quote:
Jij heb mijn mailadres nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef JacMar het volgende:
Oh die deo heb ik besteld vandaag! Lijkt me een heel lekker luchtje!![]()
Dat honingmaskertje klinkt ook erg lekker!!!![]()
(Ik gil
)
Mag ik ook even gillenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij heb mijn mailadres niet
Daarom geef ik het ff
anitra apeding wanadoo punt nl
Ik heb de Elixer binnen gehad vandaagquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef Lotjeb het volgende:
Brazened Honey blijft trouwens veeeel langer goed dan 4 weken! Ik heb al bijna 2 maanden staan hier!
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.quote:
Zo isch het maer net!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:21 schreef vriendinnie het volgende:
Ik wil ook nieuwe Lush spulletjes!!
waarvoor vielen dankquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.
ik ben gek op snowfairy, maar als ik het overdag ruik (de geur hangt zo lekker in mn haarquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |