Is goed. Als ik er definitief klaar mee ben geef ik een gil. Ik kan alleen moeilijk afstand doen van het kleurtje. Hij staat zo leuk in mijn nisje, gezellig tussen de olive branch en sonic death monkey in. Pure decoratie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef PeRi het volgende:
Noekje, mocht het zover komen, dan hou ik me aanbevolen. .
Ik schud het wel altijd voor gebruik... Maar het is inderdaad wat aan de dunne kant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Aarti het volgende:
Olive branch is zo dun, hoort dat?
The olive branch.. Of flying fok..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:07 schreef Elefes het volgende:
Ik heb nog een heeeele grote fles Snowfairy hier, kerstcadeautje voor mezelf![]()
Ik vind het een erg lekker luchtje, ben er net weer lekker wakker mee geworden onder de douche.. En je ruikt het nog goed daarna, dat vind ik ook wel fijn (alhoewel het niet "om me heen hangt").
Soms vind ik het iets minder ruiken, dan wordt het een beetje chemisch. Maar vaak is het heerlijkEn ik kan er nog het hele jaar mee vooruit denk ik, die grote fles..
Heb er ook een keertje mijn haar mee gewassen, en het leek me erg zacht daarna.
Heeft er iemand trouwens nog succesties voor iets wat een beetje "kruidig" is bij de Lush? Iets wat een beetje lijkt op Waylander Rhassoul en/of Auntie Pamela.. Mijn moeder vindt beide lekker, maar dat super snoepige zoete niet, en wil toch nog een leuk cadeautje voor haar kopen
onder de wol, met laptop op buik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.En jij dan?
.
Noekje, dan hou je 'm toch lekker zelf..
Morgen ligt The Olive Branch op jouw matje, ik ga even kijken of ik hier nog wat kruidigs heb liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:07 schreef Elefes het volgende:
Ik heb nog een heeeele grote fles Snowfairy hier, kerstcadeautje voor mezelf![]()
Ik vind het een erg lekker luchtje, ben er net weer lekker wakker mee geworden onder de douche.. En je ruikt het nog goed daarna, dat vind ik ook wel fijn (alhoewel het niet "om me heen hangt").
Soms vind ik het iets minder ruiken, dan wordt het een beetje chemisch. Maar vaak is het heerlijkEn ik kan er nog het hele jaar mee vooruit denk ik, die grote fles..
Heb er ook een keertje mijn haar mee gewassen, en het leek me erg zacht daarna.
Heeft er iemand trouwens nog succesties voor iets wat een beetje "kruidig" is bij de Lush? Iets wat een beetje lijkt op Waylander Rhassoul en/of Auntie Pamela.. Mijn moeder vindt beide lekker, maar dat super snoepige zoete niet, en wil toch nog een leuk cadeautje voor haar kopen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:01 schreef MissBliss het volgende:
The Olive Branch
Ik had hem aan mn moeder gegeven voor haar verjaardag, maar ik kan er zo moeilijk zelf vanaf blijven
Nee nog niet, de post is hier altijd heel laatquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes is mijn envelop al bij jou aangekomen?
Voor de kleur alleen is het ook zo suf. Zeker als die groen uit gaan slaan vanwege een rottingsprocesje ofzo. Dan staat het vast niet meer zo mooi tussen the olive branch en sonic death monkey.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Noekje, dan hou je 'm toch lekker zelf..
Die is erg dun ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Aarti het volgende:
Olive branch is zo dun, hoort dat?
Oeh! *gilt*quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:27 schreef ymme het volgende:
Ik heb even een lijstje gemaakt, van alles wat ik heb.
Nou dat is best veel, en ben nog een hoop tegen gekomen, wat weg kan.
Dus wil je wat daarvan... Geef maar een gil.
Karma Kream(In de aanbieding)
Maar misschien heb je wel iets van Lush wat ik graag altijd in huis heb.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh! *gilt*
Maar goed, wil je er geld voor ofzo? Want ik heb natuurlijk niks Lushigs wat jij nog niet hebt
vanochten toen ik net op het punt stond te vertrekken naar school kwam hij binnen, ben vervolgens natuulijk te laat gekomen want moest het otch even bekijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:44 schreef ymme het volgende:
@Bob... heb jij mijn envelop al ontvangen:?
Ik ben zo benieuwd wat je hiervan vindt allemaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |