quote:
Jij heb mijn mailadres nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef JacMar het volgende:
Oh die deo heb ik besteld vandaag! Lijkt me een heel lekker luchtje!![]()
Dat honingmaskertje klinkt ook erg lekker!!!![]()
(Ik gil
)
Mag ik ook even gillenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij heb mijn mailadres niet
Daarom geef ik het ff
anitra apeding wanadoo punt nl
Ik heb de Elixer binnen gehad vandaagquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef Lotjeb het volgende:
Brazened Honey blijft trouwens veeeel langer goed dan 4 weken! Ik heb al bijna 2 maanden staan hier!
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.quote:
Zo isch het maer net!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:21 schreef vriendinnie het volgende:
Ik wil ook nieuwe Lush spulletjes!!
waarvoor vielen dankquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.
ik ben gek op snowfairy, maar als ik het overdag ruik (de geur hangt zo lekker in mn haarquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben gek op snowfairy, maar als ik het overdag ruik (de geur hangt zo lekker in mn haar) dan denk ik wel eens, dat anderen wel zullen denken dat ik in een bak met suikerspinnen gerold heb
![]()
In ieder geval Godiva nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me af welke shampoo is het beste voor gekleurd haar?
Jij ruikt dat jou envelop klaar ligt maar nog niet dichtzit?quote:
Neequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij ruikt dat jou envelop klaar ligt maar nog niet dichtzit?
Ik weet niet of er genoeg is voor 4 proefjes
zou volgende week ook graag nog een keer mijn gezicht ermee willen besmeren
Dat kan nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef Aarti het volgende:
Weet je?
Ik heb nu alles wat ik wilde hebben
echt.
Mijn neus zit dicht!quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ruik als een wandelende kauwgombal
Mijn vriend zal me haten als ik m'n haren bevrijd uit de handdoek
14.gifquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef Aarti het volgende:
Weet je?
Ik heb nu alles wat ik wilde hebben
echt.
Jeetje Ymme, wat vervelend. Veel sterkte in ieder geval!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb weken geleden ookal wat besteld bij lush.
En is ookal lang afschreven, maar heb ook nog niets ontvangen.
Ik kan nu wel heel veel lush gebruiken.
We hebben gisteren heel onverwachts onze lieve schat in moeten laten slapen.
De hond had aalvleesklier kanker. En heel veel pijn.
Vorige week vrijdag zijn we voor het eerst naar de DA geweest, en we hebben alleen maar gedacht dat het wel weer goed ging komen. Maar nu dus niet meer.
Heel moeilijk dit. Heel verdrietig, mijn ogen doen dan ook zeer van het janken.
heel veel sterktequote:Op donderdag 12 januari 2006 09:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb weken geleden ookal wat besteld bij lush.
En is ookal lang afschreven, maar heb ook nog niets ontvangen.
Ik kan nu wel heel veel lush gebruiken.
We hebben gisteren heel onverwachts onze lieve schat in moeten laten slapen.
De hond had aalvleesklier kanker. En heel veel pijn.
Vorige week vrijdag zijn we voor het eerst naar de DA geweest, en we hebben alleen maar gedacht dat het wel weer goed ging komen. Maar nu dus niet meer.
Heel moeilijk dit. Heel verdrietig, mijn ogen doen dan ook zeer van het janken.
Ik ben niet vooruit te branden de laatste dagen en de trap lijkt wel een berg, waardoor ik het dus wel keurig klaar heb liggen, maar nog niet aan toe ben gekomen om het ook daadwerkelijk mee naar beneden te nemen en dicht te plakken en postzegels er op te doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
NeeIk dacht dat ie al onderweg was.
Maar als het nog past en je houdt nog genoeg voor jezelf over, danmag het wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |