Wat ontzettend rot voor je! Heel veel sterktequote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nogmaals dank.. We vertrekken zo voor de rit naar de andere kant van het land.
Bah, wat ellendig dit. Ik woon allang niet meer thuis, maar ben nog net zo gehecht aan die beestjes.
[schaammodus]ik heb ze vandaag op de bus gedaanquote:Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef Shirley het volgende:
[ongeduld modus] Anitra, heb je die glitterbug al verstuurd of lig ik voor niks al 2 dagen onder de brievenbus?[/ongeduld modus]
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
[schaammodus]ik heb ze vandaag op de bus gedaanalthans mijn moeder heeft mogen lopen [/schaammodus]
Xcuzme Sterkte!!
Ik ga morgen je stukje zeep versturenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
[schaammodus]ik heb ze vandaag op de bus gedaanalthans mijn moeder heeft mogen lopen [/schaammodus]
Xcuzme Sterkte!!
Mijn haar is de laatste tijd echt zo enorm veel pluis. Verschikkelijk gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik gebruik Rehab, het maakt mn haar minder springerig en pluizig. Ik gebruik het in combinatie met Retread.
Waar ga je heen op vakantiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef Elefes het volgende:
Wat een stilte hier..
Ik heb mijn laatste tentamen gehad voor deze serieEn ga nu lekker bijna op vakantie een paar dagen
En nu heb ik natuurlijk ook weer meer de tijd om lekker te Lushen
.
Ben je vandaag jarig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:21 schreef Lotjeb het volgende:
Whoehoe, gister Lush voor mijn verjaardag gekregen ( vriendje)
Woosh temple balm
Party on telmple balm
Bohemian
Each peach
Snuggle
't was the night before christmas
HeerlijkGeloof dat mijn lushverlanglijst helemaal is weggewerkt op het moment
alleen nog een flinke snowcake voorraad![]()
Smeerse!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef JacMar het volgende:
Anitra bedankt voor het proefje! Ik heb het vandaag ontvangen![]()
![]()
Straks lekker uitproberen![]()
![]()
Het is idd een masker en die mag 10 minuten blijven zitten. Ik laat hem vaak iets langer zitten, maar de eerste keer is misschien slim om je aan die 10 minuten te houden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef JacMar het volgende:
Hoe lang moet je het eigenlijk laten zitten? Het is toch een masker?
Ik ben helemaal niet vergeetachtig![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou... net bericht gekregen dat Doortje net is ingeslapen. Ze wordt nu begraven door m'n ouders, achterin de tuin. Daar waar ze altijd haar muisjes ving.
Verdomme wat voel ik me rot.. Ook al weet ik dat het zo beter is.
Heel veel sterkte XcUZ_Me !!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou... net bericht gekregen dat Doortje net is ingeslapen. Ze wordt nu begraven door m'n ouders, achterin de tuin. Daar waar ze altijd haar muisjes ving.
Verdomme wat voel ik me rot.. Ook al weet ik dat het zo beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |