Hoiiiii!!!!!quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, ik ben ook weer terug van een weekeindje Zwolle!
Deel 99!
Zeker! Al een kijkje genomen bij het Solse Gat en voor de rest lekker zitten kleppenquote:
Nou, fijn dat het leuk wasquote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker! Al een kijkje genomen bij het Solse Gat en voor de rest lekker zitten kleppen.
Oh én een nieuwe outfit gekocht!
Snow Fairy komt bij mij de kast niet eens in, die staat standaard op het douche-rekje (waar steeds meer dingetjes aan toegevoegd worden tot m'n moeder het zat is en alles gaat opruimenquote:Op zondag 2 april 2006 22:37 schreef Anitra het volgende:
Deel 99 al
Van de week snowfairy weer eens uit de kast getrokken, was erg lekker.
Haha ja ik dacht al dat je het niet gezien hadquote:Op zondag 2 april 2006 22:57 schreef Bob. het volgende:
Ik zie net pas dat ik in het vorige topic de laatste post had gedaan![]()
Oh en wat is een "CTG ronde"?
Wowquote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net even zitten speuren, ik doe vanaf deeltje 25 mee.
geloven is niet goed genoeg, zoek nog maar even doorquote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef Vava het volgende:
Nou, ik geloof dat ik in deel 36 voor het eerst gepost heb.
Jaaaa die actie vind ik een goed ideequote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef Leegle het volgende:
k Ben dan wel een relatieve newbie hiermaar ga zeker nr 100 meemaken! Joepie! Eigenlijk zou de Lush nu wel een grandioze '100e FOK-topic-actie' mogen houden voor alle posters, vinden jullie niet?
![]()
En mn voornemen is om zodadelijk ECHT Babyface te gaan gebruiken... al is dit volgens mij de tiende keer dat ik dat post ofzo (tja, tis toch een soort drempel)
Jaquote:Op zondag 2 april 2006 23:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
geloven is niet goed genoeg, zoek nog maar even door![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |