Ja, je krijgt het tasje er niet gratis bij en daar betaal je dus wel een euro of 7 voor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:51 schreef Aarti het volgende:
Ligt het aan mij of is dat tasje best duur, voor de producten die erin zitten?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:54 schreef noekje het volgende:
Van de week heb ik dus die 12 days of Cristmas gekregen. Nederlander die ik ben heb ik alles bij elkaar opgeteld. Die hatbox, die echt niet groot is kost 15 euro. Produkten waren bij elkaar opgeteld 59 euro en ze verkochten de gift voor 74 euro.
Ja, het valt me nu alleen pas echt op, omdat je op de foto zo weinig producten ziet staan. Als je het vergelijkt met Happygift, daar zitten veel meer dingen in, en het kost hetzelfde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef PeRi het volgende:
Alle cadeaupaketten zijn in vergelijking duurder dan de losse produkten.
En ik kan niet verzinnen waarmee ik dadelijk in Bad ga.. Christmas Kissesquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef CherryLips het volgende:
ik ben nu al aan t verzinnen waar ik me morgenochtend mee ga douchen
Die werkt erg goed!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand hier die "Wiccy Magic Muscles " al eens gebruikt? Het schijnt goed te zijn voor je spieren na het sporten, maar ik vraag mezelf af of het écht werkt...
Wordt het dan niet heel erg vettig, of kun je beter masseren vóór het douchen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die werkt erg goed!!
Door de "bonen" masseer je je spieren tijdens het inmaseren en dat is erg lekker! De olie die er vanaf komt is ook erg lekker!
Als je goed masseert dan trekt het meeste er goed in. Voor het douchen heb ik nooit geprobeerd, ik kom meestal pas te laat er achter dat ik spierpijn hebquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wordt het dan niet heel erg vettig, of kun je beter masseren vóór het douchen?
Ik blijf echt fan van jouw behangquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef debby1973 het volgende:
mijn verzameling:
[[url=http://img314.imageshack.us/img314/3707/lenso0049tq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img314.imageshack.us/img314/79/lenso0034rx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |