quote:
Jij heb mijn mailadres nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef JacMar het volgende:
Oh die deo heb ik besteld vandaag! Lijkt me een heel lekker luchtje!![]()
Dat honingmaskertje klinkt ook erg lekker!!!![]()
(Ik gil
)
Mag ik ook even gillenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij heb mijn mailadres niet
Daarom geef ik het ff
anitra apeding wanadoo punt nl
Ik heb de Elixer binnen gehad vandaagquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef Lotjeb het volgende:
Brazened Honey blijft trouwens veeeel langer goed dan 4 weken! Ik heb al bijna 2 maanden staan hier!
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.quote:
Zo isch het maer net!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:21 schreef vriendinnie het volgende:
Ik wil ook nieuwe Lush spulletjes!!
waarvoor vielen dankquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.
ik ben gek op snowfairy, maar als ik het overdag ruik (de geur hangt zo lekker in mn haarquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben gek op snowfairy, maar als ik het overdag ruik (de geur hangt zo lekker in mn haar) dan denk ik wel eens, dat anderen wel zullen denken dat ik in een bak met suikerspinnen gerold heb
![]()
In ieder geval Godiva nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me af welke shampoo is het beste voor gekleurd haar?
Jij ruikt dat jou envelop klaar ligt maar nog niet dichtzit?quote:
Neequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij ruikt dat jou envelop klaar ligt maar nog niet dichtzit?
Ik weet niet of er genoeg is voor 4 proefjes
zou volgende week ook graag nog een keer mijn gezicht ermee willen besmeren
Dat kan nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef Aarti het volgende:
Weet je?
Ik heb nu alles wat ik wilde hebben
echt.
Mijn neus zit dicht!quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ruik als een wandelende kauwgombal
Mijn vriend zal me haten als ik m'n haren bevrijd uit de handdoek
14.gifquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef Aarti het volgende:
Weet je?
echt.
Jeetje Ymme, wat vervelend. Veel sterkte in ieder geval!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb weken geleden ookal wat besteld bij lush.
En is ookal lang afschreven, maar heb ook nog niets ontvangen.
Ik kan nu wel heel veel lush gebruiken.
We hebben gisteren heel onverwachts onze lieve schat in moeten laten slapen.
De hond had aalvleesklier kanker. En heel veel pijn.
Vorige week vrijdag zijn we voor het eerst naar de DA geweest, en we hebben alleen maar gedacht dat het wel weer goed ging komen. Maar nu dus niet meer.
Heel moeilijk dit. Heel verdrietig, mijn ogen doen dan ook zeer van het janken.
heel veel sterktequote:Op donderdag 12 januari 2006 09:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb weken geleden ookal wat besteld bij lush.
En is ookal lang afschreven, maar heb ook nog niets ontvangen.
Ik kan nu wel heel veel lush gebruiken.
We hebben gisteren heel onverwachts onze lieve schat in moeten laten slapen.
De hond had aalvleesklier kanker. En heel veel pijn.
Vorige week vrijdag zijn we voor het eerst naar de DA geweest, en we hebben alleen maar gedacht dat het wel weer goed ging komen. Maar nu dus niet meer.
Heel moeilijk dit. Heel verdrietig, mijn ogen doen dan ook zeer van het janken.
Ik ben niet vooruit te branden de laatste dagen en de trap lijkt wel een berg, waardoor ik het dus wel keurig klaar heb liggen, maar nog niet aan toe ben gekomen om het ook daadwerkelijk mee naar beneden te nemen en dicht te plakken en postzegels er op te doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
NeeIk dacht dat ie al onderweg was.
Maar als het nog past en je houdt nog genoeg voor jezelf over, danmag het wel hoor
Wedden dat er veel meer bij kan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef Aarti het volgende:
Weet je?
echt.
Tip: ook nog even Candy-Fluffen om hem écht gelukkig te makenquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ruik als een wandelende kauwgombal
Mijn vriend zal me haten als ik m'n haren bevrijd uit de handdoek
Ja, doe ik wel gewoonquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef snopprinses het volgende:
als ik ergens een proefje van wil hebben, kan ik dat dan gewoon in de winkel vragen?
Dooschquote:
bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
In ieder geval Godiva nietDie trekt de verf uit je haar.
Verder kunnen alle shampoo's wel volgens mij.
hard duwen en opletten dat je het niet in de buurt van je laptop open maaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:08 schreef Aarti het volgende:
Even een vraagje he...hoe krijg ik dat Candy Fluff doossie open?
Je bedoelt op dat soort halve maantje waar press staat, toch? Ja ik las al over rondvliegend poeder, zou zonde zijn!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hard duwen en opletten dat je het niet in de buurt van je laptop open maakt
ik had een beginnetje gemaakt met een mesje
yup daarja, tis het handigste om beetje in te snijden en dan open te duwenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Je bedoelt op dat soort halve maantje waar press staat, toch? Ja ik las al over rondvliegend poeder, zou zonde zijn!!
Even proberen
Ook BIG niet. Je moet even de ingrediënten goed lezen. Als er iets van limoen/citrus zout in zit dan schijnt dat niet zo bevordelijk te zijn.quote:
Enige verklaring die ik voor die Italiaanse (lagere) prijs kan verzinnen is dat zij een eigen fabriek hebben dus geen importheffing hoeven te betalen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het raar dat ik wat pissig word als ik toevallig op de Italiaanse site zie dat de Xmas Massage Bar daar 5,95 kost en je er hier 7,50 voor moest neerleggen?
Ik vind 't echt niet normaal die prijsverschillen
Ow in Dld was 'ie 8,95![]()
Het zijn toch precies dezelfde dingen, of ben ik nou gek?
Dan nog vind ik het verschil érg groot per massagebar eigenlijk...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Enige verklaring die ik voor die Italiaanse (lagere) prijs kan verzinnen is dat zij een eigen fabriek hebben dus geen importheffing hoeven te betalen.
Yes, my dear.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook BIG niet. Je moet even de ingrediënten goed lezen. Als er iets van limoen/citrus zout in zit dan schijnt dat niet zo bevordelijk te zijn.
Zeg ik het zo goed, Muus?
Ik gebruik zelf Rehab, in combinatie met retread, en het werkt super!! Ik krijg er zacht, handelbaar haar van. (heb van nature dik krullend pluizig haar)quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan hou je over: Trichomania en Rehab. Veel he? Nee.. Zelf ken ik Rehab niet, maar er zit iig geen citroen of zout in.
De Mange Too en de Glitterbug komen pas 1 februari, sowieso alle Valentijnsproducten. De Bunny, The Happy Pill en 't Avobath-ei na 1 maart.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef Leegle het volgende:
Ben erg benieuwd naar de nieuwe producten: vooral die Mange Too massagebar en de glitterbug lijken me erg lekker!
Dat is ook mijn planningquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef Leegle het volgende:
En verder vind ik dat ik mn moeder ook verslaafd moet makenIk moet alleen nog even een plan van aanpak opstellen
![]()
Het is inderdaad een klein blikje, zo zien ze er allemaal uit. En dat is trouwens best slordig van Lush, producten die een jaar houdbaar zijn, met zo'n houdbaarheids datum verzenden. Ik zou er in ieder geval even over mailen, ik neem aan dat je een nieuwe hoort te krijgen. Je moet toch een behoorlijke tijd plezier van je producten hebben? Iets wat nog maar 3 maanden houdbaar is, daar kan je niet veel mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:04 schreef Ladyxima het volgende:
maar... de lip service: de verpakking ziet er niet uit als op de site, het is een héél klein blikje.. en wat er in zit ziet er ingedroogd uithoort dit zo?? (made on 24-02-05, use by 24-04-06..)
Op de site issie mooi rood maar ik vond hem in het echt ook vies bruin en stinken. Dus wat je zegt kan best kloppenquote:en de bada bing bada boom douche jelly, heeft iemand die, en zoja welke kleur hoort die te zijn? op de site ziet hij er rood uit, en bij mij is hij cola-bruin.. en het stinkt![]()
okay dankjewel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Skaai het volgende:
Ik zou er in ieder geval even over mailen, ik neem aan dat je een nieuwe hoort te krijgen. Je moet toch een behoorlijke tijd plezier van je producten hebben? Iets wat nog maar 3 maanden houdbaar is, daar kan je niet veel mee.
Ohja en als ze het niet geloven (over het algemeen zijn ze best makkelijk met dat soort klachten en krijg je meestal zonder problemen een nieuwe), misschien even om je klacht extra kracht bij te zetten, een foto van je lip balm te maken.
Op de site issie mooi rood maar ik vond hem in het echt ook vies bruin en stinken. Dus wat je zegt kan best kloppen
Ik heb even gebeld, en ik krijg een nieuwe toegestuurd. Toen ik de houdbaarheidsdatum vertelde, zei ze dat dat niet normaal is... maargoed, opgelost.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Bob. het volgende:
Denk dat het niet uit maakt of je belt of mailt hoor
Hoe lang heeft het bij jou uiteindelijk geduurt voor je bestelling er was? (oh en hoor je een bevestigingmailtje te krijgen ofzo, of klopt het dat ik die niet heb gekregen?)
woon jij dan ook zo ver van de uitverkoren steden af?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef Bob. het volgende:
Mooi dat je een nieuwe krijgtEn jammer dat je de bada bing bada boom niet lekker vind, heb je altijd kans op als je via internet bestelt
![]()
En ik heb dus geen bevestigings mailtje gehad geloof ik(of nouja, mijn moeder had besteld, dus dat mailtje zou zoiezo in haar mailbox moeten liggen, maar gister had ze hem nog niet, misschien ondertussen wel).
Jup, hier ook geen lush in de buurtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
woon jij dan ook zo ver van de uitverkoren steden af?in de OP staat dat er een lush komt in Arnhem
dat zou wel ideaal zijn eigenlijk
![]()
geen bevestigingmail.. ik zou het even afwachten, kijken of het geld wordt afgeschreven, en of je je bestelling krijgt.. zou wel iets van anderhalveweek ofzo wachten voor je wéér bestelt, tenzij je het graag dubbel wilt
![]()
De Ooh la la is overigens heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoi allemaal, na een drukke week, ook maar even een reactie van mij.
Ik wil nogmaals Ymme en Meaghan heeeeeeeeeeel erg bedanken voor hun envelopjes
verder heb ik deze week mijn bestelling ook gekregen
ben al lekker in bad geweest met de Honey Bee, was erg lekker. Heb de bal eerst even kapot gemaakt, zodat ik er 2 of 3 keer mee kan doen.
vriendlief heeft zijn demon in the dark gekregen en hij vindt het lekkerik vind het zelf nogal overheersend als je zo aan het blokje ruikt, maar na het douchen ruik je dat niet echt meer.
verder had ik zelf de Sweetie Stack en heb ik inmiddels alledrie een keer gebruikt. Vind ze erg zoet en dat ben ik niet zo gewend. Maar denk dat ik er zeker aan kan wennen.
De ooh la la en angels delight moet ik nog proberen.
en gister heeft vriendlief mijn rug lekker gemasseerd met Wiccy Magic Muscleseen echte aanrader. Lekker zacht en een fijn geurtje. Je huid wordt er ook een beetje warm van. En ons bed ruikt er nu nog lekker naar..genieten dus!
Zou mijn bestelling dan ook komen? Ik heb op dezelfde dag als jou besteld..quote:
Als je nog geen bevestiging hebt durf ik er niets over te zeggen. Maar de TPG haalt op di en vrijochtend de pakketten bij Lush op... Dus als alles in huis is en het is niet te druk komt mijn pakketje dus morgen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef JacMar het volgende:
[..]
Zou mijn bestelling dan ook komen? Ik heb op dezelfde dag als jou besteld..![]()
Ik heb alleen nog geen mail van Lush terug, over de dingen die ik verkeerd besteld heb![]()
nou ik heb me net gedouched met de Ooh la la... en ik vond het zeepje onder de douche zeker veel lekkerder ruiken dan in het zakje en hij voelt ook lekker aan op de huidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De Ooh la la is overigens heerlijk
Het is een zeepje, maar toch lijkt het net alsof er olie ofzo inzit als je het uitsmeert. Ik vind het in ieder geval een toppertje.
Morgen komt mijn bestelling...
Ik zal morgen een foto makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
fotowwww???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |