Rick leest gezellig mee hier en die ziet mijn berichtje staan over de Love Bug, hij heeft er gister mee in zijn handen gestaan, maar terug gelegd omdat hij hem niet lekker vond ruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij ruikt zó lekker Anitra
Ik hoop dat je hem nog kan vinden
Mag ik jou dan wat vragen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef Vava het volgende:
Ik geloof dat ik binnenkort weer eens naar Den Bosch moet gaan, voor een Love Bug en een Mange Too
Hij is gekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
Rick leest gezellig mee hier en die ziet mijn berichtje staan over de Love Bug, hij heeft er gister mee in zijn handen gestaan, maar terug gelegd omdat hij hem niet lekker vond ruiken
Jawel, weet alleen nog niet wanneer ik ga, misschien morgen na mijn werk even door naar Den Bosch, anders zal het na mijn vakantie wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zou jij voor mij dan, als ze er nog zijn, een lovebug mee willen nemen?
Nog een reden om geen Lush meer te kopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Lekkere nieuwe spulletjes idd... Gelukkig ga ik volgende week shoppen
De prijzen zijn overigens ook verhoogd, m'n favo bruisbal is 40 ct duurder geworden...En als ik verder kijk valt me op dat de prijzen behoorlijk verhoogd zijn.... Gemiddeld zo'n 5 tot 10% Shit, nu wordt ik nóg sneller arm
Het was al zo goedkoopquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Lekkere nieuwe spulletjes idd... Gelukkig ga ik volgende week shoppen
De prijzen zijn overigens ook verhoogd, m'n favo bruisbal is 40 ct duurder geworden...En als ik verder kijk valt me op dat de prijzen behoorlijk verhoogd zijn.... Gemiddeld zo'n 5 tot 10% Shit, nu wordt ik nóg sneller arm
Ik denk elke keer als ik weer nieuwe dingen heb dat ik niks meer nodig heb, maar nu die nieuwe dingen weerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef Anitra het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt incl wat nieuwe dingetjes en kwam op 44 euro uit en dat nu net de bodem van mijn schatkist te zien is
Maar Recon moet ik zeker hebben want misschien is dat het middel voor die gare hoofdhuid van mij.
Mijn voorraad is aardig geslonken, heb een tijdje niks nieuws gekocht en dan gaat het hard leeg zo'n rekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik denk elke keer als ik weer nieuwe dingen heb dat ik niks meer nodig heb, maar nu die nieuwe dingen weer
Mijn voorraad is ernstig toegenomenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn voorraad is aardig geslonken, heb een tijdje niks nieuws gekocht en dan gaat het hard leeg zo'n rek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |