quote:
Jij heb mijn mailadres nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef JacMar het volgende:
Oh die deo heb ik besteld vandaag! Lijkt me een heel lekker luchtje!![]()
Dat honingmaskertje klinkt ook erg lekker!!!![]()
(Ik gil
)
Mag ik ook even gillenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij heb mijn mailadres niet
Daarom geef ik het ff
anitra apeding wanadoo punt nl
Ik heb de Elixer binnen gehad vandaagquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef Lotjeb het volgende:
Brazened Honey blijft trouwens veeeel langer goed dan 4 weken! Ik heb al bijna 2 maanden staan hier!
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.quote:
Zo isch het maer net!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:21 schreef vriendinnie het volgende:
Ik wil ook nieuwe Lush spulletjes!!
waarvoor vielen dankquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snowfairy stinkt. Mijn Snowfairy en een halve Candy Cane zijn naar CherryLips. Alles beter dan die vieze suikertroep.
ik ben gek op snowfairy, maar als ik het overdag ruik (de geur hangt zo lekker in mn haarquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben gek op snowfairy, maar als ik het overdag ruik (de geur hangt zo lekker in mn haar) dan denk ik wel eens, dat anderen wel zullen denken dat ik in een bak met suikerspinnen gerold heb
![]()
In ieder geval Godiva nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me af welke shampoo is het beste voor gekleurd haar?
Jij ruikt dat jou envelop klaar ligt maar nog niet dichtzit?quote:
Neequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij ruikt dat jou envelop klaar ligt maar nog niet dichtzit?
Ik weet niet of er genoeg is voor 4 proefjes
zou volgende week ook graag nog een keer mijn gezicht ermee willen besmeren
Dat kan nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef Aarti het volgende:
Weet je?
Ik heb nu alles wat ik wilde hebben
echt.
Mijn neus zit dicht!quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ruik als een wandelende kauwgombal
Mijn vriend zal me haten als ik m'n haren bevrijd uit de handdoek
14.gifquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef Aarti het volgende:
Weet je?
echt.
Jeetje Ymme, wat vervelend. Veel sterkte in ieder geval!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb weken geleden ookal wat besteld bij lush.
En is ookal lang afschreven, maar heb ook nog niets ontvangen.
Ik kan nu wel heel veel lush gebruiken.
We hebben gisteren heel onverwachts onze lieve schat in moeten laten slapen.
De hond had aalvleesklier kanker. En heel veel pijn.
Vorige week vrijdag zijn we voor het eerst naar de DA geweest, en we hebben alleen maar gedacht dat het wel weer goed ging komen. Maar nu dus niet meer.
Heel moeilijk dit. Heel verdrietig, mijn ogen doen dan ook zeer van het janken.
heel veel sterktequote:Op donderdag 12 januari 2006 09:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb weken geleden ookal wat besteld bij lush.
En is ookal lang afschreven, maar heb ook nog niets ontvangen.
Ik kan nu wel heel veel lush gebruiken.
We hebben gisteren heel onverwachts onze lieve schat in moeten laten slapen.
De hond had aalvleesklier kanker. En heel veel pijn.
Vorige week vrijdag zijn we voor het eerst naar de DA geweest, en we hebben alleen maar gedacht dat het wel weer goed ging komen. Maar nu dus niet meer.
Heel moeilijk dit. Heel verdrietig, mijn ogen doen dan ook zeer van het janken.
Ik ben niet vooruit te branden de laatste dagen en de trap lijkt wel een berg, waardoor ik het dus wel keurig klaar heb liggen, maar nog niet aan toe ben gekomen om het ook daadwerkelijk mee naar beneden te nemen en dicht te plakken en postzegels er op te doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
NeeIk dacht dat ie al onderweg was.
Maar als het nog past en je houdt nog genoeg voor jezelf over, danmag het wel hoor
Wedden dat er veel meer bij kan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef Aarti het volgende:
Weet je?
echt.
Tip: ook nog even Candy-Fluffen om hem écht gelukkig te makenquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ruik als een wandelende kauwgombal
Mijn vriend zal me haten als ik m'n haren bevrijd uit de handdoek
Ja, doe ik wel gewoonquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef snopprinses het volgende:
als ik ergens een proefje van wil hebben, kan ik dat dan gewoon in de winkel vragen?
Dooschquote:
bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
In ieder geval Godiva nietDie trekt de verf uit je haar.
Verder kunnen alle shampoo's wel volgens mij.
hard duwen en opletten dat je het niet in de buurt van je laptop open maaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:08 schreef Aarti het volgende:
Even een vraagje he...hoe krijg ik dat Candy Fluff doossie open?
Je bedoelt op dat soort halve maantje waar press staat, toch? Ja ik las al over rondvliegend poeder, zou zonde zijn!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hard duwen en opletten dat je het niet in de buurt van je laptop open maakt
ik had een beginnetje gemaakt met een mesje
yup daarja, tis het handigste om beetje in te snijden en dan open te duwenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Je bedoelt op dat soort halve maantje waar press staat, toch? Ja ik las al over rondvliegend poeder, zou zonde zijn!!
Even proberen
Ook BIG niet. Je moet even de ingrediënten goed lezen. Als er iets van limoen/citrus zout in zit dan schijnt dat niet zo bevordelijk te zijn.quote:
Enige verklaring die ik voor die Italiaanse (lagere) prijs kan verzinnen is dat zij een eigen fabriek hebben dus geen importheffing hoeven te betalen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het raar dat ik wat pissig word als ik toevallig op de Italiaanse site zie dat de Xmas Massage Bar daar 5,95 kost en je er hier 7,50 voor moest neerleggen?
Ik vind 't echt niet normaal die prijsverschillen
Ow in Dld was 'ie 8,95![]()
Het zijn toch precies dezelfde dingen, of ben ik nou gek?
Dan nog vind ik het verschil érg groot per massagebar eigenlijk...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Enige verklaring die ik voor die Italiaanse (lagere) prijs kan verzinnen is dat zij een eigen fabriek hebben dus geen importheffing hoeven te betalen.
Yes, my dear.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook BIG niet. Je moet even de ingrediënten goed lezen. Als er iets van limoen/citrus zout in zit dan schijnt dat niet zo bevordelijk te zijn.
Zeg ik het zo goed, Muus?
Ik gebruik zelf Rehab, in combinatie met retread, en het werkt super!! Ik krijg er zacht, handelbaar haar van. (heb van nature dik krullend pluizig haar)quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan hou je over: Trichomania en Rehab. Veel he? Nee.. Zelf ken ik Rehab niet, maar er zit iig geen citroen of zout in.
De Mange Too en de Glitterbug komen pas 1 februari, sowieso alle Valentijnsproducten. De Bunny, The Happy Pill en 't Avobath-ei na 1 maart.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef Leegle het volgende:
Ben erg benieuwd naar de nieuwe producten: vooral die Mange Too massagebar en de glitterbug lijken me erg lekker!
Dat is ook mijn planningquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef Leegle het volgende:
En verder vind ik dat ik mn moeder ook verslaafd moet makenIk moet alleen nog even een plan van aanpak opstellen
![]()
Het is inderdaad een klein blikje, zo zien ze er allemaal uit. En dat is trouwens best slordig van Lush, producten die een jaar houdbaar zijn, met zo'n houdbaarheids datum verzenden. Ik zou er in ieder geval even over mailen, ik neem aan dat je een nieuwe hoort te krijgen. Je moet toch een behoorlijke tijd plezier van je producten hebben? Iets wat nog maar 3 maanden houdbaar is, daar kan je niet veel mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:04 schreef Ladyxima het volgende:
maar... de lip service: de verpakking ziet er niet uit als op de site, het is een héél klein blikje.. en wat er in zit ziet er ingedroogd uithoort dit zo?? (made on 24-02-05, use by 24-04-06..)
Op de site issie mooi rood maar ik vond hem in het echt ook vies bruin en stinken. Dus wat je zegt kan best kloppenquote:en de bada bing bada boom douche jelly, heeft iemand die, en zoja welke kleur hoort die te zijn? op de site ziet hij er rood uit, en bij mij is hij cola-bruin.. en het stinkt![]()
okay dankjewel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Skaai het volgende:
Ik zou er in ieder geval even over mailen, ik neem aan dat je een nieuwe hoort te krijgen. Je moet toch een behoorlijke tijd plezier van je producten hebben? Iets wat nog maar 3 maanden houdbaar is, daar kan je niet veel mee.
Ohja en als ze het niet geloven (over het algemeen zijn ze best makkelijk met dat soort klachten en krijg je meestal zonder problemen een nieuwe), misschien even om je klacht extra kracht bij te zetten, een foto van je lip balm te maken.
Op de site issie mooi rood maar ik vond hem in het echt ook vies bruin en stinken. Dus wat je zegt kan best kloppen
Ik heb even gebeld, en ik krijg een nieuwe toegestuurd. Toen ik de houdbaarheidsdatum vertelde, zei ze dat dat niet normaal is... maargoed, opgelost.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Bob. het volgende:
Denk dat het niet uit maakt of je belt of mailt hoor
Hoe lang heeft het bij jou uiteindelijk geduurt voor je bestelling er was? (oh en hoor je een bevestigingmailtje te krijgen ofzo, of klopt het dat ik die niet heb gekregen?)
woon jij dan ook zo ver van de uitverkoren steden af?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef Bob. het volgende:
Mooi dat je een nieuwe krijgtEn jammer dat je de bada bing bada boom niet lekker vind, heb je altijd kans op als je via internet bestelt
![]()
En ik heb dus geen bevestigings mailtje gehad geloof ik(of nouja, mijn moeder had besteld, dus dat mailtje zou zoiezo in haar mailbox moeten liggen, maar gister had ze hem nog niet, misschien ondertussen wel).
Jup, hier ook geen lush in de buurtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
woon jij dan ook zo ver van de uitverkoren steden af?in de OP staat dat er een lush komt in Arnhem
dat zou wel ideaal zijn eigenlijk
![]()
geen bevestigingmail.. ik zou het even afwachten, kijken of het geld wordt afgeschreven, en of je je bestelling krijgt.. zou wel iets van anderhalveweek ofzo wachten voor je wéér bestelt, tenzij je het graag dubbel wilt
![]()
De Ooh la la is overigens heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoi allemaal, na een drukke week, ook maar even een reactie van mij.
Ik wil nogmaals Ymme en Meaghan heeeeeeeeeeel erg bedanken voor hun envelopjes
verder heb ik deze week mijn bestelling ook gekregen
ben al lekker in bad geweest met de Honey Bee, was erg lekker. Heb de bal eerst even kapot gemaakt, zodat ik er 2 of 3 keer mee kan doen.
vriendlief heeft zijn demon in the dark gekregen en hij vindt het lekkerik vind het zelf nogal overheersend als je zo aan het blokje ruikt, maar na het douchen ruik je dat niet echt meer.
verder had ik zelf de Sweetie Stack en heb ik inmiddels alledrie een keer gebruikt. Vind ze erg zoet en dat ben ik niet zo gewend. Maar denk dat ik er zeker aan kan wennen.
De ooh la la en angels delight moet ik nog proberen.
en gister heeft vriendlief mijn rug lekker gemasseerd met Wiccy Magic Muscleseen echte aanrader. Lekker zacht en een fijn geurtje. Je huid wordt er ook een beetje warm van. En ons bed ruikt er nu nog lekker naar..genieten dus!
Zou mijn bestelling dan ook komen? Ik heb op dezelfde dag als jou besteld..quote:
Als je nog geen bevestiging hebt durf ik er niets over te zeggen. Maar de TPG haalt op di en vrijochtend de pakketten bij Lush op... Dus als alles in huis is en het is niet te druk komt mijn pakketje dus morgen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef JacMar het volgende:
[..]
Zou mijn bestelling dan ook komen? Ik heb op dezelfde dag als jou besteld..![]()
Ik heb alleen nog geen mail van Lush terug, over de dingen die ik verkeerd besteld heb![]()
nou ik heb me net gedouched met de Ooh la la... en ik vond het zeepje onder de douche zeker veel lekkerder ruiken dan in het zakje en hij voelt ook lekker aan op de huidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De Ooh la la is overigens heerlijk
Het is een zeepje, maar toch lijkt het net alsof er olie ofzo inzit als je het uitsmeert. Ik vind het in ieder geval een toppertje.
Morgen komt mijn bestelling...
Ik zal morgen een foto makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
fotowwww???
Ja ik ben een groot fan van Sleepy Head! Ik heb soms wat moeite met in slaap vallen en de geur van Sleepy Head maakt me wel wat rustigerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Elefes het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de foto Anitra![]()
Ik denk dat ik ook maar eens wat uit ga stallen hier, het is ook allemaal wel leuk spul om te zien, dat LushMaar eerst nog even wat meer voorraad aanmaken
En dan probeer ik ook mijn moeder Lush gek te krijgen. Het wil vooralsnog nog maar een beetje lukken, maar mijn collega is er wel al weg van
Wat zijn trouwens lekkere massagebars? Ik denk aan Sleepy Head (voor het lekker slapen), Soft Coeur (The Honeymooner), Amazonian en It's A Pleasure Treasure. Iemand ervaring(en), aanbevelingen?
Ik heb It's a pleasure, treasure en ik vind hem wel lekker. Hij ruikt erg lekker, en ik haal er ergens het Nenuco luchtje uit. Hij masseert ook lekker, en soms gebruik ik hem ook gewoon zo als extra luchtje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Elefes het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de foto Anitra![]()
Ik denk dat ik ook maar eens wat uit ga stallen hier, het is ook allemaal wel leuk spul om te zien, dat LushMaar eerst nog even wat meer voorraad aanmaken
En dan probeer ik ook mijn moeder Lush gek te krijgen. Het wil vooralsnog nog maar een beetje lukken, maar mijn collega is er wel al weg van
Wat zijn trouwens lekkere massagebars? Ik denk aan Sleepy Head (voor het lekker slapen), Soft Coeur (The Honeymooner), Amazonian en It's A Pleasure Treasure. Iemand ervaring(en), aanbevelingen?
Ik vind 'm echt heel erg stinkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja ik ben een groot fan van Sleepy Head! Ik heb soms wat moeite met in slaap vallen en de geur van Sleepy Head maakt me wel wat rustigerdus wat dat betreft werkt het wel een beetje!
Daar was ik al bang voor. Nu baal ik dat ik er niet meer van heb gekochtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:55 schreef debby1973 het volgende:
het is een kerstprodukt vriendinnie.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Je zou Maerycke dr huis eens moeten zien.
Ik kan het je niet vertellen, want in het stuk Prince dat mijn vriend heeft zitten geen witte stukkenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Lotjeb het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat die witte stukken in Prince zeep zijn? Deze vraag houdt me al een paar dagen bezig...![]()
Nu slapen![]()
Tnx nog voor je reactie. Ik houd wel van de zoete luchtjes meestal, HIWTK, Cereology, Silky Underwear, etc...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Leegle het volgende:
Elefes: ik vind de Amazonian erg lekker. Moeilijk te omschrijven geur, iig niet zoet, beetje kruidig ofzo (heb m even niet in de buurt). En erg handig : mn vriend vind m ook lekker(Soft Coeur oid is niet echt aan m besteed, te zoet)
Prince scheercreme? Daar heb ik hier nog een proefje van liggen, maar daar zitten geen witte stukken in.. Is ie nog wel goed dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Lotjeb het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat die witte stukken in Prince zeep zijn? Deze vraag houdt me al een paar dagen bezig...![]()
Nu slapen![]()
Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Prince scheercreme? Daar heb ik hier nog een proefje van liggen, maar daar zitten geen witte stukken in.. Is ie nog wel goed dan?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.
Gefeliciteerd met je 1900e post! In het Lushtopic nog welquote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef Duvel het volgende:
Mijn Prince-zeep is groen, niks geen witte stukken erin...
Ja, dank je.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 1900e post! In het Lushtopic nog wel![]()
Het was heel gezellig!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:23 schreef MissBliss het volgende:
HeySanne
Was leuk he?
Snel een lushmeet afspreken!
Ah oke, dat verklaart hetquote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.
sjonge, doe dan niet mee aan de prijsvraagquote:Op zondag 15 januari 2006 15:15 schreef StewieG het volgende:
Misschien een tip voor de liefhebber:
[TK]Lush Snow Showers pakket
Was voor mijn zusje, leek haar wel leuk, maar toen ze zag hoe vies het eruit ziet, wilde ze niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sjonge, doe dan niet mee aan de prijsvraag
Caramel sundaequote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef StewieG het volgende:
dit ziet er niet bepaald lekker uit vind je wel?
[afbeelding]
Ik citeer de sticker op het flesje: "This product was made by Caroline on 28/07/05 use on 28/09/06"quote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lang is die doos eigenlijk al binnen bij de winnaar? Die snowfairy ziet er ook al vreemd uit...
die heeft 't maar drukquote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Maeghan het volgende:
Hm, Caroline weer =P
Verrassend!quote:
Ik zou zeggen, doe eens een poging.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:48 schreef ymme het volgende:
Kan een potje gezichtscreme, door de brievenbus heen:?
Ach, dat doe ik ook best wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe eens een poging.
Ja dat heb ik allemaal al gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:28 schreef debby1973 het volgende:
Ik denk niet dat het past. Je moet het ook nog verpakken en in een bubbeltjesenvelop of iets dergelijk stoppen.
Ja. Maar vaak gaat het dus wel door de TPG brievenbus, en niet door die van ons thuis.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef debby1973 het volgende:
Ymme, je hebt toch een brievenbus in je eigen huis? Dus ik zou gewoon die 10 meter gaan lopen en proberen of je het door je eigen brievenbus kan krijgen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Net te horen gekregen dat een van de katjes van m'n ouders eind van de week wordt ingeslapen. 10 jaar lang was Doortje echt m'n knuffelkatje en nou gaat ze dood.
Ik ben echt zo verdrietig
Aaaaah ik vind het echt heel sneu voor jequote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Net te horen gekregen dat een van de katjes van m'n ouders eind van de week wordt ingeslapen. 10 jaar lang was Doortje echt m'n knuffelkatje en nou gaat ze dood.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Werd ineens heel mager. In een week 50% van haar gewicht verloren. Was al een tijdje wat minder "vrolijk", maar niets zorgwekkends. Nu stopte ze met eten en werd ze dus in 1 week heel snel heel veel dunner.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Het grootste nadeel van huisdieren is dat ze minder oud worden dan wij
Wat is er met het katje?
Oh dat klinkt inderdaad erg goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef kwakveense het volgende:
Ymme: ultra bland vind ik erg lekker. t voelt wel gekom zo'n vet goedje over je hele gezicht te smeren, maar erna ben je lekker zacht en schoon. Ik gebruik wel een nat washandje ipv wattenschijfjes, dat werkt net efe lekkerder en sneller.
gebruik m vooral als ik veel make up op heb gehad, f zelfs als ik geshminkt ben geweest voor toneel ofzo...
Kan me voorstellen dat dat nu niet leuk is, maar achteraf ben je er ws blij om als je het hebt gedaanquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Ga vanavond erheen... bah, helemaal geen zin, maar ik wil even afscheid nemen.
Ik leef heel erg met je mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Ga vanavond erheen... bah, helemaal geen zin, maar ik wil even afscheid nemen.
Bah wat naar...Heel veel sterkte!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
he een man in het lushtopicquote:Op maandag 16 januari 2006 07:51 schreef Camplo het volgende:
Ik heb enzymion en ocean salt besteld. Ben eens benieuwd.
Dat krijg ik tegenwoordig bij elke envelop of pakketje die hier wordt afgeleverd te horenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef Lotjeb het volgende:
M'n moeder komt hier zo en ik heb net wat Lushspulletjes uit de badkamer gehaald en in de kast gelegd...Hoop daarmee die hier wel bekende opmerking als "heb je nou nog meer gekocht?" te vermijden
![]()
Sterkte XcUZ_Me.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Sterktequote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nogmaals dank.. We vertrekken zo voor de rit naar de andere kant van het land.
Bah, wat ellendig dit. Ik woon allang niet meer thuis, maar ben nog net zo gehecht aan die beestjes.
Zo dan, dat is zwaar klote, om het zo maar even uit te drukken. Ik weet hoeveel je van een huisdier kan gaan houden. Zou er niet aan moeten denken dat mijn poezeschatje ineens heel ziek zou worden ofzo. Heel veel succes straks en sterkte met het afscheid nemen. Wel goed dat je het doet, dan kun je het afsluiten.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah, wat ellendig dit. Ik woon allang niet meer thuis, maar ben nog net zo gehecht aan die beestjes.
Ik gebruik Rehab, het maakt mn haar minder springerig en pluizig. Ik gebruik het in combinatie met Retread.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef ymme het volgende:
En wie van jullie gebruikt deze shampoo Rehab ?
Ik wil eens een andere shampoo gaan proberen.
Heb heel erg statisch haar gekregen. En godiva helpt daar niet echt bij.
Wat ontzettend rot voor je! Heel veel sterktequote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[schaammodus]ik heb ze vandaag op de bus gedaanquote:Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef Shirley het volgende:
[ongeduld modus] Anitra, heb je die glitterbug al verstuurd of lig ik voor niks al 2 dagen onder de brievenbus?[/ongeduld modus]
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
[schaammodus]ik heb ze vandaag op de bus gedaanalthans mijn moeder heeft mogen lopen [/schaammodus]
Xcuzme Sterkte!!
Ik ga morgen je stukje zeep versturenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
[schaammodus]ik heb ze vandaag op de bus gedaanalthans mijn moeder heeft mogen lopen [/schaammodus]
Xcuzme Sterkte!!
Mijn haar is de laatste tijd echt zo enorm veel pluis. Verschikkelijk gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik gebruik Rehab, het maakt mn haar minder springerig en pluizig. Ik gebruik het in combinatie met Retread.
Waar ga je heen op vakantiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef Elefes het volgende:
Wat een stilte hier..
Ik heb mijn laatste tentamen gehad voor deze serieEn ga nu lekker bijna op vakantie een paar dagen
En nu heb ik natuurlijk ook weer meer de tijd om lekker te Lushen
.
Ben je vandaag jarig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:21 schreef Lotjeb het volgende:
Whoehoe, gister Lush voor mijn verjaardag gekregen ( vriendje)
Woosh temple balm
Party on telmple balm
Bohemian
Each peach
Snuggle
't was the night before christmas
HeerlijkGeloof dat mijn lushverlanglijst helemaal is weggewerkt op het moment
alleen nog een flinke snowcake voorraad![]()
Smeerse!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef JacMar het volgende:
Anitra bedankt voor het proefje! Ik heb het vandaag ontvangen![]()
![]()
Straks lekker uitproberen![]()
![]()
Het is idd een masker en die mag 10 minuten blijven zitten. Ik laat hem vaak iets langer zitten, maar de eerste keer is misschien slim om je aan die 10 minuten te houden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef JacMar het volgende:
Hoe lang moet je het eigenlijk laten zitten? Het is toch een masker?
Ik ben helemaal niet vergeetachtig![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou... net bericht gekregen dat Doortje net is ingeslapen. Ze wordt nu begraven door m'n ouders, achterin de tuin. Daar waar ze altijd haar muisjes ving.
Verdomme wat voel ik me rot.. Ook al weet ik dat het zo beter is.
Heel veel sterkte XcUZ_Me !!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou... net bericht gekregen dat Doortje net is ingeslapen. Ze wordt nu begraven door m'n ouders, achterin de tuin. Daar waar ze altijd haar muisjes ving.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Anitra het volgende:
XcUZ-Me
Shirley dat is idd het masker! Blij dat het bij jou ook binnen is!
Het geurtje is idd even wennenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen..dat masker ruikt best vies zo uit het zakjeMaar ik ga hem zo even opsmeren. Brazened Honey was het toch?
Nou, hij is goed bevallen hoor! Een heerlijk zacht gezichtje nu en de geur valt best mee. Even kijken hoe m'n huid er op gaat reageren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het geurtje is idd even wennenen het is Brazened Honey
Totaal offtopic: Gefeliciteerd met je baby! Jongetje of meisje en hoe heet hij/zij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me sterkte..
ladyxima hopenlijk heb je nog geluk dat de snowfairy er istis nl een kerstproduct..
oh wta ben ik blij met mijn voorraad snowcake en snowfairy
zo;n 2 liter aan snowfairy en zo'n 700 gram aan snowcake![]()
moet ik toch wel een heel end mee komen![]()
dankjequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Totaal offtopic: Gefeliciteerd met je baby! Jongetje of meisje en hoe heet hij/zij?
Mail maar naar het adres in m'n profiel... en wat een mooie aparte naamquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dankjeeen heel lief tevreden prachtmeisje van bijna 3 weekjes alweer
Ze heet Arwen als je een foto wilt zien moet je even mailen
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dankjeeen heel lief tevreden prachtmeisje van bijna 3 weekjes alweer
Ze heet Arwen als je een foto wilt zien moet je even mailen
![]()
Wat een schatje! Echt een heerlijk wijs koppie heeft zequote:
Ik vind het het lekkerste masker wat er is! En ik besloten dat ik hem zeker 1x in de 2 maand mag bestellen van mezelf. nu mijn vriend nog zover krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, hij is goed bevallen hoor! Een heerlijk zacht gezichtje nu en de geur valt best mee. Even kijken hoe m'n huid er op gaat reageren.
ja het ziet er naar uit dat ik volgende week zaterdag pas naar amsterdam kan...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me sterkte..
ladyxima hopenlijk heb je nog geluk dat de snowfairy er istis nl een kerstproduct..
oh wta ben ik blij met mijn voorraad snowcake en snowfairy
zo;n 2 liter aan snowfairy en zo'n 700 gram aan snowcake![]()
moet ik toch wel een heel end mee komen![]()
Nou moe!! En maandag was er niks meerquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef kwakveense het volgende:
daarnet nog wel! (ongeveer 3 ur geleden...)
twee weken geleden waren ze ook al op zei een vriendin van me toequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Aarti het volgende:
In Kalverstraat Amsterdam was geen snowfairy meer.
Dankjewel! Het gaat inmiddels wel ietsjes beter... kwam alleen net oude fotootjes tegen, van toen ze nog helemaal gezond was. Dat is dan wel weer even moeilijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef MissBliss het volgende:
XcUZ_Me! Beetje laat, maar veel sterkte meis
He bahquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankjewel! Het gaat inmiddels wel ietsjes beter... kwam alleen net oude fotootjes tegen, van toen ze nog helemaal gezond was. Dat is dan wel weer even moeilijk...
Achja..
Ja? Das leuk om te horenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He bah
De proefjes bevallen goed trouwens
Kijk snowcake, dat begrijp ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hier ook nog voorraadje liggen a 2x 100 gr. Oh, en 350 gr. Snowcake![]()
Ik heb momenteel alleen nog een stuke Milky Bar liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:35 schreef Anitra het volgende:
The night before christmas heb ik ook nog liggen. Vind hem idd wel lekker voor het slapen gaan, alleen gebruik ik de zeepjes bijna niet meer omdat mijn doucheputje dat niet zo leuk vind
een verrassingsregelingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra ik ga even wat met je regelen binnenkort dus die it was a night nog niet wge doen svp![]()
Ik gebruikte hem 3x per week ongeveer. En dat ging goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef CarpeNoctem het volgende:
Hoevaak per week kun je Mask Of Magnaminty gebruiken? Kun je er ook teveel van gebruiken? Ik heb namelijk nog maar tot 7 maart om de pot leeg te krijgen, en dat krijg ik nooit voor elkaar als ik het maar 1 keer per week gebruik...
Je kan met de verse maskers veel meer dan 4x doen hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Op de Engelse website staat dat die Fresh prutjes vier beurten meegaanIk vraag me af hoeveel lagen je dan per keer op je gezicht moet kleien
Ik weet het, ik kreeg Love Lettuce ook niet op terwijl m'n moeder en ik hem samen 2 keer in de week gebruikten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je kan met de verse maskers veel meer dan 4x doen hoor!
Ik heb moeite om ze leeg te maken en dat terwijl ik het 2x per week redelijk dik er op smeer.
Dat klopt 4x.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kreeg Love Lettuce ook niet op terwijl m'n moeder en ik hem samen 2 keer in de week gebruikten.
Maar daar op de website staat echt 4 beurten.
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef JacMar het volgende:
Nog steeds geen pakje hier![]()
Heb al op 11 januari besteld en het geld is al lang afgeschreven...
Krijg je eigenlijk een mail als het pakje verzonden is?
Het gaat een beetje op en af heb ik het idee... Maar 't kan beter.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:12 schreef Aarti het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het lately steeds vaker mis met die bestellingen?
Ik heb dus eind december al besteld. En nog nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef JacMar het volgende:
Nog steeds geen pakje hier![]()
Heb al op 11 januari besteld en het geld is al lang afgeschreven...
Krijg je eigenlijk een mail als het pakje verzonden is?
Ik kán me een post van je herinneren waarin je schreef dat je thuiskwam en dat er een lush-doos stond en dat je helemaal vergeten was dat je die besteld had...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb dus eind december al besteld. En nog niets![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kán me een post van je herinneren waarin je schreef dat je thuiskwam en dat er een lush-doos stond en dat je helemaal vergeten was dat je die besteld had...
Dus, misschien is 'ie er al wel, maar ben je het gewoon vergeten
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Aarti het volgende:
Hahahaha
OF je hebt het helemaalniet besteld, en ben je gewoon vergeten dat je het niet hebt besteld :p
Dat is het! Het was een droomquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Aarti het volgende:
Hahahaha
OF je hebt het helemaalniet besteld, en ben je gewoon vergeten dat je het niet hebt besteld :p
Ik heb al heel vaak over Lush gedroomdquote:
oh oh oh... Jijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb al heel vaak over Lush gedroomd![]()
Heheh, ik ben 's nachts al meerdere keren in de Lushfabriek geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb al heel vaak over Lush gedroomd![]()
Walhallaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:36 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Heheh, ik ben 's nachts al meerdere keren in de Lushfabriek geweest![]()
Zo'n droom lijkt me ook heerlijk, maar lukt me nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:36 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Heheh, ik ben 's nachts al meerdere keren in de Lushfabriek geweest![]()
Nou, hier ook gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Zo'n droom lijkt me ook heerlijk, maar lukt me nooit
Tref jij bepaalde voorbereidingen
Mama is vandaag jarig
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef lilalush het volgende:
Hoi! Ik heb vandaag voor het eerst de Lush website bekeken. Ben al eens in de Lush winkel geweest maar vond alles nogal duur. Nu zag ik op de site een hele rits producten uit 2005 staan die je gratis kan bestellen! Meteen gedaan natuurlijk.
Ik lees hier allemaal berichten dat het geld van je bestelling wordt afgeschreven van je rekening, maar ik krijg gewoon bij mijn bestelpakket een acceptgiro meegestuurd......
Helemaal top!
Ik heb niet alleen voor mezelf wat gratis producten besteld maar ook gelijk als kadootjes om weg te geven.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |