kan iemand me het adres geven?![]()
nog meer lezen en beppen over lush, nog beter...ben echt verslaafd...![]()
kom wel veel lush clones tegen als je gaat zoeken op het net, maar die halen het toch niet bij de echte...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |